3.3.14

Ovako ce izgledati Cortana u WP8.1

Windows Phone 8

Cortana je personalni asistent koji ce biti ugraden u slijedecu nadogradnju WP8.1. Po ljudima koji su koristili vec tu funkciju Cortana ce biti spretnija od Siri i Google-ovog asistenta. Po cemu jos ne znamo, ali Microsoft se trudi sto vise ljudske prirode da ugrade u Windows Phone, to se vidi po porukama u sistemu kao ona oko memorije gdje pise “ove fajlove sigurno ne zelite brisati, vjerujte nama”.

Sada je The Verge objavio slike kako ce Cortana da izgleda. Neko u The Verge siguran sam da ima WP8.1, a vjerovatno je to Tom Warren kojeg smo spominjali do sada.

cortanna_settings

Cortana ce imati funkcije kao sugestije na osnovu drugih aplikacija, kao kalendar, ili obavijesti iz drugih aplikacija. Pored toga mozete namjestiti kako da vas zove Cortana, namjestiti neki nickname kao sto je moguce u Siri. Nije jos mnogo ostalo do prezentacije WP8.1, samo jos 30 dana. Do tada ostaje jos da vidimo neke male sitnice, ali ugrubo znamo dosta vec o WP8.1.

izvor: The Verge

9 komentara :

  1. A ima li nagovestaja oko other files..sve sam probao da ih obrisem ali ne moze.. nagomilalo mi se do sada, od novembra , 2.3 gb..po meni je to jedini problem na wp8 a ne resava se..sistem je odlican i jedva cekam da vidim i 8.1..sve sto se najavljuje bice konacan udarac androidu..samo da korisnici koji nemaju wp8 to i probaju..

    ReplyDelete
  2. Sto se tice other files, oni ce uvijek biti tu, koliko god ih izbrises oni ce se vratiti do eto odprilike 2.2 2.3GB jer koristenjem telefona samog bez ikakvih drugih aplikacija tu se spremaju podatci. I u sustini nakon Lumia Black nadogradnje se ta memorija sama brise po potrebi i puni novim podatcima za rad telefona. I nakon Lumia Black nikad ne prelazi neku granicu da se ne moze koristiti telefon vise. To u sustini nije neki problem onima koji imaju 32GB memorije, ali jeste onima sa 8GB.

    ReplyDelete
  3. Pa dobro i ja imam 32 GB ali kada other files zauzmu 9 GB kao sto je slucaj kod mene to je previse, a ne mozemo nista uraditi povodom toga.

    ReplyDelete
  4. 9GB??? Kako? Koju nadogradnju imas na telefonu? To zvuci kao da nije ni Amber. A poslije toga ima cak i Lumia Black. Ta memorija ne smije prelaziti granicu koju su razvijaci napravili za nju a ona je oko 2gb. Za 9gb takvih podataka morao si instalirati 1000 aplikacija i 100filmova, posjetiti 2000 stranica, napraviti 10.000 fotografija. Prebaciti jedno 50gb muzike na telefon i sa telefona da bi se stvorila tolika memorija. A to cisto sumnjam. Mozes li pogledati u extras&info u postavkama koju nadogradnju imas?

    ReplyDelete
  5. Imam Lumia Black nadogradnju. A nakon sto sam citao neke forume obrisao sam na 6,1 GB ali opet ni to nije malo. Plus to sve sto si nabrojao od toga nemam nista mozda 50 aplikacija, filmova nijedan a muzike oko gigu.

    ReplyDelete
  6. Kako si uspeo? Ja probao sve aplikacije iz stora i nista nisam uspeo da obrisem. Samo mi se zauzace progresivno povecava.
    ....

    ReplyDelete
  7. Imaju dvije aplikacije za memoriju. Ona od nokije koju sam objavio u clanku nedavno kada je imala nadogradnju ona moze brisati temporerne podatke ali "other storage ne" za to je tu lumia black i cak amber je poboljsao to da se ne gomila nego brise i gomila po potrebi.

    ReplyDelete
  8. Hvala Dino na vremenu koje posvecujes odgovorima. Imam i amber i black od prvog dana kada su postali dostopni preko developer preview. Temporarni nisu prroblem, problem je other koji se samo povecava..

    ReplyDelete
  9. I mislim na other storage. On ce se sam brisati po potrebi, npr ako mjenja telefon jedan temporerni oodatak za drugi a ista su oba on ce izbrisati jedan. A i other storage je u sustini temporerni podaci. I lumia black je valjda to rjesila da ne preskace 2gb...

    ReplyDelete

Ostavite komentar