9.5.14

Dostupna nova nadogradnja HERE mapa za cijeli region

Here maps

Here mape na Windows Phone 8 su veoma cijenjene od korisnika jer i našim inače siromašnim područjima mape na WP8 rade dobro i prikazuju informacije veoma precizno. Naravno Nokia je zaslužna za to jer WP8 koristi njihov sistem „HERE“ za mapiranje svijeta.

Od danas mape imaju još jednu nadogradnju iako su prošlu tek nedavno imale. Šta je novo u njima?! Ove mape donose više (detaljnije) zelene površine i šume, tako i oznake za iste.

Kako ih preuzeti?! Jednostavno, u postavkama pod aplikacije tabom odabrati mape zatim „traži nadogradnje“. Zavisno od države za koju imate mape nadogradnje će biti različitih veličina, tako npr za BiH je oko 20MB, za Hrvatsku ima 29,5MB novog materijala, za Srbiju nisam dobio jos informaciju koliki je fajl. U svakom slučaju je lijepo vidjeti da Here sistem radi i da se ažurira često. Posjetite i stranicu here.com i provjerite jeli vama pašu njihove mape kada ste za računarom. Generalno here.com i Here mape na vašem telefonu su sinhronizirane, to znaći da će omiljena mjesta s telefona biti dostupna i na računaru (ako ste ulogovani).

61 komentara :

  1. Bas me je danas izdala L920. Nikako da se poveze. Dva sata trajalo povezivanje + ukljucen mrezni internet. Izvadio me je dobri stari Symian koji se bez neta poveze za 10ak sekundi.

    ReplyDelete
  2. veoma cudno :( kod mene lumia 920 imala je veoma jak GPS i nezavisno od interneta na telefonu locira u roku 2-3 sekunde, sa internetom naravno uvijek brze. Jesi li mozda se pomjerio od zadnjeg mjesta prebivalista recimo nekih 50 km, a da su ugasene bile lokacije?! To se zna desiti ako se pomjeris dosta od svoje prosle lokacije pa telefon mora nanovo "cijelu" lokaciju izvesti umjesti djelimicnu koju izvodi inace.

    ReplyDelete
  3. Kad bi HIRE DRIVE trebao biti dostupan za sve korisnike wp.8.1? Mislim osim Nokia mobile..

    ReplyDelete
  4. Srbija 30mb update.Perfektne mape,bolje od google-ovih.Kod mene licno ima stvari koje na guglovim jos nisu ucrtane...

    ReplyDelete
  5. Negde sam citao da lumie 920 imaju los gps prijemnik. Ja mogu samo da potvrdim. Stalno su muke sa povezivanhem. Ovo danas je bila agonija, a bas mi je bilo potrebno. Posto sam znao d L920 nije pouzdana, ponesem i 701 symbian. Par sekundi i povrzano. Znam samo da lumia 800 je tezak invalid od telefona ali gps ima neverovatno dobar. Taj fon je bez neta u zatvorenom prostoru nalazio za par sekundi satelite.

    ReplyDelete
  6. Slicna situacija je i kod mene, nisam ni znao da ulica pored mene ima i ime dok nisam poceo HERE koristiti :) a najbolja stvar na HERe.com mozemo i sami prepravljati mape, ulice, imena, mjesta itd. Kao otvoren rad i aktivne sugestije za sve mape na svijetu. odlicna stvar. a besplatna.

    ReplyDelete
  7. tako bi trebalai l920. ako ima takav problem ja bi to poslao u servis, ali iskreno. evo link sam pronasao gdje isto tako ljudi imaju problema. A ja u podrumu svom cak imam signal. ok trazi ga ipak malo duze ali ima signal, tacno locira. na neki nacin. I djeluje mi cak da ima bolji gps nego lumia 925.

    http://discussions.nokia.com/t5/HERE-Location-based-services/New-920-Serious-GPS-Problems/td-p/1607060/page/2

    ReplyDelete
  8. Dostupan je, samo sto jos nisu pustili za nas region. Promenis na USA i stvar resena.

