12.5.15

Naredni Windows 10 build za telefone poslan na interno testiranje i može se uskoro očekivati

Windows 10 telefon WN blured

Windows 10 za telefone u obliku Windows Insider (Technical Preview ili od skora Insider Preview) interno je u testiranju kod Microsofta i mogao bi se uskoro naći kod korisnika. Gabriel Aul, šef ekipe koja radi na Windows Insider programu, izjavio je danas na Twitteru kako su poslali „kandidata“ za naredni build Microsoftu na testiranje, a to u prijevodu znaći da se može ove sedmice jos očekivati novi build za telefone.

 

 

Naredni build Windowsa 10 za telefone donosi novosti poput novih Office aplikacija, više mogućnosti oko postavljanja dizajna samog telefona kao transparentnost živih pločica ili više akcent boja kao i niz drugih poboljšanja, ispravki i dodataka.

 

Windows Insider program, za one koji ne znaju još, je beta faza testiranja i zajednički rad Microsoft inžinjera i svih dobrovoljnih korisnika koji žele stvoriti bolji sistem za sve korisnike (privatne i poslovne). Windows 10 je prvi pokušaj i uspjeh Microsofta da spoji dva svijeta operativnih sistema, a to su telefonski i računarski OS u jedan te isti. Za sada sve izgleda kao da uspijeva. Windows 10 se očekuje još ovog ljeta oficijelno, a do tada svako može učestvovati na Insider programu (na vlastitu odgovornost). Više informacija o tome imate ovdje.

38 komentara :

  1. Dolazi i za 930, ali nisam bas neki superman hrabric da ga instaliram. Pricekat cemo mozda sluzbeni gdr2.
    Kako stoje ostali vlasnici 930 po pitanju instalacije w insidera, jeste li nestrpljivi i hocete li instalirat???

    ReplyDelete
  2. Mislim da hoću, nenako nemam mira. Pre 10 dana sam instalitao na lap-top i svidja mi se.

    ReplyDelete
  3. Mi cemo testiratri za nase korisnike pa ce mo vidjeti je li ista stabilniji ili bolji nego ovaj sada dostupni. Ali na kraju opet zavisi od uredaja do uredaja. Nekima je pravilo do sada vise problema nego drugima.

    ReplyDelete
  4. Super onda, da to je stvarno individualno sve, ipak lijepo ce bit u toku da vidimo kako ce se ta prva verzija za 930 ponasat

    ReplyDelete
  5. Ja cu za laptop ipak cekat da puste sluzbeno, ali po do sada vidjenom na youtubu bit ce predobri i jedni i drugi 😏

    ReplyDelete
  6. kokobill12 May, 2015

    znam da je off topic ali od danas Store beta ikona na W10 10074 (desktop) je poplavela i radi, čak je sve na srpskom, sve aplikacije se mogu instalirati, odličan napredak...svaka čast ovo smo dugo čekali

    ReplyDelete
  7. kokobill12 May, 2015

    evo i word preview, lokacija je srbija i sve radi, samo još Cortana da nam dođe da joj kažemo neke stvari

    ReplyDelete
  8. kokobill12 May, 2015

    nadajmo se da će ovaj Build za telefone biti dobar kao što je i W10 za računare, mnogo je napretka zadnjih par dana sve se ažurira i počinju da rade stvari koje ranije nisu ako je lokacija bila podešena na #naše zemlje...ex YU, čestitke MS-u zaista se trude da urade ovo

    ReplyDelete
  9. Meni je nakon instalacije odma bila ta plava trgovina zato mi nije bilo jasno zasto nekim korisnicima,ne radi trgovina :) sada znamo. :P a rade oni non stop samo sto mi to ne vidimo, u tome je sav problem. Rade svi a ako nije javno korisnici misle (opravdano) da je neki zastoj.

    ReplyDelete
  10. nakon toliko cekanja, izgleda cu morati se strpiti do finalne verzije
    posto ne koristim vise usb kabal, a odnedavno mi je lumia 1020 bila na servisu zbog kamere, serviseri su izgleda zeznuli usb port, pa kad prikopcam telefon na komp. stalno me konektuje i diskonektuje, dakle ako se prebacim na win10 i budem se htio vratiti na win8.1, biće patnja, fak

    ReplyDelete
  11. To ne zvuci fino. Pa kako prebacujes fotografije/muziku/dokumente sada?! Je li makar puni bateriju kako treba?

    ReplyDelete
  12. dobro pitanje, puni normala, sto se tiče fotografije povezan mi je sa onedriveom, tako da upload ide ravno u oblak, video prebacujem preko bluetootha, i dokumente takodjer aploudujem na onedrive, pa svučem preko telefona
    vidiš, kao što rekoh, dobro pitanje, puni normala, a kad prikopčam telefon preko usb.a taj mi se problem javlja, mjenjao sam i kablove i usb portove, ista stvar. sad da ga nosim na servis ne isplati mi se jer ce ga zadrzati bar sedmicu dvije a nemam zamjenski telefon

    ReplyDelete
  13. Ja imam L920 i na njoj imam desetku tako da na L930 neplaniram dok nebude službena verzija ili dok nebude to malo stabilnije...jer ovako nije baš za svakodnevnu upotrebu,dosta je usporeno sve,nemogu otvorit fotografije,dosta aplikacija se nemože ažurirat i tako da sad nenabrajam ima toga dosta što još neradi kako treba ili uopće neradi

    ReplyDelete
  14. Da, to je najgore sto se ceka dugo, a ako pitas mozda ti mogu i isti dan nekako uraditi. Mislim ako je servis tu direktno i ako i oni ne salju dalje... a za punjenje dobro makar da to radi, ipak znaci dvije zice rade (crvena i bijela) :P dok izgleda ostale dvije imaju kvar na USB-u u telefonu.

