9.3.15

HERE mape prikazuju stanje na cestama

Here maps[2]Dobro poznate i korisne HERE mape su ovih dana počele prikazivati stanje na cestama, vrlo korisnu informaciju za koju vjerujem da svatko provjeri prije nekog putovanja na duže relacije.

 

wp_ss_20150309_0001

Aplikacija stanje na cestama označava različitim bojama i to samo dionice na koje se informacija odnosi. Pa tako zelenom bojom su označene ceste na kojima se promet odvija normalno, narančastom bojom su označene ceste na kojima se prometuje usporeno, a crvenom bojom su označene ceste na kojima se promet odvija jako usporeno. Crnom bojom su označene ceste koje su zatvorene za sav promet.

 

here

Ako otvorite HERE mape na računalu, onda su vidljive i informacije poput radova na cestama, informacije o nesrećama na cestama i trenutne zabrane prometa za određena vozila pojedinim cestama.

 

Dakle, više ne trebate posjećivati stranice autokluba i tražiti obavijesti kako bi saznali kakvo je stanje na cestama. Nažalost, za sada nisu uključene sve zemlje na Balkanu no vjerujemo kako će i one uskoro dobiti ovakvu podršku.

54 komentara :

  1. Zijad djulovic09 March, 2015

    Ukljucena kroacija ,nema Bosne jos 😞

    ReplyDelete
  2. Nije čudo ako ne bude...

    ReplyDelete
  3. Zijad djulovic09 March, 2015

    Znam ,oni su vec u EU ,a kada ce BiH, pitaj boga ...

    ReplyDelete
  4. Nije to vezano za EU članstvo.. Bugarska i Rumunjska su isto članice EU pa nemaju podršku za informacije. Dok recimo Rusija i Turska ima

    ReplyDelete
  5. Tamo gdje ima "puteva" i podrska je

    ReplyDelete
  6. Odavno sam htjeo nesto da pitam ali nije ni malo stilski ni pristojno ali sad je prevagnulo:Dali sa Lumiom idete u toalet?

    ReplyDelete
  7. ...prodje...:)

    ReplyDelete
  8. Da tako je. Ovo je samo potvrda da u Hrvatskoj ima dosta ljudi koji koriste HERE map jer ova gustoca saobracaja se kalkulira i pomocu navigacija. Npr ako na jednom putu korisnik putuje sporije nego koliko put dozvoljava to je znak da je zastoj u pitanju, ako vise automobila na istom putu sporije vozi to je 100% znak za zastoj itd. Algoritmi su sve bolji sto vise korisnika koristi servis...

    ReplyDelete
  9. Ja nikad ne idem u to..et bez Lumie obicno kad sam unutra nesto se desava a ja nisam prisutan,ekran mi je i onako podesen na 5 minuta nadjem mu mjesto u kutu da imam dobar pregled.Obicno po Marfijevom zakonu dok sam ispod tusam nesto se desi na telefonu onda moram da prekinem tusiranje da bih pogledao u vecini slucajeva je WP Novosti,dok se brijem stalno mi pogled leti na ekran....

    ReplyDelete
  10. Zijad djulovic09 March, 2015

    Eto mi na relaciji Olovo Živinice koristimo helikopter ,nemamo puta pa nam treba "zrakomlatova" navigacija a ne ova here ,sala mala 😄

    ReplyDelete
  11. Kako vam je podesen Traffic flows u Here drive +, Na Show ili na Hide, i ako je na Show na koliko minuta ste stavili da se apdejtuje traffic info i da li da se tokom navigacije prikazuje ili da je sakriven traffic info...?

    ReplyDelete
  12. Ti bas nemas sta da radis u zivotu!

    ReplyDelete
  13. Obicno dvije godine "dobro" radim pa jednu odmaram,ta jedna godina nekad bude putovanje,nekad zena,nekad fotografije i filmovi a ova godina je Lumija.

    ReplyDelete
  14. Pitam se sta bi radio da imas profil na fejsbuku. Meni stalno stizu neke notifikacije (fb,viber,mejlovi, wp novosti, sad i disqus i razne druge). Ne bi stigao ni da se umijes pristojno. Ja dva, tri puta na dan proverim sta se desava kada odmaram ili kad nemam pametnija posla. Jedino reagujem na pozive i poruke, ostalo sve ispratim lepo uz kaficu i cigaricu ili pred spavanje malo detaljnije 😃

    ReplyDelete
  15. FB nemam to je nepotrebno oduzimanje vremena,mail koristim iskljucimo u vezi posla neke datoteke ali toga nema puno,Viber i Skype koristim ne mnogo samo za ozbiljne stvari ali u svakom momentu moram biti dostupan.Ma koliko to izgledalo ja nisam "zarazen" ni telefonom ni compom trudim se da me to ne uhvati,od polovine 11 mjeseca sam slobodan nemam nikakvu obavezu pa sam zato na WP Novostima daleko je bolje to nego neki dosadni provokativni forum.