    ReplyDelete
  9. I ja kako sam upucen dostupan je here drive (obicni) odavno vec. Isto tako here maps i here transit.

    ReplyDelete
  10. Dostupan je i Here drive +, ja ga instalirao na Ativ S. :)

    ReplyDelete
  11. Super, to nisam znao :) rekli su sa WP8.1 ali eto amerike izgleda sve dobija odma :D

    ReplyDelete
  12. Ma koji servis. Gps radi, sad sto je los uredjaj to je moj problem. Skola za drugi put. Mape su ok, ali realno google mape su bolje. Imaju vise ruta ucrtano. Here ne prepoznaje stepenice, trotoar ili mali put koji povrzuje ulice i za navigaciju hodanjem daje mnogo duzu rutu. Tu je google daleko bolji. Za Srbiju imaju greske, daleko je to od savrsenstva. Te greske na Here za koje znam na Google mapama ne pistoje, sve je tacno. Ne znam zasto svi u glas pricaju da je Here bolji.

    ReplyDelete
  13. Da, radi GPS, ali GPS nije uredaj koji ima samo crno i bijelo tj. radi ili ne. On ima nijanse koliko dobro radi, a ako lociranje traje duze od 5-10 sekundi onda nesto nije uredu. Jer to nije inace normalan rad na lumia 920. garantujem ti. A evo prelgedao sam i lokaciju koju si poslao, zaista ne vidim ulice koje ne postoje. uaplio sam i satelitski snimak i jesu mape generalno na toj lokaciji pomjerene sve na desno i dole malo ali sve su ulice ucrtane koje i postoje. Kako je vidim.

    ReplyDelete
  14. I ne mogu ni da otvorim google maps, error 404.

    ReplyDelete
  15. Kod mene se lumia 920 spoji za 2-3 sekunde uvijek gdje god da se nalazim

    ReplyDelete
  16. Nema boljeg prograna za navigaciju od Here, probao sam do sada sve programe tog tipa.

    ReplyDelete
  17. Ono sto mi najvise smeta je da ,prilikom pretrazivanja, telefon trazi povezivanje na mobilnu mrezu,sto moze biti nezgodno kada ste u inostranstvu. Licno mislim da je Copilot bolja navigacija,ali nije free

    ReplyDelete
  18. Vladan Vukajlovic09 May, 2014

    Eto,toliko sam sam pisao ja sam prvi dan po udate na 8.1 instalirao na Ativ S Here Drive + ali Here Transit nece probao vise puta

    ReplyDelete
  19. Ja na L800 koristim Nokia Drive i sve super radi samo što nije omogućeno da prstom prebacim rutu na cestu koju želim. Recimo, kad idem iz Zagreba starom cestom bez obzira gdje sam, ako ubacim rutu prema kući ona me šalje na autocestu.
    To se može izbjeći tako da isključim ceste sa naplatom i brze ceste onda me vodi gdje ja hoću. Nije to čak ni mana ali bilo bi zgodno kad bi se moglo samo povući rutu na željenu cestu.
    Meni se isto nekad dogodi da se gps blesira ali to je u otprilike 5 sekudni duže čekanje, u vožnji ga isto odlično hvata dok sam na Nokia 5800xm nekad imao u vožnji problema da nije moglo uhvatit GPS nego tek kad stanem.

