10.5.14

Music aplikacija danas ima slijedeću nadogradnju

Music App Setup

Music ili standardna muzička aplikacija u WP8.1 danas je dobila novu nadogradnju koja ne donosi nove funkcije ali u log fajlu o promjenama navode da se radi o „važnim“ ispravkama grešaka i generalno poboljšavanje performansa. Iako slijedi sada nadogradnja za nadogradnjom korisnici ostaju i dalje nezadovoljni. Ja lično, za moje potrebe, sam zadovoljan jer mi je potrebno samo da imam listu svih pjesama i da mogu potražiti pjesmu po imenu ili izvođača. Dok malo zahtjevniji korisnici već imaju dosta problema sa aplikacijom.

Microsoft ekipa je napravila i uservoice stranicu na kojoj svako može dodati svoje sugestije, i kako vidim već je dosta ljudi sugeriralo promjene i nove funkcije, a i ekipa koja održava uservoice za muzičku aplikaciju odgovorila je na neke od njih da u slijedećoj nadogradnji te funkcije dolaze. Pogledajte više informacija pod – xboxmusic.uservoice

Ko još nije skinuo aplikaciju može je skinuti ispod, klikom na sliku ili skeniranjem koda kao i do sada. Ako primjetite neke nove funkcije ili promjene koje su vam pomogle javite nam u komentarima.

qr_xbox_music_1

17 komentara :

  1. McMatkovic10 May, 2014

    Nevezano,ima li neko problema sa Glance? Nece od danas da mi otvori...

    ReplyDelete
  2. Skini sys app puscher i update-uj glance imas i beta glance wallpaper da mozes da stavis i skiku na glance ekran.Ja jesam vev i sljaka ko zmaj.

    ReplyDelete
  3. McMatkovic10 May, 2014

    Hvala.

    ReplyDelete
  4. Jel iko u BiH skinuo ovu aplikaciju ?

    ReplyDelete
  5. Miralem Suljić10 May, 2014

    Nije ,pise da nije dostupna.

    ReplyDelete
  6. Jesam ja, koji jezik je vama na telefonu? I na kojoj je regiji telefon?

    ReplyDelete
  7. Miralem Suljić10 May, 2014

    Jezik hrvatski regija bosna i hercegovina

    ReplyDelete
  8. Miralem Suljić10 May, 2014

    Takođe nevezano😊 nemogu otvoriti extras+info u postavkama uopste. Jednostavno se nista ne desava. L520 wp8.1

    ReplyDelete
  9. Cudno, ni jedno ni drugo se ne smike pojaviti. Dobro osim aplikacija, moguce da je nisu ni objavili za BiH trgovinu. Jesi li pokusao promijeniti jezik na neki drugi i regiju isto? Neke aplikacije imaju generalno problema sa nasim jezicima. Npr accuweather na 8.0 imao je ili ima jos problema sa hrvatskim jezikom. Mislim da su to rijesili ali evo vec novih problema, za srpski jezik na wp8.1 aplikacijama se mora dodati jos jedan jezicki fajl i po meni su tu pretjerali. Za jedan jezik imamo po 5 opcija, dok veci jezici od nasih imaju po jednu stavku. Moguce da ova music nova verzija nema hrvatski jezik, mada pise da jma i zato mi nije jasno :D

    ReplyDelete
  10. Evo provjerio sam i radi BiH regije nije dostupna. Jer trgovina prepozna wp8.1 i trazi odgovarajucu app, medutim izgleda za BiH 8.1 verziju nisu jos objavili. Da se to rijesiti prebacivanjem regije na hrvatsku, njemacku, mozda i srpska, amerika, v.britanija. I nakon instalacije vratiti. To je razlog zasto ja ne petljam na telefonu ni jednu nasu regiju niti jezik. Dzaba nas jezik ili regija kada ce me uskratiti na ovaj nacin.

    ReplyDelete
  11. Miralem Suljić10 May, 2014

    Regija USA jezik engleski I radi. Nije da mi treba ovaj update ali neka ga. Nas jezik vise ne postavljam.

    ReplyDelete
  12. Da, tako je najbolje, onaj koji jezik znas dok nasi napreduju sa svim funkcijama izaci ce i WP9. Ali iskreno to je razlog zasto ja ne koristim nase jezike na telefonu, znam da se neki zale sto objavljujem ovdje njemacke screenshotove, ali uvijek nesto ima da bude prepreka nasoj regiji i ako imam vec wp8 zelim punim kapacitetom da ga koristim.

    ReplyDelete
  13. Vozdrica,nevezano za temu interesuje me jeli neko imao slicnih problema i moze li mi neko dati savjet sta da uradim i pomoci mi.Naime nemogu da se prijavim na xbox racun.Znaci niti jednu jedinu igricu ne mogu da skinem iz trgovine.Ustvari trazi mi kada recimo hocu da skinem Fifa 2014 da napravim postavke za xbox avatara.Onda mi trazi da ukucam drzavu i datum rodzenja ali naravno kada sve to obavim izbaci mi KOD POGRESKE 80154002 .Mobitel je Lumia 920,kupljena kod operatera BHTelekom.Inace isao sam i na Live racun s kojim sam se prijavljivao i tu sam namjestio sve detaljno informacije kao i datum rodzenja.Volio bih ako mi neko moze pomoci.Da pokusao sam s fabrickim vracanjem postavi telefona ali ni tada nista se nije promijenilo.

    ReplyDelete
  14. Miralem Suljić11 May, 2014

    Mislim da Xbox nije dostupan kod nas. Na wp7 si mogao da se prijavis kao guest I skiines igre Ali sada to ne ide. Meni nije uspjelo ni sa promjenom regije ali jeste preko usb konekcije. Uđi na market sa komp. I instaliraj igru na mob.samo slijedi uputstva.

    ReplyDelete
  15. Mene uzasno nervira ova Microsoft camera. Desava se da nece da je otvori pa moram restartovati telefon, a onda sve radi. Da li je neko dobio update na odredjenom regionu? Ja sam na USA, a jezik telefona je engleski (usa).

    ReplyDelete
  16. Ako ste na WP8.1 preview onda se zna desiti kamera ne radi, to je rizik kada se koristi novi softver bez optimiranog firmvera (od proizvodaca). A update koji ste dobili vjerovatno je jezicni fajl za tipkovnicu i govorne upute.

    ReplyDelete

Ostavite komentar