4.5.15

Cortana od danas prikazuje i vremensku prognozu na živoj pločici

Cortana Lumia

Cortana personalni asistent na Windows Phone i Windows od danas prikazuje i vremensku prognozu na živoj pločici Windows Phone-a. Oni koji koriste inače Cortanu i koji su namjestili u postavkama iste "intersi > vrijeme u mojoj blizini" od danas će redovno vidjeti vremensku prognozu na živoj pločici. Ažuriranje izgleda redovno i bez problema i vrijedi isprobati. Podaci koje dobija Cortana dolaze sa aplikacije MSN vrijeme koja je Microsoftova aplikacija.

 

Cortana vremenska prognoza prikaz

 

Dopada li vam se ovaj dodatak na Cortani? P.S. na fotografijam aiznad vidite i prozirnu pločicu naše aplikacije, o tome za par minuta članak...

26 komentara :

  1. Dopada mi se, ali ne koristim Cortanu. Nekoliko puta jesam stavljao sve na en-us iz zabave, ali brzo vratim na hr-hr. Ne što moram nego mi je tako ok. Nek dođe Cortana na Balkan što prije. Jedva čekam prozirnu WN pločicu, jeeej! :)

    ReplyDelete
  2. Eto preuzmi nadogradnju iz trgovine. :)

    ReplyDelete
  3. Branimir05 May, 2015

    Svaka čast miss Cortani, ali Prognoza je i dalje prvi izbor :) To prozirna pločica! :D

    ReplyDelete
  4. Branimir05 May, 2015

    Htio bi samo još javit kako Photo Marker i Metrotube također imaju nadogradnje.

    ReplyDelete
  5. Da znaš da jesam, momentalno! :) Hvala. Super izgleda, i da, sada se uklapa savršeno. I komentari su sad super prikazani. Jedino vidim da opet nema landscape moda za Postavke hehe... (nije neki problem)

    ReplyDelete
  6. Semir 83005 May, 2015

    Fino. Nego ja jos uvijek ne mogu Prognozu preuzeti... Javlja onu gresku isto kao i prije mesec dana mozda...

    ReplyDelete
  7. To mi je bolna tacka jer su mi ruke vezane, a Microsoft izjavljuje samo kako rade na tome :( Jeste li probali preuzeti preko linka bez da otvarate trgovinu. Najbolje dam ise javite na email da isprobamo svaku mogucu soluciju mada je mala sansa sa ce uspjeti i opstati tako bas radi greske javit ce opet ako je Microsoft ne ispravi u trgovini.

    ReplyDelete
  8. Semir 83005 May, 2015

    Nisam. Kako da je nadjem preko linka? Nije problem,javicu se na email,bas me nervira sto nece... Jos jedan problem,i region i jezik su mi na US ali Cortane nema... :)

    ReplyDelete
  9. Semir 83005 May, 2015

    Koji je mail :D? Ili,da se javim preko Vindows novosti kontakta?

    ReplyDelete
  10. email je wpnovosti@outlook.com a isti je i iz kontakta iz aplikacije direktno. :) pa cemo sutra vidjeti kak oda rijesimo to.

    ReplyDelete
  11. Filip M.05 May, 2015

    A dali bi mogao preko kompjutera,imas dva nacina tako kako da instaliras?

    ReplyDelete
  12. Filip M.05 May, 2015

    Ja ovo za Cortanu imam vec 2,3 dana. 😃😃😃

    ReplyDelete
  13. Semir 83005 May, 2015

    Nisam pokusavao. Kako to ide? Mada veceras mogu,sad ne.

    ReplyDelete
  14. Semir 83005 May, 2015

    Nego me brine sto mi nema Cortane a sve sam podesio na US... Ne postoji. :/.

    ReplyDelete
  15. Meni ne prikazuje vreme na live tile. Sve podeseno kako treba. Cortana radi kao i hey cortana. Sta jos da proverim? Kad je pitam za prognozu odmah mi pokaze vreme. Inace sa 'tvojom' aplikacijom prognoza i ja imam problem da je preuzmem.

    ReplyDelete
  16. Stavi jezik, regiju i govor (speech) na en-us. Mislim da jezik tipkovnice nema veze koji je, ali probaj i to na eng. Lokacijske usluge moraju bit uključene. Imao sam isti problem. Ako ništa neće dozvat Cortanu, nažalost rješenje je hard reset. Ne znam baš isplati li ti se to, ali tako

    ReplyDelete
  17. Javite se i vi emailom i vidjet cemo neko rijesenje...

    ReplyDelete
  18. Semir 83005 May, 2015

    Sve sam to podesio na US. Ne javlja se haha :). E pa hard reset mi zao da radim...

    ReplyDelete
  19. Filip M.05 May, 2015

    Sto ti zao da radis hard reset,samu u podesavanja/back up i posle kad se tel resetuju pisace ti da li zelis da povratis stara podesavanja. 😃

    ReplyDelete
  20. Semir 83005 May, 2015

    A treba da se bakcem sa slikama :). A sta se desava sa aplikacijama?

    ReplyDelete
  21. imas na Prognoza kad udjes u pretrazivac da skines dole na Download and install manually...i onda prebacis na telefon appx fajl i odes na Store (moras biti povezan na net) i onda ispod downloads imas install local apps i tu ce ti biti opcija da instaliras Prognoza appx sto si skinuo :)

    ReplyDelete
  22. Filip M.05 May, 2015

    Ja sam bas prije nekolko uradio reset i aplikacije i zive i zdrave.A mn su slike sve na memorisku,a i na One Drive. 😃😃😃

    ReplyDelete
  23. Semir 83005 May, 2015

    I meni su slike i ostalo na kartici :). E pa ako je tako,da mu uradimo hard :D. Javicu se ako prezivim haha :)

    ReplyDelete
  24. Filip M.05 May, 2015

    E pa onda ti je sve ok,samo pazi i citaj da ne pogrijesis pa da ne vratis na stara podesavanja i mozda neke aplikacije kao lumia panaroma,lumia helps and tips ces morat opet da instaliras i neka podesavanja recimo kao vrijeme i jezik,tastaturu ces morat da stavis kako ti oces,a kakav ti je raspored plocica i slika ostaje sve isto. 😄😊😄

    ReplyDelete
  25. Semir 83005 May, 2015

    Odradio sam bekap :). Sve super proslo :). A i mlada gospodjica se pojavila (Cortana) :D. Hvala puno :).

    ReplyDelete
  26. Filip M.06 May, 2015

    Nista bgt. 😃

    ReplyDelete

Ostavite komentar