22.5.15

Greška sa AMD grafičkim karticama ispravljena na Windows 10 build 10122

Windows 10 setup novi

AMD-ove grafičke kratice su imale mali problem na Windows 10 buildu 10122 koji je još u razvijanju pa se na greške gleda drugačije nego da je to gotov proizvod. Bolje da se uvidjela greška sada jer su AMD i Microsoft zajedno riješili grešku i javili kako postoje novi drajveri za AMD grafičke kartice i korisnici mogu sada bez razmišljanja preuzeti novi build 10122 ako koriste Windows 10 Insider Preview na računarima.

 

 

Za korisnike koji ne znaju kako preuzeti novi build, otvorite postavke računara (settings) > Update & recovery > Windows Update > i tu pogledajte da li ima nadogradnja na novi fbl_impressive (tako slično piše uz build broj 10122. Nadogradnja će se automatski preuzeti i ponuditi da se instalira, računar će se nekoliko puta sam restartovati i na kraju će te završiti na novom buildu za kojeg se može reći da je do sada najbolji i najstabilniji.

 

Za sve koji su zainteresovani da saznaju više o Windows 10 Insider Preview to možete uraditi u našoj aplikaciji sa traženjem, unesite jednostavno Windows 10 Insider Preview i izbacit će vam rezultate sa svim informacijama koje smo objavili u zadnjih nekoliko mjeseci.

 

Izvor: Twitter

46 komentara :

  1. Edin Hubić23 May, 2015

    Imam pitanje. Nevezano za WP i ovu temu ali ovdje dobijem uvijek najbržio odgovor pa bih vas molio da mi pomognete :)))

    Kupio sam Sony E4 sa 2300mAh baterijom i u upustvu piše da se punjač treba isključiti kada indikator pokaže 100% u svrhu uštede energije. O ev. oštečenjima baterije ni slova u upustvu. E sad, meni se desilo sinoć da sam priključio punjač i zaspao (umoran bio) i baterija je provela na punjaču 3,5 sata nakon što se napunila 100%. Jesam li ovim šta uništio bateriju? Napominjem da je ovo tek drugo punjenje telefona, znaći telefon je nov.
    Pitam ovo iz razloga što više nisam pametan kad je baterija u pitanju. Milion različitih mišljenja, jedni kažu ovako, drugi onako a treći nešto sasvim peto i svi tvrde da su u pravu, od servisera, blogera itd a baterija mi nije izmjenjiva i ne bih želio da je prerano "sredim" jer valja onda nositi na servis telefon radi zamjene.

    ReplyDelete
  2. Filip M.23 May, 2015

    Dino jedno pitanje.Posto ce Win 10 da bude besplatan jel to znaci da cemo mi moc recimo da narucimo Win 10(ona na DVD) i da je besplatan ,bez ono prevoz da se plati?

    ReplyDelete
  3. Filip M.23 May, 2015

    I 6tag ima sad prozirnu plocicu,nzm dali ste rekli u prosle vijesti.

    ReplyDelete
  4. Filip M.23 May, 2015

    Shazam i UC browser imaju updajt.

    ReplyDelete
  5. Ne. Na DVDu ce biti u Box i to se placa. Ovo besplatno vazi samo za korisnike koji ce uraditi upgrade sa svog racunara. A taj box sa DVD ce se i dalje prodavati jer ce dolaziti novi korisnici koji nemaju sistem ili imaju DOS

    ReplyDelete
  6. Neće utjecat na bateriju

    ReplyDelete
  7. Filip M.23 May, 2015

    Ih.....ok.No meni je sad win7 na kompjuter i ja cu moc da prebacim na win10,e sad problem je sto mi je istekao onaj aktivacioni kljuc jer sam ja to reinatalirao u servis za 15€.I sad taj kljuc predstavlja problem????

    ReplyDelete
  8. Mislim da se nemaš čega brinuti jer to sa baterijama je postala takva filozofija da se ne isplati zamarat. Baterija je potrošna roba i dok traje, traje. Svi moji mobiteli su provodili noć na punjaču i baterije su uglavnon trajale vise od 2 godine.
    Osim toga, baterija kad dođe na 100% ona se prestane puniti jer ima senzor koji prati stanje baterije.