    ReplyDelete
  15. Filip M.12 May, 2015

    Ko ce cekat jesen!!!! 😐😐😐

    ReplyDelete
  16. Ne znam sto se desava, ali kad odem provjerit jel ima kakva nova nadogradnja ucitava mi jako dugo vec par puta, ali nista ne nadje..., hm....

    ReplyDelete
  17. gdje bude Mobis u Sarajevu? a i ovde svakako nemam garantni list.

    ReplyDelete
  18. Branimir12 May, 2015

    Dino, htio bih prijaviti da kada u Prognozi hocu ici u postavke da mi se rusi aplikacija.

    ReplyDelete
  19. Vidjet cu do cega je, volio bi znati postavke koje su odabrane a ima ih mnogo da znas napamet. Jesi pokusao reinstalaciju?

    ReplyDelete
  20. Branimir12 May, 2015

    Da, sad ne znam napamet koje su odabrane. Nisam isao na reinstalaciju, jer imam preko vaucera.

    ReplyDelete
  21. Branimir12 May, 2015

    Evo pokusao sam reinstalirati, ali kad pokusam instalirati na trgovini mi javlja gresku.

    ReplyDelete
  22. špricni malo wdea 40

    ReplyDelete
  23. Koristim Lumia 535 kao uredjaj za svakodnevno koristenje i sad me zanima dal se moze win10 koristiti svakodnevno.?

    ReplyDelete
  24. Za Nokiju je oficijelni serviser MESC ima na njihovoj stranici tacno adresa u sarajevu. Nine tesko naci, ja sam tu popravio nekad svoju 920 dok sam je imao. I popravak je bio u roku 40 minuta. Zaslon zamijenili i dosao po servisiran telefon. Na mesc.ba se mogu procitati adrese i kontakt informacije.

    ReplyDelete
  25. pokusaj opet preko ovog linka http://www.windowsphone.com/s?appid=462ab4e3-9a07-4e5d-b5ff-4606a1b6d5fe


    to je isti link kao u trgovini ali je prisili da pregleda jos jednom licencu da racunu korisnika i ta gresk aonda nestane. Opet try i vaucer. Ili ako to nece javi mi se na email sa svojim emailom s telefona i da te dodam u beta testere gdje ce raditi kako treba trgovina jer je "druga" app u trgovini i nije pogodena tom greskom.

    ReplyDelete
  26. Ja ne bi savjetovao na telefonu jos. Mnogo gresaka ima i cak gresaka gdje korisnici nece znati razlikovati je li to sada greska sistema ili aplikacije i dolazit ce do losih ocjena aplikacijama bez razloga, a i sam korisnik ne vjerujem da moze biti zadovoljan sa trenutnim Windows 10 na telefonima.

    ReplyDelete
  27. Branimir12 May, 2015

    Evo uspio sam instalirati, ali opet se ruši kada pokušam ući u postavke.

    ReplyDelete
  28. meni na garantnom listu piše mobis
    a otici cu do mesca, hvala

    ReplyDelete
  29. Razmisljao sam o tome, moracu to nabaviti i odraditi

    ReplyDelete
  30. mesc = Mobis Electronic Servisni Centar, mesc = Mobis :)

    ReplyDelete
  31. Eto vidis to nisam nikad razmisljao :)

    ReplyDelete
  32. pokusacu i to, hvala

    ReplyDelete
  33. veoma neobicno, bacit cu pogled sta se tu desava. trenutno radim nesto zanimljivo :)

    ReplyDelete
  34. Erm... zar nije danas, sad već jučer bio 'Patch Tuesday'? Na Windows 10 nema nikakvih ažuriranja za mene, osim nešto sitno i nebitno... Na Fast ringu sam... Ne znam... I kakav plavi Store? Kod mene je i dalje siva pločica (10074)...

    ReplyDelete
  35. mesc.hr ili mesc.ba :)

    ReplyDelete
  36. Imaju evo sigurnose zakrpe za neke programe kao office i Windows Defender itd. a meni vec dva puta nema onaj patch sto rijesava bagove u buildu. dva su kao pustili medutim nismo nista pisali jer ih ja nisam dobio pa ne zelimo korisnike u zabludu dovoditi :P

    ReplyDelete
  37. kokobill13 May, 2015

    za one koji se dvoume da li da instaliraju Windows 10 na računar, moja iskustva do sada, na radnom i jedinom računaru koji koristim instalirao sam još prošle godine prvi Build i zatim svaki sledeći, neki su bili toliko bagoviti da poludiš ali sada 10074 sa nekoliko updejta koji su uglavnom išli a da to korisnik ne primeti, nego tek kad su instalirani, sve je dobro kao što je i u 8.1 a uskoro će novi Build (svakog dana se očekuje) tako da mislim da nema nikakvih prepreka da se OS instalira. Što se tiče mobilne verzije, ja sam prošao užasno, L525
    tako da ne bih preporučio nikom ko nema drugi rezervni....pozzzz svima

    ReplyDelete
  38. Dali ko zna kada šaljem sms kontaktu koji ima više brojeva, kako da izaberem broj na koji šaljem?

    ReplyDelete

Ostavite komentar