16.3.15

Pojavile se nove fotografije Windows 10 OS-a za mobitele

WP Novosti Lumia 1520_thumb_thumbNakon fotografija koje su se pojavile prošli tjedan, ovih dana su se opet pojavile nove fotografije koje nam uglavnom otkrivaju neke nove funkcije Windows 10 OS-a za mobitele koje će korisnici dobiti u idućem build-u.

 

windows-10-phone-leak-2

Ovaj put su fotografije na Engleskom jeziku pa nam otkrivaju više informacija. Zanimljiva informacija je da će ovaj build donijeti podršku za obavijesno LED svjetlo na čiji se nedostatak žale mnogi korisnici.

 

windows-10-phone-leak-1

Spominje se da će korisnici moći izbrisati/promijeniti primarni Outlook račun, znamo da se to do sada nije moglo napraviti bez “hard reseta” uređaja. Kako će to utjecati na aplikacije koje su instalirane ili povezane s Outlook računom, to nam ostaje za vidjeti. Također, vidimo novi imenik (People).

 

windows-10-phone-leak-3

Windows 10 za telefone će također dobiti mogućnost spremanja podataka iz pojedinih aplikacija na OneDrive te kontrolu nad mikrofonom. Korisnici će moći kontrolirati koja aplikacija može koristiti mikrofon, takva opcija trenutno postoji u Windows 10 za računala.

Vidimo da Windows 10 za napreduje u dobrom smjeru, nažalost još ne znamo kada će biti dostupan novi build ali očekuje se uskoro.

 

izvor: WindowsCentral

101 komentara :

  1. Uskoro za mjesec dana

    ReplyDelete
  2. Jos nema ni insider za
    ostale, samo za nekoliko uredjaja, tako da i ne mislim o novim build u.

    ReplyDelete
  3. McMatkovic16 March, 2015

    Ja imam ali cekam oficijalni update.

    ReplyDelete
  4. Lepo, lepo...

    ReplyDelete
  5. Kad zvanicno puste verziju kupujem odgovarajuci telefon,to ce biti radost,vidi se da ce biti dobar sistem

    ReplyDelete
  6. Da ce bog da ga kupim i ranije mada i kad puste oficijalni nije kasno... nikad nije kasno... :)))

    ReplyDelete
  7. Naravno da nije kasno,telefon imas 8.1 isto imas,a treba malo i radosti dok se bude iscekivalo i prebiralo po specifikacijama telefona koji ce uskoro izaci

    ReplyDelete
  8. Sta imas na umu od telefona, jel si vec odabrao neki ili vise njih.?

    ReplyDelete
  9. Jedno je sigurno mora da bude 6 inca a vjerujem sa zvanicnom verzijom W10 da ce nesto biti,po prvi put da ne zurim sa zamjeno telefona valjda sam ovim zadovoljan

    ReplyDelete
  10. Nova tema ,komentari a nema Zijada da nije promijenio telefon i OS;)

    ReplyDelete
  11. Zijad djulovic16 March, 2015

    Evo meneee ,pozdrav ,e masala nesta novo ,woody ja da mijenjam wp ,nikad robom (mirko i slavko) ,ma nesta trtljo po pc pa se obradovah kad vidjeh ovdje novina' 😎

    ReplyDelete
  12. Zijad djulovic16 March, 2015

    Najgornja slika je Dinina garant ,na maloj plocici "wp novosti" a na velikoj "windows novosti" koja je sada pa to nova ap 😉

    ReplyDelete
  13. Zijad djulovic16 March, 2015

    A i prognoza Živinice ma nema sumnje Dinin fon nezvao se ja Zijo sto je "za njom danima pio" ko' sto rece ona narodna pjesma 😃

    ReplyDelete
  14. Zijad djulovic16 March, 2015

    Kada ce da se malo prosetam do Sarajeva ,pozelio se provozati trnvajem i usput pogledati koji fon noviji hahahahaha

    ReplyDelete
  15. Zijad djulovic16 March, 2015

    I Dino ubacde ovde opciju ko je online a ko ne, da neglamatam sam ođe ko maksim po diviziji 😅

    ReplyDelete
  16. Ja znam ko je uvijek online:)

    ReplyDelete
  17. Zijad djulovic16 March, 2015

    Ma cevapi se podrazumijevaju ,ali poenta je sto cu pogledati "dostupne fonove" u tranvaju hahahahahahaha kontas

    ReplyDelete
  18. Kako vidis da ce da bude dobar sistem? Na osnovu slika ja ne mogu da zakljucim da ce da bude dobar sistem. Kako da znamo da ce Skype, Viber i ostale app da rade kako treba, sad su jadne! Ti pratis b92, tamo mozes da vidis da dosta korisnika pljuje wp8.1, sistem je jako nestabilan, kresuje svaka druga aplikacija. Pre par dana sam pokusao da neku .zip fasciklu okacim na OneDrive i posaljem nekome. Blamiranje :D telefon se ukoci, dva puta restartovao, startovao, nastavlja dva dana upload, ne moze da se prekine upload, na kraju sam sve zavrsio kada sam stigao kuci i odradio preko racunara. O idiotizmima na wp mogu 3 dana da kucam. Ko kaze da ovoga nece da bude na w10? Sa w10 ocekujem stare fore, mlad sistem, nije do sistema, bice u sledecoj nadogradnji, gdr u junu, u septembru, u februaru, u junu....prodje zivot dok se oni jnormale.

    ReplyDelete
  19. Covjek kaze to jer je vjerovatno bio zadovoljan sa 8.0, 8.1 mozda jos vise a sa 10 ne moze biti manje zadovoljan :D logika. To sto neki pljuju po WP8.1 daj da ih vidim?! sto ovdje niko otvoreno ne kaze kakve probleme ima sa 8.1, sve se ispostavi da su to korisnici koji i ne znaju koristiti svoj telefon tipa ugasio lociranje, internet, smanjio ekran na minimalno, ugasio sve funkcije i kaze ne radi. Ma bravo. Gdje su oni korisnici koji koriste sve pa im nista ne koci niti steka niti se restartuje?! oni sute jer zasto bi spominjali non stop da su zadovoljni, samo nezadovoljni se javljaju, to je kod svakog sistema tako.

    ReplyDelete
  20. Ma dosadni su vise ko djeca neka ocu necu

    ReplyDelete
  21. Tako nesto sam izjavio iz cinjenice da se ne sminka stari sistem vec izradjuje prilicno nova podloga,e sad istina je da sam trebao reci "ocekujem da ce biti dobar"kroz prosle mjesece svaki tvoj komentar sam procitao i vidim da imas prilicno problema i sve ti vjerujem mada ponekad pomislim da nesto nije do tvog telefona iz iskustva znam kad su svi imali dobar Skype kod mene je bio skoro neupotrbljiv,B92 ne pratm vise oni su kao psiholozi lagano bi me mogli okrenuti od WP

