14.3.14

Jeli Nokia Lumia 930 vec na putu?!

image58

Evleaks se opet javlja sa novim vijestima, ovaj put se radi o glasini koja kruzi vec neko vrijeme. Naime o Nokia Lumia 930 se vec prica skoro godinu dana iako do sada jos nista nije precizirano. Jos nisu poznate nikakve specifikacije ni izgled, ali evleaks ocito nesto zna. U zadnjem tvitu je objavio “Nokia Martini = Lumia 930”.

Sta mozemo ocekivati to samo mozemo nagadati za sada. Nokia Lumia 920 kao prethodnik je veoma dobar telefon koji se jos uvijek ravnja spram najjacih Windows Phone modela. Sta bi korisnicima dosadasnjih Lumia 920 trebalo da predu na Lumia 930 kada izade? Napisite nam u komentarima ispod.

izvor: evleaks

17 komentara :

  1. 64 bitni dual core procesor ili quad core od Qualcomma,2 GB RAM,ista tehnologija displeja s tim da je veci 4,7 ili 5 incni....obavezno veca najveca mogouca baterija i glavna kamera s poboljsanjom PureView TEHNOLOGIJOM UZ VECI OTVOR LECA

    ReplyDelete
  2. quad core procesor bi dobro došo ,amoled ekran,jača kamera,još senzora u smislu barometar itd,naravno i 2gige rama,idealan bi bio 4,7inčni ekran...proširiva memorija,jača baterija i naravno lakši da je u odnosu na 920...ali i da ostave šmek od lumie 920!!!

    ReplyDelete
  3. Sve navedeno može samo da zaslon nebude veći od 4.7

    ReplyDelete
  4. Ne znam da li cemo vidjeti jos veci otvor od f/2.2 koji je na lumia 1020 ali lijepo to zvuci. I ako idu ispod f2.2 slike ce biti svjetlije ali i ne dovoljno ostre. A vjerujem da ce kamera biti poboljsana. kao sto je Lumia 1520 poboljsana, ima bolju stabilizaciju itd. I ja se slazem da bi trebao ostati na LCD zaslonu i da ne bi trebalo mijenjati na AMOLED, ja trenutno sam na lumia 925 i pozelio sam LCD od Lumia 920.

    ReplyDelete
  5. DA Lumia 920 ima svoj neki smek poseban koji rijetko koji telefon ima. Jednostavno ili ti pase 920 ili ne :D a 4.7" zvuci isto lijepo, to ce posebno dobro biti sa ovim novim Start zaslonom. I prosiriva memorija ce dobro doci ako naprave ga npr sa 16GB, jer vjerujem da cemo u buducnosti vide to gledati top modele oko 16GB internih ali sa karticama...

    ReplyDelete
  6. Ili cak dvije varijante. 4.7" i 5" sto vise izbora to bolje za korisnike.

    ReplyDelete
  7. Šta je sa Lumia Icon,da li će se pojaviti na evropskom tržištu?

    ReplyDelete
  8. Prica se da hoce, ali prije cemo vidjeti ovaj uredaj nego istu Lumia Icon u EU.

    ReplyDelete
  9. meni kartica netreba to je demode iz vise razloga sto kod nas na Balkanu su sklj kvalitete nikakve i onda smetaju sistemu i komplet telefon pocne da brlja i stopa a imamo cloud sisteme tako da su kartice jednostavno nepotrebne

    ReplyDelete
  10. http://www.wpnovosti.com/2014/02/pozdravimo-novu-nokia-lumia-icon-verizon.html

    ReplyDelete
  11. problem s Nokije je taj sto u dizajnu Lumie 920 je ostavila previse prostora okolo displeja i to cini preglomaznim mobitelom u odnosu na ekran ali ne slazem se za AMOLED ekran koji ima svojih prednosti ali drecavih i nerealnih boja

    ReplyDelete
  12. neznam meni je jos uvijek najvazniji aspekat mobitela kamera,zato sam zrtvovao mnogo da bih kupio u mobitel sa fenomenalnom kamerom(Lumia 920),mada sam vremenom uvidio par "mana" sto se tice slika ali ostali modeli sema high modela nemogu se mjeriti(subjektivno misljenje).Eh jos samo da ostave brzo-pulsiraju blic kao u L920 ili xsenon blic kao u L928.

    ReplyDelete
  13. Da pulsirajuci blic kod lumia 920 je veoma dobar, Lumia 925 ima malo drugaciji blic. Nije tako brz po mom misljenju. A naravno da ima mana, svaki aparat to ima, ja samo cekam jos da se moze f stop broj mijenjati kasnije manualno. To ocekujem kao slijedece od Nokije/Microsoft-a.

    ReplyDelete
  14. To ja govorim cijelo vrijeme ali ljudi ne vjeruju u "oblak" plus im to nije nekako prakticno. Meni jeste, ja cesto koristim OneDrive, ali razumijem i one kojima to nije prakticno. I koji zele staromodni nacin, na USB ili kartice itd da snimaju podatke.

    ReplyDelete
  15. Takav je LCD U Lumia 920, oni bi smanjili taj prostor da su mogli. A i ja kazem da AMOLED ima svoje mane, tragovi koristenja ce ostati kad tad a njemu, drugo odazov je sporiji, a boje, tu se covjek brzo navikne i ne primjeti razliku kroz 7 dana. Mada cista bijelo boja mi nedostaje jos uvijek.

    ReplyDelete
  16. ima li kakvih ozbiljnijih glasina dali ce Sony praviti WP mobitel

    ReplyDelete
  17. Ima cak izjava direktora njihovog da ce u proljece raditi WP uredaje. ali zadnji put kada je Microsoft prezentirao kompanije koje ce proizvoditi WP uredaje nigdje Sony. Mozda jos nisu potpisali ali ce to uraditi...

    ReplyDelete

Ostavite komentar