1.3.15

Microsoft slučajno potvrdio Lumia 640 i Lumia 640 XL

lumia-1320-cinde-satista-manset_640x360

Microsoft je slučajno objavio naslov za Microsoft Lumia 640 i Lumia 640 XL uređaje koje će vjerovatno predstaviti sutra na MWC u Barseloni. Ta objava je povučena već ali kasno jer je već zabilježena i potvrđuje glasine koje su kružile ranije da se radi o low i middle end uređajima.

 

Microsoft Lumia 640 neoficijelno oficijelno

 

Kako je po glasnima bilo poznato Lumia 640 bi trebala imai 5“ zaslon sa 1GB RAM i 8GB interne memorije sa Snapdragon 400 procesorom, 8mpx zadnjom kamerom i 1mpx prednjom kamerom.

 

Pored toga slučajno je objavljen i potvrđen Lumia 640 XL uređaj koji će izgleda zamijeniti 1320 seriju sa specifikacijama dosadašnjih glasina sa 5.7“ zaslonom (720p) 1.2 Ghz Snapdragon 400 procesor, 14 mpx zadnja kamera sa PureView tehnologijom, 5mpx prednja kamera i 32GB interne memorije sa jakom baterijom od 2500mAh.

 

Sutra ćemo znati detaljne specifikacije i imati zvanične fotografije ova dva uređaja ali ovo je put kako je trebao Acer da postupi o čijem uređaju Liquid M220 smo pisali u prošlom članku.

 

Izvor: Windows Central, Microsoft

33 komentara :

  1. Kao prvo, ne sviđa mi da nasljednik 1320 odjednom bude 640... OK, kamera je bolja, display isto ali baterija 2500? Pa 1320 je poznata po bateriji koja je beton...
    Kako idu dani MS pravi sve nelogičnije poteze.

    ReplyDelete
  2. Vidim da je drugi procesor u odnosu na prethodne informacije,,,sumnjam da ce toliko manje trositi energije da bi bilo dovoljno 2500mA

    ReplyDelete
  3. Ljudi koristi li ko wp 10 sa insajdera, sta se tu desava?

    ReplyDelete
  4. LittleNasty01 March, 2015

    Ja ga koristim, sta te zanima?

    ReplyDelete
  5. Jel ima kakvih problema, razmisljam da ga skinem

    ReplyDelete
  6. Ako bude nasljednik 1320, ja ću svoju zadržati do nekog sljedećeg modela od 5,7-6 inča... I ako je istina ovo za bateriju, onda je očajna...

    ReplyDelete
  7. Cemu da zurimo kad imamo dobre telefone

    ReplyDelete
  8. Kako radi, ima li vecih bagova, vredi li ga probati ili je samo mucenje? Usput ne znam da li dostupan za 1320?

    ReplyDelete
  9. Tako je, ja ne znam sta bi iskreno moglo doci da zamjeni 1320, 1520 ili 930. Trenutno nista. Mislim moglo bi ono ali bi pucali sebi u koljena s tim :D I ako izade 640XL slican 1320 ipak on ne mora biti za korisnike koji imaju vec 1320 nego za nove korisnike koji bi zeljeli malo oblji telefon a da nije ni previse skup...

    ReplyDelete
  10. I ako tehnicki je velika razlika izmenju 1520 i 1320 ipak to korisnici drugog modela u velikoj mjeri ne primjecuju tako da su nastala dva slicna modela ali sa prilicno razlicitim cijenama,u mnogim prodavnicam jos uvijek vidim 1520 da se prodaje zato nesto razmisljam da ovoga puta naslijednika ta dva modela mozda hoce malo vise da razvoje ne samo u cijeni vec i u osobinama

    ReplyDelete
  11. Sutra pravo u trgovinu:)

    ReplyDelete
  12. Jel update neko lumia 630 na win10? Jel koci i jel ima mnogo bagova? Nema puno ni app treba sad svi da prebace da mogu da rade na 10 :/

    ReplyDelete
  13. Postovanje,

    Mislite da razvjaci mogu a ne zele da "prebace" aplikacije na Windows 10? Odakle mislite da prebace sa Android i iOS ili sa WP8?

    I da Windows 10 ima mnogo bugova jer jos nije ni 30% gotov. I koci isto tako cesto.

    Sto se tice aplikacija za Windows 10 one se jos ne mogu praviti jer ne postoji alat za Windows 10 aplikacije... Niko jos ne pravi za Windows 10 aplikacije.

    ReplyDelete
  14. Oprosti ja pucam od smijeha;);)))

    ReplyDelete
  15. Vladan Vukajlovic02 March, 2015

    Posle duzeg vremena ja jos uvek trazim telefon sa dve kartice prvo sam se kao zagreao za L630 DS ali sam odustao,u medjuvremenu pored L1020 nosio sam neke androide ali ne ide nikako godine koriscenja WM isada WP ucinile su svoje ,pa sad razmisljam o L535DS.
    Interesuje me da li neko koristi ovaj telefon i koje su mu mane ,koliko baterija traje kod intezivnog koriscenja-minimun 1-2 sata razgovora i 2 sata interneta i ostalo po malo ili je bolje uzeti L630DS.
    Oba telefona mogu uzeti za oko 100 evra priblizno.
    Unapred hvala na savetima.

    ReplyDelete
  16. Zar nije 535 sa greskom ,ili ja grijesim?

    ReplyDelete
  17. Vladan Vukajlovic02 March, 2015

    Da , pominje se greska sa ekranom ali da je to bilo samo kod prvih modela,nadam se da nisu stigli do nas.
    Nekako mi se namece veci ekran i dve kartice,jedini sledeci je L730 sto prelazi cenovni opseg koji sam zacrtao,zato sam i potrazio ovde savet korisnika L535 (ako ih ima).