    ReplyDelete
  22. U ovom momentu sam izuzetno zadovoljan 8.1

    ReplyDelete
  23. Tacno je da aam nezadovoljan. Manhe se javljam, da ne davim narod negativnim komentarima. Nije do hardvera. Priner je ono pucketanje kod premotavanja video klipa. Kako se to cuhe samo na wp8.1, a ne na wp8.0? Vise puta sam vracao sistem sa wp8.1 na wp8.0 i problem je uvek i samo na wp8.1. Zasto mi nikad nije zakucao fon na zakljucan ekran na wp8.0, a na wp8.1 4-5 puta do sad? U takvoj situaciji telefon zvoni ali ne mogu da se javim jer moram prvo da gurnem na gore ekran. Nadam se da me razumes sta hocu da kazem :) Sad malo o Skaypu. Moja keva koristi neki Lenovo tablet od 72 evra, nov, Android i svaki dan se cujemo. Zovem uvek ja nju i evo 5 meseci taj tablet radi perfektno, Skayp uvek zvoni. Kako na tako slabom tabletu Skype radi bez greske, a ona zena sigurno ne zna da ubije procese i ubrza rad tableta. Par puta one mene zvala i svaki put mi salje poruku sto se ne javljam. Dok ja objasnim da imam Windows koji nekad zvoni, nekad ne, lakse mi je da ja uvek zovem. Na kraju cekam po 5-6 sekundi da se wp povrati iz stanja zakljucanog ekrana u Skype i prekinem vezu. Za notifikacihe se nikad ne zna. Mozda stignu, a mozda i ne. Uglavnom kad otvorim app stignu sve poruke i obavestenja su tu. Znaci da nije do servera, vec do sistema.

    ReplyDelete
  24. Kao sto se ne javljaju svi zadivoljni, tako se ne javljaju ni svi nezadivoljni :P u mom okruzenju ne postoji wp, tako da nemam priliku da cujem direktno sta ko misli.

    ReplyDelete
  25. To sa Skype itekako vjerujem i ja sam imao problema kad sam presao sa 8 na 8.1 prije nesto vise od mjesec dana Skype nije napravio ni jednu gresku mogu da kazem perfekt radi a svakodnevno ga koristim jer moja sim kartica ne podrzava pozive,pored tebe jos sam samo dva puta procitao za problem pucketanja istina to nebi smjelo da se dogodi.Istina je da Skype na drugim os radi dobro a zasto to je tesko otkriti,kada sam ostao bez svih notifikacija poslje oko 25 dana odlucio sam preci na IOS i bas u toku noci bez da sam ista podesavao sve se na telefonu popravilo

    ReplyDelete
  26. metalpirat16 March, 2015

    dok se onim smiluju da izbace nov telefon pa da ubede i programere da krenu u akciju ima mi da se nacekamo. Imam canon 6D imao neko slikanje. Morao sam da pozajmim od drugara iphone da instaliram aplikaciju i da slikam. Mnogo mi olaksava tako ne bi morao da kupujem dodatni kabal. Racun za moju banku, i mnogo toga fali. Ljubitelj sam ovog aparata ali generalno ja tehniku kupujem da koristim me da je imam cisto radireda. Programi za chat rade na svim telefonima cak i nokia asha pokrece aplikacije za chat. Izgleda da ce moj sledeci telefon biti sony z3 ili z4 sve zavisi kada ce se pojaviti. Ne volim da cekam da se microsoft smiluje i da objavi neke osnovne funkcije koje su mogle da se pojave i pre 5 god. Ali ajde, ako se pokazu super eto mene opet tu.

    ReplyDelete
  27. metalpirat16 March, 2015

    Da iskreno punu verziju windowsa 10 za telefone sa svim aplikacijama koje treba da sluze bas kao i na ostalim sistemima ima da puste tek sledece godine. Znaci jos godinu dana cekanja da se nesto pojavi kako treba. U septembru najve da ce izbaciti update pune verzije, pa dok se to pusti i krene update, znaci tamo negde oko nove godine mozemo da ocekujemo. Onda cekamo aplikacije. Od celog microsofta najvise mi odgovara surface tu imas pun desktop windows. i sve palikacije rad u punoj verziji. Na telefonu sve nesto kljakavo, cekas da radi, nekada nije dobro sinhronizovano, skype nekada radi, nekada ne stizu notifikacije kako treba, ugasis ton i pozoves nekog telefon zvoni. Mnogo, ali mnogo nedostataka ima. Radi stabilno i super, ali zasto zato sto je u samom dizajnu minimalan i nema sta toliko da jede memoriju. Meni viber ne radi kako treba, Moram da udejm u aplikaciju pa da izadjem i opet da udejm da bi mi pokazao poruku koja je stigla. Whatsapp radi lepo ali zato je i minimalan dizajn onako jednostavan i to ne gusi memoriju. Nisam probao win 10 za telefon i ne mogu da tvrdim da ne valja ili valja. Sa desktop verzijom sam zadovoljan. Aplikacije kao bice sinhronizovane pa ok lepo je to. Samo treba imati i podrsku proizvodjaca. Microsoft ima posebnu granu koja proizvodi aplikacije za android - office radi i na mac. Generalno hocu da imam udjaj sa kojim mogu normalno da kroristim sve sto moze. Imam epson stampac ja sa win talbeta ili telefona ne mogu da odstampam neki dokument koji imam nego moram preko racunara wifi ne prepoznaje sam sistem. Moji radio u automobilu ne prepoznaje win telefon i muziku ne mogu da pustim sa telefona. Bankarski sistem za win ne postoji. Facebook, i ostali chat programi su samo beta verzija i sluze za testiranje. IE radi lepo i zadovoljan sam samo ponekad neke slike otvara kao na deskop i nemogu da je vidim lepo. Sve to treba peglati sredjivati i dati ljudima pravi sistem, e onda ljude treba ubediti da je to super i da se osvrnu i krenu taj sistem da koriste. Meni je izgled win 6.5 bio najlepsi i trebali su taj sistem da sredjuju i peglaju i da nastave dalje.

    ReplyDelete
  28. Zijad djulovic16 March, 2015

    Ljudi moji da li sam ja sretnik a neko ne nije mi jasno ili pojedini komentari imaju drugu pozadinu. Naime imam telefon L1020 i nikada nije zaledio ,skype koristim sasvim normalno i smijem se tamo nekim androidasima kakva je mutna slika a samnom komuniciraju ,viber radi redovno ,drustvene mreze takođe ,imami i surf paket tako da obavljam video poziv iz sred sume mslm skype itd itd samo jednom tel zaledio mojom krivicom ,pa sta neki misle da mi prosjecni korisnici nemamo pojma o neki stvarkama na fonu i sebe uzdizu u ocima drugih oni su ono kao hmmmmm. Jeste da im neradi mba usluga u BiH a nekima bi rekao da istu koristim od njenog nastanka(a ne samo kao oni i kao samo oni imaju pojma sta je mobilno bankarstvo) i da ce raditi i na windowsphone uskoro ,posto istu tek instaliraju na ipfon u BiH pa dolazi na red windovs ,znaci najzadnji najnoviji samo sto to neki neznaju ,razgovarao sa agentom za bankarstvo i podrsku kao korisnik a ne kao zajebant Ima na simbianu mba i postavljena je na njega prvo u sustini ako me ko shvati ok ako ne zaboli me A WP JE ODLICAN OS ZA ONOGA KO GA UMIIIIIJE KORISTITI I USPUT NIJE BAKSUZ ,NIKADA ALI NIKADA NEIDEM SA WP-a ,malo sam ljut al iskren 😈

    ReplyDelete
  29. metalpirat16 March, 2015

    ja znam da ga koristim i koristim sve sto ovaj telefon pruza. Evo podrska za sinhronizaciju uredjaja nema od kada sam kupio telefon. A to za banke i neke stvari nije neka velika steta, samo znam da za moju banku najavili jos pre godinu dana kakao izlaze aplikacije i tako nema je, a mozda je nece ni biti. Zasto svi na win telefonu moraju zadnji da dobijaju neke novine pa da cekas da ti puste neku funkciju za neki program kada se proizvodjac seti. Sve se samo ceka. Radi lepo nisam rekao da koci ili blokira ili mu sta fali, samo kaze, da jednostavno moram da cekam da nesto izbace za win telefon, a mozda se i ne pojavi.

