10.3.14

Prognoza aplikacija dobija novu verziju

prognoza setup
Pozdrav dragi citaoci, danas opet jedna moja aplikacija dobija nadogradnju, a to je Prognoza. Danas je prosla kroz certifikaciju i dostupna je u trgovini za download novija verzija. Aplikacija koju vecinom imate sada je verzija 1.2.4.0 a nova verzija je 1.2.7.0 koja donosi dosta poboljsanja u rad aplikacije, posebno u onaj dio gdje je Prognoza dobijala pogresa nanziv za grad od izvora. Od sada Prognoza koristi Here maps lokacije i ako te lokacije varaju naziv grada onda ce i Prognoza.

Prognoza screenshot new

Pored tih mali promjena uveo sam poruke koje vam mogu slati s vremena na vrijeme ako nesto nije uredu sa aplikacijom ili izvorom vremenskih prognoza. U tom slucaju kada posaljem poruku ona ce se pojavljivati kada udete u aplikaciju pa sve dok je ne sklonim. Te poruke mogu biti informativnog karaktera, ali i nesto kao socijalnog karaktera i povezanost izmedu vas korisnika i mene razvijaca Prognoze.

wp_ss_20140303_0012

Dizajn Prognoza aplikacije se takode malo promjenio, prvo Live Tile, on je dobio sada sat na kojem ce pisati kada je zadnji put azurirana aplikacija u pozadini. pored toga razmjestene su stvari malo radi boljeg pregleda.

Prognoza novi Live tile

U aplikaciji se takode dizajn malo promjenio stoga su vrijednosti “vlaznost” i “pritisak” smanjeni i dole su izmedu ostalih vrijednosti. Nije bilo razloga da oni budu odvojeni iznad ostalih vrijednosti. Druga vazna promjena jeste aplikacijska traka na dnu, nju sada mozete smanjiti da sto vise vidite pozadine Prognoze. Postavke za minimiziranje aplikacijske trake su u postavkama aplikacije.

wp_ss_20140303_0019

I kao zadnje ugradio sam mogucnost da svima vama mogu prikazati sitnu reklamu u aplikaciji za moju drugu aplikaciju WP Novosti, ja kada namjestim da se prikazuje ta reklama bit ce vidljiva mala ikona od WP Novosti pored naziva Prognoza, pritiskom na tu ikonu odvest ce vas do download-a te aplikacije. Iza te ikone nekada ce se kriti besplatna, a nekada i placena verzija, vecinom nece biti te reklame uopste.

Slijedeca promjena u Prognozi jeste da nakon 5. paljena ce vam se pojaviti poruka za ocijenjivanje aplikacije, one molim koji zele da blate aplikaciju neka to rade sa argumentima, ostalim korisnicima zelim ugodno koristenje aplikacije. I ko god zeli da ocijeni losije od 4 ili 5 Prognoza aplikaciju neka mi se javi iz aplikacije ako postoje problemi neki, mozda (vjerovatno) su problemi lokalni i nisu do aplikacije! Ocijenjivanje sam uveo radi malog broja dobrih ocijena, neke bezvezne aplikacije kao lampe ili sitne aplikacije imaju vise ocijena nego Prognoza koja je pobjednik Windows Phone Challenge BiH! To je sramotno, da ljudi cijene vise "proste" aplikacije nego slozenije i korisne. I da evo zasto su "proste" i zasto ih tako nazivam, jer imaju svega 5-6 redova koda i pretezno imaju los dizajn. Ako uporedimo Prognozu koja ima preko 7000 redova koda, onda se vidi koliko je truda u kojoj i koliko funkcija uopste ima koja.

To sve radim u cilju da sve moje aplikacije sto vise imaju korisnika, i ako neko ima Prognozu zelim da ima i WP Novosti aplikaciju. I ja licno ne vidim nista lose u tome sto ce biti reklama u aplikaciji ovako vidljiva jer ipak Prognoza je besplatna i reklame nisu kao ostale koje smetaju! Uzivajte u novoj nadogradnji i ko god bude imao nekih problema neka se slobodno javi, ali molim vas ovdje ili na email, ne u ocijenama aplikacije, jer tamo vam ne mogu odgovoriti.

