16.3.14

Slika Samsung Ative SE procurila

Samsung_ATIV_SE

Prije odprilike je dan mjesec sam pisao o novom Windows Phone 8.1 uredaju od Samsunga, a danas evleaks ima novu sliku koja ga prikazuje. Na slici vidimo novi uredaj od Samsunga koji ce vjerovatno biti samo za Verizon mreznog operatera. Nije poznato da li ce Samsung napraviti internacionalnu verziju ovog modela, ali lijepo je vidjeti da samsung se ne predaje tek tako.

Iznad na slici vidimo jos par novih detalja, a to je da uredaj nece imati tipku za fotografiranje, isot kao i Nokia Lumia 630. Pored toga ce imati novi Start zaslon, i vjerovatno je radi toga dijagonala uredaja dod 4.5” pa do 5”. Po velicini kamere prednje se vidi da je zaslon ipak veci i ja licno mislim da je oko 5”.

Mnogi korisnici capacitivnih Windows tipki kazu da bi voljeli vidjeti hardversku Windows tipku kao sto Samsung nudi. Jeli se korisnicima Samsung Ativ S svida ovaj novi model? Da li bi vi zamjenili Ativ S za ovaj novi model, iako je skoro pa isti?

izvor: evleaks

20 komentara :

  1. Ja bih meni,meni ovaj telefon izgleda mnogo ljepse.

    ReplyDelete
  2. Kontao sam pre Nokie Lumie da uzmem Samsung Ativ S,svideo mi se,ali posto nema navigaciju i kameru kao Nokia odustao sam,drug ima ga i dobar je telefon bolji Samsunga S3 nekako lepsi mi materijal za izradu nego kod Galaxy serie :)

    ReplyDelete
  3. Stari Ativ ima isti displej kao Galaxy S3, 4,8" hd super amoled. Ovaj logicno ima displej kao S4, dakle provereno 5" ful hd. Na oko je potpuno isti, sve osim tastera za kam i blica koji nije sa strane nego ispod kam. Here drive + sam bez problema skinuo besplatno. Najbolji tel do 200 eura.

    ReplyDelete
  4. Do 200€ ? Odakle to

    ReplyDelete
  5. On misli za Samsung Ativ S. on je jos od prosle godine nov 200€

    ReplyDelete
  6. da, ima neki svoj dizajn. meni se dopada pozadina.

    ReplyDelete
  7. da kao bruseni metal na pozadini, a naprijed ova mustra. Jesi li isprobavao novu verziju WP Novosti? dijeljenje i zvuk notifikacije itd.? Jeli zvuk ok?

    ReplyDelete
  8. Deljenje ok,aplikaciju samo malo da ubrzas,da dodas na pocetku pre nego otvoris clanka koliko ims komentara,kao mondo :) I zvuk hm nekako mi je cudan,bas neki dan spavao i prepado se reko sta je ovo hahahaha ili juce silazim i nesto zvoni i tek se kasnije setio da je tvoja aplikacija :) Zvuk onako nije los,samo cudan nekako :)

    ReplyDelete
  9. Ove reakcije ne shvatam bas,ako mi se svidja clanak procitacu ga i komentarisati,po meni suvisno ali sigurno sw nekima svidja :) Inace opet da te pohvalim svaka cast svakim danom sve bolja :)

    ReplyDelete
  10. Bit ce brza ;) radim na tome to mi je cilj. Pored prevoda Prognoze na sve moguce jezike. A to za broj komentara sam vec ugradio. Za prvi clanak barem, za ostale cu vidjeti gdje se moze lijepo ugraditi radi mjesta.

    ReplyDelete
  11. I one katagorije da malo po meni sredis,u ikonici ispod znaka da napises sta je koja,ili da nspravis live tiles :) Jel ovako je po malo zbunjujuca :)

    ReplyDelete
  12. A zvuk jeste neobican. Ostat ce on dok ne nadem onaj pravi. Nakon par dana ces navici da je to zvuk za wp novosti i bice normalno :) trazio sam neki kao "novinarski" zvuk ali nisam nasao nista kvalitetno i kratko.

    ReplyDelete
  13. Reakcije su tu da oni koji ne komentarisu mogu pritisnuti recimo prije sam pravio clanke o koristenju windows phone-a i sada nekome recimo ne radi to i klikne ono "ne funkcionira" kao brzi nacin da vidim koji clanci su vama dobri. Jer dosta ljudi nece da komentarisu... :)

    ReplyDelete
  14. To je dobra ideja. Mislis na kategorije na stranici ili u aplikaciji? Na stranici kada predes misem pise koja je kategorija plus ima ih samo par pa nije tesko zapamtiti ona zakacka je novosti, oni kvadratici su aplikacije, ono oko sa upitnikom su glasine. Ostale kategorije manje koristim to su uredaji, osnove i zadnja sedmica kao izvjestaj. Planiram uskoro opet clanke za osnove kako koristiti wp jer imamo dosta novih citaoca koji to nisu procitali a ima stvari koje sigurno jos ne znaju da mogu uraditi...

    ReplyDelete
  15. Mislim u aplikacija,jel nezna svako sta ti znaci ona svaka ikonica u kategoriju,zbunjuje :) Pa bi trebali da napravis u ikonici sta je,tj kako se zove ,ispod znaka naziv kategorije ili jos bolje napravis live tiles i da se okrecu da pise koja je koja kategorija :) Po meni,jer inace aplikacija je super,e komentare bi trebao kao u B92 da napravis da se se povuce na desno pa gledas komentare,bolje nego ispod,da cekam dok ocita.Ili kao u monda da imas dugme za komentare ali meni je nekako vise windows style u B92 :) Zvuk da treba da stavis neki novinarski ili neki iz nekog filma nesto dobro :) Kao terminator kada kaze ja cu se vratiti hehehe ;) Iskreno aplikacije je za neki pocetak odlicna za prvu verziju,za srugu moras poraditi na dizajnu,samo da je ubrzas i sredis sto sam predlozio,mene iskreno nervira samo sto pise skidam clanak i ucitaje komentare,i kada ucita xitam pa me prebaci opet gore, nekako malo nervira to,ali inace je najbolja do sada od nasih :)

    ReplyDelete
  16. Dizajn novog Samsunga je interesantan,verovatno je slican S4 modelu kamera ,vel.ekrana itd ali bi verovatno presao pre na lumiu 920 ili na neki drugi WP sa manjim ekranom (trenutno koristim AtivS).
    Sto se tice tvoje aplikacije meni je sve ok(cak i novi zvuk-jasan i kratak) sem dugog ucitavanja clanka i pozicije komentara.Po meni je u prvih 10aplikacija koje koristim na telefonu (pored prognoze koja je na lock screen-u).
    E sad jedno pitanje za 15 dana ova aplikacija mi skinula 98mb a B92 (na kojoj dnevno vise clanaka procitam) negde oko 60mb,ovo je sa Data Sense samog telefona,da li je tacan podatak stvarno ne znam,nije mi sto je skinula toliko nego mi samo neobicno.
    Jos jedna stvar ja nikad bolji i stabilniji telefon za manje para nisam uzeo u veleprodaji za 175eura prosle godine u julu $_$ neverovatno ali istinito

    ReplyDelete
  17. pa te ikone se animiraju, pise iza sta su, a pise i naprijed kada se spusta ikona "novosti" ili "aplikacije" ok ne pise do kraja aplikacije jer nema dovoljnop mjesta ali takav je to dio koji mi je microsoft dao u SDK. to se zove hubtile i najbolje "imitira" live tile.

    A uradio bi ja sad odma WP Novosti da bude top, ali nije to tako jednostavno kako ljudi zamisljaju, kao evo povuci misem ovdje i klikni misem tamo i gotova aplikacija. I ja sam zamisljao komentare desno. A to sto traje dugo je problem jer on skida bas cijeli clanak i sve sto j eiza clanka, kao i video ako postoji u clanku i sve. uz komentare i skripte. Dok WPC n eskida to nego samo skida tekst i jednu ili dvije lsike i naravno da je onda brze.

    Ja radim vec na poboljsanju i da to na kraju ispadne veoma dobro, i brzo naravno. Ali ulazem vremena koliko imam u taj projekt, a uskoro sigurno necu zavrsiti to sto zelim jer ima bas posla na tome. za mjesec ocekujem prvu verziju da je isprobam licno da je imalo barem kvalitetna. Zato necu nista jos da obecajem jer ima dosta posla oko toga.

    ReplyDelete
  18. Da, brzina aplikacije i sve mi je jasno. A sto se tice data Sense on je poprilicno tacan. 2problem" lezi u istoj stvari sto traje dugo da ucita clanak, a to je sam clanak. on zauzima puno i prvo dok ga skine, to traje. imam u vidu jednu ideju koju mogu navesti na ovu app trenutno dok ne izvrsim skroz novu verziju citanja clanaka. Ali taj proces za novi nacin ce trajati malo duze nego do sada ove funkcije jer ima dosta posla oko toga. Kod mene WP Novosti reicmo ima 80MB iz Data Sense, a vecina toga ide na citanje clanaka jer on skida i slike i kada pustis video neki, sve to racuna. A smanjio sam vec volumen sa kompresijom koliko sam mogao, ali radim sada vec na novom nacinu koji ce biti mnogo brzi. Meni je bitno da ostane ovaj raspored koji je i danas tu. Recimo da ljudi koji citaj u app ne moraju da odu na neki drugi zaslon da bi skinuli app iz clanka, ili ako ima video da ga vide tu direktno i pritiskom na njega da ga i pokrenu. Tako sada trenutno radi WP Novosti, dok kod ostalih moras pojedinacno otici desno pa pise "slike, linkovi, video, aplikacija..." to malo zbunjuje ljude, zasto npr nema lsike u clanku ako postoji tamo desno u "slikama". I prvo dok to programiram sve, potrajat ce. Za sada mislim da je ovako prihvatljiva brzina ko ima 3G ili kucni wlan. a znam da je sporije sa 2g i da traje otvaranej clanaka.

    ReplyDelete
  19. iako imam 3g(brzine ido do 21mb/s) opet traje,o tezini clanka nisam razmisljao,sve jedno interesantnost clanaka i novine koje se objavljuju su ispred kolicine preuzetih podataka

    ReplyDelete
  20. Da, uvidio sam to jos davno. A od danas cu pokusati malo losiji kvalitet fotografija koristiti, uz to cu uvesti jos par promjena a i dalje raditi na tome da otvara clanke kao sto to rade u sve druge aplikacije. Tada nisam znao kako to mogu uraditi, i u tim trenutku je ti bilo "nuzno" rijesenje. :) A posebno loading traje radi komentara. To moram srediti sto prije.

    ReplyDelete

Ostavite komentar