22.3.14

Moja Kuhinjica od Jelene Miodragovic

moja kuhinjica
Iako nasa stranica pretezno prati Windows Phone desavanja danas zelim da vam skrenem paznju na jednu novu Windows 8 aplikaciju od Jelene Miodragovic. Aplikacija se zove moja Kuhinjica i Jelena s njom ucestvuje u regionalnom takmicenju razvijanja aplikacija za Windows 8.1.
Screenshot (140)
Moja Kuhinjica je aplikacija koja vam daje savjete za pripremu i recepta za razna jela. Pored toga ima tabelu sa kalorijskim vrijednostima namirnica koja moze veoma dobro posluziti ako pazite na stvari koje jedete.
Screenshot (142)
Screenshot (141)
Aplikacija je stara svega par dana i zato nemojte odma biti kriticni, nego pomozite nasoj Jeleni da osvoji ovo takmicenje. Takmicenje kao sto sam napisao je regionalno, 12 zemalja ucestvuje u ovom takmicenju koje ima vise kategorija. Svaka zemlja ce imati jednog pobjednika iz glavne kategorije, pored toga postoji kategorija za regionalnu aplikaciju koja je na engleskom jeziku (ili podrzava vise jezika) koja nije ogranicena na jednu drzavu ili korsiti za jednu drzavu. Zadnja kategorija jeste najbolja edukativna aplikacija koja vazi samo za Estoniju, Latviju, Litvaniju i Sloveniju.

Moju Kuhinjicu mozete skinuti na Windows Store
a vise informacija o takmicenju imate ovdje – winappdevcon

11 komentara :

  1. Da, ima njih u Windows Storu dosta nasih, samo nisam pisao o njima a mogao bi. Neke od njih su veoma dobre i korisne.

    ReplyDelete
  2. Super stvar. I jedna kritika, znaci totalno bez uvrede al mislim da bi trebao obratiti vise paznje na gramatiku i pravopis, s obzirom da wp novosti prati sve vise korisnika. Ruzno je vidjeti podatci, podrzaje i sl. Za sve ostalo pohvale

    ReplyDelete
  3. Ja ukucao moja kuhinjica i nema...?

    ReplyDelete
  4. i know :) to mi je mana jer ne preletim drugi put preko teksta, a napisem na brzinu sve. morat cu poceti praktikovati da procitam clanak nanovo i pregledam sve. A nema uvrede ja znam da mi je to slaba tacka.

    ReplyDelete
  5. Im ovaj link na kraju clanka koji vas vodi direktno do aplikacije. A aplikacija je za Windows 8. Jeli vi pokusavate preko telefona ili racunara?

    ReplyDelete
  6. Pisi druze da znamo koje su :)

    ReplyDelete
  7. Preko mobilnog.Ok probacu.hvala

    ReplyDelete
  8. Interesantno, probat ću sigurno! A kada ce clanak o novim nadogradnjama? Info zaslon, audio, storyteller, facebook..

    ReplyDelete
  9. Peti clanak po redu su nadogradnje aplikacija...

    ReplyDelete
  10. Da, zato i ne radi jer je ovo aplikacija za Windows 8, a ne Windows Phone 8.

    ReplyDelete
  11. Pisao sam kad su bili aktuelni... Kao depo portal itd. Imaju clanci davno nekad kada su izasle aplikacije

    ReplyDelete

Ostavite komentar