1.3.14

Neocekivani preokret u funkciji “pozadine” u WP8.1

background_image_WP8.1

Prije samo 7 dana smo objavili clanak u kojem smo pisali o novoj funkciji “pozadina” u WP8.1 i sada doznajemo neocekivani preokret u pravac koji se nece svakome svidjeti, naime imamo informaciju da se sa pozadine u WP8.1 misli na pozadine Live Tile-a direktno! Kao sto je iznad na slici, vidite da je to novi Start zaslon, plus novi status bar na vrhu to pokazuje da je WP8.1 nadogradnja.

I vidimo kako se slika namjestila na pozadini plocica umjesto na pozadini iza njih. Veoma neobicna je ovo odluka jer odstupa veoma od dizajna Windows 8 kojeg do sada znamo. I ovo postavlja veliko pitanje hoce li Windows Phone 8.1 sa ovim biti ruzan, jer zamislitie nasu aplikaciju Prognoza sa kisovitim/snjeznim uvjetima pored ovog cvijeta maslacka, to nimalo ne pase. I gdje su onda akcent boje, cemu one sluze? Samo akcentiranjem nekih linkova i brojeva?! Posto je informacija veoma pouzdana ostaje samo da se cudimo ovoj odluci iz Microsoft-a. Neki ce naravno reci da je ovo lijepo ali ako pogledamo dizajn koji pratimo zadnjih 3 godine Windows Phone-a ovo nije po tim pravilima.

Naravno ovo je samo funkcija koju naravno mozete i ugasiti i koristiti dosadasnji nacin ali ja licno sam zamislio pozadine kao sto smo objavili u clanku prije i kako je na slici ispod.

primjer 2

Po meni ovaj drugi izgled koji sam ja napravio je slican Windows 8 jer se ovako istice svaki Live Tile i onaj sa sitnim slovima, i onaj sa vecim. I na ovaj nacin Windows Phone 8 bi sacuvao identitet koji je stekao vremenom, a to su jednobojni Live Tiles uz poneki “sareni” koji pruza vise informacija kao na slici Prognoza aplikacija sto se vidi. Ostaje jos odprilike 31 dan da vidimo sta je tacno, ali sudeci po izvoru vjerujem da je prva slika kako ce i biti na kraju.

I kako sam razumio nece biti pozadina iza Live Tile, one ce ostati crna ili bijela, sto je razocarajuce. sta vi mislite o ovome?! Koji je vama bolji nacin?! Po meni bi bilo najbolje oba ubaciti pa pustiti ljude da odlucuju kako zele.

izvor: WPC

3 komentara :

  1. Da najbolje bi bilo da se bira ko sta hoce, stvar je u tome da ljudi ne zele samo da stavljaju pozadine ljepuskastih motiva, neko hoce fotografiju zene, djevojke, momka, bake, cuke u pozadini a to zbog velicine tajlova ne bi bilo,moguce tj takva pozadina iza tajlova bi gubila smisao s druge strane imamo ovo o cemu ti govoris, e sada kojih korisnika je vise to je vjerovatno ms procjenio i prema njima prilagodio ovu opciju. Samo sto bi bilo dobro da mozemo birati i jedno i drugo.

    ReplyDelete
  2. Željko Majstorović01 March, 2014

    najbolje bi bilo da ubace kombinacije pa da ljudi biraju.. meni cak nije losa ni ova sto su oni objavili, iako malo ubija crna pozadina.. moza bi bilo najbolje da budu prozirne plocice sa slikom u pozadini.. slicno kao sto su oni objavili samo jos da slika bude i ovo sto je crno..
    100 ljudi 100 ćudi, meni se najvise svidja crna pozadina i klasični live tile :D

    ReplyDelete
  3. Bas tako neka ubace pa neka ljudi biraju. I meni je najbolje plocice i crna boja, samo da mi je da mozemo vise boja koristiti za plocice. A ova pozadina to bas donosi ;) stavimo pozadinu jednobojnu i dobijemo plocice po zelji. Samo da pozadina ne dobija filter kao pozadina na zakljucanom zaslonu sto je zatamni malo...

    ReplyDelete

Ostavite komentar