28.5.15

Microsoft čisti svoju trgovinu aplikacija



Microsoft je danas objavio na svom Windows blogu kako imaju namjeru počistiti svoju trgovinu aplikacija. Svi primijetimo u zadnje vrijeme da ima dosta aplikacija koje ne bi trebale biti na trgovini, prvo su ili bezvezne i nemaju nikakve funkcije kao npr. aplikacija koju otvorite i samo piše njeno ime i to je kao glavna i jedina funkcija aplikacije, drugo vidimo da se aplikacije ponavljaju – ima dosta razvijača koji izdaju jednu te istu aplikaciju više puta. Microsoft sada želi tome stati u kraj.

Prošle godine je bilo već jedno ovakvo čišćenje ali sada uzimaju malo ozbiljnije stvari u ruke. Nove aplikacije koje žele biti objavljene i one koje su već objavljene sada imaju dodatne stavke u Windows Store pravilniku 10.1.

Mi smo čak par puta dobili odbijenicu kada smo htjeli pustiti nadogradnju za \Vindows Novosti aplikaciju, prvo radi imena koje smo htjeli koristiti „Windows Novosti“ (što je u razumljivo kršenje pravila registrirane marke Windows). Po tome se vidi da već neko vrijeme pooštravaju pravila za sve razvijače.

U članku koji je objavio Microsoft dalje vidimo da ikone aplikacija koje vidimo u trgovini ne smiju više ličiti jedna na drugu kao ispod.



Uz to ne smiju biti lagano zamijenjene sa oficijelnim aplikacijama, tako vidimo fiktivne brendove na fotografiji ispod ali ako želite napraviti neku app povezanu s tom morate naznačiti na ikoni da je to samo „uputa“ za tu igru ili nešto slično tome. Uglavnom da korisnicima bude jasno da ta aplikacija nema nikakve veze sa orginalom. Trenutno popularno na trgovini je Whatsapp ili Facebook, ako potražite jednu od njih do sada su rezultati bili veoma čudni i oficijelna aplikacija je znala biti nekad daleko ispod „kloniranih“ aplikacija koje nemaju baš nikakve veze s orginalom. Izgleda dok pišemo ovaj članak trgovina je već dobrim dijelom očišćena jer unos „Whatsapp“ u tržanje ne izbacuje nikakve aplikacije koje će nas uputiti kako se koristi Whatsapp i slično.



Ovo je samo jedna promijena, slijedeća je da su ključne riječi koje razvijač doda uz svoju aplikaciju korištene prilikom pretrage. Do sada to nije bio uvijek slučaj primjer Prognoza, njene ključne riječi na trgovini su vrijeme/vreme/wetter/weather zavisno od jezika trgovine, i prilikom unosa tih ključni riječi sada je pronađe kroz traženje, a prije nije moglo. To će razvijačima omogućiti kvalitetniji broj preuzimanja jer će se aplikacija pojavljivati ne samo kroz naziv imena nego i onim što i ključne riječi reprezentiraju. Za sportske aplikacije tako je dovoljno unijeti sport, iako nema to u nazivu aplikacija trebala bi biti u rezultatima pretrage.

2 komentara :

  1. Dobra stvar, nadam se da ce ovo dobro odraditi

    ReplyDelete
  2. I ja se iskreno nadam. Dosta ima aplikacija koje trpaju samo trgovinu sa glupostima. Jedan razvijac izda 25 aplikacija "radio BiH" "radio Hrvatska" "radio Srbija" "radio jos 20 drugih drzava". Ako to prijatelju ne mozes u jednu app spakovati onda se ubij :D tako ja mislim.

    ReplyDelete

Ostavite komentar