17.3.14

Office Lens aplikacija dostupna od sada

Microsoft-Office-Lens-App
Od danas mozete skinuti novu apliakciju koja olaksava snimanje dokumenata pomocu kamere na vas Windows Phone. Aplikaciju su napravili Microsoft razvijaci i sluzi za skeniranje dokumenata ili tabli i rezanje tih “dokumenata” i spremanje kao fotografija u memoriju ili u OneNote koji je prisutan na Windows Phone i Windows 8. U sustini je veoma dobra aplikacija i morate je isprobati.


Jos jedna prednost ovoga jeste da ce tekst biti prepoznatljiv kao tekst, i za to ne trebate onda drugu neku aplikaciju. Office Lens sam od sebe ukloni necistoce na papirima ili tablama i ispravi sliku tako da je sve citko. Naravno morate paziti nekada ako ste blizu dokumenta da radi visokog f/stop broja vaseg objektiva na telefonu ne dode do pomucenja na zadnjem kraju fotografije koji je vidljiv kada Office Lens ispravi sliku u dokument. Zato je najbolje da skenirate sto vise paralelno telefon naspram dokumenta.

Office Lens

Za sada postoji mnostvo ovakvih aplikacija vec na trgovini ali Microsoft je zelio svoje rijesenje da ima u trgovini koje moze unaprijediti dosta.
Office LensOffice Lens
od: Microsoft Corp.
Verzija: 1.0.2628.0
Cijena: Besplatno

14 komentara :

  1. Ma kupio sam vasu aplikaciju i svidja mi se,ali od tako pimenog i pametnog momka ne zelim vidjeti izraz"SLIKAVATI"!
    Vuče na nepismenost.
    Da vas ne cijenim ne bih ovo napisao!
    Pozdrav,KORISNIK

    ReplyDelete
  2. Željko Majstorović17 March, 2014

    Veoma moćna aplikacija, mislim da će to biti aplikacija bez konkurencije na tom području.

    ReplyDelete
  3. Željko Majstorović17 March, 2014

    Da, ja sam isto uočio ovo "slikavati".. haha
    kad smo već kod primjedbi, kakva je razlika između interesantno i zanimljivo?
    :)

    ReplyDelete
  4. Hvala :) cijenim to iskreno. A u tim trenu nisam puno razmisljao i jeste izraz cudan ali moze se ipak reci jer u tom trenu kroz objektiv kamere fotografira i "preslikava" dokument u novu sliku. Zato sam napisao tako. Jeste da je slikanje nesto drugo ali...

    ReplyDelete
  5. Interesantno ne mora nuzno da znaci da je zanimljivo u istom trenutku. Stvari koje nisu zanimljive mogu za mene biti interesantne. A zasto to pitanje? Gdje sam jos pogrijesio? :)

    ReplyDelete
  6. Željko Majstorović17 March, 2014

    Sad kužim, hvala na objašnjenju. Nisam uopće o tome razmislio na taj način, ima smisla. Pitam jer sam riječi interesantno i zanimljvo uvijek doživljavao kao riječi istog značenja pa mi je bilo malo čudno čemu dvije iste riječi/funkcije. Sad mi je jasnije :D

    ReplyDelete
  7. Kako ova app radi kao OCR? ja be vidim gde mogu da kopiram tekst sa slike/dokumenta, niti da pretrazujem tekst na dokumentu tj, cuva sliku u Note-u. Note vec ima opciju da se ubaci slika, audio zapis. Beskorisna app.
    Sad da predjem na kritike WP Novosti app. Uzasna app. Ucitava clanak sa seckanjem, dok ucita komentare smor zivi. Ako se zakljuca ekran posle ponovo ucitava clanak.