    ReplyDelete
  20. zippoo8709 May, 2014

    i ja sam jucer imao probleme sa prvim povezivanjem GPSa na L520
    prvo se nije htjelo povezati a na ekranu mi je bila lokacija od zadnjeg ukljucivanja,znaci sarajevo i stojalo je tako zadugo...zatvorim i ponovo otvorim here + i onda me naslo ali opet malo trzalo prilkom kretanja
    danas sam upalio da opet testiram i odma me je pronaslo i pratilo moje hodanje bez ikakvoh trzanja
    a jucer sam isto uradio update BiH mapa...tako da je moguce da su svi imali probleme prilikom prvog pokretanja a moguce je da i sporije trazi ako je zadnja lokacija bila udaljena,u mom slucaju skoro 200 km od trenutne

    ReplyDelete
  21. Spoji da bude povezan, ne ono sa krugom koji pokazuje pribliznu lokaciju?

    ReplyDelete
  22. Nezgodno je ovako da to objasnim. Here pokazuje nekih 10 ulica koje tu ne postoje, sad su 4 fabrike a pre je bila kasarna. Google bas tacno prikazuje. Ima mnogo mesta van Srbije gde Here nema ucrtane neke puteve, pesacke staze, bicikl. staze, autobuska stajalista i zbog toga daje mnogo duze rute. Sad i Googke ima offline mape.

    ReplyDelete
  23. Prebacio sam na USA i bez problema instalirao Here drive extra radi.. Hvala druze...Prije sam koristio Here mape kao nav..al sad cu da izbtisem kad ima herr drive mislim da here maps nema veze sa drive ?

    ReplyDelete
  24. Imam veliki problem. Uradio sam update mapa i sad ne mogu da ih obrisem,a cim upalim here drive ili here maps odma mi gasi telefon. Ponovo sam instalirao aplikacije,ali opet isto. Inace,imam nokiu lumiu 625 i wp8.1

    ReplyDelete
  25. Ja sam pre imao Nokia Lumiu 920 i nikada nije imala probleme pri povezivanju,naprotiv radila je sve u 2-3 sekunde,a probao sam je svugde posto cesto putujem za Bec i Zurich i znaci radila je.A sad je koristi brat i radi mu savrseno,ja sada koristim Nokia Lumiu 1020 i na njemu gps radi extra.To je mozda neka serija sa greskom,najbolje odnjeti u servis ili videti gde na kakvom oficijalnom forumu od Nokie.

    ReplyDelete
  26. HERE MAPS I HERE DRIVE NA HTC 8X RADI EXTRA...

    ReplyDelete
  27. Na kojem j jeziku telefon? Mozda je problem do toga?! Mape se mogu izbrisati lagano. kada odes u postavke telefona gdje pregledas na nove verzije mapa, imas iznad dugme "skini mape" tu imas sve drzave koje si skinuo, na dnu imas sada ono dugme za selektiranje, pritisnes njega pa kvadratic do drzave, i na dnu ce se pojaviti kanta za smece. i ona izbrise te mape. :)

    ReplyDelete
  28. u here drive+ a vjerujem i u here drive ima i navigacija bez povezivanja s netom. u postavkama aplikacije ima stavka za to. Zato i sluze mape ove koje skidamo, da bi offline mogli koristiti.

    ReplyDelete
  29. Here TRansit kod nas i nema bas nekog smisla. barem u BiH nema nista sto bi trebalo biti u Here Transit, dok primjera radi u Njemackoj prosle godine jos dok sam bio ukucam lokaciju gdje zelim da idem, bilo koji grad. i on mi od trenutne lokacije pronade najblizi bus, nakon toga voz, pa opet bus i mogu reci stvarn onade najblizu rutu i najbrzu. Posebno je dobro kada si u nekom novom gradu i takve stvari pomazu da se snades jednostavno i bez problema. Linije su uvijek aktuelne, aplikacija uvijek ima najnovije termine voznje...

    ReplyDelete
  30. Pa da poveže odma

    ReplyDelete
  31. Proracun nekih ruta je nemoguce odraditi bez povezivanja na net

    ReplyDelete
  32. Ne vredi. Cim udjem u memoriju telefona pa da udjem u mape,on mi odma restartuje telefon. Isto i kad udjem u maps i here drive. Inace,telefon je i na engleskom bio i na srpskom.