    ReplyDelete
  30. Slazem se, ali nedavno sam komentirao i zasot nema aplikacija. Prvo korisnici trebaju da traze aplikacije od svojih banaka jer one kostaju da bi se napravile i nijedna banka nece tek tako evo iztdajemo sa Android, iOS, i onda ajmo sa WP, BlackBerry, Symbian, Ubuntu itd. Oni znaci ne znaju sta korisnici zele. To ispituju na salterima, a poznavajuci nase ljude kada ih neko pita da lizelite m-banking vecina ce odbiti jer ne znaju za sta sluzi. Tako da u svakoj banci imate saku korisnika svakog sistema i ne isplati se izrada.

    Ali ne znaci da ih nema, u Hrvatskoj ima aplikacija za par banaka u Bih isto tako Intesa i Sparkasse imaju aplikacije. Sada ako necija banka nema ja bi pitao jos jednom kada tacno izlazi app, ako ne izlazi uskoro de vi meni zatvorite racun i isplatite novac i prebacite se na drugu banku, oni ce vas otvorenih ruku primiti. Znaci nije WP kriv sto nema nekih app nego su prvobitno korisnici, jer ko je se direktno pozalio nekome za nedostatak aplikacija?! ali bas direktno recimo uservoice? ili ako je banka u pitanju otici do banke i pitati. Ne kazem da ih nema ali njih je malo i banci to izgleda ovako racunica doislo je 10 ljudi i pitalo, izrada app kosta sve zavisi od 1000-5000KM mozda i vise. /20 koji su pitali, jednostavno se ne isplati.

    A to cekanje je isto preforsirano od strane korisnika, sta cekamo ?! sta je iko obecao a da nemamo?! svako je mogao isprobati telefon prije kupovine i ako je WP tako los i ne rade neke app a za korisnika su neophodne ja ne bi uzimao onda WP, isto vazi i za Android i iOS ako nema ono sto je meni najvaznije ja ga necu uzeti u obzir.

    A ne shvatam ovo za sinkronizaciju uredaja, WP ima sinkronizaciju. Prebacujes podatke sa telefona ili na telefon programom.

    Znaci to sto WP nema aplikacija nije on kriv nego prvo zasto nema korisnika, a drugo sto se ne isplati iako ima saka korisnika. Isto tako je za sve ostale app, ne isplati se izrada i odrzavanje. Imao sam tako par ponuda za aplikaciju i kada kazem koliko kosta 1h izrade app i koliko ce okvirno kostati vecina kaze "ja sam mislio to ce mene kostati 50€, sta je to bitno u aplikaciji da vise kosta" u lezi problem.

    A sto se tice funkcija WP od 8.0 do danas je dobio vise funkcija nego Android i iOS zajedno u istom roku. Sta je Android npr dobio u zadnje dvije godine ?! isto vazi za iOS?! koje su to funkcije nove? i plus sa cinjenicom da ce svi dobiti Windows 10 na svojim telefonima, cak i oni koji su kupili telefon 2012. godine, korisnici nemaju nekog prava na "ljutnju" ili sta vec.

    ReplyDelete
  31. metalpirat16 March, 2015

    Update na win 10 dobice lumia telefoni, ostali modeli cekace i to zavisi od proizvidjaca. I google nexus dobijabodmah update. Evo sony z google edition je dobio update na android 5.0. dok Z3 ceka svog proizvodjaca. A to ako ce banka traziti od korisnika da sami traze da im se aplikacija izradi ne bi trebala ni za android i ios da se izradi. Banka treba da napravi kampanju i vidi sta korisnici traze. Nije banci problem da plati izradu app za telefon, pogotovu ove jace banke. Oni samo na jednu reklamu na tv-u trose kao za izradu app. Ali to nije sada nesto posebno. Ja u kuci sa televizorom, sa auto radio ili stampacem ne mogu da sinhronizujem telefon. Ja ne kazem da sistemu fali nesto. Evo problem, koliko smo cekali da naprave viber? Kada su napravili koliko smo cekali da srede notifikaciju, da se ne gasi i stuca. Zar nije moglo odmah da se napravi aplikacija koja radi punom parom. Pa i facebook u pocetku jedva je radio, malo, malo pa nema internet konekcije. Zasto app ne moze odmah da bude puna verzija kao na svim sistemima i da radi. Cim su resili da izbace app nek bude u fullu. O tome pricam. Kod microsofta uver izadje nesto sto nijevu punoj verziji, pa sledeca verzija je ok. Tako i windows os.

    ReplyDelete
  32. Da ali sta Microsoft moze da uradi da bi Viber napravio bolju app?! Ne mogu oni olacati svoje razvijace da bi ovi radili kada nece. Nije tu WP kriv a navodi se kao da jeste. Microsoft je obezbijedio sve funkcije da bi se napravila dobra app, ravna onima na Android i iOS ali Viber i co. to ne iskoristavaju. Sta tu Microsoft moze?! To nije do sistema. Jednom su vec pomogli, whatsapp je bio u pitanju, sredili su app i pokazali da moze. Microsoft je doradio a ne WhatsApp. Isto i sa facebook. WP8 kad je izasao imali smo verziju od Facebooka, njihovi razvijaci su to napravili tako lose da je opet morao Microsoft i sada oni rade app ali po zeljama Facebooka. A zasto bi to radili za sve redom?! Ko ne zeli da napravi app ne treba ni ocekivati pomoc od nekoga. Tu korisnik jednostavno se zali Viberu i co a ne na WP sistem i Microsoft. Tako da korisnici cekaju Viber i ostale razvijace, a ne WP i Microsoft i tu lezi zec sto se uvijek krivi prvo WP i onda Microsoft bez ikakvog razloga. Viber app jeste bila losa, sada je prihvatljiva mada moze jos duplo bolje ali ne moze Microsoft svoje razvijace placati da prave app za druge koji ce da beru novac od zarade na pozivima i stikerima npr. Uglavnom WP8.1 ima i fajl menedzer koji su trazili svi i bukvalno "plakali" i aplikacije mogu dijeliti sve sadrzaje medusobno, znaci share, zelim nor dokument iz jedne app u drugu da ga objavim recimo na nekom portalu. Sve je to pruzio Microsoft a sto razvijaci nece da ugrade pa tu ne mogu oni nista. WP8.1 je doneo cak notifikacije za voip servise i poruke kao za whatsapp i sve, i rijetko koja takva app da radi savrseno ali ne radi toga kako je Microsoft ugradio nego kako su razvijaci napravili. Jednostavno ne rade dovoljno brzo i kvalitetno razvijaci. Primjer Adobe Reader. Ima app u kojoj mozes gledati pdf. I obradivati, a o slanju tog pdf recimo selektiras ga i da posaljes na email (koji prima sve vrste podataka od 8.1 verzije) Adobe reader to nema. A ja bi to ugradio za 15 minuta koliko je jednostavno. Evo primjer dropbox aplikacija ili cloudsix obje od Rudy Huyn. One koriste taj share file i save file picker koji treba i u adobe reader, i u whatsapp, u facebooku, i u svim aplikacijama koje primaju i salju sadrzaj. Ali razvijaci ne ugraduju tako kada kliknete share negdje pojavi se samo par aplikacija i samim tim korisnik kaze WP "sranje", iako ima ta funkcija.