Pojavio je se problem opet sa uredajima od 512MB RAM, to su uredaji kao Lumia 520, HTC 8s itd. oni imaju ponekad problema na srednjoj plocici u ovoj verziji, naime temperatura nekada nije vidljiva i to se pojavilo nakon zadnje nadogradnje. Vec sam ispravio tu gresku i poslao novu verziju da to popravi.
Prognoza aplikacijaPrognoza
od: Dino Borogovac
Verzija: 1.2.7.0
Cijena: Besplatno

10 komentara :

  1. Ja, ja, ja... Moja, moje vlasništvo, samo moja. Čoveče, opusti se i razvijaj aplikaciju. Prognoza na marketu ima koliko hoćeš, a lično ne volim kada neko ucenjuje sa reklamama i menjanjem postavki kada se to "vlasniku aplikacije" svidi. Poenta aplikacije je da se svidi korisnicima, a ti sa ovakvim stavom samo odbijaš korisnike. Iskreno, lampa može biti korisna, a u to sam se i sam par puta uverio. Toliko od mene. Više neću ništa komentarisati. Pozdrav!!!

    ReplyDelete
  2. Niko te ne tjera da je korstis. A reklame sam postavio svijih aplikacija. I suptilne su. A kakve postavke mjenjam?! Samo sam dodavao do sada. A kazem za reklame i poruke da ih ja mogu aktivirati kada ja zelim i kada je to potrebno. Nismo se razumili izgleda :) poruke npr ne trebaju uvijek i kazem samo da ih danas mogu prikazati svima, sutra ne. Tako isto i za reklame, jos se ne vide reklame ali bit ce tu kada bude potrebno. A u pravu si ima dosta prognoza, ali ima li na nasim prostorima jedna da se na njoj toliko radi kao na ovoj?! Ili da je napredna i u windows phone stilu kao ova?! I osim Bing ina samo par njih bez reklama koje su potpuno besplatne. Inace placas ili live tile, lockscreen ili sve zajedno u cijeni aplikacije ;)

    Ja samo kazem da se ne bi ko "ljutio" iako je na vasim telefonima moje je vlasnistvo i ako prikazem reklame za svoje druge aplikacije kao wp novosti onda je to moje licno pravo.

    ReplyDelete
  3. Bilo bi dobro i da je na lockscreenu alternativni prikaz dana.bolje izgleda.

    ReplyDelete
  4. Dobra ideja. Ako mislimo na isto? Mislim ikone alternativne na lockscreen-u?! To se da napraviti. Ali nazalost spisak funkcija je sada malo duzi pa to dolazi na kraj :( vazno mi je prevod napraviti na vise jezika.

    ReplyDelete
  5. Da,da.nije sunce kako na list papira nacrtano.vec realniji prikaz :)

    ReplyDelete
  6. Ok vazi, hocu li ti napraviti i za live tile? Mislim na pozadini da su te ikone? I koji vi telefon koristite?

    ReplyDelete
  7. Ja lično ne vidim nikakav problem sa reklamom ličnog proizvoda i ne smeta mi.
    Obe tvoje app preporučujem novim korisnicima WP.
    Samo napred.
    Pozzzz

    ReplyDelete
  8. Hvala puno! :) i potrudio sam se jos da reklama i ne lici na reklamu jer je na dobrovoljnoj bazi hoce li neko kliknuti na onu ikonu ili ne. Dok se ostali reklamiraju i bombaju korisnike ruznim reklamama i porukama...

    ReplyDelete
  9. Dino koliko resursa uzima aplikacija? Imam 620 i mrsavih 512mb rama. Ako bih blokirao aplikaciju u backgroundu ova aplikacija ne bi imala smisla bez live azuriranja?

    ReplyDelete
  10. Ova verzija radi i na 512MB RAM ali pojavila se greska mala i na srednjem live tile nekada nema temperature :( tu gresku sam vec ispravio i poslao novu verziju na certifikaciju, onda ce potpuno raditi. A da, u pozadini ako ugasis da radi onda nece Live Tile raditi. Jer u pozadini on skida nove prognoze svakih ~30min. i onda to prikazuje na live tile. a ne trosi puno resursa, file koji skine sa interneta zauzima svega 415byte za prvi zaslon gdje je temperatura i sve, oko 1kb za "sate" i 1 kb za ostale "dane". znaci oko 2.5kb sve je sto trosi Prognoza. a u pozadini zavrsi svoj posao za 1-2 sekunde. Tako da vrlo malo trosi i kada radi u pozadini. A moram napomenuti da radi 512MB limita koji imaju aplikacije ne radi lockscreen automatski na Prognozi, rade samo live tiles. I Live tiles nazalost ne rade njihove pozadine, one gdje pisu ostali dani. Sve sam to morao skratiti za korisnike sa 512MB telefonima. Nada mse samo da ce sa 8.1 ukloniti taj limit da pustim i tim korisnicima sa 512MB RAM punu verziju Prognoze.

    ReplyDelete

Ostavite komentar