6.5.14

Metrotube popularna Youtube aplikacija ima nadogradnju

MetroTube orginal Setup[2]

Metrotube je jedna od Youtube aplikacija na trgovini koje je meni zapala za oko jos u doba WP7 uređaja, danas je ona jedna od najboljih i ima slijedeću nadogradnju. U današnjoj nadogradnji ne donosi nikakve nove funkcije nego samo prozirni Live Tile koji je u skladu sa WP8.1.

MetroTube setup[2]

Mnogi korisnici su dali aplikaciji Metrotube loše ocjene jer nema transparentni Live Tile, a malo je to prestrogo ocjenjeno jer WP8.1 oficijelno još nije ni izašao. Ipak razvijač je poslušao i te korisnike i dodao transparentni Live Tile. Pored toga nije bio log o promjenama tako da možemo samo nagađati šta je novo. Aplikacija jeste plaćena, ali zato je i ažuriraju češće nego ostali razvijači svoje aplikacije.

metrotube transparent live tile

Da bi izmijenili Live Tile izgled u Metrotube morate u postavke aplikacije i tamo imate stavku za Live Tile, naravno je razvijač ostavio i stari dizajn, kome ovaj ne paše da može njega odabrati.

Metrotube sa QR Code





37 komentara :

  1. Za mene je bila najbolja dok nisam probao OneTube, pre par dana je bila besplatna. :)

    ReplyDelete
  2. da OneTube ima lijep logo, mada je nisam isprobao. Moram i nju vidjeti pa uvrstiti u clanke

    ReplyDelete
  3. Jos kada se podesi select theme na dark, izgleda predobro. Meni licno dosta znaci kad kod pretrage izbacuje rezultate i pre nego sto ukucam sve sto zelim, a moze da pusti i samo ton bez slike ( znaci kad je los net ili da se ustedi prenos podataka). :)

    ReplyDelete
  4. McMatkovic07 May, 2014

    Ne znam za a vas ali strasno me zivcira music za 8.1, pesme koje imam u fonu ne mogu naci u listi music wp 8.1.(fale neke). Nasao sam u story music hub wp 8.0 i sve su pesme tamo kao sto bi i trebalo biti...

    ReplyDelete
  5. McMatkovic07 May, 2014

    Ajde posalji link ja ga ne mogu naci...

    ReplyDelete
  6. McMatkovic07 May, 2014

    Nasao...

    ReplyDelete
  7. Mnogo bagova na 8.1. Bas sam ovaj metro tube morao da intaliram jer mi IE puca svaki put kada je neki video snimak sa yt na stranici. A na yt iz ie vise ni ne pokusavam da otvorim jer je pravo mucenje. Telefon pocinje da blinka kada krane video i ie se sam ugasi. Na 8.0 se to nikada nije desavalo.

    ReplyDelete
  8. Da, dobra je evo isprobao sam ali nije bas tecna na lumia 925. Mislim ako zele bas da budu jedna od galvnih moraju ispraviti takve stvari. Evo npr mojih bugova koje sam nasao odma, opis ispod video zapisa ima veliki bug i ako ga pritisnes dva puta prstom aplikacija postane nestabilna i "poludi" sva se trese po zaslonu i rastavlja u dijelov.le. Cak na kraju i zakljuca moj telefon :S . To se ne smije desavati. A inace je dobra

    ReplyDelete
  9. Ja licno nisam imao problema sa youtube na IE. Koji je telefon kod vas u pitanju?

    ReplyDelete
  10. 100% sigurno? Music u 8.1 bi trebao pokazati sve pjesme, nema razloga da ih razdvaja, osim ako su neke pjesme zasticene.

    ReplyDelete
  11. McMatkovic07 May, 2014

    100%. U pitanju si lekcije iz kursa koji pohadjam. Fali cetvrtina ali kad otvorim u nekom drugom plejeru,sve je na broju. Btw,u app 8.1 posle svake pesme mi se cuje neki kratki sum dok se u 8.0 to ne deseva. :)

    ReplyDelete
  12. McMatkovic07 May, 2014

    Kod mene na 820 je sve ok sto se toga tice...

