27.3.14

Microsoft mozda odobri direktno odgovaranje na ocijene aplikacija razvijacima

Trgovina

Sve velike trgovine aplikacija imaju neki stabilan sistem gdje se dobre i sadrzajne ocijene prikazuju kao prve, a one koje nisi uopste konstruktivne na dnu ili se cak i brisu ako nisu primjerne. Razvijaci na Windows Phone trgovini su ostavljeni tu jos uvijek po strani i ako neko zeli da ti ukalja obraz aplikaciji to uradi sa dva klika i u roku od 10 sekundi.

Microsoft izgleda zeli da promjeni malo taktiku po tom pitanju i razvijaci ce moci, ako je vjerovati glasini, direktno odgovarati korisnicima aplikacija na ocijene koje su dali. Nekada se stvarno zna zadesiti da korisnik koji nije uopste upucen u sistem ocijenjivanja i nema prestavu sta znaci 1 zvjezdica a sta 5. I nekada ljudi testiraju i posalju ocijenu i nisu svjesni da su poslali.

wp-store-developer-response-to-review-03-24-14

Od danas postoji kada ulozite zalbu na neku aplikaciju jedno novo polje, a to je “neprimjeren odgovor razvijaca na ocijenu”. Ako dalje razmisljamo, za sada ne postoji odgovor razvijaca na ocijenu, a ovdje se navodi odgovor razvijaca. Ovo je funkcija koju su razvijaci trazili vec duze vrijeme jer zele objasniti nekim ljudima koji ocijenjuju neke pojave u aplikaciji i “greske” za koje aplikacije nisu odgovorne. Primjer jedan jeste Facebook aplikacija, ni jedan korisnik ne moze dati losu ocijenu Facebook-u i navesti razlog “ne svida mi se sto moji prijatelji objavljuju” jer to nije ocijenjivanje funkcija same aplikacije i sto je svrha ocijenjivanja uopste.

Ovo spominjem jer dosta ljudi ocijenjuju neke faktore za koje aplikacija bas nista ne moze. Drugi primjer jeste ako ljudi lazu u ocijenama u svrhu ponizavanja neke aplikacije da bi neka druga bolje stojala u trgovini, pored toga nalazi se dosta reklama za druge aplikacije ofenzivno u ocijenama aplikacija. U tom slucaju razvijac moze odgovoriti na komentar i rijesiti situaciju.

Neki razvijaci se zalazu i za uvodenje “ocijenjivanja datih ocijena”. Za sada je jedino moguce da Microsoft izbrise za vas neprimjerenu ocijenu i komentar, ali razvijaci se zalazu za to da i ostali korisnici imaju uticaja na ocijene, primjera radi ako neko ostavi kontrusktivnu kritiku kao “pronasao sam bug tu i tu, ima ovdje gramaticka greska ta i ta” to je veoma pozitivna kritika i svaki razvijac to voli da dobije. Korisnici bi trebali moci ocijeniti pozitivno ovu ocijenu i ona bi se isticala vise na vrhu jer je pomogla mozda nekim drugim korisnicima, to isto vazi i za nedaekvatne ocijene koje korisnici bi mogli cak i izbrisati sa dovoljno negativnih ocijena na tu ocijenu. Taj sistem postoji kod Android trgovine i ako mene pitate veoma dobro je razraden.

Dosao sam do novih informacija o trgovini i povezano je sa ovim ocijenjivanjem, o tome vise u narednom clanku.

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar