6.3.15

VLC , Prognoza, 6tag imaju nove nadogradnje

VLC Setup (2)

Danas imaju ove tri aplikacije koje mi pratimo nadogradnje. VLC izlazi iz beta faze (kako izjavljuje razvijač „radi pravila koje je Microsoft naložio za imenovanje aplikacija“) i od samog početka do sada je se popravila dosta, ali ipak ima greška sa puštanjem videozapisa koja smeta korisnicima mnogo. Razvijač je obećao da će to riješiti i mi vjerujemo da hoće, samo je pitanje kada. Današnja nadogradnja VLC aplikacije za telefone donosi novi „eksperimentalni“ izgled puštanja muzike koji se meni lično veoma dopada. Pogledajte ispod fotografije kako i izgleda novo sučelje.

 

VLC screenshot wpnovosti

 

Pored ovoga kaže razvijač na svom Twitter profilu da VLC aplikacija za telefone donosi i novi algoritam indeksiranja sadržaja.

 

Preuzmite VLC za telefon ovdje.

 

VLC QR setup wpnovosti

 

Prognoza

 

Prognoza reklama

Prognoza danas također ima nadogradnju nakon otprilike mjesec dana. Donosi neke novosti kao novi HD Lock Screen za uređaje koji imaju više od 512MB RAM, znači svi sa 1GB ili 2GB. Oni će imati bolju rezoluciju fotografije na zaključanom zaslonu. Ako se pitate zašto neće dobiti ostali sa 512MB RAM, veoma jednostavno je, njihov zaslon je svakako 800x480 rezolucije i tolika je fotografija kod tih korisnika na zaključanom zaslonu.

 

Do sada su korisnici telefona s većim rezolucijama „morali“ gledati tu manju fotografiju koja nije bila baš zgodna za oči. Od sada je rezolucija 1280x768 i bit će optimalna za uređaje kao Lumia 920, 925, 1020, HTC 8x, Samsung Ativ S. Naravno Lumia 930 i 1520 imaju rezoluciju od 1980x1080 ali i na tim telefonima će zaključani zaslon izgledati bolje nego do sada.

 

Prognoza Store screenshot

 

Pored toga ova nadogradnja odnosi ispravljanje izgleda aplikacije, npr. postavljen je blur (zamućenje) iza fotografija na satnim i dnevnim prognozama jer je bitniji tekst naprijed nego fotografija iza, fotografija u pozadini se svakako ravna spram natpisa koji piše na određenom satu/danu.

 

Prognoza satni i dnevni prikaz

 

Pokušajte i pritisnuti bilo koji sat ili dan i otvorit će se novi zaslon sa još više detalja o odabranom periodu.

 

Preuzmite Prognoza aplikaciju ovdje.

 

QR_Prognoza

 

Korisnici koji nakon ove nadogradnje opet ne mogu nadograditi aplikaciju mogu pročitati članak koji smo objavili povodom greške trgovine. Microsoft nije ispravio grešku trgovine koja pravi razvijačima širom svijeta probleme, samo danas sam imao 50 upita i loših ocjena zašto ne mogu korisnici da preuzmu nadogradnju. Korisnici nisu ni malo krivi, ali nisu ni razvijači, ni aplikacije.

 

6tag

 

6tag setup

6tag je popularna instagram zamjena od razvijača Rudy Huyn koja ima redovno nadogradnje i nove funkcije. U prošlom članku smo pisalo o novim funkcijama, a u ovoj nadogradnji razvijač nam donosi dugme da se „osvježi“ (refresh) na prvom zaslonu i mogućnost korištenja geolokacijskih podataka fotografije kada je obrađujete/ili obradite.

 

Preuzmite 6tag ovdje.

 

QR%206Tag

32 komentara :

  1. Super valjda bu taj vlc pocel delat kak treba a prognozu na zalost nemrem da imam jer ovi biseri iz ms koji vode trgovinu mi ju sjeb...

    ReplyDelete
  2. Neznam čija je greška al ja nemogu preuzet prognozu...znači samo nju nemogu,a sve ostale idu...
    Nije mi jasno da samo za prognozu postoji greška, imam preko 200 aplikacija i kad god postoji nadogradnja za bilo koju sve radi samo prognoza neće

    ReplyDelete
  3. Razumijem da mi ne vjerujete ali pogledajte sta pise u trgovini tokom greske. Je li na vrhu pise Store error ili Application error?! Pise Store error, prvi indic da je trgovina kriva.

