15.3.15

Prvi pogled na naredni Windows 10 bild 10036

Windows 10 hero picture

WinBeta stranica je riskirala i instalirali su novi bild Windows 10 (10036) koji se pojavio na internetu kao ISO fajl. Mi odmah želimo reći da ga nećemo distribuirati ovdje i ne želimo da u komentarima to iko radi jer će svi Windows Insideri dobiti ovaj novi bild oficijelnim putem, uskoro.

 

Pogledajte videozapis što je WinBeta urednik Zac Bowden objavio na Youtube i na kojem se vidi novi bild koji očekujemo naredne sedmice.

 

 

Na videozapisu vidimo još uvijek bug-ove jer naravno Windows Insider je dobrovoljni beta program u kojem korisnici dobrovoljno koriste Windows 10 i sugeriraju izmjene u samom sistemu direktno Microsoft-ovim radnicima kroz feedback aplikaciju na sistemu.

 

Lijepa vijest oko feedback aplikacije na Windows Insider jeste da je danas prikupljeno 1 milion sugestija od Windows Insidera od prošle godine septembra do danas. Ukupna procjena je da Windows Insider program danas koristi oko 3 miliona korisnika što pokazuje veoma jaku vezu između korisnike Windows-a i inžinjera Microsoft-a.

 

Da li se vi već Windows Insider i da li se dali sugestiju za sistem?! Ako da, koju?

 

izvor: WinBeta

37 komentara :

  1. Dino mozda se ponavlja ali nije mi bas jasno nesto oko licence. Naime,imam laptop i na njemu licenciran win7 home premium. Mogu li ja nadograditi taj sistem kad bude oficijelni win 10 i sacuvati licencu ili ona vise ne vazi,mogu da je okacim macku o rep :)? Te stvari mi nisu jasne...

    ReplyDelete
  2. bas me nasmija "macku o rep"ja sad zamisljam instalacioni disk stavljen macku na rep ha ha

    ReplyDelete
  3. Pa ono svakako disk ima rupu,moze za to da posluzi :D,da se okaci :).

    ReplyDelete
  4. Mozes vec sad a mozes kad bude zavrsna verzija W-10 preuzeti Wimdows 10 i automatski licenca sa sedmice prihvaca desetku ali to moras da uradis u roku jedne godine po izlazku zavrsne desetke

    ReplyDelete
  5. metalpirat15 March, 2015

    Ljudi ja sam juce imao update. Nemam pojma sta je novi i da li ima nesto novo. Upitanju je pfd.

    ReplyDelete
  6. Onda necu zurit. Imace posla tu :D. Super onda. Hvala :).

    ReplyDelete
  7. Zijad djulovic15 March, 2015

    Koji mob i sta ti pise u extra+info i u "o telefonu" da nije slucajno GDR2 Mozda si sretnik 😊

    ReplyDelete
  8. Zijad djulovic15 March, 2015

    A mozda ti je dsamo preuzimalo jezike ,jet tada se desava nesto sl kao kod pravog updatea 😊

    ReplyDelete
  9. Besplatno ili ne ?15 March, 2015

    Kad izadje zvanicna verzija Windows 10 za kompove i ako je u roku od godinu dana instaliramo na komp...da li cemo morati posle nesto da doplacujemo? S obzirom da ce za mobilne telefone biti free kao i wp 8.0 i wp 8.1. ?

    ReplyDelete
  10. metalpirat15 March, 2015

    Lzmua 920 i dalje pise Cyan. Mali je update mozda neki 50 - 60mb. Isao sam na

    ReplyDelete
  11. Bit ce besplatno u roku prve godine. Ali naravno uz uslov da je trenutna verzija Windowsa licencirana.

    ReplyDelete
  12. metalpirat15 March, 2015

    A da li ako nemam licencirani windows mogu da kupim licencu za win 10? Meni bi to trebalo zbog firme.

    ReplyDelete
  13. ok, hvala :)

    ReplyDelete
  14. Kupis i instaliras ili u servisu instaliras

    ReplyDelete
  15. Milan Đurić15 March, 2015

    Dino, ne znam gde ovo da ti spomenem ali sam danas prilikom poziva uočio da L535 ima 3g video poziv, odnosno, video poziv preko mreže. Nisam testirao ali sam video to i znam da nije tako bilo pre. :) Znaš li nešto o tome?

    ReplyDelete
  16. metalpirat15 March, 2015

    Sto bi nosio u servisu? Mene samo zanima davli cu moci win 10 da kupim, posto imam instaliran win 10 sada ali nije licenciran.

    ReplyDelete
  17. Mozes da kupis ali nemas potrebe posto imas licenciran na sedmici to je dovoljno,preuzmes w-10 i automatski aktivira se licenca sa sedmice

    ReplyDelete
  18. Da, to je od WP8.1 vec tu, mozes koristiti Skype za videopoziv i prebacivanje jednog poziva sa GSM na VOIP.

    ReplyDelete
  19. metalpirat15 March, 2015

    Nemam licenciran win 7 u tome je stos.

