31.5.14

Whatsapp vraćen u trgovinu!

Whatsapp setup

Whatsapp je prije par dana nestao bez glasa iz trgovine, nakon par dana se javio i Joe Belfiore kao šef Windows Phone ekipe povodom povlačenja Whatsapp aplikacije i danas je to opet Joe Belfiore koji najavljuje Whatsapp se vratio u trgovinu.

 

Windows Phone korisnici su morali čuti svakakve komentare o tome kako je Microsoft „nesposoban“ pa je ovo dopustio, ali vidimo isto tako kako brzo Microsoft reaguje! Pohvale cijeloj ekipi ako su riješili ipak „tako brzo“ grešku. I vjerujte nije jednostavno ispraviti grešku koja zahvata milione korisnika. Velika je to odgovornost na razvijačima.

 

Whatsapp nije samo vraćen u trgovinu nego donosi i nove funkcije:

  • Pozadinske fotografije u chatu
  • Postavke za privatnost
  • Automatski download fotografija (postavke > chat postavke > auto skidanje medija)
  • Posebni zvukovi notifikacija (od windows Phone 8 GDR3 pa na dalje dostupno)
  • Razne ispravke grešaka i poboljšanja

 

Ovo su lijepe vijesti za sve korisnike! Whatsapp možete preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

QR_WhatsApp

31 komentara :

  1. Turski Pogreb31 May, 2014

    Update-ovao sam aplikaciju ali sam i dalje u nemogućnosti da promenim sliku pozadine u chat-u. Lumia 520 sa WP8.1 :)

    ReplyDelete
  2. Updatea sam, i sad mi se pojavljuje poruka da mi je whattsapp onemogućen u data sensu i da iskljucim to igranicenje, kad izgasim to ogranicenje i dalje ista poruka. Neće da mi uople otvori poruke, nista...samo mi se ta poruka pojavi ma sto god uradio...:/


    ReplyDelete
  3. jesi pokušao soft reset? možda to pomogne

    ReplyDelete
  4. Meni sve sada prosto leti u odnosu na staru verziju. Sve je nrze,tecnije,brze otvara aplikaciju. Stizu mi poruke odmah lao sms,bez kasnjenja. Super. Lumia 520. Pozadine mogu da menjam kako hocu. Ps: Nisam radio update,nego sam izbrisao staru verziju i skinuo ovu :)

    ReplyDelete
  5. Meni je iskljucen data sense. Ne koristim ga. Nisam radio soft ni hard reset,kod druga na 920 isto nije hteo da radi sa aktiviranim data sense Doduse on ima WP 8 a ja WP 8.1 developers preview( i sve mi radi iako nije zvanicna verzija OS-a,tj finalna.

    ReplyDelete
  6. Vladan Vukajlovic31 May, 2014

    Sve radi ali poxadinsku fotku za chat ne mogu da postavim,probao sam i sa updatom,posle sam ukloniio apl.i instalirao ponovo ,ako primetim jos nesto javljam.

    ReplyDelete
  7. Probao i to ali opet nista...ista stvar :/

    ReplyDelete
  8. Ma ugasen ili upaljen samo se pojavi poruka background data restricted....i prije je data sense bio upaljen pa nije bilo ovakvih problema...

    ReplyDelete
  9. Imao sam i ja isti problem a to je jer sam,potrosio 2gb neta i limit sam,morao da dignem na 3gb i sada radi.Znaci verovatno su ti limit za 3-4g pri kraju pa zato :) Samo digni limit ili iskljuci potrosnju 3g i to je to :) A ovi sto ne,mogu sa promene sliku neka izbrisu whatsapp pa ugase telefon pa onda,istaliraju :) Kod mene moze ali,imam Nokiu Lumiu 1020 :)

    ReplyDelete
  10. I na wp 7.8 radi sve bolje u odnosu na prethodnu verziju. Samo jos da ubace da mogu da se menjaju melodije i na wp 7.8 i bice sve savrseno. Jer telegram za wp 7.8 ima tu opciju.

    ReplyDelete
  11. Pokusaj da povecas limit u data sense. :) i pokreni aplikaciju.

    ReplyDelete
  12. Cudno, slika se poastavlja tamo u postavkama aplikacije, malo je zavucena.

    ReplyDelete
  13. Da, i men idjeluje kao da je brze. cim prode ona njihove zelena pozadina aplikacija je tecna i bez problema...

    ReplyDelete
  14. Ako telegram ima onda bi mogli i oni dodati.

    ReplyDelete
  15. Mozda niej u pitanju data sense nego Battery sense, morate dozvoliti aplikacija da radi u pozadini...

    ReplyDelete
  16. Da, to bi moglo pomoci jer u data sense kod nekih stoji limit na odredenom broju i kada si blizu neke aplikacije ce ili manje trositi ili nikako nece koristiti net...

    ReplyDelete
  17. pod postavkama aplikacije je > chat postavke > pozadina.

    ReplyDelete
  18. Vladan Vukajlovic31 May, 2014

    Posle nekih pola sata pojavila se slika u pozadini bez da sam ista radio .....
    Inace vidan napredak u aplikaciji

    ReplyDelete
  19. SVE POHVALE HVALS WAHTSAPP SE VRATIO

    ReplyDelete
  20. :) skroz neobicno :D a jeste napredak, sve su pomalo sredili tako da se bas primjeti. smao se mora navici sada na ove "manje" poruke, meni izgleda kao da su okviri oko poruka manji postali (u visini)

    ReplyDelete
  21. Gleda san i to je pravilno namisteno

    ReplyDelete
  22. Ali kako prije nije radilo probleme, isto je sve bilo ka i sad??

    ReplyDelete
  23. Vladan Vukajlovic31 May, 2014

    sve postavio posle updatea,nije htelo,izbrisao aplikaciju restartovao fon ponovo instalirao postavio zeljenu pozadinu i nista poslle pola sta radi,sve jedno kakogod vazno da je sve ok

    ReplyDelete
  24. SVE POHVALE ZA WAHTSSPP SAD JE EXSTRA 😉

    ReplyDelete
  25. NAPOKON VRACEN WAHTSAPP

    ReplyDelete
  26. Bojan Brkic31 May, 2014

    Mislim da je ok, poruke stizu na vrijeme, zajedno s notifikacijama. Dakle, radi dobro i na wp 7.8. Nikad ga vise necu izbrisati.......

    ReplyDelete
  27. To i kazem jer ovako ista melodija za sve pa kad svora ne znas sta je.

    ReplyDelete
  28. Ne pricam o watsuppu vec tonu zvona I da nmg da ga postavim.Nzn o kakvih 3500 tonova pricas kad na androidu iz galerije ide set as ringtone simple as that.Ovde je jos dosta stvari konfuzno.

    ReplyDelete
  29. Pa kazes "smjesno da se ne moze direktno zvono sa pjesme da postavi" a ja kazem da nije jer neki imaju preko 5000 pjesama i kako ces onda traziti medu njima tacnu pjesmu? U windows phone tonovi su deklarirani kao ringtones i oni se pojavljuju u rintones. Ima naravno par kriterija, mislim da ne moze biti duzi od 40 sekundi. A konfuzno je jedino sto ljudi ocekuju da na WP radi isto kao na Android. Ja nikad nisam imao problema sa zvonom. Ako zelim zvoni da napravim ima dosta aplikacija koje rezu pjesme u zvona jer ne zelim od pocetka pjesme da mi pocinje pa one mogu izrezati kako zelim i takve aplikacije snime onda kao ringtone i 100% je dostupno iz postavki za zvono. Ima npr Nokia ringtone maker, i drugih u trgovini ako ne i 15 odlicnih koji mogu pomoci.

    ReplyDelete
  30. Kod mene radi s kompa prebacim pjesmu koju hoću u ringtones i u podešavanju zvuka zvona vidim sve što sam ubacio u ringtones mapu...

    ReplyDelete
  31. Moze jedna pomoc? Imam problem sa whatsapp,ne dozvoljava mi pristup aplikaciji,pise da sam ukljucio restrict data backround a iskljuceno mi je,pokusao sam da ukljucim pa iskljucim ali ne vredi,a preko wifi radi normalno. Ja sam na wp8,nisam jos presao na 8.1,da nije tu neki problem?

    ReplyDelete

Ostavite komentar