    Drugo te ostale aplikacije koje imate su mozda besplatne i danas, a ova greska je prouzrokovana prelaskom sa besplatne na placenu. Vi ste mozda inastalirali Prognozu dok je bila besplatna, Microsft sada ima gresku na trgovini sa tim aplikacijama, koje su bile free a sada se placaju, ti korisnici samo dobijaju tu gresku. Ukucajte na bing ili google windows phone store error 80004005 i sami ce te vidjeti i ostale aplikacije. Meni npr je imala prije par dana phototag, lock screen changer, mytube!, metrotube, to su samo par njih u zadnji mjesec koje su imale. Greska je evidentirana od Microsofta i priznata vise puta, ja sam objavio vise puta ta priznanja kako su oni krivi i onda mi je stvarno zao da korisnici misle da sam ipak ja nesto kriv na tome. Da jeste Prognoza bila zahvacena vise puta, ali od 45.000+ par hiljada je zahvaceno. Meni je svaki korisnik previse jer Microsoft je placen od mene sa 30% zarade od aplikacije da drzi aplikaciju u trgovini i da se brine o normalnom nacinu kada je korisnici preuzimaju.

    ReplyDelete
  4. Znam, zamislite kako je meni cijelo vrijeme :(

    ReplyDelete
  5. Dino, o cemu se radi, ne moze da se azurira.

    ReplyDelete
  6. Ima link iznad u clanku. Greska trgovine prouzrokovana od Microsofta koju oni ne ispravljaju od 2012. godine do danas. Radi se o korisnicima koji su instalirali besplatnu verziju aplikacije i stekli puno pravo na aplikaciju, sada trgovina "slucajno" ili ne znam ni ja kako ali brise te unose o instalaciji pune verzije. To je greska jer svski korisnik ima pravo na aplikaciju koju preuzme bez obzira na cijenu koja se kasnije promjeni. Ali Microsoft ne ispravlja tu gresku sto je veoma zalosno jer evo i korisnici polako ne vjeruju da je do trgovine iako pise "store error" i skepticni su da nije mozda do aplikacije. A meni je to frustrirajuce, umjesto da razvijam aplikaciju dalje ja imam svaki dan upite o greskama trgovine :( a Microsoft dobije trecinu vrijednosti moje aplikacije od svake prodaje da bi to bas radilo kako treba.

    ReplyDelete
  7. Evo jedan post u forumima Microsofta gdje sam isto komentarisao

    http://answers.microsoft.com/de-de/winphone/forum/wp8-wpapps/store-fehler-80004005/1a2b262b-ce9d-4bda-86e3-1c0c8bc535d3

    Sad cu naci jos, u svakom od njih je vise aplikacija zahvaceno sto se moze vidjeti da nije samo Prognoza...

    ReplyDelete
  8. Ma vjerujem ja tebi da nije do tebe al nije mi jasno kako sad neće a do sad sve bilo ok i sa prognozom,

    ReplyDelete
  9. Jer i prije se javljala ta greška al meni nije do sad

    ReplyDelete
  10. Ja imamjednu sumnju zasto se to desava, a to je da rade na unifikaciji trgovina Windows i WP. Nije prvi put da zeznu nesto, prosle godine su izbrisali s dosta aplikacija IAP ono kad kupis nesto unutar aplikacije. Nikad nisu objavili zasto je doslo do toga ali su promjenili nacin kako se spremanu ti IAP i sada je sigurnije. Ali za ovu gresku nista :(

    ReplyDelete
  11. Moguće je da je zbog toga,vidiš tog se nisam ni sjetio da bi to moglo biti problem...
    Nemoj zamjerit 😃

    ReplyDelete
  12. Ne zamjerim ja nikad korisnicima. Nego Microsoftu sada. Do sada sam imao 120% povjerenja u njih ali ovako se ponasaju to nije ok.

    ReplyDelete
  13. Preko Vlc-a sam do sada gledao i filmove sa titlom sve normalno, od ovog azuriranja kad kliknem na video odmah me izbaci iz aplikacije. Muziku normalno pusta a video nece da pusti cak ni posle restartovanja fona.

    ReplyDelete
  14. Zna li ko kako očistiti explorer od virusa ili neželjenog sajta, kad otvaram neku stranicu, do pola očita i onda prebaci na neku drugu? Izbrisao sam istoriju pregledanja.

    ReplyDelete
  15. Meni je se slicno dogodilo ali nije virus u pitanju nego cookie koji prosljeduje s jedne stranice na drugu. nekako mi se uvukao sa neke stranice i redovno me vracao, ali najgore sto se moglo desiti, svi uredaji na Wlanu kod kuce su imali isti problem. Znaic moguce da je neko od ukucana slucajno nesto pritisnuo gdje nije trebao. Na kraju mi je pomoglo samo da resetujem modem + da ocistim cookies sa svakog pretrazivaca. tako da antivirus nece ni prepoznati to kao virus jer je korisnik "indirektno" dozvolio cookies. Oni sluze dobroj svrsi ali hakeri ih koriste u losu svrhu

    ReplyDelete
  16. Dobro je, blokirao sam sve kolačiće i sada se ne pojavljuje više.

