27.5.15

Viber aplikacija za Windows 8.1 ima nadogradnju

viber-video-screen-windows-8

Viber, veoma popularna VOIP aplikacija, danas ima nadogradnju za Windows 8.1 verziju svoje aplikacije koja donosi par novih stvari. Viber na Windows 8.1 radi dobro i ispunjava svoj zadatak.

Ova nadogradnja donosi:
  • Ispravljanje riječi dok pišete
  • Mogućnosti postavljanja širine chat zaslona
  • Prosljeđivanje poruka direktno sa chat zaslona
  • Poboljšane notifikacije, tačnije broj na živoj pločici.

Koristite li vi Viber servis na Windows računarima? Je li vam dobra Viberova aplikacija?

18 komentara :

  1. Ma lako za viber..bar meni jer jedini on radi kak treba na tom wp cudu...nego napokon sam danas primjetio da je i popcorn time dosao na wp..naravno ne radi kako bi trebao ali nekako ipak radi..

    ReplyDelete
  2. Branimir27 May, 2015

    Glazba i Informacije+savjeti također imaju nadogradnju. Moram rec, samo da ne ureknem, kako viber u zadnjevrijeme dobro radi, dolaze mi pozivi, umjesto samo notifikacije o propustenom pozivu.

    ReplyDelete
  3. gde si nasao popcorn za WP ?Moze li link da ostavis,da probam i ja,znam da ima za windows???

    ReplyDelete
  4. http://www.windowsphone.com/s?appid=226d5e28-bad5-48fa-8b88-796fe10a2e97 evo valjda link radi hehe ako ne samo upisi popcorn tine u trazilicu ja sam ga slucajno nasao na popisu novih aplikacija

    ReplyDelete
  5. Kolko sam ga ja isprobao filmovi su mi radili (isprobao 3 film) a za svaki ti nudi 3-4 linka..kad sam probao seriju tj Walking dead aplikacija se srusila..valjda jos nisu napravili kako treba a i kategorizacija film/serija jos ne postoji..

    ReplyDelete
  6. Pisali bi mi vise. Imamo male tehnicke probleme. Popravljamo ih :) a znamo da ima tema, steta sto ne mozemo biti tu.

    ReplyDelete
  7. nevezano za temu,moze li mi itko reci kako mogu staviti prognozu na lock screen??

    ReplyDelete
  8. Ja ti koristim ovo http://www.windowsphone.com/s?appid=d647f25b-944f-4300-a4e0-6bcf509b3356 pa vidi jel ti koristi

    ReplyDelete
  9. hvala lijepa! :)

    ReplyDelete
  10. http://www.windowsphone.com/s?appid=462ab4e3-9a07-4e5d-b5ff-4606a1b6d5fe



    U postavkama ima "Lockscreen" i postavi se jednostavno, radi bez problema.

    ReplyDelete
  11. metalpirat28 May, 2015

    ikreno ja te windows 10 app mnogo slabo koristim pokusavam da se prilagodim ali nekako mi ne ide. Sve imam osecaj kao da mi palikacije otvara u nekom drugom os i da gubim onaj pravi.

    ReplyDelete
  12. I meni jos neke od njih nemaju smisla, ali kad sam za racunarom volim preci na Skype desktop umjesto koristiti telefon. Za Viber kako ko koristi... Nekome cebiti neobicno na PC da koristi i pise poruke, ili cak pozive da vrsi, a nekome ce biti ok. Za aplikacije slazem se, razvijaci moraju jos raditi da one budu skoro pa iste na telefonu i na PC. Microsoft je to nedavno uradio sa MSN aplikacijama, na teleofnu i na PC su sada iste, mislim na Windows 10 mobile i Windows 10 PC. Samo su skalirane. Tome tezi i ideja univerzalnih aplikacija. Samo eto razvijaci to moraju uraditi. Ja jos radim na WN da to bude sve slicno kao na telefonu.

    ReplyDelete
  13. metalpirat28 May, 2015

    Ja mismilm na windows metro palikacije ili kako se vec one zovu. Ovo destkop vezrija mi ok. Ajde videcemo kako ce sve da potece i sta ce se naknadno desiti.

    ReplyDelete
  14. mille grobar28 May, 2015

    Interesuje me,kada se objedini prodavnica na W 10,da li ce i viber za mobilni imati video pozive,kao i ovaj za komp?

    ReplyDelete
  15. Te Windows Metro se sada zovu samo Windows aplikacije. One se vec izvode na Desktopu jer nema na 10 vise onog Metro zaslona. A imaju i fullscreen mode da budu kao na Windows 8.1 i to imaju sve aplikacije.

    ReplyDelete
  16. Ma nije ovo jos prava app,ovo je neki lik pravio tj mislim nije officijalna.Sacekacu orginalnu ako ikada puste,vidicemo nadam se uskoro :)

    ReplyDelete
  17. Ma filmovi rade..cak ima i ovih sta na popcornu nema..jos da mogu povezati mob na tv bilo bi i bolje hehe..al za posao odlicno dodje i nema stekanja sta je najbitnije

    ReplyDelete
  18. Pa stoji da nema stekanja.Ali popcorn ne izbacuje filmove dok ne izadje dobar snimak,a ovamo imas sve i los i dobar,ali nema prevoda,dok na popcornu ima.Nadam se da ce popcorn uskoro pustiti officijalnu app za WP red bi bilo jer android i iOS imaju 😉

    ReplyDelete

Ostavite komentar