    ReplyDelete
  16. Znam da nemas fb zato sam i napisala ono iznad. Ja sam ovisnik od informacija i novosti, volim da sam upucena u novine i u desavanja. Pratim o uredjajima i programima a volim i vesti iz zemlje i sveta. Na fb volim da sam upucena, o prijateljima i desavanjima u zemlji i svetu, pa sam pretplacena na stampu i stranice o raznim tehnickim i ostalim novitetima. Ovo nije bio komentar za provokaciju nego vise kao sala 😉

    ReplyDelete
  17. obavezno, ili igram igrice ili čitam WP novosti, vrijeme nekako treba ubit
    hihi

    ReplyDelete
  18. Nije mi ni djelovalo provokativno ali sam fasciniran tvojim izborom koji te razlikuje od mnogih,isto tako i ja volim informacije nove tehnologije dokumentovane dokumentarne filmove,drevne vanzemaljce,,,jos nikad nisam ni jednu igricu igrao na compu ili telefonu

    ReplyDelete
  19. Meni je to sve kao hobi,volim i misterije i o raznim prevarama da citam (knjige, emisije, casopise)... Volim i strane jezike (samostalno ih ucim), arhitekturu i uredjivanje prostora. Hvala nebesima na internetu, jer mi je ranije bila puna kuca casopisa o kompjuterima, telefonima, uredjenju prostora, cvecu...

    ReplyDelete
  20. Dali si ti mozda partnerka James Bond-a jedino nih interesuje ono sto je tebi hobi:)

    ReplyDelete
  21. Gulubčići, zašto jednostavno ne razmijenite mail pa onda brojeve telefona? :D

    ReplyDelete
  22. I njega sam proucavala svojevremeno hahaha jer sve ukazuje da je on poreklom sa ovih prostora sto me i ne cudi jer nasa inteligencija na zavidnom nivou 😎

    ReplyDelete
  23. U jednom filmu Bond radnja se odvija na jadranskoj obali u Hrvatskoj tad je bila jos YU

    ReplyDelete
  24. Vidi ti njega,mi smo znanstvenici moderne tehnologije i poretka ;))

    ReplyDelete
  25. Ma naravno... :D Samo me poslušajte...

    ReplyDelete
  26. Setila se sada, imala neki telefon Sony Ericsson pa procitala neki clanak u casopisu da ce u novom nastavku filma o J. Bondu on koristiti taj model telefona. Mozda se nismo upoznali (J. Bond i ja) ali imamo neka iskustva zajednicka. Pre toga sam samo Nokije koristila ali posle sam neko vreme koristila te Sony Ericssone jer su imali neku opciju za konekciju na internet, neku data konekciju, koju drugi telefoni nisu imali. Isla sam besplatno na internet dok su drugi placali i to sporiji prenos koji se placao po vremenu provedenom na internetu. Gprs je tada kod nas bio samo misaona imenica za one koji nisu imali telefone podesene kao sto je bio moj. Slabo se secam detalja oko tog podesavanja ali ja surfovala besplatno 😊

    ReplyDelete
  27. Cudno nikad nisam za to cuo,znam da je bio neki mobilni telefon Simens kome je na kraju poruke se upisalo "!" i tad poslana poruka nije naplacivana valjda su koristene simensove centrale pa se nekako uklopilo da se ne naplacuje

    ReplyDelete
  28. Kod nas su bile poruke besplatne dugo ali stizale po deset i vise sati kasnije pa i nije bilo interesantno jer zaboravis sta si poslao dok dobijes odgovor. Kasnije je bilo to sa simensom aktuelno ali poruke malo kostale a i dalje sporo stizale pa svi kupovali nokije najvise zbog kvaliteta samog uredjaja. Moja koleginica sa posla nije mogla automatski da podesi telefon za internet pa podesavala rucno sve opcije i tako ja provalim da joj radi gprs i to preko vodafona (cini mi se). Par telefona sam koristila od tog proizvodjaca sa besplatnim internetom. Posle sam presla na Samsung zbog dobre kamere i operativnog sistema jer Simbian nisam volela nikako. Imala dve Nokije sa simbian os pa presla na Samsung. Sad mi ni Android vise ne odgovara jer je previse zahtevan a ne mogu da se deinstaliraju aplikacije koje su bile u telefonu. U ovom tel. sam sve aplikacije deinstalirala koje ne koristim, sve osim fb, dodala viber i wp novosti i sad skoro disqus.