    ReplyDelete
  9. Pokazuje mi gresku fbl_impressive Professional 10122 - Error 0x80246017 ,da li zna neko sta je u pitanju ,puko sam ko ledina ,vec 2 dana pokusavam instalaciju ,nece pa nece "bang"

    ReplyDelete
  10. Ja svaku vece prikljucim na punjac do jutra i nista ,znaci kada se napuni ona sama stopira ,nemas se sta brinuti jarane ja to radim vec 5 godina sa novijim tel i nisam nikada osjetio nekakvo ostecenje baterije ...

    ReplyDelete
  11. Dok sam bio na build 10074, sve je bilo OK, međutim sad kad sam instalirao 10122 nemam start menija (pojave se samo obrisi), ne radi mi aplikacija weather, people.... Vjerovatno je do grafičke (Radeon R7 260X).

    ReplyDelete
  12. Vladimir8724 May, 2015

    Pozz druze, I meni je isto pisalo to, probaj prvo da odradis onu foru sa command promt-om sto je Dino objasnio u proslom clanku cini mi se, ili probaj da stavis na fast za brze primanje win update-a, kod mene je upalilo :)

    ReplyDelete
  13. Vladimir8724 May, 2015

    verovatno ti je na slow pa zato nece, bar je kod mene bilo na slow, to ti je tamo na andvanced options pa na dnu....

    ReplyDelete
  14. Vladimir8724 May, 2015

    kad odradis update ti opet vrati na slow :) nadam se da sam ti pomogao ja sam sinoc tako install verziju bild 10122

    ReplyDelete
  15. Hvala drug ali u podesavanju je na fast od pocetka 10-ke i uvijek je skidalo nove builde ali ovaj nece pa nece ,nemam pojma u cemu je fazon a probao sam i onu foru iz proslog clanka 😞

    ReplyDelete
  16. Vladimir8724 May, 2015

    Onda ne znam sta je kod tebe u pitanju, jedino ti preostaje da reinstaliras ponovo taj poslednji build to bi trebalo da ti pomogne, verovatno je negde nesto zastekalo.

    ReplyDelete
  17. Da mi je znat što im znači ovo "fbl"...nadam se da nema veze sa krvlju i još nečime, jer to baš dobro sjeda ispred impressive... :P :)

    ReplyDelete
  18. Uvijek sam se to pitao, je li tako, ili nije... hvala.

    ReplyDelete
  19. Branimir24 May, 2015

    Nema veze s temom, prije nekih tjedan dana netko je pitao kako u kontaktima dodati nešto da bude pod onim kao globusom. Danas sam nešt gledao u kontaktima i naletio na jednu grkinju koju imam na fejsu, a ona ima svoje ime napisano na grčkom alfabetu i njezin kontakt se nalazi pod tim globusom.

    ReplyDelete
  20. 84nbgd8425 May, 2015

    Branimire, ja sam pitao, i neko mi je odgovorio da se dobija globus kad se pise cirilicom...i ja probao na mobu..."dobio" globus i zahvalio se...verovatno nisi video :)...a tebi hvala sto si se setio i kad si saznao, odgovorio da pomognes :)

    ReplyDelete
  21. Branimir25 May, 2015

    Da, nisam vidio :)

    ReplyDelete
  22. Build 10125.... Nadam se da će ispraviti greške na mom računaru...

    https://mega.co.nz/#!8McXSSRC!f_HzjvNx_65ica--NJ9NPxfmIqpa0NRbeWAYx5297C0

    ReplyDelete
  23. Berislav25 May, 2015

    Moze li mi tko reći da li ima ikakvo riješenje za taj automatski sleep mod koji ne radi na W10 da proradi.

    ReplyDelete
  24. kokobill25 May, 2015

    danas instalirao Build 10125 koji se može skinuti sa neta i mogu reći da su utisci odlični, ako ovakav bude sledeći build to će biti super, a trebalo bi da bude i bolji, sve radi zaista kako treba i izgleda mnogo bolje nego sve do sada, ima dosta novih stvari i one koje ranije nisu radile 10122 npr. sada sve radi. jedini problem je ostao što kod čiste instalacije ne dobijate svoj nalog po imenu nego prvih 5 karaktera vašeg emaila, tj naloga, ...C:\Users\ vaše ime\ toga nema nego kao što rekoh...MS zaista ide u dobrom pravcu i ovo me je zaista obradovalo danas, jedva čekam sledeći Build za insajdere koji sigurno neće biti 10125 nego nešto drugo, možda 10130...kako god, odličan posao rade...

