22.3.14

Oslobođenje aplikacija

Oslobodenje Setup
Nedavno sam vodio razgovor sa par citaoca o domacim aplikacijama za vijesti gdje smo spominjali da ih ima veoma malo i moglo bi biti vise. Danas dobijamo evo prvu, Oslobođenje su novine i online portal veoma poznat u BiH. Izdali su sada svoju prvu aplikaciju za Windows Phone (trenutno samo WP8 verzija).

oslobodenje screenshots
S ovom aplikacijom moci ce te pratiti sva desavanja u kategorijama vijesti, sport, crna hronika, ekonomija, showtime, lifestyle Daily News in English i kolumne. Za verziju 1.0 ova aplikacija je veoma dobro uradena, ima jos naravno par detalja kao sto se pojavljuju html kodovi u tekstovima, ili prevod aplikacije jer negdje pise jos na engleskom jeziku i to malo cudno djeluje. Sa engleskim mislim aplikacijsku traku koja je pola na bosanskom pola na engleskom. Pored toga aplikacija jos nema Live Tile ali to mozemo ocekivati u nekoj nadogradnji kasnije.

Oslobođenje
od: Misija Web
Verzija: 1.0.0.0
Cijena: Besplatno

10 komentara :

  1. McMatkovic22 March, 2014

    Ok jos da i Blic dobije app...

    ReplyDelete
  2. Steta sto ne postoji vece interesovanje razvijaca,trenutno u Srbiji samo B92 pruza dobre informacije ostale aplikacije kasne ili preusmeravaju direktno na odredjeni sajt

    ReplyDelete
  3. Čestitke,vjerujem da će i ostali izdavači iz BIH u Srbije napraviti kvalitetne aplikacije.

    ReplyDelete
  4. I ja se nadam da ce shvatiti malo ozbiljnije i da nece prespavati doba mobilnih aplikacija, posebno za Windows Phone. Svaki od njih bi imao koristi od aplikacije, podiglo bi citanost i tiraz, samim tim i zaradu.

    ReplyDelete
  5. Da, ali nisu toliko razvijaci koliko su medijske kuce same trome. I ovu app oslobidenja je napravila kompanija koja se izgleda bavi tim, a oni ce rado napraviti i za ostale samo da stigne ponuda.

    ReplyDelete
  6. Za Srbiju ima b92 i Mondo app za vesti. Dino, od domacih app tebi je najveci konkurent Vreme u Srbiji. Skida podatke sa rhmz-a, sto je i najbitnihe bar meni.

    ReplyDelete
  7. Da "vreme z srbiji" je ok samo sto je programirana samo za odredene lokacije. Dok Prognoza ima lociranje bili gdje si na planeti pronaci ce ti vremenske prilike. I jos ovih dana izbacujem novu verziju sa prevodima na hrvatski, srpski, njemacki, engleski i poljski. A i dizajn bas nesto ne prati Windows Phone dizajn... Jeste ona ok ne kazem nista lose.

    ReplyDelete
  8. McMatkovic22 March, 2014

    Ne vidim zbog cega bi prevodio na srpski ili hrvatski? Ja je razumem a ocigledno i ti mene?... :)

    ReplyDelete
  9. lijepo je to receno od tebe, ali evo jedan primjer zasto. Nedavno mi se javio na email jedan citaoc i bio je ljut sto ja pisem na bosanskom ili hrvatskom jeziku, kaze bukvalno ovako "zasto bi ja citao wp novosti na hrvatskom kada mi je telefon na srpskom" i covjek je donekle u pravu :) ja clanke ne mogu prevesti, ali pronogza aplikaciju mogu jer se u par rijeci razlikuje. I vidjet ces kada otvoris Prognozu na srpskom jeziku da ces imat iosjecaj bas kao je domaca. Ima par ijeci gdje se razlikuje, osim ekavice. I zelim bas da svi korisnici se osjecaju ok.

    A razumijemo se mi, ja se cak razumijem i na makedoski ili slovenski sa ljudima koji citaju wp novosti, ja njima kako ja pisem, oni meni kako oni i razumijemo se :D ali eto neki citaoci i korisnici aplikacija vole lokalizirano.

    ReplyDelete

Ostavite komentar