    ReplyDelete
  33. Auuuuuu, ne slazem se ni malo aa tobom. Naravno da svaka banka treba da izbaci app, bez da pita korisnike. Normalno da ce pre da izvaci za Android koji drzi 85%. Wp sa 3% je beznacajan. Vecini je dovoljno da lzbace za Android i ios i pokrivaju 95%.
    Na kraju komentara kazes da je wp od 8.1 vise dobio od Androuda :D dobio je ono sto Androud ima godinama. Ne mogu dva puta istu stvar da dobiju. Evo danas ima clanak da w10 dobija podrsku za led lampicu. Tuga od vesti. Koji sistem to vec nema osim WP? Sad i ovo mozes da uracunas kako si dobio, a oni opet nista :P

    ReplyDelete
  34. Mozemo se mi slagati ili ne. Ali sta je Android dobio u zadnje dvije godine?! Koliko je iOS napredovao u iste te dvije godine?! Znaci WP dostize, barem nesto radi, dok Android i iOS skoro pa stoje u mjestu sa novim funkcijama. Zasto onda ne rade na novim funkcijama?! Razvoji stoji. To zelim da kazem da WP i Microsoft nesto rade, ne stoje u mjestu pa da korisnik moze reci daj pogurajte malo ili pozurite ili sta vec. Jer ljudi rade. Brze ne moze, inace bi islo. A nije vijest ova lampica uopset bitna koliko je Windows 10 sam od sebe, a to cemo tek da vidimo. Naravno da moramo to barem sacekati, ne mogu oni izbaciti sistem kada korisnici pozele, kao evo ispeklo je se ajmo da jedemo :D

    ReplyDelete
  35. I zaboravio sam napisati. Update za sve WP8.1 uredaje, to sto Samsung i HTC izgledaju kao da su napustili WP nije Microsoft kriv. Ne mogu oni za njih pustati nadogradnje. I to se vidjelo odavno vec da Samsung i HTC ne pruzaju dovoljno podrske kao Nokia. I svaki korisnik je imao izbor prilikom kupnje telefona, ne moze microsoft reci nemojte uzimati Samsung WP nego uzmite Nokiju, korisnik je sam odabrao a Microsoft je izjavio "svi WP8.1 uredaji dobijaju i Windows 10". Nema tu sta prozvodac da se spominje kada njih ima danas preko 100 koji proizvode WP na globalnom nivou.

    ReplyDelete
  36. HTC HD2 Windows Mobile 6.5 imao je svjetlosnu diodu notifikacija

    ReplyDelete
  37. Eto, sad znamo da je to imao Windows Mobile, Android ima, Symbian ima, za iOS i Bada os ne znamo :P znaci, ne dobijamo nista novo tj, neki nece dobiti nista novo vec stvar koja godinama postoji i na prevazidjenim sistemima.

    ReplyDelete
  38. Boris Ladišić16 March, 2015

    Evo malo i mojih iskustava. Telefon L920, WP 8.1. Skype -radi, Viber -radi, WhatsApp -radi, el. bankarstvo -radi (AIK Banka Niš), jednom rečju - sve radi kao Doxa. Ja sa WP ne mrdam, a 10-u čekam nestrpljivo. Imam osećaj da je vredi čekati. Tek tada ću menjati matoru 920-u za nešto novije. Za sada stvarno nemam potrebe.

    ReplyDelete
  39. Da mozda nije kriva Nokia za to a ne os,ja sam isto imao i HTC HD7 cini mi se da je isto imao led,ipak to je definitivno jasno da je sa inovacijama Android ispred ali ja sam sad zadovoljan sto je MS poceo da prati trend istina u zaostatku ali nadam se desetka da ce biti u rangu vodeceg,u suprotnom...

    ReplyDelete
  40. Tromb,sto sad reci na donji comentar...

    ReplyDelete
  41. metalpirat16 March, 2015

    da druze razvice se to i krenuce u to sto vecoj i boljoj podrsci. Samo treba sedeti i cekati. Problemj e u tome sto kao sto su rekli ios i android kao da su pukli sa idejama i samo malo sminkau svoj sistem ali generalno je isti kao i pre. Tu Microsoft moze da upadne kao nesto novo i da ljude kupi. Ja svoj sistem bankarski ako sam u gradu i nesto placam koristim tako sto idem na IE i lepo potrazim banku i to je to. Placam razne racune. Sve sto nema kao aplikacia idem odmah na ie i otvorim sajt. Jeste neki sajtovi su optimizovani za telefon neki nisu ali snadjem se.

    ReplyDelete
  42. ako mislis na komentar od Borisa L, nemam sta da kazem. Super ako je zadovoljan. L920 je mator, verovatno se dosta preprodaje sad. Novi vlasnici ce brzo da shvate ko pise prave komentare :)

    ReplyDelete
  43. Da na to sam mislio,vec sam rekao da ti vjerujem da ti Skype ili nesto drugo ne radi,ali kako sad isti model telefona i sve radi

    ReplyDelete
  44. Opet lupetaš.

    ReplyDelete
  45. Najveći problem je što ljudi ne znaju postaviti app i telefon da bi im dolazile notifikacije za Viber i u 99% slučajeva se o tome radi... Ali lakše je pljuvati nešto nego priznati da si nesposoban i glup... O tome se radi... Ko kaže da mu Viber ne radi kako treba znam da laže jer u mene je bez problema radio i radi na 3 Lumie...

    ReplyDelete
  46. Zavisi od nacina na koji koristis telefon. Vec smo pisali o ovome. Peimer: Adobe reader. Jedan od gomile programa koji kresuju kad se ostavi u pozadini. Ti taj program mozda ne koristis puno. Otvoris neki dokument, pogledas, zatvoris i za tebe je taj program super.

    ReplyDelete
  47. Sta? Led lampica za obavestenja je za tebe neka revolucija? Meni vise govori koliko wp kasni!

    ReplyDelete
  48. Koga briga za lampicom? :S Lupetaš ovo za banke brate... Ako ti misliš da nešto funkcioniše na jedan način, to ne znači da si u pravu, nego da samo misliš...

    ReplyDelete
  49. Zijad djulovic16 March, 2015

    Dino potpuno si u pravu i svakako imam stranicu svoje banke koja izbacuje podrzane uređaje ,znaci svakih 10 dana komuniciram sa agentom mailom i on me licno nazove ,kazem da su u toku ap za moju banku konkretno i neljutim se a upucen sam da mba bankarstvo ide ukorak sa tehnoligijom ,moja banka vec ima mba u srbiji sloveniji hrvatskoj itd i upravu si sto je manje interesanata ljudi odugovlace jednostavnoa matematika .Nimalo se na njih neljutim jer me ljudi zovu i mole da se jos malo strpim ,pa nije pobogu to razlog da napustimwp ko sto rece neko u komentaru pa zatim sam sebe demantova .

    ReplyDelete
  50. Pa to onda nije lupanje, vec tvoja potreba da vredjas druge.