    ReplyDelete
  13. McMatkovic07 May, 2014

    8.1 je preview bice bolji...a i sad mi je bolji nego 8.0. ;)

    ReplyDelete
  14. Veoma neobicno ali vjerujem ti. Ima vise ljudi koji kazu za taj sum. A sto se tice pjesama wp ekipa radi na music za 8.1 non stop. Ipak moramo shvatiti da je ovo razvijacki pregled i nije za opstu upotrebu. Music za 8.1 ce imati nadogradnje svake dvije sedmice i nedavno je imala dvije nadogradnje, uskoro ide slijedeca. A naravno nedostaje jps i firmver koji utice na pucketanje tokom video zapisa ili muzike itd. Mnogo toga firmver rijesava. I proizvodaci su dobili prike nas wp8.1 da rade na njemu da bi bio spreman do oficijelnig termina u junu/julu

    ReplyDelete
  15. 520.. mozda je do rama..ali me nervira sto jedna tako obicna stvar koja je radila ranije normalno sada na 8.1 ne funkcionise kako treba I treba da trazim druge aplikacije ..na metrotube I ythd aplikaciji sve radi ok a u ie ne radi..kao I sa mobilnim netom..uc radi bez problema a ie ni nakon druge nadogradnje mreze nista..

    ReplyDelete
  16. da, razumijem potpuno. Zato je ovo i pregled sam onog sto ce oficijelno izaci. Jedino sada me zanima kako youtube aplikacija od Microsoft-a ova, ona vodi direktno do IE11 i u njoj radi, a kada pokrenes IE11 i pokrenes youtube ima problema?! Jer youtube aplikacija koja je na trgovini koju je Microsoft pravio je samo link do stranice. A sto se tice neta i to razumijem da je frustrirajuce, ali pokazuje se da su u pitanju manje mreze koje su sa naseg regiona npr. tu gresku nemaju korisnici AT&T jer su je odma rijesili. Tako cei zna nas balkan rijesiti sve mreze vjerovatno od oficijelnog datuma izlaska WP8.1.

    ReplyDelete
  17. A zaboravio sma reci da je moguce da radi rama sada koci u IE prikaz video zapisa. Prije je bilo da se otvori uatomatski video plejer sistemski i on je trosio za sebe ram dok je onaj izvor odakle je video "zamrznut" i nije trosio dalje ram. U ovom slucaju WP8.1 video se pusta direktno u IE11 na web stranici i to trosi vjerovatno vise ram nego prijasnja metoda.

    ReplyDelete
  18. Naime nisam imao youtube aplikaciju od microsofta instaliranu.. imao sam samo metro i yt hd ..
    sada sam instalirao zvanicnu i izgleda da u njoj ima neka zakrpa..na prvi pogled posle malo surfa po netu sa ie problem je nestao!! znaci instaliranje zvanicnog yt app od microsofta izgleda da je resio moj problem :) ie ne puca I yt sada lepo radi bez blinkanja I pucanja u IE ! cudno :)
    Hvala Dino :)

    ReplyDelete
  19. Vladan Vukajlovic07 May, 2014

    Dino a gde kad pritisnes dvaput se to desava ja sam do sada tipkao jedni 30 -40 puta po ekranu i nista mi se ne desava

    imam drugi bug kad je HQ u landscape i prebacim u portrait ekran zacrni i onda napamet po ekranu tipkas da zaustavis reprodukciju (zvuk normalno ide) i kad zaustavis zapis pojavi se nazad sve ????
    ponovo pokrenes radi ako ponovis iz landscape sve se ponovo desava :(

    ReplyDelete
  20. Dino moze pomoc,gdje se sada nalaze zadaci u pozadini?

    ReplyDelete
  21. all settings - battery saver - usage

    ReplyDelete
  22. Nevezano, za ovu aplikaciju, ali da li ja to vidim na wpcentral, text o aplikaciji Prognoza? Svaka čast

    ReplyDelete
  23. Da, danas opet kao praznik za Prognozu. Prvi je bio Windows Phone Challenge, drugi ovaj :) samo sam isto tako primjetio jos stvari koje treba izmjeniti kao izlazak/zalazak sunca. Izgleda server salje uvijek vrijeme kao Evropsko, a ko je u londonu recimo dobije odma pogresno vrijeme... Ali to nije nesto strasno za ispraviti :P

    ReplyDelete
  24. Ispod video zapisa odma, ima onaj opis videa i na njega kada klikam vise puta zaredom onenote bas ima problema i cak mozes zakljucati telefon sto je inace nemoguce bet tipke za zakljicavanje ili da vrijeme istekne :) ne znam kako. Mozda je do 8.1.

    ReplyDelete
  25. Nema veze, nije to ništa srašno, i ovako je jedna od (moje mišljenje) najboljih aplikazija za vremensku prognozu

    ReplyDelete
  26. Vladan Vukajlovic07 May, 2014

    Isprobavao ponovo sa tipkanjem po ekranu i nista se ne desava ,jedino ovo sto sam prometio iz landscape u portrait mode zatamni ekran i nista se ne vidi -mrak :d ,ali kad pauziras pa okrenes onda je normalno :p ,ludilo ne moze sve glatko da radi ali nije strasno

    ReplyDelete
  27. Imamo najbolje korisnike na svijetu, najdraze mi je ovako dok ja ne dodem da vidim kako su jedni drugima pomogli :D

    ReplyDelete
  28. Veoma cudno ali dobra vijest :D ja znam da u WP7 bez youtube aplikacije koju je microsoft napravio nije mogao se pustati video sa youtube tako da u njoj ima nesto sigurno sto pomaze.

    ReplyDelete
  29. U OneTube aplikaciji? da ne pomjesamo sa MetroTube radi clanka. onda je mozda samo do mene ili do lumia 925 taj mali bug mada meni ne smeta. Pokusat cu snimiti sa video preko project my screen taj bug pa mozda posaljem video razvijacu. a lijepa je onako app OneTube.

    ReplyDelete
  30. Vladan Vukajlovic07 May, 2014

    da da u Onetube
    metro nemam

    ReplyDelete
  31. Ako se dobro secam B92 aplikacija tj, video iz te app ne moze da se pusti ako nemas ms-ovu app za yt.

    ReplyDelete
  32. Sad sam testirao i radi bez yt app,. Bio je problem ranije na wp7.

    ReplyDelete
  33. Na Samsung Ativ S nena taj bug sa tipkanjem (proverio), ali ima to sto kaze Vladan (samo u HQ kvalitetu). Zanimljivo je da mnogi korisnici Androida u mom okruzenju balave kad im pokazem app (namestio crnu pozadinu). :)

    ReplyDelete
  34. Vladan Vukajlovic08 May, 2014

    Stigao mi pre pola sata update za Prognozu ali ne vidim sta je novo,ili je ne gledam dobro 😃?
    Uglavnom pored tog update stiglo mi i za BlueSkies i OneTube.

    ReplyDelete
  35. Da, evo pisam bas clanak o OneTube i Prognozi da imaju update, a za prognozu je novo da su izlazak/zalaz sunca ispravljeni. nisam ni primjetio da su sat ili dva na nekim lokacija i vise razmaka imali od pravih vrijednosti. Posebno se to primjetilo jucer nakon sto je WPC objavio clanak neki su se zalili pa sam provjerio i bili su u pravu. Malo sam morao mozgati i pronaci razliku u satima a uzeti u obzir vremensku zonu u kojoj je trenutno korisnik pa umanjiti ili uvecati sate za tu razliku :)


    Kod nas se to nije primjetilo jer je server od izvora vjerovatno ovdje negdje oko nas, sat ranije ili kasnije. pa sam mislio da pokazuje tako i ostalima :D

    ReplyDelete
  36. Vladan Vukajlovic08 May, 2014

    Molim te proveri tekst iznad jos jedanput imas par promasenih slova

    ne smeta ali ce neko misliti da radis nesto drugo :p
    Hvala na brzom odgovoru i pozdrav

    ReplyDelete
  37. oops to se desilo jer sam pisao preko telefona i preletio u sekundi :D

    ReplyDelete

Ostavite komentar