    ReplyDelete
  29. Ja sam imao jedan telefon nokia zvali su ga "hamburger" "spaker"bio je metali i preklapao se imao je velike tipke pa sam sa lakocom vozio auto i pisao poruke (samo jednom nisam stao na stop i pravo u reno) tad jos nije bilo telefona sa dvije kartice onda sam ja kupio jos jedan takav telefon i jedan za drugi zalijepio da bih dobio jednu komponentu i jedan je bio izuzetno tezak i debeo a tek dva sastavljena izgledalo je kao neki sroj

    ReplyDelete
  30. Auuuuuu hahahaha ti si imao pretecu dual sim telefona. Misice si vezbao, imalo je neke koristi.Nokiju na preklop sam imala onu sto se okretao ekran za 180 stepeni u krug, bas fensi mob, ali sam ga brzo poklonila jer mi je bio glup.Alcatel je bio super, onaj stari model Onetouch Easy (valjda) plavi providan sa zutim svetlecim zvezdicama. Svi nabrajali koje sve funkcije ima njihov telefon a ja na to sve podignem rukom telefon, uperim ekran u njih i viknem uzbudjeno: "A JA IMAM DOMET" Radio je i na obicne baterije koje sam uvek nosila u rezervi ako potrosim bateriju 😃

    ReplyDelete
  31. Imao sam i ja Alkatel tamo gdje drugi nisu nikako imali signal ja sam imao a ako bih jos izvukao antenu najmanje oko dvadesetak centimetara tad nije bilo mjesta gdje nemam vezu,,,znaci nisam jedini da dosim bateriju rezerve ,ja ne izlazim bez bank-power 6.000mA a u 24 sata tri puta ga punim a nekad po 30 sati ne iskljucujem sa punjaca,za cudo i ako sam ostetio bateriju jos uvijek dobro radi

    ReplyDelete
  32. Ja sad nosim punjac i punim, cim ugledam steker MOJ JE hahaha

    ReplyDelete
  33. Ja cesce sretnem tebe, Zijada, Branimira i jos neke da komentarisete Woody-ju a nisam pomislila da ste golupcici iako podrzavam svaki vid druzenja bez predrasuda. Malo se raspricali ali ja sam zensko pa malo vise "pricam".

    ReplyDelete
  34. Vladan Vukajlovic10 March, 2015

    SE Z600 i p800,p900 je tada mogao '03-04 godina ako si na tadasnje vreme mislila,ili si mislila na neki ranije model.

    ReplyDelete
  35. Vladan Vukajlovic10 March, 2015

    Moram da se umesam ali sa root-om moguce je deinstalirati sve aplikacije ili ubaciti cyanogenmod i dobijes cist android pa naknadno ubacis sta zelis..

    ReplyDelete
  36. Cini mi se da si ti dobro prostudirao Android

    ReplyDelete
  37. Vladan Vukajlovic10 March, 2015

    samo onoliko koliko je potrebno za "MOJE" normalno koriscenje,pored toga potrebno mi je znanje jer u kuci ja sam jedini WP korisnik ostali uredjaji su na androidu,na zalost ja pored L1020 nosim jos 2 telefona i jedan je android nadam se ne jos dugo

    ReplyDelete
  38. I ja nosim pored Lumie i Android sa dvije naknadno instalirane app Skype i Viber,mada vec neko vrijeme Skype mi radi bez i najmanje greske prije dva dana mi je Android ispao na pod iskocila baterija i nisam je ni postavio lagano se privikavam samo na Lumiu,moje misljenje je da je Android vrlo napredan program dobar je i za zabavu ali nikako kao poslovni ili ozbiljan OS nikad se ne zna kad ce zablokirati

    ReplyDelete
  39. Vladan Vukajlovic10 March, 2015

    Sirim pricu mozda bespotrebno,ali sto se tice ozbiljne poslovnosti i ako ti je potreban samo jedan uredjaj, onda mislim da BB i Iphone takodje mogu pored WP dati dosta korisniku,vec ako imas mogucnosti i potrebe za vise ureedjaja onda prica moze biti postavljena sasvim drugacije -za svaku potrebu onaj uredjaj koji ti najvise odgovara,tipa za pricu i sms Nokia E72,za mailove i ostale stvari Lumia 925 iliL1020(ako ti bitna kamera),za internet i ostalo 1320 ili 1520.
    Tako isto mozes i prosarati sa ostalim OS i modelima ,ko sta voli i koliko je spreman da izdvoji novca :-).