    ReplyDelete
  51. Meni moja L630 ne radi idealno ali sam svesna da zbog ram memorije na prvom mestu ne mogu ni da ocekujem nesto bolje. Malo aplikacija koristim i ne rade bas najbolje ali to ne mogu ni da ocekujem od uredjaja koji kosta ispod 200 eura (sad vec blizu 100 eura ). mislim da su svi u pravu, i oni sto se ne zale i oni sto se zale, na rad telefona i na aplikacije. Ja licno znam da to sve radi traljavo i sa nedostatcima ali nije bas ni tako strasno kao sto neki dozivljavaju. Mi bismo svi hteli da za malo novca dobijemo mnogo i to je najveci problem. Nisam htela nikome da repliciram ponaosob jer mislim da su svi u pravu donekle i da posavetujem sve da se ne treba nervirati nego izneti svoje misljenje ili argument zasto nesto dozivljavate tako kako dozivljavate i da jedni drugima date dobar savet za resenje problema a ne povod za rasprave. KEEP CALM & RELAX :D

    ReplyDelete
  52. Zijad djulovic16 March, 2015

    Neznam u kojoj sta sobi ,ukljucite azuriranje telefona i glaj ata ce se desiti vama 95% javite juhuuuuu 😁

    ReplyDelete
  53. Zijad djulovic16 March, 2015

    Tako je Natasa, dusa nas wpovska 😊

    ReplyDelete
  54. da, što se tiče hrvatske, za one banke koje znam da imaju aplikaciju su PBZ (imam račun u toj banci i aplikacija je super napravljena, mogu se i očitati računi sa tom aplikacijom ako račun ima onaj 2D kod i tako platiš) i raiffaisen. sad koje još banke i je li imaju, ne znam

    ReplyDelete
  55. Da li se jos nekome dogodilo?
    Ne mogu da pristupim extras+info i network+ podesavanjima,krene da otvara i vrati se samo,neka ideja sta bi moglo biti? Ili sta da se radi?

    ReplyDelete
  56. donekle si u pravu dino, naravno da ms ne mora sada plaćati sve razvijače, ali trebao se pobrinuti, pa ako treba nešto i platiti da se normalno osposobe wa (iako je wa odličan i nemam primjedbi, zna se možda dogoditi jednom mjesečno da notifikacije kasne ili pred neku veću nadogradnju, ali je u globalu odličan, njega sam samo naveo kao primjer), face, instagram i viber, jer su to ipak najrasprostranjenije aplikacije, koje mislim svatko koristi i kako se ms misli boriti s konkurencijom ako takve velike aplikacije ne rade kako trebaju. znam nekoliko ljudi koji nisu htjeli prijeći na wp jer viber je katastrofa, a oni ga koriste više nego išta ili instagram. meni to naprimjer nije smetalo, jer niti koristim instagram, niti sam do prije 4 mjeseca koristio viber i sad ga koristim samo zbog jedne osobe, ali da ga koristim npr. kao wa svakodnevno, sumnjam da bi se odlučio prijeći na wp, a da znam da sa viberom ne mogu ništa. onda, ako za te aplikacije ne možemo kriviti ms, što reći za skype koja je njihova aplikacija, na njihovom sistemu, a radi kao i viber, tj. katastrofalno? zato mislim da bi ms trebao barem sjesti sa razvijačima ovih većih aplikacija i reći, čujte gospodo, želimo da sredite te aplikacije, ako treba, pa i platit ćemo ako je potrebno, samo ih sredite kako treba. a znamo da ms nije neki siromah. jer ako već ideš u borbu, onda se pobrini da imaš kvalitetno oružje.

    ReplyDelete
  57. Sad sam proverila i kod mene nema nikakvih problema. Probaj da samo iskljucis i ponovo ukljucis telefon mozda ce se vratiti u normalu.

    ReplyDelete
  58. ovo apsolutno nisi u pravu, evo reci mi što ja više mogu postviti na viberu, a da več nisam uključio:
    Prikaži obavijest o pristup. Viberu - uključeno
    koristi gurnute obavijesti - uključeno
    prikaži pretpregled poruke - uključeno
    dakle, uključene su mi sve 3 stavke koje u viberu u postavkama pod dijelom obavijesti postoje.
    zatim, stavio sam obavijesti na zaključani zaslo i pod aplikacijama sam uključio da viber može raditi u pozadini telefona, pa čak i kada je uključen safe mode kada je baterija ispod 20%. dakle, sve moguće sam uključio, a pozive ne dobijem uopće, već mi se samo nakon pola sata pokaže notifikacija (koja uopće nije zvučna) na samoj aplikaciji i kada uđem vidim kako imam propušten poziv. poruke također kasne i kada dođu nema zvučne obavijesti ili nekad nema uopće notifikacije, već poruku vidim tek kada uđem u aplikaciju. eto, ako ti znaš još nešto što nisam već uključio, molit ću te da mi kažeš, možda sam glup pa ne znam?

    ReplyDelete
  59. Meni ne radi dobro Viber. Ranije notifikacije kasnile ili nisu ni stizale a sada tu i tamo ponekad kasne a ponekad ne. Laze i za ona obavestenja ko je na mrezi trenutno a ko ne jer mi se desavalo da me neko vidi da sam online ili da sam bila pre minut-dva a ja ni otvarala nisam aplikaciju pre toga. I meni pokazuje da su neki ljudi isto bili skoro na mrezi a znam da nisu jer su pored mene i nisu ni dirali svoj telefon. Kada me neko pozove ne mogu da odbijem poziv niti bilo kako da ugasim zvono dok me taj neko poziva ako necu da se javim, samo mogu da cekam da prekine da poziva. Isto tako mi se desava da slucajno nekoga pozovem a htela da mu posaljem poruku i u tom trenutku nemam opciju da prekinem poziv niti da prekinem poziv dok razgovaram sa nekime dok on ne prekine. Nocu sam u strahu da otvorim neki chat u Viberu da ne bi nekog pozvala slucajno jer nemam opciju da prekinem poziv. Ranije kad sam dobijala obavestenje u telefonu da imam poruku na viberu nije mi otvaralo tu poruku nego imenik pa sam ja sama morala da nadjem ko mi je poslao poruku. Udjem kod svakog iz imenika na koga sumnjam da moze biti pa trazim po porukama. Sad je to malo bolje pa bar gore imam notifikaciju od koga je poruka pa kad otvorim odem direktno kod njega u chat iako nema kao na Androidu mogucnost da iz tog notifikacionog bara odes direktno na tu konverzaciju ili da se otvara na ekranu ako tako podesis (cim neko pise). Ako mislis da i ja lazem ja samo mogu unapred da ti odgovorim da cak poznajem jos nekoliko njih sa istim problemima.

    ReplyDelete
  60. Isti nalog ili ne?17 March, 2015

    Da li stavljate isti Microsoftov nalog i na mob i na komp za wp 8.1.? I da li na kompu dopustate da se dokumenti, i slike automatski cuvaju na skydrive? I koliko je to bezbedno i zbog elektronskog placanja i neke privatnosti?

    ReplyDelete
  61. To za notifikacije je stvarno tesko objasniti ljudima koji nisu razvijaci kako to sve radi. a evo da pokusam najjednostavnije sto moze. Za push notifikacije to su one instantne notifikacije koje mogu poslati obavijest na telefon ali i poceti razgovor, promjeniti live tile te aplikacije itd. ima mnogo funkcija sta moze push notifikacija.

