14.5.15

Microsoft pustio novi Windows 10 Mobile build

Windows 10 setup novi 2

Microsoft je maloprije pustio naredni build Windows 10 Mobile tj. za telefone i manje tablete. Današnji build će se prikazati kao verzija 10.0.12562.84 (build 10080) i ko već posjeduje Windows 10 Mobile na telefonu može preko Windows update preuzeti i novi build kao i svaku drugu nadogradnju sistema pod „settings“ > „Phone update“.

 

Po prvi put je podržan i telefon koji nije u Lumia seriji telefona, a to je HTC One (M8) for Windows (da, tako mu je naziv), uz ovaj non lumia uređaj dodatno su podržani Lumia 930/Icon, Lumia 640 i 640XL. Novi build je dostupan za korisnike u „Fast ring“ tj. one u bržem krugu primanja nadogradnji.

 

Šta je novo u ovoj nadogradnji:

  • Nova Windows Store beta (po prvi put će trgovina biti ista kao na računarima te aplikacije koje su univerzalne i napravljene za Windows 10 biti identične samo sa različitim dizajnom s obzirom da se koriste na telefonu.)
  • Univerzaslne Office aplikacije Word, Excel, PowerPoint i OneNote
  • Nova xbox aplikacija
  • Nova Music Preview aplikacija
  • Nova Video Preview aplikacija
  • Nova Camera aplikacija koja ima posebne funkcije za Lumia 1520, 1020, 930, 830, 640 i 640XL korisnike.
  • Važne ispravke grešaka.

 

Uz to ćemo objaviti novi članak koje su nove greške u ovom buildu Windows 10 Mobile. Ima ih podosta i kao u i uvijek ponavljamo da ne savjetujemo nikome instaliranje Windows 10 Mobile na telefon jer se još nalazi u Windows Insider verziji koja je daleko od upotrebljive, zapravo nije ni napravljena da bude upotrebljiva nego pokazatelj novih funkcija.

 

izvor: Windows Blog

39 komentara :

  1. vec dobrih dvadeset minuta mi stoji na onim koluticima kad se instalira update, ne pomjara se nimalo, da li trebam biti zabrinut? nece da pročepi nikako

    ReplyDelete
  2. Na pocetku dugo traje dok ne krene i onda se zna desiti za minutu da zavrsi to sa koluticima. Ne znam zasto ali tako je nekako.

    ReplyDelete
  3. Dva puta sam 10-tku instalirao na lumia 820 i jednom na lumia 925, sva tri puta su se desile iste greske nema tastature, a samim tim uredjaj je neupotrebljiv, ne mogu da ukucam sifru na wifi, a takodje nisam mogao da udjem ni u podesavanje telefona.

    ReplyDelete
  4. Stefan Ivanović14 May, 2015

    Meni je 100 godina instalirao, ali sad je u boot loop. Zavibrira, piše NOKIA, za seundu e vidi plavi windows logo i onda se ugasi opet. Lumia 730 je u pitanju. Da li je to normalno, da se 100 puta restartuje pri instalaciji ili je pukao pa da mu radim recovery?

    ReplyDelete
  5. Izgleda da mora Windows Phone recovery tool svoj posao odraditi...

    ReplyDelete
  6. instaliran je windows, hvala Bogu, ali sada imam drugi problem, ne dolazi mi da ukucam pin, vec samo mi stoji loading i to je to, a mogu uci u postavke i preko cellular opcije ukucati pin, medjutim na home screen i app list ne mogu uci, kameru isto tako normalno mogu uci, valjda ce hard reset popraviti stvar

    ReplyDelete
  7. Kod mene isti bug, neki nemaju njega ali kod mene je bio. Onda sam otisao u postavke za start i pozadinsku fotografiju, stavio na "none" tj da bude samo boja na plocicama, i vrati mse na start i radi odjednom. I ispod ono dugme "show more tiles" i ono sma aktivirao pa deaktivirao i odjenom kao radi, ali sa pozadinskom fotografijom tako mi se pojavi loading...

    ReplyDelete
  8. to sam bio i ja uradio onako bezveze ali nisam znao da je to popravilo, ali pisalo pending ispod aplikacija pa sam morao restartovati, i opet na isto, evo sad sam reset uradio, pa valjda ce biti sad ok

    ReplyDelete
  9. nakon reseta, stoji na onome da instalira apps, i to je to, ne pomjera se

    ma nema od windows 10 nista, covjece nisam ga uspio ni isprobati

    ReplyDelete
  10. Danijel Dimitrić15 May, 2015

    Kod mene isto na 920, meni je pomagao hard reset sad sa win 10 od početka wizard trenutno vraćam back up....

    ReplyDelete
  11. Posle instaliranja, resetovao se 100 puta. Pojavi se Nokia i ponovo iz pocetaka. Mobilni je zakacen u notebook i konstantno prijavljuje vezu i gubi je. Dok je trajala instalacija sve je bilo ok do zadnjeg reseta. Sada cu probati sa recovery tool i tako ce ovo biti duga noc iako na tako nesto nije izgledala pre 2 sata. Radi se o telefonu L920. Ovo definitivno radim poslednji put, sa verzijom koja nije testirana.

    ReplyDelete
  12. Stefan Ivanović15 May, 2015

    Sreća pa im je backup/restore dosta bolji nego pre. Samo ga ostavi na stolu sat vremena i dobićeš ga kakav je bio kad si ga ugasio, sa sve pinovanim tajlovima i folderima na start ekranu, a i mnoge aplikacije su zadržale stara podešvanja. Vrlo sam pozitivno iznenađen. Sutra ću da probam opet, imam posle vikend za igranje sa WP10 i recovery tool da vadim fleke posle igranja :)

    ReplyDelete
  13. Danijel Dimitrić15 May, 2015

    ma ja sam to radio sigurno 10 puta i na taj fazon sam ubjedio bar troje da pređu na wp.... čak fantastično radi i ako se mjenja uređaj moja l920 imala grešku sa ekranom u među vremenu se snađm za neku 630 ili tako nešto sve radi fantastično...

    ReplyDelete
  14. hahaha, znam taj osjecaj. Meni se isto tako tokom instlacije izgleda aplikacija telefon nije mogao uopste koristiti, barem ne Start zaslon. Ali ako dobijem neku obavijest uredno otvori aplikaciju. Kasnije je proradilo. Medutim ja ne mogu da preuzmem ove preview Office aplikacije, a one mi trebaju. Trgovina ima neku gresku pa izgleda da cu probati hard reset i ako to ne radi onda vracanje na 8.1. Potvrdili smo samo jos jednom da nije za svakodnevnu upotrebu ali ima toliko pozitivnih pomaka koje kako vidim niko nije primjetio.
    1. battery saver u postavkaam telefona mjeri sada potrosnju svega sto ima na telefonu, mjeri mi cak postavke koliko trose bateriju :D i to ne samo koliko one trose nego sta tacno je dovelo do tog trosenja da li je internet, system, zaslon, sve moguce :D te detalje smo uvijek cekali u onom battery saveru.
    2. tastatura na lumia 1520 je "popravljena" nije vise onako ono ruzno smjestena u sredini nego ide od pocetka do kraja zaslona + dole na "space" tipki sa swipe desno/lijevo mozemo mijenjati jezike, veoma dobro odradeno. Jedino sto ima bug prilikom preuzimanja HR jezika.
    3. dodali su bosanski jezik (latinicu) za tastaturu, nakon prvog builda primjetio sam da nema latinice a ima cirilica pa sam prijavio u feedback aplikaciji i evo odradili su :D ne znam je li radi mog unosa ali ipak tu je sada. Samo jos da dodaju kao za HR jezik rijecnik i swipe (wordflow).
    sutra ide clanak prvih utisaka, fino je vidjeti gdje se krece windows 10 mobile i zapravo postaje Windows na telefonima, a do sada smo cudno gledali ljude koji su tako zvali Windows Phone OS, a po prvi put to sada i jeste tako jer evo primjer kod mene se pojavi mis na zaslonu dok drzim duze neku tipku :D izgleda oni su uzeli Windows racunarsku verziju i samo je smanjili za telefone. Tak odaj e Windows na telefonima sada tacan naziv :P

    ReplyDelete
  15. ništa ovo je bugovito, ocekivao sam stabilniji build medjutim nista nazalost
    i eto, djavo me navede da instaliram w10, malo ga isprobao i sad ne mogu nazad na wp8.1
    skinuo windows phone recovery tool, prepozna moj telefon i nakon toga samo pise "please wait " mjenjao usb.ove i portove, nikakve koristi. ne znam šta da radim sada
    Dino odi u kontakte, postavke, i tamo opcija za filtriranje, vidi je li sve u redu, kod mene nije dobro podeseno, slika je veca nego sto treba biti, pola stvari ne vidim haman

    ReplyDelete
  16. Miroslav15 May, 2015

    Ajd molim te javi sta si uspio.Meni je ista stvar sa L930.Sve mi se cini da smo pokvarili telefone.