    ReplyDelete
  18. LittleNasty03 March, 2015

    Ja licno nemam problema, neke stvari rade cak i bolje. Prvi primeri tastatura i viber. Bude ponekad onaj plavi ekran na treptaj ali to je minorno. Verujem da ce biti jos bolje ali shvati da moze da se desi i zajeb totalni, instaliranjem ovoga preuzimas odgovornost ako se nesto s*ebe.

    ReplyDelete
  19. Boris NevermorE04 March, 2015

    ne slazem se do negde. Lumia 640 XL bi u potpunosti zamjenila 1320.
    Samo nekoliko fakti:
    Camera:
    1320 - 5MP (Zadnja)
    1320 - VGA (Prednja)
    640XL - 13MP Carl Zeis + LED Flash (Zadnja)

    640XL - 5MP (Prednja)


    Display:
    1320 - 6" 720p (245ppi)
    640XL - 5.7" 720p (259ppi)
    To znaci da 640XL ima malo manji display (0.3" = 7.5mm) al je PPI veci, sto znaci bolji display.


    Storage + RAM:
    1320 - 8GB, 1GB RAM (SD do 64GB)
    640XL - 8GB, 1GB RAM (SD do 128GB)


    CPU:
    1320 - Dual Core
    640XL - Quad Core


    Battery:
    1320 - 3400 mAh
    640XL - 3000 mAh
    Tu je 1320 u maloj prednosti al ne velikoj.


    I te kako mislim da je 640XL totalna zamjena 1320. Pravi upgrade za 1320. Kad bih ja imao 1320, definitivno bi je zamjenio sa 640XL. :)

    ReplyDelete
  20. 1320 je telefon slabih karakteristika jedina stvar koja se izdvaja je velicina ekrana i kakav bi bio naslednik ako bi ekran bio manji i jos jedan dio da mu prekrivaju tipke,pratim forum ni jedan vlasnik 1320 nije izrazio zelju da bi uzeo taj telefon

    ReplyDelete
  21. Boris NevermorE04 March, 2015

    U redu, ajde da vidimo po tebi sta mislis kakv bi trebao bit naslednik 1320? Koje specifikacije bi po tebi bile dovoljne da se taj telefon nazove naslednikom 1320? :))

    ReplyDelete
  22. Jedina stvar koja je razdvajala 1320 od obicnog telefona je velicina ekrana,dostojanstven naslednik ako bi se pratila logika trebao bi da ima ekran 6 inca,Ram 1.5GB,interne 18GB,procesor 4 puta 1.4 ,zadnju kameru 8MP.prvu kameru 1.2MP.taster za kameru i ostale tastere na svome mjestu,cijena 320e,,polovna Lumia 1320 kosta do 200e a ovaj nov toliko znaci nesto se ne uklapa.

    ReplyDelete
  23. 1,5 GB RAM-a i 18 GB interne memorije... Gdje nađe te brojeve? :D

    ReplyDelete
  24. Pa covjek mi je dao slobodan izbor,a ja sam bio najrealniji,nemoj me izdati u tebe se najvise nadam,u toku noci sam dobio poruku od nekog clana foruma koji se kune da nebi svoju 1320 nikad mijenjao za XL,,ja ne kazem da je taj telefon los ali nikako ne pripada (kako ti jednom rece) "kraljici"

    ReplyDelete
  25. Gluho bilo... :D Mislio sam da je logičnije recimo 2GB RAM-a i 16 ili 32 GB interne memorije... Meni se 640 XL sviđa, kad postane dostupna, malo ću ju pogledati, ako mi se baš svidi i kupit ću... Već sam rekao da mi se po slikama i videu mnogo svidila, volim onaj oblik i linije... A i HW je solidan, nije plafon, ali završava posao... :-)

    ReplyDelete
  26. Trenutno Ram ide do 3GB a kad sam pisao uzimao sam u obzir zarliku izmednju 1320 i 1520,,,meni je ovo prvi telefon u zadnjih nekoliko godina da tasteri ne svijetle,hmm zar nebi volio ;)

    ReplyDelete
  27. Kako bi gledali vlasnici Lumie 1020 kada bi njihov naslednik imao manje MP na kameri,isto tako i 1320 se izdvaja po velicini ekrana kao i 1020 po kameri,

    ReplyDelete
  28. Meni to nije dobro poređenje...

    ReplyDelete
  29. Broj megapiksela nije mjera za kvalitetu kamere. Nokua 808PV ima 41mp kameru kao L1020. Nokia 808PV u uvjetima slabog osvjetljenja daje slike s manje šuma nego L1020 a sve to samo zato što ima malo veći senzor.
    Ako bi sutra izasla Lumia 1030 sa senzorom 38MP, bi li to bio korak nazad gledajući samo po kameri, bez ostalih karakteristika?

    ReplyDelete
  30. Kad nemas takvu kameru,a zasto se bunis na bateriju

    ReplyDelete
  31. Potpuno se sazem i upoznat sam s obzirom da se iz hobia bavim filmom,medjutim ovdje sam mislio na ponos izrazen u brojkama

    ReplyDelete
  32. A zar nebi bilo bolje da je 3400mA niko ne voli kad mu se nesto oduzima na sto je navikao,

    ReplyDelete
  33. Pa naravno da bi bilo bolje ali kad uzmešu ozbir da je na ovoj display malo manji onda to tu negdje dodje... Plus bolja kamera i ppi... Meni je to dovoljno.

    ReplyDelete

Ostavite komentar