    E za nju, razvijac u aplikaciji mora napraviti "pretplatu" do servera Microsoftovog gdje ce provjeriti i prijaviti taj uredaj kao primalac obavijesti i push notifikacija uopsteno. nakon toga se na telefon vraca kao licenca za koristenje i razvijac uzima nju i to sve u aplikaciji jos, salje nju na server koji je zaduzen za notifikacije, to moze biti Microsoftov server kao Azure, ili u ovom slucaju uzmimo Viber. Oni imaju svoj server gdje saltaju pozive i poruke kao prije sto se radilo sa pozivima u centralama. Sada ako vama neko posalje poruku, viber i njihov server mora spojiti vasu poruku sa primalacem tj. telefonom i poslati tu push notifikaciju bilo ona live tile da promjeni ili samo da obavijest neku posalje, ili cak da zapocne poziv. Tu izgleda Viber i mnogo drugih aplikacija zastekaju a razlog ja vjerujem da je ogranicenost servera.

    Svaka ta push notifikacija se placa, dobro ne svaka ali to ide ka kilu :D da uzmemo npr. posalje viber 1 milion notifikacija, a to je zacas, to je ogromna potrosnja servera, e tu moze doci do greske koju viber nije dovoljno dobro testirao i koja u nekim uslovima jednostavno ne posalje push korisniku. Jer npw korisnik moze biti da nema interneta u tom trenu, viber mora napraviti znaci fallback sistem i da saceka server dok korisnik bude opet online, tj dok se primalac (telefon) ne javi sa licencom da moze primati push opet.

    U tome svemu mnogo razvijaca zakaze i ne shvata. I vjerujem da Viber ima isto takve probleme s tim jer nisu ocigledno ugradili nesto 100% pouzdano.

    100% pouzdano je kada za svaki moguce slucaj razvijac ugradi rijesenje, znaci ako poruka sada ne stigne da ipak stigne kada slijedeci put korisnik bude online. i ima mnogo toga gdje se moze pogrijesiti i vjerujem da Viber je tu zakazao posteno. Ne samo Viber i mnoge druge app.

    Pored toga nisam ni spoemnuo da svaka licenca ima svoj kljuc kao access token, koji ako na serveru i na teleofnu nije isti teleofon nece dobiti push notifikaciju. znaci razvijac mora napraviti 100% siguran sistem da access token (kljuc) prilikom recimo tovaranja aplikacije se direktno salje na server i trazi se nova licenca. server mora tamo izbrisati stari kljuc i novi pribiljeziti kao taj telefon i kada vama neko posalje poruku server morak oristiti taj kljuc da bi vama poslao taj server notifikaciju tj. jednu obavijest ili poziv.

    Tako da vjerujem viber prvo ima problema sa serverima, ili su ih ogrnicili i mnogo kljuceva tako i ne stigne sa se prijavi pa korisnici sad dobijaju poruke, pa odjednom ne. pa opet primaju pa opet ne. Znaci kljuc se negdje izmedu izgubio. A sistem koji je Microsoft napravio je zasticen, siguran i veoma pozudan i brz, samo ko zna raditi s tim, a izgleda viber jos nije 100% savladao.

    Dok vidimo Whatsapp gdje je Microsoft pomogao u razvijanju radi fantasticno, jedino ne radi kada je serve opterecen, a u to vrijeme je i na Androidu i na iOS otprilike isto stanje sa porukama.

    I da, korisnik nista ne moze uraditi da bi dobio novi kljuc koji ce biti dobro povezan. jer nemamo uvid u to kada se desava. Ja da pravim takve app radio bi to cim se ukljucuje app, ide provjera kljuca, i novi kljuc ako je potrebno. jer tada bi korisnici samo morali ukljuciti app i radile bi notifikacije opet. medutim to je Viber i oni imaju svoj nacin rada.

    ReplyDelete
  62. Da, i veoma sigurno je jer svaka veza sa WP i na WP, kao i na racunar je zasticena. Microsoft-ovi serveri koriste SSL enkripciju tak oda je to veoma sigurno. Sto se tice privatnosti Microsoft je prije par dana opet pobjedio nagradu za cuvanje privatnih podataka ispred nekih vodecih kompanija. Oni se stvarno bore da su nasi podaci i stvarno nasi. I Oni jedini nisu dali NSA pristup podacima korisnika. I danas se cak pred sudom bore za jos vecu zastitu podataka.

    ReplyDelete
  63. ma sve ok, ali na korisniku i nije da on to treba razumijeti. on kada instalira aplikaciju, želi da ona radi, a kako će raditi to nije naša stvar. kada kupim auto, nije moje da znam kako motor radi, samo želim da normalno radi. znam ja da je do viber, zato sam i napisao na onaj tvoj post da onda to treba ms u suradnji s njima riješiti i tako bi trebao za 5-6 najvećih i najviše korištenih aplikacija. jer kako se misli boriti sa androidom i ios-om ako viber, messenger, facebook, instagram nisu na razini kao na tim sustavima. prosječnog korisnika ne zanima što je wp jedan od najstabilnijih sustava, što su što se tiče dobijeno/uloženo najbolji, razne šminke sustava, ako neće moći koristiti ove u današnje vrijeme najkorištenije aplikacije.

    ReplyDelete
  64. Ne znam sta da ti kazem, ja takvih problema nemam a imam L720 slabiji fon od tvoj. Jedino sto mi pada na pamet da sa telefonom nesto nije kako treba u bilo kom segmentu, ili eventualno slab protok interneta ili cesto da nestaje i vraca se...

    ReplyDelete
  65. To sa pucketanjem se desava samo kad neki video hoces da ubrzas, znaci pipnes prstom po liniji za malo napred i tad pucka.

    ReplyDelete
  66. Podrzavam...

    ReplyDelete
  67. Kako nemas opciju na viberu da prekines poziv kad pozoves.?

    ReplyDelete
  68. Nemam i ja sam u cudu od prvog dana od kad sam ga instalirala na L630. Ekran mi se zaledi i ne odaziva se na komande, ne reaguje ni na sta dok se poziv ne prekine.

    ReplyDelete
  69. Pre nego li sam ti uputio pitanje prvo sam proverio kod sebe i ima i radi kako treba, znaci probao da pozovem i prekinuo poziv. Da probas da reinstaliras viber ako nece i dalje, onda je do telefona i njegovog softvera kao sto sam ti napisao u ranijem postu. Znaci kod mene radi i viber i whatsapp i face (u fulu sa pozivima i notifikacijama) i IE ne izbacuje sa stranice koju citam ali nikad... Ne znam sta ce Dino reci ali do telefona je siguran sam, u tom slucaju ti preostaje samo zamena fona ona 640 ili 640 XL sto pikiras...😊

    ReplyDelete
  70. Ajd' javi ako reinstaliras viber kako je proslo...

    ReplyDelete
  71. Mislim i da ima veze sa cinjenicom da je preko Vip operatera drugaciji softver i od mnogo faktora zavisi zasto svi telefoni ne rade isto. Mnogo toga je u igri ali cu ja sledeci mesec, kad budem isla da platim racun, pokusati od njih da saznam nesto, mada mi ne ulivaju poverenje (sa znanjem).

    ReplyDelete
  72. Pre 7 dana sam uradila hard reset i ponovo instalirala sve aplikacije jer mi nije dozvolio nalog da vratim sve iz oblaka tako da je sveze instaliran ponovo i radi malo bolje nego pre par azuriranja ali i dalje vecina problema postoji.