    ReplyDelete
  17. Mario Pizent15 May, 2015

    Ja sam mislio isprobat na L930,ali odustao sam vidjevsi komentare

    ReplyDelete
  18. Dakle slogan "Windowsi na vašem telefonu", koji smo vidjeli kod reklame za L930 će na njoj početi vrijediti tek od puštanja Windowsa 10 za nju :P :)

    ReplyDelete
  19. Evo sada sam provjerio i osjecen zaslon, prvo dugme vidim ok ali ono drugo da prekinem vidim samo 2/3 i nedostaje jos poslije zaslona. greska ocigleno. Ima mnogo gresaka na taj fazon da dizajn ne pase. Ja sam uradio hard reset cisto da vidim hoce li neso biti bolje, i da i ne. Ono sto je bug to ostaje i hard reset ne pomaze ali pomaze da se aplikacije instaliraju svjeze na novi sisetm i samim tim radi malo brze i bolje. Ali ipak store beta ne radi, barem kod mene, vidim da drugima radi pa mozda je trenutna greska. To za USB znam da smo pricali, zeznuta situacija. Ono bi bilo sve lakse da hard reset vraca na prethodnu verziju, ali to je nemoguce. ili da imamo dugme na windows 10 koje moze vratiti iz oblaka instalaciju nekako. Windows 10 racunari to imaju, spremi izgleda kao backup sistema prije instalacije 10ke i u slucaju da nesto ne radi vrati na nju + sacuva sve podatke u trenutku kada korisnik zeli da se vrati. To bi na telefonima dobro doslo, jedino sto to zauzima mnogo prostora.

    ReplyDelete
  20. Sad cu vidjeti, i meni su se sinoc instalirali pa da vidim. Ali ako pise security mislim da nisu. Mislim da su zakrpe za nesto sto su slucajno otvorili. ali ipak cu vidjeti i objaviti clanak ako je to rijesenje.

    ReplyDelete
  21. nope, nije to to :D jos uvijek mi Cortana ne radi i startse onemoguci jednostavno. ne moze se otvoriti. A da, Windows na telefonima sada je postao stvarnost. Sve ukazuje na to da je ovo racunarska verzija Windows 10 na telefonima. Samo sto ce ga ograniciti na ovaj Start zaslon i nema Desktopa kako sam i predvidao.

    ReplyDelete
  22. Zauzima mnogo prostora... onda neka to uvedu preko korisnikovog OneDrive prostora, neka nije na telefonu... Bilo bi dobro da se onako kad nešto testiraš isprobavaš bete, da jednim tapom možeš vratit na prethodni sustav kao da ništa nije bilo :)

    ReplyDelete
  23. ni meni store beta ne radi kako treba, cekam dugo da se skine aplikacija

    samo ne znam sta cu sada, kada povezem sa telefon preko usb.a, on njega prepozna, pokrene mass storage, ali WPRT jednostavno zapne

    Windows Phone 8.1 je majka, tek sad vidim koliko je WP brz

    ReplyDelete
  24. Mozda su samo drajveri korumpirani na racunaru?! Jesi probao na drugom? Mislim da jesi kako se sjecam ali reko opet da pitam :) Ako ne radi ni na drugom onda izgleda mora u servis, steta.

    ReplyDelete
  25. Bilo bi super. Samo tada bi trebala brza konekcija i veoma stabilna, primjer sada vec sigurnosna kopija kod mene iznosi 400MB, a tek cijeli sistem kao na racunarima je 10-20GB upload toga bi trajao dugo kod mene :D a i download.

    ReplyDelete
  26. Ma kod svih bi... u reklamama mi nude 30 50 100 MBit a jedva sam na 10. Nema toga ništa dostupnog još u stvarnosti, samo reklame...

    ReplyDelete
  27. Ona 2 ažuriranja...C O R T A N A! Radi! Radila je i ranije, ali bez glasovnog odgovaranja, sada je i to tu! Sasvim slučajno sam je pokrenuo i prvi put čuo onda ba-blink njezin zvuk, i pitam je nešto i gle čuda rekla mi je vrijeme koliko je sati, sve... jeej...Cortana propričala! :)

    ReplyDelete
  28. da, to sam i ja primjetio na telefonu, na njemakcom mi prepozna nas jezik dok pricam. Naravno ne sve ali neke rijeci kao da prepoznaje. Ne znam kako i zasto ali eto radi :P

    ReplyDelete
  29. Evo rijesenje za trgovinu. Ja prebacio regiju telefona na US i jezik isto na US i odjednom mogu preuzeti office aplikacije. veoma neobican bug je to. pomalo glupo jer imamo 3 miliona Insidera, a mogu se kladiti da vecina nije u US.