    ReplyDelete
  25. kokobill25 May, 2015

    nažalost ne radi sleep mod u poslednjim Bildovima, i meni to smeta, rešenje je da se odjaviš, Sign Out i ostaviš tako ide sam u Sleep Mode

    ReplyDelete
  26. Berislav25 May, 2015

    Hvala, ali nisam se ni prijavio

    ReplyDelete
  27. kokobill25 May, 2015

    doterane ikone u 10125 cool

    ReplyDelete
  28. nemoj to da mi radis ne smem ga jos instalirati...koliko mi predobro izgleda sve i jednostavno...ali ne smem jos uvek...

    ReplyDelete
  29. Ja sam maopre instalirao build 10125. Za sada primecujem da mnogo bolje radi nego 10122, prvi put mi radi "People". Sve nekako fluidnije radi... Store beta nece da radi, samo kaze "working..", nema vise mutnih ikona u Start-u. Sada je malo kasno, pa cu sutra da nastavim da istrazujem i, naravno, javim utiske.

    ReplyDelete
  30. metalpirat26 May, 2015

    a kako ste instalirali 10125? Ja u update imam samo 10122 i ne prijavljene da ima nova verzija!

    ReplyDelete
  31. kokobill26 May, 2015

    može da se skine ISO sa Mega, nema ga preko update, i neće ni biti pretpostavljam, nego neka još novija verzija, kada bude

    ReplyDelete
  32. kokobill26 May, 2015

    kod mene Store beta radi

    ReplyDelete
  33. kokobill26 May, 2015

    nismo se razumeli, Sign out na Lock screen, uvek postoji prijava, bilo da je Local Account ili MS acc.....all the same

    ReplyDelete
  34. kokobill26 May, 2015

    "Feature Branch Level" stands for fbl....

    ReplyDelete
  35. metalpirat26 May, 2015

    hvala! Da li sa tim novim updarte mogu da uradim update ali da ne izgubim podatke sa racunara. Mada mislim da cu pre da sacekam normalan update.

    ReplyDelete
  36. Evo sad sam instalirao WinNovosti sa store beta, jbg ostalo sam inatalirao sinoć sa običnog store-a. Probaću... Sve radi ok, najbolje do sada. Jedino nemam Edge nego Project Spartan.

    ReplyDelete
  37. Ovaj 10125 kod mene, za sada, radi ODLICNO. Jedino ne mogu da mu doakam rezoluciju ekrana, tako da mi malo deformise sliku u sirinu. Probao sam da nadjem drivere za moju graficku karticu za Win 8.1, ali ne ide mi nesto... :( Ako neko zna lek za tu boljku, necu se ljutiti. :D

    ReplyDelete
  38. FBL stands for Feature... Hvala, nisam znao, nisam nigdje naišao na taj podatak. Mislio sam da je nešto malo zločestije 😁😜

    ReplyDelete
  39. kokobill26 May, 2015

    bolje je sačekati update zvanični jer ovo je iscurela verzija i može samo čisti install, sve se gubi naravno....ja sam samo probao i vratio se na 10122 pa čekam zvaničan update

    ReplyDelete
  40. kokobill26 May, 2015

    svi imaju Spartan, Edge čekamo

    ReplyDelete
  41. Druze, ja sam juce instalirao build 10125, a zadrzao sam ave app i podatke. Mislim da mu je i klasicni update otkljucan.

    ReplyDelete
  42. Juce sam postavio link ka 10125. Pogledaj malo bolje u komentarima i naci cea ga.

    ReplyDelete
  43. kokobill26 May, 2015

    e pa dobro je, jel to bila clean instalacija ili nadogradnja....kad instaliram 10125 (ili bilo koji novili bild) u C:\User\MyName dobijam samo prvih 5 karaktera emaila, znači ne sinhronizuje se MS nalogom kao što bi trebalo iako odmah vidi ko sam i učita mi ime sa naloga, ne znam zašto se ovo dešava....

    ReplyDelete
  44. Nadogradnja a ostali su mi svi dokumenti i programi netaknuti. E sad, i kod mene prepoznaje prvih 5 karaktera "user" imena, međutim sinhronizuje outlook.com koji koristim kao email klijent.

    ReplyDelete
  45. kokobill26 May, 2015

    to da, zato sam morao da instaliram prvo onaj stari build 99xx nešto, pa preko njega ostalo jedino tako ostaje ime,a outlook se sinhronizuje, kao i sve ostalo....

    ReplyDelete

Ostavite komentar