    ReplyDelete
  40. To neko vreme je bilo, ne secam se tacno, ali se secam nekih od tih telefona.SE Z600 sam imala srebrni sa crno srebrnim sitnim kockicama na poklopcu, posle nekoliko meseci koriscenja je zavrsio kod tetke u menjacnici. Preko tog telefona su slali izvestaj narodnoj banci, on je radio za sve pare. Imala sam i K7oo srebrni sa roze svetlom na tasterima i on je bio super za te stvari a kasnije i K800 sa ekstra kamerom i blicem za to vreme. Posle uzela W 800 walkman i njega imala najduze, cak sam ga i pokvarila (flert kabal menjala) a bio je ruzan na izgled. Njega sam bas namucila. Bilo je jos par modela ali se ne secam naziva tih serija. Cesto sam menjala telefone ali sam uzimala SE telefone samo zbog tog interneta i opcija koje drugi u to vreme nisu imali :D

    ReplyDelete
  41. Od nokija se secam onog smesnog 3510 sa ekranom u boji i polifonim melodijama, ruzan kao djavo bio. Imala i onaj na preklop 6260, sto mu se okretao ekran za 180 stepeni. Secam se i Nokije 7210 plave boje on mi je bio bas super na izgled i trajala baterija kao kod starog 5110. Neki samsung na preklop sam imala mesec dana jer mi je naspram ovih predhodnih bio najlosiji sa funkcijama i baterijom pa je zavrsio karijeru u mom zivotu brzo.

    ReplyDelete
  42. Sve ja to znam ali Androide sam imala preko Vipa u paketu pa mi ne bi garancija vazila ako root-ujem telefon. Sad sve telefone uzimam preko Vipa uz paket, iovako mi trebaju minuti pa iskoristim i najbolje sta ima u mom paketu uz malu doplatu ili za 1 dinar.

    ReplyDelete
  43. Ja nisam ništa loše mislio, baš naprotiv... Woody mi je svjedok... :-)

    ReplyDelete
  44. Ja se salim, a o telefonima prici nikad kraja. Woody je "VRH" sa svojim komentarima.

    ReplyDelete
  45. Meni je W800 bio lijep telefon mada cini mi se da je imao i neko slovo mozda i

    ReplyDelete
  46. A jel ima nesto sto ti ne znas:)

    ReplyDelete
  47. A jel sam zasticeni ili nezasticeni;)

    ReplyDelete
  48. Ali ti si iznad "vrha"

    ReplyDelete
  49. Jeste W800i je bio za nase trziste u prodaji 👍

    ReplyDelete
  50. Dugacak je spisak ali trudim se da saznam 😃

    ReplyDelete
  51. Nisam, slozice se svi samnom da tebi nema konkurencije, mene si cak i rasplakao par puta. Svakako ste svi super i mnogo informacija i pomoci od vas dobijamo svi. Uvek procitam sve i neko uvek pita ono sto i mene interesuje. Vidi se da je ljudima stalo da podele znanje i pomognu. ❤ ste svi

    ReplyDelete
  52. Ne smatram da zene trebaju manje da znaju od nas muskih ali cinjenica da je takva bar kad je u pitanju napredna tehnologija,ne da zene to ne mogu da znaju vec ih ne interesuje ali ti,ti sve znas bas si cudna

    ReplyDelete
  53. Daleko sam ja od toga da sve znam. Mnogi muskarci isto ne znaju nista osim osnovnih stvari vezanih za tehniku, sve je to stvar interesovanja. Ja samo imam interesovanja za mnoge stvari, inace sam prosecnog znanja i totalni amater. Pomaze sto sam pismena pa se snalazim sa uputstvima za upotrebu, ali zato na laptopu imam instaliran windows XP jer za njega imam instalacioni disk hahaha
    Nekada je pametnije dati strucnjaku da radi svoj posao nego se mesati u tudj posao.

    ReplyDelete
  54. I jos si nesto pored svega,skromna,smijesi ti se buducnost

    ReplyDelete

Ostavite komentar