    ReplyDelete
  30. I evo po prvi put primjecujem da download aplikacija ide uporedo a ne jedna po jedna. u store beta pise queue i ima par aplikacija koje preuzimam i sve idu istovremeno, instalacija ce vjerovatno isto tako istovremeno to sam dugo cekao od WP7 8 do danas :) vec pisem duzi clanak sa svim ovim iskustvima

    ReplyDelete
  31. a ja govorim o PC, ali eto sad je valjda isto/slično pc-mob

    ReplyDelete
  32. hmm neobicno, kod mene je plava na PC. :D mozda seo ni igraju s nama, poslali razlicite buildove razlicitim grupama da bi vidjeli kako ce ko reagovati :P

    ReplyDelete
  33. sve sto je imalo veze s nokiom sam izbrisao, wprt nanovo instalirao i opet nista

    pokusacu na drugom laptopu i ako ni tad ne uspije ne gine mi servis

    ReplyDelete
  34. Nevezano za temu , ali danas mi se desilo da mi je HERE DRIVE + nestao sa svim mapama , neznam u cemu je bio problem , nisam je koristio neko vreme inace redovno koristim , nisam ni resetovao telefon , jednostavno samo sam primetio da je nema , problem je resen ponovnim instaliranjem i aplikacije i mapa Srbije, Crne Gore , BIH , Hrvatske posto se u tim regionima krecem , Ativ S je u pitanju , jel imao neko slican problem.

    ReplyDelete
  35. Fred O' Farich15 May, 2015

    Bild je dosta stabilniji od prethodnog, tako da ovo sta funkcionira, tim sam zadovoljan. Volio bih kad bi u mejl aplikaciji komande prebacili na dno, kao i u spartan browseru. People app je dosta stabilnija iako je u samom pocetku razvoja. Ne svidjaju mi se nove stock boje, npr. nemam vise zute, nego je nekako narancasta i plocice izgledaju mutno i pikselizirano, al meni je ionako L920 stara 2,5 godine pa cu ostat na ovom bildu i cekat buduce nadogradnje :-)

    ReplyDelete
  36. da za plocice izgleda da je bug u pitanju. sve aplikacije koje koriste fotografije kao npr WN ili Prognoza one imaju piksele, ali i MSN vrijeme isto tako, i MSN vijesti. I oko boja, da i ja sam primjetio nema bljestave zute vise, a ni cyan one od prije nema ima plavkasta ali ne skroz cyan.
    A za email klijent, ovu verziju koju mi trenutno imamo ona je veoma zastarila, ja sam imao priliku da bacim pogled na noviju verziju, ima u jednim od proslih clanaka gdje pisemo o dizajnu za Windows 10 screenshot nove email aplikacije gdje su komande na dnu i sve ce aplikacije dobiti komande na dnu. I meni je ovaj build dovoljno stabilan da ostanem na njemu i da se ne vracam na 8.1 na US regiji cak radi i Store beta i moze se instalirati office paket (word, excel, powerpoint, onenote) i rade ok aplikacije, nisu savrsene ali su ok. Imaju sve funkcije kao PC verzija ali su bagovite jos.
    Uglavnom ovo sto vidimo danas, Microsoft ima vec unaprije dspremno par buildova, to mi mozete vjerovati :) danasnji bagovi su vjerovatno vec uklonjeni i oni se vec zabavljaju s drugim stvarima o kojim mi nemamo jos ni pojma :D

    ReplyDelete
  37. evo email klijenta koji ce nam tek stici. Ne znam zasto ga jos ne pustaju ali mozda jos testiraju da li zele 100% ostaviti tako.

    ReplyDelete
  38. Treba mi savet ako neko zna. Zaboravio sam da se otkacim sa insider-a i sada imam notifikaciju da je update build 10080 spreman za download. Necu da ga download-ujem. E sad, imam pitanje. Sta se desava kad bude izasao neki novi build koji ce biti bolji i koji cu hteti da skinem i instaliram? Da li ce pregaziti ovaj 10080 ili cu morati prvo ovaj? Bitno mi je da ne moram da radim hard reset iako znam da je bolje.

    ReplyDelete
  39. kod mene je tako bilo i morao sam instalirati oba. Imao sam notifikaciju prije ovog builda i kada je ovaj stigao mroao sam oba instalirati.

    ReplyDelete

Ostavite komentar