7.3.14

Cafe.ba dobija svoju aplikaciju za Windows Phone

Cafe
Cafe.ba je online portal za BiH vijesti i danas razvijac koji je ucestvovao isto na takmicenju gdje je Prognoza pobjedila (Windows Phone Challange) i osvojio trece mjesto sa svojom aplikacijom “Bijeljina Online”, napravio je aplikaciju za Cafe.ba portal. Razvijac se zove Jovica Rikanovic.

Cafe-ba screenshot

Cafe.ba aplikacija je prilagodena citanju vijesti sa Cafe.ba portala. Aplikacija pokazuje desavanja i vijesti iz BiH i regiona.

Osnovne osobine aplikacije su:
  • novosti (BiH, region, magazin, sport, video)
  • slika dana
  • vremenska prognoza za neke gradove u BiH

cafe-ba screenshot 2

Cafe.ba posjeduje Live Tile s kojim mozete zalijepiti omiljene kategorije kao magazin, zabava ili sport na vas start zaslon. Sadrzaj se lagano da dijeliti na drustvene mreze. Ja sam jedino primjetio da vremenska prognoza pokazuje nenormalne vrijednosti oko 1000 stepeni, ali to ce se vjerovatno srediti samo od sebe jer vjerovatno greska nije do aplikacije. Skinite i vi ovu domacu aplikaciju i podrzite nase razvijace!
Cafe.ba aplikacijaCafe.ba
od: Jovica Rikanovic
Verzija: 1.1.0.0
Cijena: Besplatno

3 komentara :

  1. Jucer sam primijetio i naravno skinuo odmah pa procitam s vremena na vrijeme,nije lose.sretno cafe.ba

    ReplyDelete
  2. ja sam je prije par dana skinu i prezadovoljan sam aplikacijom nemam nikakvih problema na njoj
    znaci najbolja news aplikacija u bosni pogotovo u konkurenciji Klix.ba,Depo portala.....jednostavno odusevljen sam aplikacijom

    ReplyDelete
  3. Da, potpuno si u pravu. Meni nije vazno za WP Novosti aplikaciju jer ona je se vec etablirala i nije je lagano oboriti sa pozicije u kojoj je, ali Prognoza je tek na pocetku svom i ja gledam sebe kako bi pomogao svakome i tako nekako ocekujem onda od korisnika barem dobru ocijenu da daju ako nesto radi i uradi svoj posao. Ali potpuno si u pravu. Ja radi onih 95% i radim dalje! :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar