4.3.14

Facebook aplikacija ima nadogradnju

facebook setup
Zvanicna Facebook aplikacija ima novu nadogradnju. U zadnjoj nadogradnji treba da su rijesili problem koji je nastao korisnicima izvan Americkog govornog podrucja tj. korisnicima koji su koristili sve druge jezike osim Engleski. U zadnje vrijeme se pojavljivala greska sa “internetom” radi greske u vremenu unutar aplikacije. Danas ova aplikacija stoji na verziji 5.2.3.0. sto je i zvanicno dalje od Facebook Beta verzije, moguce je da su preuzeli sve iz Beta verzije sada u oficijelnu.
Nisam siguran jeli ova nadogradnja dostupna i za WP7 korisnike. Javite ispod ako jeste.

Facebook
od: Microsoft Corp.
Verzija: 5.2.3.0
Cijena: Besplatno

24 komentara :

  1. Dino druze kada mozemo ocekivati novu besplatnu aplikaciju i da ima kao u placenoj delenje na fb i td?Hoceli biti clanak o Piip mesengeru?Svaka cast za rad i trud najbolji si?

    ReplyDelete
  2. Nakon nekog vremena dok placena dobije jos jednu funkciju novu. radim i na besplatnoj na porukama unutar aplikacije, tako da mogu korisnicima poslati poruku bez da pisem clanak i javiti cim korisnici otvore aplikaciju nesto sto zelim. To ide u besplatnu i placenu uskoro. A sto se tice Piip necu ni pisati clanak dok ne promjene politiku, za prijavu na windows phone traze broj kao i svi drugi, to je ok, ali se broj salje sms porukom na mobilni broj u Svicarskoj?! Za tako nesto treba nagovoriti korisnike, a ja to ne zelim jer iz dana u dan se naknada za takvu sms moze promjeniti iz 0.25KM u Bosni u 10€. Jer mi ne znamo sta je s druge strane. I posto ne koristi dovoljno korisnika jos ja ne vidim sansu da ce uopste steci neke korisnike na ovaj nacin. Pokusao sam ih direktno i kontaktirati ali niko ne odgovara.

    ReplyDelete
  3. Željko Majstorović04 March, 2014

    ja sam isto mislio isprobati aplikaciju ali kad sam vidio da treba poslati SMS odustao sam baš iz razloga što se kod nas naplati više od deklarirane cijene.. neka hvala

    ReplyDelete
  4. Da bas tako. I korisnici su navikli na sistem Whatsapp-a i drugih, oai Telegram sto je sada bez ikakvog placanja. Da ima funkcija prvo da isprobamo i vidimo koliko imamo uopste kontakata, i onda da nakon 7 dana platimo ne znam koliko to bi bilo bolje nego ovo gdje ne znas ni sta placas.

    ReplyDelete
  5. Josip Žilić Žila04 March, 2014

    Radi update i na wp7

    ReplyDelete
  6. McMatkovic04 March, 2014

    Dino,promenio sam izgled pocetnog ekrana ali na svetloj pozadini vidim jedva vidljive senke aplikacija koje su mi nekad stajale,kao da su urezane... Zasto? Pz.

    ReplyDelete
  7. Da li koristis neki od telefona kao Lumia 925 koji imaju AMOLED zaslon? to je veliki nedostatak AMOLED zaslona da nakon nekog vremena ostaju tragovi proslih aplikacija, bas se urezuju u zaslon. Ja trenutno pisem clanak o razlikama izmedu Lumia 920 i 925, i bas sam dosao do zaslona da pisem o njemu i o tome bas sada pisem i citam po internetu o drugim ljudima kako isto tako imaju. Nazalost svaki AMOLED to ima :(

    ReplyDelete
  8. Lumia 820? Ja mislim da Lumia 820 ima LCD i na njemu se to ne bi trebalo pokazivati. Mozes li kako slikati fotoaparatom da vidim? Mozda je kvar neki?

    ReplyDelete
  9. McMatkovic04 March, 2014

    Nokia lumia 820 display AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors.

    ReplyDelete
  10. Da evo sad sam i ja provjerio jos jednom. Na nokijinoj stranici pise samo rezolucija nista vise. a to je nazalost uobicajna greska AMOLED zaslona. Samsung ih proizvodi... Ucrtavaju se linije i sve sto dugo stoji na zaslonu. Zato se za AMOLED preporucuje da zaslon ne stoji dugo na istom, npr da se gasi autoamtski nakon 30 sekundi a ne nakon 1min ili vise. sve sto duze stoji to prije ce se urezati stvari. drugo ako koristis iste aplikacije svaki dan i cijeli dan. npr facebook aplikacija, ili whatsapp, nakon nekog vremena ce se urezati onaj naziv "conversations" u zaslon.

    ReplyDelete
  11. McMatkovic04 March, 2014

    Ostaje forever ili...

    ReplyDelete
  12. Neki kazu da se moze jednobojnim "slikama" ispraviti ali ne znam da li je to istina. licno evo imam lumia 925 1 mjesec i nekoliko dana i vidim ponekad linije od Live Tiles na pozadini. To nisam znao da postoji dok nisam presao na AMOLED. Lumia 920 ima LCD i nikad nista slicno se nije desilo.

    ReplyDelete
  13. Evo sta sam procitao sada kako se mogu manje "mrlje" ispraviti, sa postavljanjem razlicitih boja kao recimo plava, crvena, zelena nades te tri boje na netu kao sliku i postavis ih na zaslon, promjenis nakon nekih 5 min na drugu, i na trecu onda. to bi trebalo da "ispravi" te linije nakon vise "tretmana" mozda postoji i aplikacija za to koja ce mjenjati te boje sama. ali nije sigurno da ce 100% pomoci.

