24.5.14

WP Novosti, nove funkcije stranice

Screenshot (240)

 

Danas smo spremili nešto novo za vas. Svako ko ima Windows 8.1 ili WP8.1 će moći od ovoga profitirati. WP Novosti od danas ima tzv. pinovanu stranicu. To znaći da možete iz IE na Windows 8.1 ili WP8.1 zakačiti „Live Tile“ na Start zaslon telefona ili računara i tu nije kraj, nakon što zakačite stranicu vaš uređaj će početi skidati slike i naslove zadnjih 5 članaka i to će prikazivati na širokom Live Tile naizmjenično.

 

Screenshot (242)

 

Screenshot (241)

 

Ovako će taj Pin koji je napravio IE vrtiti zadnjih 5 članaka pod uslovom da imate internet, naravno će i sam skidati nove članke/slike bez da otvarate stranicu, jedino što nema jesu notifikacije.

 

wp_ss_20140524_0011

 

Ova funkcija je tek dostupna sa 8.1 nadogradnjom na WP i Windows sistemima, sa malom promjenom koda stranice to smo omogućili za vas. Pogledajte sliku iznad kako to izgleda na Windows Phone 8.1.

16 komentara :

  1. Vladan Vukajlovic24 May, 2014

    Jedno pitanje,da li imas informaciju kolika je potrosnja u mb na mesecnom nivou

    ReplyDelete
  2. Tesko je to izracunati jer se to broji kao potrosnja IE... Mogu malo se raspitati i vidjeti koliko je okvirno. Mada mislim da nije preko 5mb mjesecno jer ova jedna fotografija je thumbnail i nije puna rezolucija. I samo su oko 80kb po slici. I jednom skinute slike ostaju u cache memoriji od IE.

    A mozemo izracunati, ako npr ima 5 clanaka u jednom mjesecu to je 400-500kb. Sada ako ima recimo 30 clanaka mjesecno to je 6x vise. Oko 2.4-3mb za cijeli mjesec. I ako su fotografije i vece ponekada radi "vise" boja onda se ne moze povecati za vise od 80% recimo ako je jednobojna fotka kao jedan od proslih clanaka "lenovo" fotka u IE thumbnail 100kb, a nije ni 50, ali recimo 100kb onda sarena slika je 150-180kb, zato sve zavisi od fotografija. Ali uglavnom nike mnogo. Za aplikaciju wp novosti radim vec na znatnom poboljsanju i smanjenju potrosnje.

    ReplyDelete
  3. Imam jedno pitanje,imam lumiu 625 zelim znati koji je najbolji kliner za isti?Kao sto na PC imam Ccleaner,verovatno postoji tako nesto i za telefon?Hvala pozz

    ReplyDelete
  4. Pozdrav,

    WP je tako napravljen da nema nikakve koristi od bilo kakvih cleanera. Niti antivirusa, ni slicno tome. Jer WP nema sta da cisti, mislim ne treba app za tako nesto to sistem sam rijesava.

    Niti postoji ijedan virus za WP, a i primjera radi CCleaner cisti registry memoriju racunara, to stvarno nije potrebno na WP. :) niti Microsoft dozvoljava aplikacijama da koriste sistemske podatke. Tako se ne moze ni stvoriti "krs" koji bi trebale te apps da rijese. :)

    Niti WP ima task killere ili slicno. Sve sistem sam rijesava i to rijesava fantasticno.

    ReplyDelete
  5. Hvala puno.Jos jedna velika razlika izmedju androida i w8.

    ReplyDelete
  6. Vladan Vukajlovic24 May, 2014

    Hvala Dino na brzom odgovoru.

    ReplyDelete
  7. sve pohvale za apk stvarno je extra al nevezano za clanak jel dobar izbor Nokia Lumnia 1020

    ReplyDelete
  8. Vladan Vukajlovic24 May, 2014

    Za fotografiju sigurno da je najbolji izbor,mada odlicne rezultate daje i 925,ako ti je potreban za internet,video onda 1520.

    ReplyDelete
  9. hmmmm jednostavno 1520 nezz ogrpman mi je, a ovaj je neke razumne velicine al nisam se sjetio 925....

    ReplyDelete
  10. Da 1520 jeste ogroman :) i potezak ako uzmemo u obzir 209g. ok za 6" i nije toliko tezak ali ipak. 925 je lagana, laksa od 1020, ali zato malo slabija kamera. Svaki model ima svoju neku prednost.

    ReplyDelete
  11. :) ja sam zadovoljan :D ali zna se da sam uvijek pozitivan i cak ako ima bugove ja bi rekao da je dobar. a iskreno govoreci sto se tice baterije mislim da oni ne mogu tu nama puno pomoci, to oko baterije vjerovatn osu rijesili neke stvari u pozadini oko Cortane ili oko nekih stvari koje mi ionako nemamo na nasim regijama.

    A napisao je Vladan (citaoc) nedavno o tome nesto na temu http://www.wpnovosti.com/2014/05/windows-phone-81-ima-svoju-prvu.html#comment-1387069093

    Pa provjeri kakva su njegova iskustva, jer je on i testirao bas, a ja ne. Ja ukljucim telefon danas 10 puta u usb da bi prebacio svoju aplikaciju na telefon ili slicno i onda se i zezne svako mjerenje baterije sto postoji :D kod mene to svakako ce pogresno izmjeriti jer svaki put kada prikljucim na usb da bi prebacio app wp8.1 restartuje brojac kao da sam stavio na punjenje...

    ReplyDelete
  12. Ja mislim sa mogu jer baterija na wp8 teaje solidno. Na wp8.1 je uzasno, znaci da je do sistema. Zlo ako to ne poprave do 24. juna.

    ReplyDelete
  13. Ja kada sam praio malo sta trosi bateriju, to su direktno aplikacije, a ne sistem. sistem sam od sebe u standby ako nemas nikakvih aplikacije moze 10-20 dana da stoji bez problema spojen na wifi cak. I to sam cak i provjeravao nakon sto sam dobio lumia 925 lumia 920 je otisla na testiranje :) Sto se tice 8.1 aplikacije vjeruj mi da nekako vise trose. to jeste povezano s tim da aplikacije nisu ni napravljene jos za 8.1 kao recimo viber, whatsapp, instagram, i sve ostale aplikacije koje nisu imale nadogradnju poslije 14.04. one su jos 8.0 projekti.

    Zbog toga Microsoft i "gura" razvijace na 8.1 jer on manje trosi memorije i fluidnije rade aplikacije koje su projektovane direktno za 8.1. Naravno razvijaci tu moraju uraditi nesto ali ja licno mislim da Prognozu nikad necu moci prebaciti na 8.1 radi ogranicenja koja donosi radu u pozadini 8.1 projekt. isprobao sam i ne ide jednostavno. Za WP Novosti app je moguce i to ce se uskoro i desiti da ce dobiti 8.1 verziju. Facebook je npr se prebacio na 8.1 aplikaciju, ali i oni imaju problema s tim jer je prelaz ipak tezi nego sto je prvobitno bilo "razglaseno" razvijacima.

    ReplyDelete
  14. Dino,moze li malo pomoci oko live tile-a za WP Novosti,jer je kod mene i dalje sve po starom...

    ReplyDelete
  15. Ukapirao,a lepo pise iz IE a ne iz aplikacije :-D

    ReplyDelete
  16. Da, :) za aplikaciju uskoro dolazi neke druge novosti, live tile jos nije u pripremi. Bitnije mi je srediti brzinu otvaranja clanaka u app za sve korisnike a blizu sam da imam gotov primjer da radi sve kako treba. :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar