20.5.15

Windows 10 Insider Preview build 10122 je online

windows-10

Kako smo objavili u prošlom članku Microsoft je trebao danas pustiti novi Windows 10 Insider Preview build, a upravo je vrijeme za to. Svi koji imaju Windows 10 Insider Preview na računarima mogu preuzeti novi build za koji Gabriel Aul kaže:

 

„Osim one greške sa AMD grafičkim karticama primjetit će te da je ovaj build (10122) mnogo stabilniji i bolji nego svi dosadašnji što se treba i očekivati jer trenutno stabiliziramo Windows 10 za oficijelnu objavu koju smo planirali ovog ljeta. Od sada će te primijetiti manje velikih novosti a više ispravki, stabilizacija, poliranja. Insider Preview nastavlja da postoji za ljude koji žele uvijek biti nekoliko koraka ispred ostalih i koji se žele igrati sa neobjavljenim kodom operativnog sistema. Mislimo da će te se bolje osjećati sa ovim i narednim buildovima koje ćemo puštati u svakodnevnom korištenju Windowsa.“

 

Po nama ovo izgleda kao da Windows 10 dolazi u završnu fazu razvoja prije oficijelne objave ovog ljeta. Ovo što je spomenuo Gabriel Aul da nećemo vidjeti nove veće funkcije ali zato više ispravke važi za period do oficijelnog puštanja, nakon toga Microsoft će i dalje raditi na Windows 10 konstantno i korisnici Windows Insider će uvijek imati uvid u novosti koje će ostali korisnici tek kasnije dobiti.

 

To uglavnom ne znači da je ovo kraj razvoja Windowsa, iako je ovo zadnji put da se Windows imenuje po brojevima kao Windows 7, 8, 8.1 – 10 je zadnja i od sada će biti samo jedan Windows za sve. Ako imate greške prilikom preuzimanja Windows 10 build 10122 onda znajte da su serveri preopterečeni jer trenutno Windows Insider broji 3 miliona korisnika.

 

Nakon instalacije se javljamo sa novostima kao i greškama koje donosi ovaj build.

14 komentara :

  1. Skidam... 52%..... :)

    ReplyDelete
  2. Bolje nemoj 😁

    ReplyDelete
  3. 10074 je bio ok, neće valjda noviji bild bit gori od prošlog tj. starijeg...

    ReplyDelete
  4. Sreten Jakonic20 May, 2015

    Cao Gorane treba mi mala pomoc. Dali ovde ima u porukama da ti postavim pitanje ili samo javno??
    Muci me nesto oko telefona i facebook-a

    ReplyDelete
  5. Pozdrav, ovo su Disqus komentari, i ovo nije kao forum, već samo komentari i oni su uvijek samo javni. Ulogirajte se na WN Forum, pa probajte pitati tamo. Inače, što se tiče Facebooka, ja ga uopće ne koristim, a na telefonu nemam Windows 10 (ne usudim se). Pitajte nekog na WN Forumu, sretno.

    ReplyDelete
  6. sve lafo windows fanboy, ofo ono, a nema win10 na telefonu
    sad si se otkrio :P

    ReplyDelete
  7. Ništa to... Moj dragi transformer nije bio jeftin, ni na koji način gledano, i nemam 5 Lumia, prema tome... 0 bodova još :D... Evo odgovaram ti sa PC-a iz Microsoft Edge-a tj. builda 10122 :) Tu može svašta, na mobu ne :)

    ReplyDelete
  8. hehe :) mozda je i bolje tako, ovako vidi sve sta se desava ali ne rizikuje, i po nama je to najbolje tako jer ne bi zelili sutra da se korisnici obrate nama sa "vi ste krivi..." a telefon 400€ :D

    ReplyDelete
  9. Slazem se, nego kakaf je Edge sada? kazu da je mnogo brzi i bolji.

    ReplyDelete
  10. Da Edge je meni super, sve bolji i bolji. Kod njega mi smetaju jedino reklame po stranicama, što se u Firefox lako riješi :D Koliko vidim porastao mu je i HTML5 rezultat sa 38x čini mi se na 402.
    Mene "muče" druge stvari u ovom 10122 buildu... Start mi je malo neposlušan, ne želi se ponekad maknut s ekrana, a bilo mi je draže da je mogućnost promjene u puni ekran odmah na njemu nego ovako kako je sada, zatim Cortana i Search (bar) su mi "jerky i buggy" - Cortana se sruši prije nego upišem nešto ili zadam upit mikrofonom - ovo sam odmah dao na Feedback. Zatim aplikacije (Mail, Insider Hub,...) se otvore pa sruše, zatim Store (koja je i dalje Beta, ali sada je i kod mene plave boje ikona) - uđem pa odem u Search unutar nje i server javi neku grešku sa Error Code: 1. Nije baš tako bajno... :-( Bit će puno ažuriranja putem Windows Update u narednim danima i tjednima...

    ReplyDelete
  11. Mozda je u pitanju i da se te aplikacije kao store beta i druge moraju azurirati, i store je aplikacija a ona se u pozadini sama azurira, samo mislim da se to desava 1-2 dnevno, mislim da ce sutra biti bolje sto se tice tih gresaka sa aplikacijama. meni trenutno search nikako ne radi, ukucam nesto a Cortana me pita za ime i srusi se i ne mogu nista vise unijeti u polje. Valjda ce ovaj build to ispraviti jer trenutno pokrecen aplikacije preko Win+R => snippintool.exe . :P nije bas zgodno rijesenje.

    ReplyDelete
  12. Ja ne znam, nešto se čudnovato zbiva... evo RESTARTao sam računalo jednom, vradio se u Win 10, i sada mi na particiji pokazuje nešto više od 1GB VIŠE slobodnog mjesta nego prije... Cortana dobro proradila, i aplikacije se bolje otvaraju, iako je i dalje pomalo "jerky", ali puno bolje... Možda je zbilja do slobodnog prostora na particiji. Nakon restarta, Store i dalje javlja onu istu grešku servera. Čudno...

    ReplyDelete
  13. Moguce je. Bit ce to sve bolje :)

    ReplyDelete
  14. Ne vezano za temu..ja mislim da bi bilo dobro da se ove softverske tipke sakriju kad udjem u neku igru..i kad ocu izaci iz igre da se stisne 2 puta na mjesto gdje se nalaze te tipke...dosta puta mi se desilo da stisnem tipku za nazad umjesto kontrole za igru

    ReplyDelete

Ostavite komentar