    ReplyDelete
  17. oni su i vrlo pametni, i ja sam tako deaktivirao ali se nakon dan ili dva pojave. imaju algoritam da mislis da si ih se rijesio ali u stvari i dalje rade svoj posao. Veoma nezgodna stvar. Ja sam dugo trazio dok nisam nasao rijesenje.

    ReplyDelete
  18. Ne znam, vidjeću šta će se dalje dešavati, u svakom slučaju sa uc browserom i mini operom nemam problema, pa ću njih koristiti ako me bude exolorer zezao.

    ReplyDelete
  19. Miso Shomy Medic06 March, 2015

    Kako da se resi to sa update, imam jos jednu app koju ne mogu da updateujem mytube isto mi stoji

    ReplyDelete
  20. Dali je neko testirao kako je kvalitetnije dijeliti internet wi-fi ili bluetooth

    ReplyDelete
  21. I meni se to isto desilo al ja sam samo pobrisao histori i nije se vise ponovilo,mada ima isto slucajeva da se radi o mjenjanju ip adrese u modem-ruter i onda se desi da na bilo kojem uredjaju koji pristupi netu preko tog rutera isto se desava da vraca na tu neku ponudjenu adresu.rjesenje je da resetujes ruter i vratis na stare postavke i naravno da u buduce neposjecujes sitove sumnjive kvalitete :)

    ReplyDelete
  22. Ja samo probao sa BT... WiFi je sigurno bolji izbor...

    ReplyDelete
  23. Tako sam i mislio,necu ni pokusavati,hvala

    ReplyDelete
  24. Evo i meni se javila greska sa prognozom. Stvarno mi MS ide vise na zivce da ne mogu rijesiti ovaj bug vec dvije godine. Toliko o njima i njihovoj profesionalnosti.

    ReplyDelete
  25. Da, inace ih stvarno volim jer ne bi imao ovu stranicu i uopste wp novosti aplikacije i sve ali sa ovim su presli svaku mjeru. Znaci u buducnosti moram strahovati koliko ce korisnika koji su legalno i pravedno instalirali aplikaciju imati problema radi njih :(

    Jesi li pokusao mozda rijesiti nacinom da prekines update duzim pritiskom pa cancel i zatim opet pokusas...? nekima to rijesi problem.

    ReplyDelete
  26. Jesam, ali opet isto. Deinstalirao sam aplikaciju i sad kad je pokusavam instalirati javlja onu drugu gresku. Trenutno radim veliko ciscenje stana pa nisam u mogucnosti preko PC- a instalirat, a opet ne znam je li podrzava na taj nacin u hrvatskoj. Znaci u buducnosti moram strahovati i za nadogradnje ostalih aplikacija, samo kad uhvatim vremena, slozit cu im takav mail da ce s oprostenjem, pojesti sva govna koja su izasrali.

    ReplyDelete
  27. Ja sam pisao po vise foruma njihovih i tekstovi su bili bas iz neke ljutnje i vidi se, istresao sam se bas na njima i ucjenjio ih koliko toliko jer oni ipak zaraduju na aplikacijama od nas 30%, to nije malo od 1.29€ to je 0.30, prodam li ja 100 komada to je 30$ njima, onako. a ima razvijaca koji prodaju po 10.000 mjesecno i tu je njihova zarada ogromna i opet sebi dozvole ovako.

    Pored Prognoze, myTube! citam isto da je imala, i Metrotube je meni kao i Lock Screen Changer koju sam cak platio, izbrisala je se sa stanja tamo kao da je nikad nisam platio. Ali moram biti fer, zalbom na Xbox.live.com sa svojim profilom jer oni su zaduzeni za trgovinu i apikacije, dobio sam novac nazad i kupio opet tu aplikaciju. Ali koji ce to korisnik uzei na sebe, lakse je razvijacu dati losu ocjenu, to je ono sto ja osjetim cesto i bez razloga :(

    ReplyDelete
  28. Vidite kako mi krnje izgleda start zaslon bez prognoze. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa microsofte!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. Davor Rehar07 March, 2015

    Imao sam PLAĆENU prognozu ali sam prognozu deinstalirao jer je javljala gresku nadogradnje. Sada mi trazi 1,29$ za ponovno instaliranje ili moze PROBA.
    Nije mi do 1€ ali platio sam je jednom.
    Pozdrav i hvala na vasem radu.

    ReplyDelete
  30. Zasto mi se nezeli azurirati app sport?

    ReplyDelete
  31. Wi-Fi definitivno...

    ReplyDelete

Ostavite komentar