5.3.15

Microsoft Bluetooth tastatura za WP/Windows Android i iOS uređaje [dodatak]

1425361872_microsoft-universal-foldable-keyboard-mwc-15-01-

Microsoft je na MWC (Mobile World Congress) pored Lumia 640 i Lumia 640XL predstavio i bežičnu tastaturu sa čijom objavom smo malo čekali da se ne bace u sjenu dva nova telefona Lumia serije. Microsoft je ovih dana svugdje u medijima, bilo to radi ova dva pomenuta nova uređaja, radi nagrada koje su osvojili na MWC, sa Windows 10 novostima, novim aplikacijama i servisima za sve veće mobilne platforme (Android, iOS) ili sa ovom tastaturom.

 

keyb5

Microsoft je nazvao ovu tastaturu „univerzalnom bežičnom“ jer će sa Windows Phone 8.1 GDR2 nadogradnjom raditi i sa vašim Windows Phone uređajima, pored toga radi sa Windows 8 / 8.1 i 10 tablet uređajima koji nemaju vlastitu tastaturu, jedno što je potrebno jeste Bluetooth na uređaju što većina novih tableta i ima. Pored toga kao što smo navikli Microsoft širi svoje servise i uređaje dalje tj. na Android ili iOS kao na iPad ili slične uređaje gdje će raditi ova tastatura bez problema.

 

keyb3

 

Ono što smo još saznali jeste da ova tastatura ima jaku bateriju koja će držati Standby 3 mjeseca. Izgleda da je cijeli uređaj jedna velika baterija zbog toga je i malo deblji nego tastatura koju mogu korisnici kupiti uz Surface. Za korisnike koji nisu inače pisali na mobilnim uređajima sa hardverskom tastaturom i ova neče imati nekog smisla, ali za one koji znaju za prednosti ovakve tastature oni će je željeti i posjedovati.

 

keyb2

 

Cijena u dostupnost ove tastature još nisu poznati ali ćemo objaviti članak čim saznamo više o njoj. Pogledajte ostale fotografije tastature ispod i recite nam šta vi mislite o ovome, je li vama potrebna?!

 

keyb4

 

keyb1

 

[Dodatak]

 

Dodajemo na ovaj članak i dimenzije tastature koje su 295.1 x 5 x 125.3mm kada je potpuno rasklopljena. 147.6 x 11.5 x 125.3mm kada je sklopljena. Podržava sve uređaje koji imaju Bluetooth 4.0 i moraju imati podršku za HID koju će WP8.1 dobiti tek sa nadogradnjom GDR2. Na Apple uređajima radi od iOS 7-8.1, Android 4.3-5.0. Cijena je sada potvrđena i iznosit će $99.95 (90.75€) ali ovu cijenu u zagradi u € nemojte uzimati za garantovanu jer kako to obično biva na tu cijenu dođe još oko 20%-25% porez koji je u Evropskim zemljama ali i Balkanu ogroman. Više informacija o tastaturi možete dobiti na – Microsoft.

 

izvor: ICXM.net

19 komentara :

  1. Ovo u kombinaciji sa mojom Lumia 1520 bi radilo savrseno, mislim eto sta mi moze Microsoft poslati kao poklon, onako :)

    Zaboravio sam samo napisati da ce izgleda sa WP8.1 GDR2 u poljima gdje izlazi softverska tastatura ona nestati kada je spojena ova tako da zaslon od 6" za pisanje je slobodan i to je odlicna stvar!

    ReplyDelete
  2. Nebojša Tanasković05 March, 2015

    Lepotice, voli te tvoja zver 😉

    ReplyDelete
  3. Sigurno da ce nekima dobro doc, za tablet posebno

    ReplyDelete
  4. Sto da ne, ako bude pristupacna cijena 😊

    ReplyDelete
  5. Odlicna i svidja mi se

    ReplyDelete
  6. Kad bi se znale dimenzije....

    ReplyDelete
  7. Goran Sunjic05 March, 2015

    Ja sto sam mogao procitati po stranim portalima. Prica se da cijena biti oko 100 dolara, po meni je to malo previse gledajući na konkurenciju u Kini i na njihove bezicne tastature koje su dosta povoljnije. Dino jesi naletio na članak o W10 na nosivim uredjajima tipa pametnih satova ili ostalih nosivih uredjaja... Mogo bi jedan članak i tome posvetiti.

    ReplyDelete
  8. Mogli bi kad bude vise informacija dostupno, za sada je samo "nagadnje" jer Windows 10 je namijenjen za uredaje od 4" pa na dalje (skoro neograniceno). za manje uredaje kao satovge moguce je ali glasina je pa...

    ReplyDelete
  9. I da oko cijene, mislim ako ona ima jaku bateriju i kvalitet sto ne sumnjam od Microsofta onda jeste velika cijena 100$ ako uzmemo u obzir da kod nas nece biti ispod 100€ znaci konverzija $ € je nam nikakva ali sve to radi poreza koje imamo u Evropi i Balkanu. Onda jeste puno ali mislim da ce dolaziti mozda sa uredajima kao tabletima gratis. Kupis neki tamo tables sa Windows 10 recimo i dobijes nju, ili uz neki veci telefon koji ce izdati oko 5-6" kao dodatak da bi se prodavao telefon bolje...

    ReplyDelete
  10. Goran Sunjic05 March, 2015

    Greg Sullivan je potvrdio tako da i nisu nagadjanja.

    ReplyDelete
  11. Goran Sunjic05 March, 2015

    Da dok se to konverta kod nas plus minus porez i ostale cake bit ce preko 100$, po mom misljenju i pracenju trzista i cijena kod nas to bi moglo biti od 800 do 1000 kn (hrvatska)

    ReplyDelete
  12. Mislim da on ne radi u Microsoftu...

    ReplyDelete
  13. da. lagano moze biti. i to je malo zalosno jer kad pogledam u americi svaki telefon jeftin, 500-600€ kad tek izdaju, a kod nas 700-800€ kao da su nasi standardi zarade veci...

    ReplyDelete
  14. Goran Sunjic05 March, 2015

    Ja znam da radi :D

    ReplyDelete
  15. neki misle da dobijas mnogo vise od jedne tastature od MS,i to redovno

    ReplyDelete
  16. ako mislimo na istog onda ne znam. Mozda je to neki za kojeg nisam cuo jos :P

    ReplyDelete
  17. Goran Sunjic05 March, 2015

    pa zato se sve vise i vise ljudi odlucuje na kupovinu mobitela preko neta. Boli me briga za garanciju ako ce me tel izac 100-150 eura manje. Ali meni su najjaci operateri, npr. u BiH. Neki dan idem u HT Eronet da uzmem mami mob i gledam Lumia 1020 na moju tarifu je 600KM a ja je mogu uzet u preko neta za 400 a u mobitel shopu za 550..

    ReplyDelete
  18. Zijad djulovic05 March, 2015

    Ja prije 6 mjeseci uzeo L1020 u bh telecom za 207 km na pretplatu 2 godine i to sa pdv-om ,doduse lapio sam nekakvu sto su imali manju zalihu i nestalo ih je a tada su ubacili 925-ticu i jos neke malo slabije po jacoj cijeni ,ali nebrinem ja za njih znaju oni sta rade samo igrom slucaja sam ubo i to bila prva radna subota ,kome god sam ispricao nevjeruje ,zato pratim njihov portal cim neka roba neide pojeftine i ja stupam na scenu hehe

    ReplyDelete
  19. mislim kako je za mobitele ovo bespotrebno

    ReplyDelete

Ostavite komentar