5.3.14

Facebook Messenger od sada dostupan!

Facebook_Messenger
WP Novosti slavi svoj 650. clanak po redu i za vas imamo Facebook Messenger! Neocekivano rano stize u trgovinu, od sada je dostupan i svi ga mozete skinuti. Naravno samo je dostupan za WP8 za sada, ne zna se jos sta ce biti za WP7. Facebook Messenger kroz prvo testiranje moje je prosao vrlo pozitivno, nisam ocekivao da ce ga ovako dobro napraviti za “prvu” verziju iako je verzijski broj 3.0.12.0.

facebook_messenger_scn
Notifikacije stizu odma, nema kasnjenja, Live Tile radi savrseno jer pokazuje broj poruka. U aplikaciji imate sve sto ocekujete od messenger-a. Skida vase stikere koje koristite inace da ih imate odma pri ruci, osim toga sto je najvaznije ima da se pali/gasi online status. Tako ste vidljivi kada vi to zelite, poruke ipak stizu i kada ste offline ali i za to postoje rjesenje ako ih ne zelite imate “tihi modus” od 1h ili do 8h ujutru da ne stizu obavijesti. Sve u svemu veoma dobro odraden. Vrijedno je napomenuti da salje i stikere i fotografije i lokaciju bez ikakvih problema. Ponekad naravno ubaci se poneki bug ali vjerujem da ce oni to brzo ispeglati da radi tip top.

Sto se tice slanja fotografija, i taj zadatak radi kako treba. Prvo smanji fotografiju i posalje srednju kvalitetu kasnije vjerovatno posalje orginalnu fotografiju dok ima "visak" interneta.

Sada WP korisnici ne moraju vise zavidno gledati na Android ili iOS korisnike jer imaju i oni sada ovu aplikaciju koju su toliko zelili. Osim toga mozete pojedinacno korisnike staviti na “tihi modus” tako od njih necete dobijati notifikacije. Sve u svemu veoma dobra aplikacija koja radi svoj posao.
izvor: WPC

Facebook Messenger
od: Facebook inc.
Verzija: 3.0.12.0
Cijena: Besplatno

20 komentara :

  1. Ivan Vrban05 March, 2014

    Fenomenalna aplikacija, sve izvrsno radi. Čestitke na 650-tome članku te vjerujem da će biti još hrpa divnih članaka o wp-u 😊

    ReplyDelete
  2. Radi odlično na lumia 625 ;)

    ReplyDelete
  3. Druze Dino kako da se stavi taj tihi nodus,i kako sam shvatio za odredjene ljude moze tihi modus, a moze i za zajedno,kako se to moze da objasnis nam,i kako da se stavi off ili on da ne vide kada si online.Inace svaka cast na 650 clanku i mnogo srece u daljem radu,najbolja nasa aplikacija za WP novosti :) A reko ti ja pre par dana da ce doci pre WP 8.1 ;)

    ReplyDelete
  4. Cestitam na 650-tom clanku i sretno u daljnjem radu inace jako dobra aplikacija..Fb messenger super radi na HTC 8X bez i jedne greske..

    ReplyDelete
  5. Nemam fejs, tako da mi je ova app beznacajna jos uvek :P cestitam na 650. clanku.

    ReplyDelete
  6. Evo ovako ide. U porukama s nekim imas dole one tri tacke. Prva stavka kod mene je dole "ugasiti obavijesti" ja sam to shvatio da ce za tog korisnika samo ugasoti jer ima i u postavkama aplikacije. Ispod tvoje slike i broja pose obavijesti. Tu kada pritisnes dobijes ozbor 1h da ne stizu obavijesti ili do 8:00h ujutru.

    A za online/offline imas na trecem pivotu od prvog prozora pose kao "aktivni" e tu na dnu imas ikonu za online status. Imas opciju da iskljucia chat. Tada si offline ali ipak dobijas porule na aplikaciju sto je normalno da se mozes offline ipak dopisovati. I kada si iffline dobijas opet notifikacije za nove poruke. Sve dok ne upalis ono 1h ili do 8h ujutru. U wp8.2 cemo moci te tihe sate prosoriti na cijeli sistem i manjestiti koliko zelimo da ne stizu obavijesti. Cortana ce biti povezana s tim isto.

    ReplyDelete
  7. pathyeshme05 March, 2014

    Kako da ugasim zvuk kad dobijem novu notifikaciju iz ovog Messengera? Super je aplikacija, ali me nervira što se mora čuti zvuk pri dolasku nove poruke ako mi nije aplikacija upaljenja.. Tako, ako chatam preko weba, poruke mi usput stižu i na aplikaciju i konstantno mi zvoni mobitel.

    ReplyDelete
  8. Da FB Messenger je za svoje prvo pojavljivanje ostavio dobar utisak kod mene. I hvala :)

    ReplyDelete
  9. Hvala Ivane :) a naravno da ce biti jos clanaka.

    ReplyDelete
  10. pathyeshme05 March, 2014

    Uspio sam... Samo ugasio sve zvukove osim poruka, poziva, emaila i kalendara u opcijama ringtones+sound... Odnosno samo sam odkvačio opciju 'All other notifications'.

    ReplyDelete
  11. kod mene na nokia storu nema fb messengera a imam lumiu 920

    ReplyDelete
  12. Ako koristis wp novosti aplikaciju odes na dno clanka i ima onaj kvadrat plavi gdje pise facebook messenger i ikona i sve. Bilo gdje da kliknes tu odvest ce te u trgovinu da skines aplikaciju.

    ReplyDelete
  13. ovo sam cekao odavno,radi odlicno i na 520 ;)

    ReplyDelete
  14. Jel pametno onda iskljuciti povezanost poruka mobitela i fejs chata,jer malo je glupo,dobijam poruke sa fejsa u inbox,i vamo na mesendzeru,msm ima li sta svoje prednosti i mane :) ? Pozz

    ReplyDelete
  15. U postavkama telefona gdje su postavke poruka ima dugme gdje pise "facebook chat" ja bi to iskljucio, a ako ne koristite nikako chat vise u porukama onda ga stavite na offline u porukama direktno a digme za to. I online kada je namjesten on trosi bateriju dosta brze nego offline.

    ReplyDelete
  16. Dobra stvar radi nema sta,ima opcija online I offline,nema messenger mode kao na androidu,tj ne moze se ukljuciti ona mobitel ikona da drugi vide da Sam na messengeru

    ReplyDelete
  17. To jos nisam provjerio, ali ja mislim da se upali jer unutar aplikacije ima onaj "grom" na kontaktima koji imaju WP8 i koriste messenger. Trebalo bi onda biti i na stranici...

    ReplyDelete
  18. Ima ima nisam ja skonto

    ReplyDelete
  19. kako postaviti messenger da ti bude na fb i da li je ikako moguce?

    ReplyDelete

Ostavite komentar