    ReplyDelete
  73. Za poverenje u njihovo znanje bas me nasmeja, hvala ti... ali si u pravu u vezi istog nije bolje nista ni kod drugih operatera, ja sam kod m:ts-a i lik mi kaze da moj mob ne moze mms. Ja proguglam malo i posle pola sata pustim mms normalno. Ako mozes radi provere da zamenis karticu sa m:ts-ovom na primer ili telenor-ovom samo da vidis sta se dogadja.

    ReplyDelete
  74. Nema niko micro sim karticu za moj telefon svi imaju onu standardnu. Samo oni koji su kao i ja u Vipu uzeli neku Lumiju imaju tu karticu. Moj prijatelj je uzeo preko Vipa neki telefon i evo vise od godinu dana niko ne ume da mu podesi za mms, kazu nemaju podesavanja. Neki tip iz Vipa pokusao rucno da mu podesi i zeznuo mu svasta na telefonu pa je dosao kod mene da mu sredim to. Na pola pokusavanja sredjivanja mu je oteo telefon iz ruke i otisao. Nista bolji nisu ni u MTS. Za Telenor ne znam jer nisam sa njima nikada imala posla.

    ReplyDelete
  75. Vidim da si postpaid kao i ja ali sam ja m:ts i uzeo telefon preko njihovih saradnika "win win". Ugovor sa telekomom a fon "win win"-ov, tako da je sim free i niko nije cackao po softveru mozda zato i dobro radi. Ako mozes da probas sa drugom karticom na pola sata da vidis da nije do toga, makar da iskljucis mogucnost da je do vip-a sto sumnjam, al' 'ajde...

    ReplyDelete
  76. Isti nalog ili ne17 March, 2015

    Sve sam to procitao, ali sam pre neki dan procitao i da se prisluskuju whatsapp i viber...a te dve aplikacije idu isto i uz Microsoft...pa mi to onda daje neku malu nesigirnost da instalirwlam win 8.1 na komp...a gledao sam kod drugara i PRELEP JE!

    ReplyDelete
  77. Probao sve to,samo sto sam radio menjao region,mozda je to nesto poremetilo....

    ReplyDelete
  78. Ako sam te ovim uvrijedio, izvini Boga ti...

    ReplyDelete
  79. Dino, sve je lijepo i ok objašnjeno, ali ljudi su u pravu ! Krajnjeg korisnika zanima samo da mu aplikacija radi i ništa drugo, ako radi kako treba na androidu i IOS, onda bi trebala da radi i na windows phone, ako ne radi onda je to problem Microsofta. Pošteno, nažalost, tako je, koga briga za jedan sistem koji ima samo 3% udjela na tržištu? Tako razmišljaju veliki igrači, Šta je funkcijom snimanja poziva, koja se uveliko traži i uporno odbijaju ljude? Šta je sa skype aplikacijom , koja bolje radi na drugim platformama.Osim toga nije na korisnicima da traže od Banke ili neke institucije da napravi app za windows, nego do te institucije, koja ima ili nema interesa da napravi nešto za određenu platformu.Imam lumiu 1520 , a moram nosati sa sobom Nokiu n9, legendarnu, jer ona ima ima sve poruke u inboxu, dok moj windows phone pamti samo 7 zadnjih dana(ne moze se namjestiti, radi se o mom poslovnom mailu, niti na jednoj lumiji nije htjelo), hocu snimiti neke upute, šipak, daj staru N9, hoču pogledati call history zadnjih mjesec dana, opet ništa, daj staru n9 .Da dalje ne nabrajam.Znači ako neka kompanija nema interesa da izda aplikaciju, tu korisnici ništa ne mogu, Nokia n9 se prodala u milionima primjeraka, čak jedno vrijeme skrivali njenu dobru prodaju radi Lumia serije, korisnici širom svijeta su tražili Viber i what up ali ga nisu dobili. Jednostavno nisi imali interesa da ga prave za telefon koji je sahranjen prije nego što je izašao, ostatak priče svi znaju, rodila se Yolla. Ovako ako nastave da ih blokiraju, bojim se da će MS. veoma brzo , kolko god bio dobar, izgubiti i ono malo što ima.

    ReplyDelete
  80. Vladan Vukajlovic17 March, 2015

    Mislim da kartica u telefonu nema veze ,ti telefon tj. viber mozes i bez kartice da koristis na WI-Fi samo prdhodno trebas da se prijavis sa kodom,sve u svemu ako imas problem verovatno je do telefona

    ReplyDelete
  81. Lijepo je to sve receno ali nije to ono sto je istina. Banke ne mogu izdavati aplikacije za sisteme koje niko ne koristi ili samo odreden broj korisnika. I tu korisnici ako zele moraju reci na salterima da zele jer inace kako ce banka znati?! Ne izdaje se app tek tako ajmo napraviti i neka stoji pa mozda ce neko koristiti. Zasto banke ne izdaju za symbian aplikacije tek tako?! Zasto nema za blackberry koji je "poslovni" kao telefon?! Jer ljudi ne traze. Ljudi ono sti traze i kada su uporni i dobit ce. Primjer instagram na WP, ljudi su pritisnuli instagram da izda app za WP, nisu oni to uradili jer su mislili da treba da WP ima app nego pod pritiskom tada Nokije, i mnogo korisnika i razvijaca kao Rudy Huyn koji je pokazao da njegoa 6tag aplikacija moze biti popularna, Instagram to vidio i izdali aplikaciju.

    Isto tako za viber i whatsapp i ostale aplikacije ne mogu da se slozim da Microsoft ista vise treba da radi. Zasto bi?! Whatsapp je kompanija koja se prodala Facebooku, sjetimo se koliko novca samo, znaci imaju novca da plate razvijace koji znaju raditi na WP. Oni obrcu novac sto imaju app na WP, a ne Microsoft. I Microsoft nije duzan da pravi aplikacije. Koliko god to korisnici mislili. Pa ni Google ne pravi aplikacije za korisnike ili pomaze whatsappu ili viberu. Isto tako eto i Jolla, mislite da ce Jolla ulagati svoj novac da bi razvijali aplikacije kao whatsapp i viber za Jolla sistem?! Nikad. Zasto bi onda to radio Microsoft koji ima veci udio od Jolle?! Ne vidim zasto svi govore Microsoft mora, Microsoft nista ne mora. Razvijaci moraju jer im je Microsoft dopustio koliko toliko dobar sistem da mogu napraviti odlicne aplikacije koje ce raditi na Windows tabletima, racunarima i telefonima. To nije neki Sci-Fi nego je to i danas moguce. Evo primjer manje aplikacije, Tweetium od mog kolege jednog, ima covjek univerzalnu app i radi. Jedan covjek napravio bolju app nego sto bi Viber ekipa cijela. Isto i za Dropbox (Rudy Huyn), i mnogo drugih aplikacija gdje Microsoft nista nije pomagao a ipak su aplikacije fantasticne. Viber ako nece da radi app ne moraju, ja sam ga davno prestao koristiti i presao na Skype. Jer mi on radi. Korisnici mnogo krivo shvataju iako je ovo Microsoftov OS nije on duzan da pruza razvijace nekim drugim aplikacijama, pa ni ako ce pomoci sistemu da raste. Ipak Viber i Whatsapp uzimaju dosta novca od prodaja aplikacija i servisa da im ne treba podrska Microsofta, ima dovoljno talentovanih razvijaca koji bi njima mogli pomoci samo te kompanije nemaju interesa da naprave bolju app na WP. A interes bude korisnici, trazenjem, tu smo opet kod banaka. Bez da korisnici traze mi nikad ne bi imali ni jednu app za WP. Bez potraznje nema ni trzista.