    ReplyDelete
  20. U stvarnosti ne moras je imati ukoliko je regularno instaliran,zato sam rekao ako u servisu instaliras onda je imas,ili dodji do programa regularnog

    ReplyDelete
  21. Bokifireman15 March, 2015

    Zdravo zanima me misljenje ko vec ima instaliran Win 10 kakva su iskustva, dali je jos rano instalirati Win 10 na pc posto sam nedavno morao raditi nov sistem Win 8 pa dok jos nemam nista bitno na njemu mislio sam da instaliram win 10

    ReplyDelete
  22. Zijad djulovic15 March, 2015

    Dino daj bolan nesto za mob ,komp koristim 2sata a mob 22 ,ziv bio pa neka je i neprovjereno ,da se malo ko nadam kakvoj promjeni ,spucala me vec monotonija 😃

    ReplyDelete
  23. Ja koristim od kada je izasao build 9926, i zadovoljan sam jedva cekam naredni build, zna Li se kada ce izaci

    ReplyDelete
  24. Kako ti sada nije licenciran? Jesi li skinuo Windows 10 sa sajta Microsoft, ili sa torenta? Pise li ti kada kliknes na system Activated?

    ReplyDelete
  25. Strassenjunge15 March, 2015

    Instalirao sam win10 cim je izasao,a prije toga sam imao win8,mogu ti reci da je win10 puno ljepsi jednostavniji i sve :D

    ReplyDelete
  26. metalpirat15 March, 2015

    Druze windows 7 i 8 nemam licenciran. Win 10 je privremeno svima licenciran. Kada izadje zvanicno win 10 moracu da imam licencu. Windows 10 je update na moj win 8.1. Instalirano je preko win. insidera. Samo sam pitao da li cu,moci bez ikakvih problema da kupim licencu za win 10 i nastavim da radim u win 10, a da ne gubim podatke sa racunara.

    ReplyDelete
  27. Da, to ce moci, Gabriel Aul i ostali odgovorni su rekli da ce ovaj put napraviti prelaz sa Insider tj. prije je bilo Preview verzije na RTM ili zvanicnu bezbolno iako nije licenciran do tada bio. samo ne znam kakav ce mehanizam napraviti, mislim da ce ugasiti neke funkcije kao izgled lock screen-a, profilne fotografije i takve postavke mogu jednostavno smao iskljuciti dok se ne licencira. To ostaje da vidimo jos sta i kako ce tacno ali uglavnom je moguce licencirati naknadno bez gubitka podataka.

    ReplyDelete
  28. I meni isto tako. Mada posto je jos rana verzija ja ne preporucujem jer ima bugova i kod svakoga moze biti drugaciji bug. npr neko koristi mozda wlan spajanje na racunaru i sta ako to ne radi, bicu ja kriv ako sam savjetovao da je sve ok. Jeste ono meni ok, ali svako koristi drugacije svoj racunar.

    Kazu uglavnom ljudi koji se bave i igricama da igre bolje rade na 10 nego na 7 ili 8. O tome cemo isto pisati kada bude zvanicno sve.

    ReplyDelete
  29. otprilike slijedece sedmice. Kako su izjavili imaju jedan bug (ne znam sada koji tacno) ali on ih sprijecava da puste bild za telefone i racunare sada. I razmisljaju da l ida puste s tim bugom ili da ga ispeglaju sto ce trajati opet malo pa onda tek da puste. Ali vjerujem da su pod pritiskom sada u zadnje vrijeme i da ce slijedece sedmice pustiti, zbog toga su bile i one nadogradnje nedavno, sve pripreme za naredni bild. Mi smo prvi tu da izvjestavamo :)

    ReplyDelete
  30. Bokifireman15 March, 2015

    Ma kod mene ne radi nista specijalno kucna upotreba klasika pretezno skype, malo djevojcica gleda crtice na youtube,igricu koju odigra ja malo na tenkove itd da ne nabrajam.Nije mi bitno ako ima i neki bug samo da na kompu sta ne sjebe toga se plasim.Posto sam win 10 instalirao cim je izasao ali malo poslije toga mi crkne napojna nevjerujem da je to uzrok ali eto htio sam cuti jos neko misljenje.Ide on opet na pc pa kud puklo da puklo.

    ReplyDelete
  31. da :) mada ima i ugraden sistem za vracanje nazad, ako nesto ne radi kako treba korisnik moze u settings > update & recovery > recovery > ovdje je inace bila jedna funkcija za vracanje sa 10 na prethodni sistem. Izgleda da je bild 9926 uklonio tu funkciju :P vjerovatno ce doci kasnije opet kada je isprave.

    ReplyDelete
  32. Strassenjunge16 March, 2015

    Dino,zadnji sam update instalirao i sve bilo oke al mi od tad to pise,i sad ima neki update pocne da skida i nakon tri-cetiri sekunde opet to,ne znam zasto :/

    ReplyDelete
  33. i kod mene ima neki error vec od pocetka bilda 9926. nije taj ali slican. pogledaj kakve update pokusava da preuzme, napravi screenshot od toga.

    ReplyDelete
  34. Strassenjunge16 March, 2015

    evo sad sam nesto cackao po netu i kako sam shvatio problem je zbog office-a 2007,upravo sam ga deinstalirao,zavrsio neki update i nema vise greske :D instalirat cu 2010 pa cemo vidjet sta ce biti :D

    ReplyDelete
  35. I ja ne znam, sada mi ili nam je aktivan, ne vidim sad razlog da uzmu nazad aktivaciju za nekih godinu dana. Ja sam ga nadogradio na 8, imao dual boot, kada sam video da je ok, izbrisao sam 8, i sad koristim samo10. Kako sad da mi deaktiviraju.

    ReplyDelete
  36. Samir Omerović16 March, 2015

    Fb mesenger i whats up imaju nadogradnju

    ReplyDelete

Ostavite komentar