    ReplyDelete
  33. Ne ulazite u mape. Odete u postavke telefona. Tamo pod drugim tabom "aplikacije" ima stavka "maps, karte, mape, karten" zavisi koji jezik ko koristi, i onda ovo iznad sto sam naveo. Izbrisete mape. Mada mislim da greska ne bi trebala imati veze s tim. Ali isprobajte

    ReplyDelete
  34. Molim da mi neko odgovori, ako odem u inostranstvo da li mogu koristiti here mape, odnosno da li trazi povezivanje na net da mi ne naplate internet u romingu koji je uzasno skup?

    ReplyDelete
  35. Prije nego sto odes u drugu drzavu skines mape za nju na telefon. I tamo kada dodes mozes slobodno ugasiti net. Ili prebaciti na offline u here drive. Ne znam jeli ima here maps dugme da ugasis internet saobracaj ali radi i bez neta.

    ReplyDelete
  36. Here drive + koristi mape iz here maps, tako da nemoj da brises. Skines u Here maps mape koje ti trebaju i koristis ih u Here drive + bez veze sa internetom. :)

    ReplyDelete
  37. Nisi u pravu. Google off line navigacija je smesna u odnosu na Here drive. Mozete skinuti mape samo u krugu od 100 km i onda ih koristiti off line, a here maps omogucava beskonacno skidanje celih mapa zemalja. Dakle, Google nema pravu off line navigaciju, vec samo smesan pokusaj komplikovan za koriscenje.

    ReplyDelete
  38. McMatkovic10 May, 2014

    Update Serbia 15,8 mb.

    ReplyDelete
  39. Od kada sam nadogradio mape za Srbiju i Bosnu, telefon se resetuje kad pokusam uci u Here maps. Pre nije bilo takvih problema. Wp8 lumia 520

    ReplyDelete
  40. Isto je i kod mene. Cim udjem u mape, here drive,ili here maps,meni se odmah restartuje telefon.

    ReplyDelete
  41. Sve pokusao i ne vredi. Evo vidim da i mile ima isti problem. Izgleda da je neka velika neipravnost. Hvala u svakom slucaju

    ReplyDelete
  42. Zoran Nikic10 May, 2014

    Na wp 625 sam uspesno uradio update i sve radi besprekorno, i izuzetno sam zadovoljan sto radi u offline rezimu. Imam garminovu navigaciju na nokiji c5-oo i bas sam ih uporedjivao , mislim da su mape na wp daleko bolje odradjene i bolje rade.

    ReplyDelete
  43. Jesi radio i update Srbije?

    ReplyDelete
  44. Polako, ne dizimo panika "sa velika neispravnost" ako je slucaj kod dva korisnika.

    Jeste li izbrisali mape pomocu moje metode, preko postavki itd. Jeste li nakon toga pokusavali ugasiti telefon pa upaliti? Ili izbrisati temporernu memoriju telefona?! Jeste li nakon brisanja reinstalirali here maps aplikaciju? Isto i here drive? Jer taj slucaj nije jos nigdje zabiljezen da se moze pricati o velikoj neispravnosti, da ne bi korisnici ljudi krivo protumacili. Jesu li vam lokacijske usluge ukljucene? (glupo pitanje ali neki gase lokacije), pokusajte ovo iznad i vjerujem da ce se samo rijesiti. I pored toga koji jezik koristite vas dvoje? Jezik telefona mislim.

    ReplyDelete
  45. Zoran Nikic10 May, 2014

    Da , update je velicine od 19,5 mb, telefon radi besprekorno. U offline rezimu odredjuje lokaciju u roku od nekoliko sekundi. I napomena da sam u telenorovoj mrezi.

