1.3.14

Bing tiho postao pametniji

bing math

Bing pretrazivacka masina na Windows Phone od skora je postala jos pametnija, iako uskoro dolazi zamjena pod imenom “Cortana” nadogradnjom 8.1 ipak Bing se dalje razvija. Tako je Bing na Desktop-u kao i na telefonima dobio mogucnost izvodenja matematickih zadataka, od jednostavnih do tezih, pokusajte i Bing ce vam naci rijesenje.

4jaKiCN

To isto vazi naravno i na racunaru. A da pomenemo jos malo zamjenu Bing-a na Windows Phone – Cortana. Cortana jeste zamjena ali izgleda da ce koristiti algoritme i Bing masine u svoju korist, naravno Microsoft nece odbaciti Bing tek tako iz Windows Phone.

8 komentara :

  1. Imam problem. Ne mogu da pisaljem app na fon iz istorije. Kao ne mogu da nadju moj fon, tako nesto. Ukljucen je wifi, ukljucene su one dve stavke u lociranju fona. Stigne mi email sa linkom da skinem app. To je ok za besplatne app, ali za vec placene ili one koje su bile besplatne ne vazi.

    ReplyDelete
  2. Nisi onda nesto dobro postavio, pored te dvije kvake moras ukljuciti i lociranje telefona. tj. lokacijske usluge. i ugasi telefon pa upali i pokusaj nanovo. jer u mene radi to slanje direktno na telefon.

    ReplyDelete
  3. Sve pokusao i nece. Smor je da resetujem fon...samo tako ce da resi problem, ne vidim drugi nacin. Neka ga. Hteo sam da vratim Tube download koju sam izbrisao zato sto ne radi, reko aj ponovo da ubacim. Ni Skyscanner ne radi. Kako unapredjuju WP tako pocinju i app da trokiraju. Nadam se da nece da prestignu Android u tome :)

    ReplyDelete
  4. Mora nesto pomoci da proradi. A to sto aplikacije ne rade nije Windows Phone kriv. Nego razvijaci koji ne znaju da programiraju! Ili su odobrili aplikaciju za uredaje koji ne mogu da izdrze. Kao recimo Lumia 520, ja sam za takve uredaje napravio blazu verziju Prognoza aplikacije jer inace b ise zalili ljudi. A to sto apikacije ne rade nije kriv Windows Phone.

    ReplyDelete
  5. Pozdrav. Da li znate zasto ne mogu da blututom prebaciti podatke sa Lumie 520 na racunar, sp 3. Uparim ga i sve to ali ne moze da posalje...

    ReplyDelete
  6. Zato sto preko bluetooth ne mozes podatke slati sa telefona na racunar. morao bi emulirati na racunaru da telefon ali to je previse komplikovano. Bluetooth u Windows Phone se prvesntveno koristi za spajanje uredaja radi telekomunikacije tj. prenos glasa ili muzike sa uredaja na uredaj. Kao sto je to automobil, pa da prenese glas koji ce snimiti Lumia na zvucnike u autu. Za prenos podataka ima tu druge stvari kao wlan, kablo, ili 3g.

    ReplyDelete
  7. Sa L800 (wp7,8) sam slao slike na pc. Kako je sad sa Wp8 ne znam, nemam bt na racunaru.

    ReplyDelete
  8. Da wp7 je to mogao, ali WP8 ne. Ne tako direktno. WP7 je imao i WLan sinhronizaciju koja je bila veoma dobra, dok se telefon puni on prebacuje slike sam preko wlana. to sada nema u WP8. Cudno ali tako je.

    ReplyDelete

Ostavite komentar