    ReplyDelete
  82. A oko gubitka da Microsoft izgubi, ne brinem se mnogo. Windiws 10 ove godine ce se poceti ubrajati kao jedan sistem i udio Microsoft kao i Android ce skociti jer se nece ubrajati samo telefoni u to nego svi uredaji sa Windows 10. Tako da se ja ne brinem za njih.

    ReplyDelete
  83. Nekoliko puta sam to procitao pa mi nije jasno ili sam pogresno razumio,kako samo sedam dana pamti poruke ja na gmail imam poruke od prije dvije godine i ako tad nisam imao Lumiu,ili je nesto drugo receno...

    ReplyDelete
  84. I kad bi MS pomagao aplikacijama nikad nebi to ucinio Viber-u jer on je prva i direktna konkurencija Skype-u jos treba da ga naprave boljeg od njihovoh vlastite comunikativne aplikacije,najbolje bi bilo da MS kupi Viber i "zakljuca"ga svakodnevno mi stvara probleme

    ReplyDelete
  85. Google i drugi servisi nema problema, ali moj poslovni mail od firme, koji mi najvise treba ne moze, nije mogao niti na jednoj lumiji, imao sam ih sigurno 5, ali uvijek pamti samo zadnjih 7 dana, bez obzira na postavke, njih znam namjestiti, na n9,a kamoli na windows phone, osim toga, evo od svih pametnih ljudi, neka,mi neko kaze , Kako napraviti backup emailova u Sent folderu.Znate na sta mislim, kada odete u mail. Pa kliknete, pokazi sve folder, pokaze se i sent folder, u njemu imam oko 150 poslanih poruka-mailova, ako resetujem telefon, pa.pa nema vise niko ih ne vrati?

    ReplyDelete
  86. Ako je tako onda si izuzetno u pravu,nezamislivo je u danasnje vrijeme da takve stvari ne budu ispravne,ja sam u jednom mometnu trebao mail od prije jedne godine na gmail a nisam imao racunar pored sebe prvih nekoliko pokusaja nikako nije islo bio sam lud i ljut ali ipak se ispostavilo da moze poslie nekig dugig podesavanja,do prije nekoliko dana pored Lumie nosio sam Android zbog Skype ali na srecu sad radi besprijekorno,koje olaksanje samo jedan telefon nositi

    ReplyDelete
  87. U redu, žurim, ali moram odgovoriti, nisi sve komentarisao, pa vjerovatno se i slažeš, ali tu je i poenta, Zašto bi neko ko koristi android ili Ios prešao na windows phone? Nažalost i ja bi prestao koristiti Viber, ali mi to ne diktiramo, nego milioni korisnika koji ga koriste.Opet kažem, vidi se da blokiraju MS, dokle ne znam, Svako bi od nas volio da windows ima veći udjel, to bi i potaknulo razvijaće i ostale da razvijaju moguće i nemoguće aplikacije. Ruku na srce trenutno najpopularnije aplikacije bolje rade na lošijim operativnm sistemima i dok se to ne promjeni, nema napretka, riješenje, ne mogu ponuditi krajnji korisnici, koji su već svojom kupovinom uređaja dali povjerenje određenoj platformi. Ostatak je do njih !
    Pozdrav i ako ima neko riješenje za backup " Foldera sent message" neka se javi, ali da radi kako treba...

    ReplyDelete
  88. Ali to je ono sto ja pricam cijelo vrijeme, Microsoft je pruzio sve sto treba za odlicne aplikacije. Sve sto imaju i ostali sistemi. ALi u granicama WP. Npr. necemo nikad vidjeti "chat heads" koje zahtjevaju neki korisnici pa kazu ne valja WP radi toga. Jer WP ne radi na tom principu da uznemirava korisnike iz pozadine sa sadrzajem aplikacije bilo koje, ako aplikacija ima nesto da kaze korisniku u WP ima banner na vrhu zaslona koja se pojavili ili zvono ili slicno. Tako da ima sve sto treba razvijacima.

    ReplyDelete
  89. Mislim da znam u cemu je poteskoća, to je i meni bio problem i onda sam u postavkama outloka otisao na ono nesto u vezi sinkroniziranja i tamo pod stavkom preuzmi postu, stavio na bilo kada i sad mi pokazuje sve poruke koje imam u inboxu. Pa ako nisi to postavio, napravi to

    ReplyDelete
  90. Dobrodošao u 2015. godinu, moderno doba, doba kad ništa nije i ne može biti tajno. Ako želiš privatnost na internetu, zaboravi je- jednostavno. Eventualno možeš koristiti nekakvu enkripciju pa slati šifrirane poruke.. (enigma ili tako nešto)

    Sad ozbiljno, slobodno koristi, sumnjam da imaš tako povjerljive informacije pa da ćeš bit zanimljiv tajnim službama :)

    ReplyDelete
  91. Pa zasto jednostavno ne koristiš pretragu?
    Primjer, mailovi su stari godinu dana samo sam im malo zamaskirao sadrzaj

    ReplyDelete
  92. Menjaju se problemi sa svakim update-om nesto drugo ne stima tako da nije do telefona, a mozda i jeste, provericu nekako. Internet explorer me zeza od Denima a viber od pocetka samo je sada malo bolji nego ranije ali i dalje me zeza.

    ReplyDelete
  93. Probaj da vratis na prvobitan region pa ako radi bar znas da je zbog toga a ako ne radi vrati na koji god hoces region. Izmenjam malo pa isprobaj na vise regiona. Ako je problem jos uvek tu posle toga, pod uslovom da imas garanciju, daj malo i onima gde si kupio na servis neka oni traze sta nije u redu. To je zadnja (ne daj boze) solucija.

    ReplyDelete
  94. Vip ili drugi operateri menjaju neke delove softvera. Recimo nesto ubace a nesto izbace od mogucnosti ili aplikacija i jos dok se prevodi tu moze da bude problem u softveru ne u samom radu telefona sa karticom. Mozda nesto i blokiraju od originalnih delova programa kao na primer neka podesavanja i neke opcije kao recimo brojac interneta, poziva...Provericu nekako mogu li nesto da poboljsam a da ne gubim garanciju za telefon.

    ReplyDelete
  95. Probaj sta god se setis ili sta nadjes na netu sto moze da ti pomogne. Neko malo odvazniji promeni rom telefonu tako da ako mu je npr. Madjarski stavi Italijanski samo na taj nacin gubis garanciju. U svakom slucaju mozes ga prodati i dodati jos malo para i kupiti drugi sim free.

    ReplyDelete
  96. Jeste i ja sam sebi pre par meseci namestio u podesavanjima na bilo kada...

    ReplyDelete
  97. Uradio sam tako i sada radi,region format je bio u pitanju,hvala na asistenciji u svakom slucaju....

    ReplyDelete
  98. Zdravo. Zanima me da li ce Nokia L925 po svojim specifikacijama moci podrzati W10?

    ReplyDelete
  99. Hoće. L925 ima bolje specifikacije nego što treba za W10... U principu svi telefoni sa WP8.1 će bez problema raditi na W10...

    ReplyDelete

Ostavite komentar