    ReplyDelete
  46. Ok drug hvala :)

    ReplyDelete
  47. Pozdrav!!! Imam pitanje ak neko more pomoc, kad god zajdem v karte mape isce me kalibraciju zakaj to

    ReplyDelete
  48. Moze li netko pomoci kako se postavi cortana ? Znam da nema veze sa ovom temom al et..:) prebacim sjedinjene americke drzave kao regija ali opet pise da nemoze? Pomoc?

    ReplyDelete
  49. Vladan Vukajlovic11 May, 2014

    region -US pa restart telefona,zatim podesis jezik-US pa restart telefona i obavezno je da Lokacija bude ukljucena

    ReplyDelete
  50. Stavio Sam sve tako kako so napisao druze I posle kad odem na pretrazivanje upisem Cortana postavke pise da he off Kao nije dostupna za ovaj region.

    ReplyDelete
  51. Vladan Vukajlovic11 May, 2014

    Druze sad te ne razumem,Cortana je u osnovi Windows Phona 8.1.-nema ptrebe da je trazis preko pretrazivaca,u samom meniju telefona je kao i ostale instalacije.

    ReplyDelete
  52. Ali nema he u meniju..jedino mozda je problem u jeziku ..kad postavim na USA pose da je moguce govor I tipkovnica a jezik telefina ispod hrvatski ?

    ReplyDelete
  53. Kalbiracija sluzi da uredaj zna precizno gdje je sjever a gdje jug. Nakon toga vidjet ce te kako telefon precizno okrene zaslon kako okrecete telefon. To se vecinom mora samo jednom uraditi.

    ReplyDelete
  54. Da, bas je tako. Lokacija ako je u blizem krugu telefon ce vas brze pronaci, ako ste krecete daleko od zadnjeg mjesta i prilikom toga ako su cak ugasene lokacije (sto neki ljudi radi i nije mi jos razumljivo zasto), e onda ce malo teze locirati jer telefon "misli" da ste na prosloj lokaciji, nakon toga polako trazi satelit po satelit, oni dok pronadu novu lokaciju to moze potrajati i to je normalno. Za one koji ne gase lokacije takvi problemi i ne postoje jer se lokacije veoma cesto aktualiziraju i kada ste u pokretu WP cak snimi trenutnu lokaciju, da bi kasnije lociranje islo brze.

    I savjetujem svima, lokacije ne trose mnogo baterije! ne gasite ih. To dode kao pametni telefon bez jedne ruke, jos ako mu ugasite internet dobijete pametni telefon bez ijedne ruke, ili samo "telefon" :) ljudi strahuju da ce lokacije potrositi bateriju za jedan sat, ali nece jer aplikacije ih iz pozadine ne mogu koristiti non stop.

    ReplyDelete
  55. Dejan Stanic12 May, 2014

    Apsolutno netačno! Koristim i HERE DRIVE+ na L520 i razne navigacije na Android telefonima(iGO, Sygic) i sve radi BEZ povezivanja na net. Dakle, bez dodatnih troškova i protoka.

    ReplyDelete
  56. Da samo jednom bilo bi super, mene isce svaki put na NL 820 zakaj ni mi jasno

    ReplyDelete
  57. Da, to bi trebalo smao jednom. A moze se opet pojaviti ako se ne koristi duze i ako se lokacije gase.

    ReplyDelete
  58. Sve kaj ima mob je ukljuceno od lokacije do interneta itd itd i ne gasi se a kalibraciju isce nakon par vur a mob je ispravan...

    ReplyDelete
  59. BeliTigar13 May, 2014

    Meni je update za Srbiju 30.1 mb , neznam mozda nisam skoro azurirao , mada ih redovno koristim , pretpostavljam da bi sam uredjaj otkrio tako nesto i ponudio mi opciju da ih azuriram .

    ReplyDelete
  60. Za mape nema jos nesto tako da javi samo da postoje nove mape zato se mozda rzalikuje od nekih drugih koji su samo skinuli oko 19MB za srbiju.

    ReplyDelete

Ostavite komentar