28.5.15

Microsoft Lumia 640 dobiva novu nadogradnju



Microsoft Lumia 640 je zadnja Lumia koja je izdata i dobiva u zadnje vrijeme novu nadogradnju o kojoj vas želimo obavijestiti. Radi se o sistemskoj nadogradnji + noviji firmver. Prema pisanju Lumia Fan Club ta nadogradnja donosi:
  • VOIP za određene mobilne operatere
  • Dodatne ispravke i poboljšanja stabilnosti.
  • Poboljšani kvaliteta zvuka.
  • Poboljšanja WiFi i mobilnih podataka, nacionalnog roaminga i više.

Ako imate Lumia 640 pri ruci provjerite da li i vi imate ovu nadogradnju. Nova verzija sistema će nakon nadogradnje biti 8.10.15148.160 a firmverska verzija 02177.00000.15184.36***.


23 komentara :

  1. Kod mene nema nista. Ima li veze sto je jedna kartica zakljucana na Eronet?

    ReplyDelete
  2. Moguce je da je telefon zakljucan na jednu mrezu i onda morate cekati nadogradnju od tog mobilnog operatera.

    ReplyDelete
  3. Bokifireman28 May, 2015

    Zoka koji ti je paket na eronetu i jesi li zadovoljan njihovim uslugama posto sam na mtelu i planiram da predjem na eronet na paket super 25

    ReplyDelete
  4. Mislim da cu se nacekat:) toga sam se i plasio kad sam ga kupova

    ReplyDelete
  5. Mislim da su oni svi manje vise isti,nisam na pretplatu,kupio sam ga za 310 km kod njih sa hey karticom. Koristim njihovu full tarifu,za 20 km imas 500 minuta prema 063 brojeevima,500 poruka prema svim brojevima i 512 mb internet prometa s tim sam zadovoljan,a kako je na preplati,to neznam

    ReplyDelete
  6. Bokifireman28 May, 2015

    A jesi li zadovoljan Sa 640

    ReplyDelete
  7. Jesam,jedino mi smeta sto nemogu nikako postavit vrijeme na info zaslon,samo sat stoji i notifikacije. Nado sam se da ce se to popravit sa ovom nadogradnjom,inace sam zadovoljan sa windows phone,samo da ga malo uljepsaju,valjda ce i to bit sa windows 10,640-ka ga prva dobiva,zato sam je najvise i kupio i zbog dvi godine garancije

    ReplyDelete
  8. Bokifireman28 May, 2015

    Ja prije dvije god.u mtelu uzeo 620 i vrijeme je za novi a 640 mi je trenutno najbolji izbor

    ReplyDelete
  9. I sigurno dobra zamjena,ja sam odusta od 830-ke zbog ove,nekako mi se cinilo da cu manje izgubit ako mi se ne svidi. Sad za sad mi je super:)

    ReplyDelete
  10. Semir 83028 May, 2015

    Bio bi red da i mi sa 830,930 dobijemo gdr2 :) :/...

    ReplyDelete
  11. Strassenjunge28 May, 2015

    Ja sad provjeravao i bila pogreska,valjda nije bilo wi-fi signala,sad kliknem da azuriram i nema nista pise da je azuriran : / verzija OS-a je 8.10.15127.138 (otkljucan na sve mreze)

    ReplyDelete
  12. I kod mene je ista priča, verzija OS-a je 8.10.15127.138 (otkljucan na sve mreze).

    ReplyDelete
  13. Ja nemam ni pretplatu ni uspostavu poziva,znaci za 80 kuna imam ovo sto sam nabroja. Prije je bilo puno gore,uz svu mogucu ustedu,racun mi je dolazio od 180 do 240 kuna:). Sad je super kako je bilo,nekad ih ne uspijem ni potrosit,ali razgovaram opustenije:)

    ReplyDelete
  14. prijavis se da budes Insider, skines Windows Insider aplikaciju, i preko nje pokrenes prvi update, zatim izbrises Insider aplikaciju i odes u settings, phone update, i tu pokrenes update i dobijes Gdr2
    ili pogledaj nadji starije vijesti, mislim da je Dino pisao o tome kako dobiti GDR2 update

    ReplyDelete
  15. Semir 83029 May, 2015

    Dakle dva puta se vrsi update? Ma meni je samo da ne dobijem win10 na taj nacin :D. I jesam li ja posle insider ili je to oficijelni gdr2?

    ReplyDelete
  16. Mene nakraju ispada 50kn mjesecno jer tarifa je 35kn a 100poruka je jos 5kn..al poruke ne saljem pa ni ne kupujem taj paket pa taman s bonom50kn izguram mjesec...razgovore ne potrosim ni 1/3 a jedino sam s prometom na knap zadnjih dana mjeseca hehe..sta se tice moba nadam se da dolazi tamo oko 8 mjeseca na red pa da vidimo kakav je taj 640xl..iako sam se sad i u neki Iocean rock sa 3gb ram zagledo al vidjet cemo..lako je mastat kad nemas para haha

    ReplyDelete
  17. I ja sam mislio 640xl,ali nema ih jos ovde,bas sam se bio zapalio za nju,a rijetko priko zime idem za hrvatsku,moga sam jos i povrat poreza dobit,ali nije ni ova losa:). Puno interneta sprasis:) ja imam jos 400 mb,a vrijedi mi do 04.06 ,a gdje god dodjem imam wifi,skoro da mi i ne triba

    ReplyDelete
  18. L925 je avion za L535. L535 je solidan telefon za te novce, ali ništa više.

    ReplyDelete
  19. Da li na ovom telefonu može da se Cortana aktivira glasom?

    ReplyDelete
  20. Bokifireman03 June, 2015

    Legla 640-ka,zna li neko kako aktivirati office 365,mjenjao region ali nece ne dozvoljava

    ReplyDelete
  21. mirzoni7703 June, 2015

    Da bi dobio novi update na lumia 640, treba li operator podrzavati 4g, posto BH Telecom ne podržava? Hvala

    ReplyDelete
  22. Ne treba jer nema smisla da ti uskrate nešto zbog toga što tvoj operater ne podržava 4G. :)

    ReplyDelete
  23. mirzoni7704 June, 2015

    Hvala ;)

    ReplyDelete

Ostavite komentar