30.3.14

Windows Phone uređaji ispod 4.5” neće dobiti novi Start zaslon

bgr-nokia-lumia-icon-2

Novi Start zaslon sa tri reda srednjih pločica kojeg znamo od Nokia Lumia 1520 uređaja vjerovatno neće stići za uređaje ispod 4.5“. Nažalost to znaći da veliki broj Nokia Lumia uređaja neće imati mogučnosti odabira novog Start zaslona. Po pisanju Coolxap.com novi Start zaslon dolazi samo na uređaje sa 4.5“ ili većim zaslonom.

Ovako za sada izgleda za Nokia uređaje:

Nokia Lumia uređaji koji će dobiti novi Start zaslon:

  • Nokia Lumia 625
  • Nokia Lumia 630
  • Nokia Lumia 920
  • Nokia Lumia 925
  • Nokia Lumia 929
  • Nokia Lumia 1020
  • Nokia Lumia 1320 (već ima)
  • Nokia Lumia 1520 (već ima)

Nokia Lumia uređaji koji vjerovatno neće dobiti:

  • Nokia Lumia 520
  • Nokia Lumia 525
  • Nokia Lumia 526
  • Nokia Lumia 620
  • Nokia Lumia 720
  • Nokia Lumia 820

Videozapisi na kojima Nokia Lumia 520 ima WP8.1 i novi Start zaslon su lažirani, tako da se ne treba nadati. Pored ove vijesti Coolxap potvrđuju da će WP8.1 podržavati microSD kartice samo od klase 6 pa na dalje, što znaći da microSD kartice sa Class4 oznakom neće biti podržane od sistema. Izgleda da je Microsoft to odlučio tako radi stabilnosti i brzine sistema.

36 komentara :

  1. McMatkovic30 March, 2014

    Mozes misliti. Nije mi to bitno.

    ReplyDelete
  2. MIslim da je ovo ok odluka. Sta ce meni na 620 tri reda? Bilo bi premalo i ruzno. Jedino bi mozda imalo smisla na 720 i 820.

    ReplyDelete
  3. Da, oba su 4.3 i nedostaje ima znaci samo 0,2" sto sitnica ali et oipak odluceno da nece biti... Ja cak mislim da ce biti cudno i na 4.5 " ali eto korisnici zele tako.

    ReplyDelete
  4. Mogli su ostavit mogucnost ko oce nek ima a ko nece nemora ....

    ReplyDelete
  5. Da, mogli su pa ko zeli neka koristi. Vjerovatno su radi sitnih slova odlucili tako...

    ReplyDelete
  6. Dino mozes mi objasniti te klase ne razumwm bas najbolje,kakve klase i u cemu je razlika?Hvala ubapred :)

    ReplyDelete
  7. Klase micro SD kartica. Svaka kartica ima klasu, pise Class4 ili Class10 ili cak Class16, vjerovatno postoje i bolje. Ovaj broj oznacava klasu koliko brzo cita i pise sa kartice i na karticu. Sto brze pise veca je klasa.

    ReplyDelete
  8. Probao sam na Samsung Ativ S, preko neke aplikacije, 4.8" ekran, jedva da ima smisla, a za 4.5" da ne komentarisem...

    ReplyDelete
  9. I ja u sustini tako mislim. male plocice su previse sitne na kraju, dok ove srednje recimo ili siroke izgledaju ok. samo moraju uskladiti i tekst da ostane nekako kao sada velicine.

    ReplyDelete
  10. ko na racunarima obicni hard disk i sada imas SSD diskove

    ReplyDelete
  11. pametan potez mikrosofta jer ovako je u startu izbjegao negativne komentare kada bi start zaslon bio na manjim ekranima

    ReplyDelete
  12. Da, mnogi bi se zalili sto je sve sitno kada odaberu novi izgled a ne razmisljaju o ome da im je zaslon mali...

    ReplyDelete
  13. Na L920 bi novi Start imao smisla samo uz rotaciju ekrana

    ReplyDelete
  14. Trebalo bi da dobije, s obzirom da Ativ S ima 4.8"

    ReplyDelete
  15. Martin Marca Visković31 March, 2014

    Nadam se da će htc 8x biti izuzetak jer je to jedini windows phone 8 high end uređaj iz htc-a. :)

    ReplyDelete
  16. Dino uradio sam neki update prijavivsi se kao developer,ali iskreno ne kontam u ćemu je fazon.da li je to upitanju priprema za nadogradnju ili je poput GDR 3 samo verzija wp 8,1 nezavisno od nokie ...