    ReplyDelete
  8. Na WP Novsoti "nedostatke" sam i ukazao sam, to mi je sve jasno. za sada ne postoji bolji nacin da ucita cijeli clanak. Radim na drugom sistemu koji ce biti korak unazad ali brzi. Ovo kako je sada sam napravio jer u to vrijeme nisam znao bolje rijesenje. i sada jos uvijek nije jednostavno. ljudi stvarno misle visual studio je kao "Photoscape" za obradu fotografija, pritisni ovdje klikni tamo i gotova app, a tu se varaju mnogo. Ja znam naravno za nedostatke, ali app za sebe ima dosta prednosti, mnogo vise nego nedostataka, inace je ne bi koristili dnevno preko 2000 korisnika.

    ReplyDelete
  9. i da ova app podrzava OCR, tako pise u nazivu. izgleda sam oda postoji mali bug sa importiranjem u OneNote u kojem bi se citao tekst. A sto kazes da je beskorisna je meni licno previse tamno gledas, ova app ispravi sliku bez obrzira kako je slikas ona prepozna ivice racuna ili neke table, kasnije mozes i sam ispravljati se ivice ako mislis da nisu tacno postavljene. Tako da nije beskorisna ova app, sve zavisi ko je koristi.

    ReplyDelete
  10. Dino, koristim je i ja iako nisam zadovoljan. Pratis desavanja, ponekad si brzi od WPcentrala.

    ReplyDelete
  11. da, trudim se biti dobar ali sam radim na svemu. dok WPcentral ima recimo 10 ljudi koji samo pisu clanke, jedan razvijac profesionalac za WPC aplikaciju i imaju Mobilenations kao pozadinu koja ih gura. Zato su oni i najbolji.

    ReplyDelete
  12. Ne vezano za ovu aplikaciju,ali me zanima zasto mi ovako mutne slike ispadaju kada uslikam sa Lumia 925...na telefonu mi izgledaju vrhunske ali malo kada se zumiraju gubi se na kvaliteti.kada koristim Pro Cam izadje ko mlijeko i odma se zamuti,ili kad prebacim na komp tu se tek pokaze nekvalitet.Da li je Dino i na tvojoj tako i do cega bi moglo biti ?Pozdrav

    ReplyDelete
  13. To sto vidis u tom trenutku "kao mlijeko" je sirova fotografija koja nije komprimirana i jos nije prosla kroz proces u telefonu, kada se snimi u jpeg format onda se "pokvari" to su mnogi primjetili. A kod mene je sve ok sa kamerom, i sa Nokia kamera i sa onom ugradenom. Obje daju skoro isti kvalitet fotografija. U Nokia kamera moras samo malo paziti na postavke, ako postavis sliku recimo na 1/1 tj. 1 sekundu da pravi sliku onda je tesko i sa stabilizacijom koja je super u Nokia uredajima slikati ista normalno. Osim ako imas stativ ili se naslonio telefon na neku podlogu.

    Evo dole primjer neobradene fotografije, sa nokia pro cam jos. To je bilo prije Amber nadogradnje i sada je jos malo cak i bolji kvalitet nakon Luimia Black.

    ReplyDelete
  14. To sto vidis u tom trenutku "kao mlijeko" je sirova fotografija koja nije komprimirana i jos nije prosla kroz proces u telefonu, kada se snimi u jpeg format onda se "pokvari" to su mnogi primjetili. A kod mene je sve ok sa kamerom, i sa Nokia kamera i sa onom ugradenom. Obje daju skoro isti kvalitet fotografija. U Nokia kamera moras samo malo paziti na postavke, ako postavis sliku recimo na 1/1 tj. 1 sekundu da pravi sliku onda je tesko i sa stabilizacijom koja je super u Nokia uredajima slikati ista normalno. Osim ako imas stativ ili se naslonio telefon na neku podlogu.

    Evo dole primjer neobradene fotografije, sa nokia pro cam jos. To je bilo prije Amber nadogradnje i sada je jos malo cak i bolji kvalitet nakon Luimia Black.

    ReplyDelete

Ostavite komentar