    ReplyDelete
  14. I evo jos jedan savjet, da moze sa potpuno bijelom slikom. postavis je na zaslon i zumiras malo da nestanu i one tackice tri na dnu da se ne bi one upekle. i pojacas prije toga zaslon na maksimalno i namjestis da se ne gasi automatski nego nakon 5-10 minuta provjeris jeli sta bolje.

    ReplyDelete
  15. McMatkovic04 March, 2014

    Hvala,pokusacu...

    ReplyDelete
  16. Apdejt nije htjeo da se "primi", kao nekakva greska, i bio je predlog da deistaliram pa ponovo, obavio radi! (na WP7.8)
    Jedno pitanje, pre mi je u apps marketplejs stizao apdejt, obavjestenje, za aplikacije (valjda on provjeri, pa pod stavkom dovnlad bude obavjestenje) sada vise ne, nego moram naci aplikaciju u prodavnici i uci u nju, na mjestu gdje stoji instal bude apdejt! Je li to neka promjena, ili to kod mene ne radi kako treba?
    I jos pitanje za WP8, je li ima kakvo poboljsanje kod indikatora potrosenosti baterije, na 7.obavjestava na jedno 20% (cini mi se, ako se ne varam) i to je to, sto mi malo bez veze! Pa posle samo iznenadi gasenjem! Prakticnije mi kao kod starih fonova da na kraju obavijesti 2-3 puta! P je li ostalo isto i na osmici?

    ReplyDelete
  17. Trgovina u zadnjoj sedmici je i u mene isto tako nike radila. A trgovina na windows phone pregleda jednom dnevno da li imaju nadogradnje, u tom trenutku moras imati internet pristup. Do sada je bilo da pregleda kod nas u EU ivecer oko 01:00h ali u zadnje vrijeme nakon sto se popravila kod mene ta greska pomjerilo se vrijeme na odprilike 16:00tj. Da bude po danu sto je logicnije. A vjerujem da microsoft to stima za wp8.1 jer ce sve 8.1 aplikacije biti samo za 8.1 i dok to namjeste mozda su nesto i zeznuli. Meni isto tako oko sedmicu nije radilo i uradio sam slijedece i mozda je od toga proradilo. Izbrisao sam IE cache memoriju u postavkama od IE. Osim toga sam skinuo trgovinu sa starta, ugasio telefon pa upalio opet. Nakon jedan dan je proradilo, a bitno je da otvoris samo ponekad trgovinu da to radi kako treba. Nadam se da ce popraviti jer ocigledno je greska do servera...

    ReplyDelete
  18. Aha svaka cast za te novine u buducoj aplikaciji,meni je najvaznija ta aplikacija da ima za deljenje,jer bih hteo da podelim tvoj clanke na fb a ne mogu.Za Piip cudi me to da ti nisu odgovorili,ja sam im pisao i odgovorili su.Jer su njega pravili momci iz Srbije i nasa dvojica iz Bosne,ali registrovana je firma u Svajcerskoj.Ali po meni trebao bi napraviti clanak jer je aplikacija sa balkana.Da ima sto vise aplikscija sa nasih prostora :) A sto se tice placanja razumem sta pricas jeste da se poruka placa 0.10-0.20km ali je posle besplatna zauvek.Sto ima na njihovom sajtu,to da promene politiku naplacivanja postoji mogucnost ali i whatsapp i druge mogu uvesti promene sa 0.99 za godinu na 9.99,ali to se nikada nezna :) Po meni je bolja od telegrama,brza,ne steka i bolja je od whatsappa u jednoj stvari kada mi neko posalje poruku a ja pisem ne moram ici back pa uci u njegovo razgovor vec samo povucem na levo i vidim koje pisao i udjem,sto je po meni dobra stvar,nema reklama :) Kod mene na whatsappu ima 180 korisnika a na piip mesengeru oko 50.Svi iz moje okoline koriste ga jer je sa balkana :) Isto sto i tvoju koje god video kod mene instalirao je kod sebe jer je nasa :)

    ReplyDelete
  19. Da razumijem ja to da whatsapp moze, ali nece to uvesti nakon facebook sto ih je kupio. Nego ljudi znam da nece poslati tu poruku u svicarsku jer broj na drugoj strani moze napisati racun veci nego 0.20 koliko ide za poruku u inostranstvo. Kao sto to vidimo na TV brojevi kao glasajtw ovje ili humantitarni brojevi ili bilo sta drugo imaju ispisanu svoju cijenu. Oni navode samo "vas operater bi mogao vas obavezati nekim triskovima slanjem ove poruke" to se ne pise tako da se ohrabre ljudi da posalju. Trebali su napisati "vas operater ce vama naplatili vazecu cijenu za slanje u inostranstvo ako se nalazite izvan regije Svicarske" i tu bi vise ljudi znalo "aha to je ok" ali ovako... Ja nemam cisti savjest da nagovaram korisnike pa da mi sutra pregovaraju...

    ReplyDelete
  20. Željko Majstorović05 March, 2014

    Jedan osvrt na aplikaciju, cini mi se da sada ne dolaze obavijesti na aplikaciju ako imamo upaljen onaj integrirani facebook chat. Ne znam je li prije tako bilo, to sam tek sada isprobao. :D

    ReplyDelete
  21. Moguce je da su napravili nesto tako, ali vrlo je i moguce da samo obasvijesti ne rade u tom trenutku :)

    ReplyDelete
  22. Željko Majstorović06 March, 2014

    Da, prije da ne rade u tom trenutku xD

    ReplyDelete

Ostavite komentar