    ReplyDelete
  17. Sve je moguce. Mada mislim ako je Microsoft odlucio da je 4.5" minimum da ce i ostati tako. bilo bi ono fer da se korisnicima da mogucnost odabira

    ReplyDelete
  18. WP8.1 jos nije izasao ni u preview, ocekuje se tek poslije 2.4. najvjeovatnije tek 10. aprila. A to je mogza bio GDR3 sto si dobio

    ReplyDelete
  19. Da za sve od 4.5 pa na dalje, To je i Samsung Ativ S.

    ReplyDelete
  20. Kako mogu da znam koja je klasa ako mi na kartici ne pise?

    ReplyDelete
  21. Mora pisati na neki nacin. Ili u slovu C pise broj ili pise zasebno class pa broj. Svaka microSD kartica koju sam do sada vidio ima to na sebi

    ReplyDelete
  22. Ja sam obišao dosta radnji, da provjerim za kartice kada bude došao apdejt, najpovoljnije su "Transcent" klasa 10, 16 KM, obišao sam i servisere, na dosta kartica nema oznake klase. Prije tvog članka nisam ni znao za klase kartica, a to je veoma važno, može nekome da sačuva lovu, da ne kupuje bezveze.

    ReplyDelete
  23. gdr 3 i lumia black mi je već bio instaliran,ali je urađen još neki update nakon što sam instalirao aplikaciju preview for dewelopers...

    ReplyDelete
  24. Nakon GDR3 (od Microsofta) nije nista oficijelno stiglo. Jeste od Nokije Lumia Black naknadno stigla. jer GDR3 je verzija sistema 8.0.10521.* i ako je u tebe ovaj broj veci onda si dobio jo nesto, ali onda bi i ostali dobili...

    ReplyDelete
  25. Kod nas me nista ne cudi vise, ja sam mislio da klaca mora biti oznacena na kartici :D a jeste vazno znati sta kupujes, ja imam par kartica Class4 od 4GB i ok su one ali one nece biti podrzane.

    ReplyDelete
  26. to je to što si napisao,8.0.10521.155.e sad šta je telefon juče nadogradio posle instalirane aplikacije za mene nepoznanica...uglavnom hvala puno na brzom odgovoru i sve najbolje....

    ReplyDelete
  27. Koliko sam upoznat sa karticama u Srbiji se desava da kupis karticu na kojoj pise "class 6 ili 10" a da to nije ,ja imam tako jednu Transcend class 10 -8 giga a stvarna clasa je 4 ne moze da ostvari prenos ni 3 Mbps,koliko znam najbolje se pokazale SanDisk kod njih ide prenosi do 30Mbps

    ReplyDelete
  28. Da to su malo skuplje, ali one i vrijede. nema cekanja i nema stekanja :D

    ReplyDelete
  29. Kako sam cuo izgleda da ce ova opcija biti dostupna za sve uredjaje, sto je po meni ok, a kome se ne svidja moze da je iskljuci u podesavanjima. Bas me zanima kako ce izgledati na manjim ekranima (l520 i l620).

    ReplyDelete
  30. Evo napravio sam komparaciju na monitoru direktno. Upalio Emulator 8.1 i postavio 4.5" zaslon pored (Lumia 925), emulator je smanjen na 3.8 " ili 9.65cm. lijevo 4.5" desno 3.8. lijevo stari Start, desno novi. i tako izgleda na Lumia 620 novi start i sad uporedis jeli na lumia 925 ionako mala plocica je mala, a na 3.8 sa novim Startom je jos manja za ordpilike jos 1/3.

    ReplyDelete
  31. zaboravio sliku prvi put...

    ReplyDelete
  32. Meni ovo ne izgleda tako lose :) Jedva cekam da uradim update pa da vidim kako ce biti na mojoj l520 :) Hvala za sliku :)

    ReplyDelete
  33. Nema cemu, to je eto tacna uporeda, blize se uporediti ne moze za sada :D

    ReplyDelete
  34. Samo steta sto u nasem regionu necemo moci da dozivimo u potpunosti novi win. Za sad :)

    ReplyDelete
  35. Da, to jeste steta, od word flow, preko Cortana i jos drugih stvari u bing pretrazivanju mi ne mozemo da uzivamo, a to dosta znaci.

    ReplyDelete

Ostavite komentar