8.5.14

Update aplikacija OneTube i Prognoza

Trgovina

Od danas možete preuzet dva nova update-a aplikacija, o jednoj smo pisali (Prognoza) ranije, a o drugoj ćemo pisati uskoro. Radi se o OneTube, zamjenskoj aplikaciji za Youtube koju korisnici baš vole radi dizajna i funkcija.

OneTube

screenshots

Zamjenska aplikacija za Youtube – OneTube, koja radi svoj posao odlično iako se par korisnika žali u ocjenama aplikacije mislim da će to razvijač uskoro ispraviti. Danas već ima novu nadogradnju sa kojom ispravlja neke greške koje su bile prisutne svim korisnicima. Razvijač je konkretno ispravio greške sa pojavom „cant connect error“ koji se pojavljivao, i sada možemo vidjeti puni opis video zapisa jer do sada to nije bilo moguće i bilo je veoma malo polje za opis koje se moglo samo pomijerati malo ali ne da se vidi cijeli opis.

OneTube ima neke dobre funkcije koje će se vama svidjeti, a to je puštanje muzike/video zapisa pod zaključanim zaslonom, spremanje muzike od video zapisa u mapu sa pjesmama na telefonu tako da se može kasnije slušati iz muzičke aplikacije. Mada za ovu zadnju stavku ne znam kako je dobio legalno pristup skidanju mp3 fajlova od video zapisa ali ima Microsoft koji to nadgleda. Jedino ono što ja zamjerim jeste da u aplikaciji nema direktnih kontrola da ugasite zvuk, tj ako pustite neku pjesmu/video i odete dalje tražiti nove video zapise nemate pristup onom zaslonu gdje su kontrole da se zaustavi zvuk ili premota unaprijed/unazad.

Moguće da postoje te kontrole u aplikaciji al nisu baš očigledne. Postoji naravno način da pritisnete tipku za zvuk na kojoj će se pojaviti to što trenutno svira i možete ugasiti zvuk, ali pritiskom ispod na naslov pjesme ne dovodi opet do kontrola. Ipak je dobra aplikacija i razvijač je najavio da neće biti uvijek besplatna, za sada je vidim na Njemačkoj regiji kao besplatnu pa je preuzmite linkom ispod (klikom na sliku ili skeniranjem QR koda).

OneTube download

Prognoza

Prognoza Setup 2

U današnjoj nadogradnji Prognoza ne donosi velike promijene, radi se samo o ispravljanju greške koja je pokazivala izlazak i zalazak sunca pogrešno (na nekim lokacijama i do par sati pogrešno). Pored toga ima malu ispravku za srpski jezik, i hvala korisniku koji je javio grešku direktno email-om. Prognoza je jučer također imala predstavljanje na WP Central koji je jedan od glavnih izvora od WP Novosti, pored toga su jedan ako ne najveći sajt u Americi koji se bavi Windows/Windows Phone tematikom, i čast mi je bila kada sam ugledao Prognozu tamo. Ko želi pogledati članak na WPC evo link do njega – WPC „Prognoza, an attractive and simple Windows Phone weather app“.

QR_Prognoza

19 komentara :

  1. Cestitam i zelim najmanje milion download-a, uz sto cesce i kvalitetnoje upgrade. Mislim da u clanku ima par objektivnih komentara koje treba uzeti u obzir. Srecno!

    ReplyDelete
  2. da, ima par dobrih zaista i odma sam zato i ispravio gresku sa vremenskom zonom. dok ipak ne mogu da razumijem one koji kukaju na "preciznost" jer to nije do mog kodiranja, bas ni 0%. Da jeste ja bi rado promjenio i ko ne bi volio da je precizna 100% :D logicno. Ja bi bio najsretniji. Osim toga u Hrvatskoj izgleda ima bug sa serverom gdje ljudima javlja snijeg i pogresne temperature danas, a to je povezano sa radovima na serveru izvora. Ja da mogu ikako uticati na to ja bi uradio ali oni kod 10.000.000 korisnika u satu nemaju prelged o par korisnika kojima trenutno pokazuje pogresno.

    I dok su radovi na serverima ljudi se moraju malo strpiti, nazalost tako je kako je. A da promijenim izvor trajalo bi 20-30 dana i plus ne bi opet bilo precizno svakome tako da nema smisla. Mada ima dobrih sugestija tamo u clanku sto cu svakako ispraviti ili izmjeniti uskoro, imam jos jednu ideju koju cu primjeniti koju druge aplikacije nemaju... Uglavnom non stop radim na njoj. :)

    ReplyDelete
  3. Dino, da li je moguce da uz postojeci openweather ugradis opciju da korisnik moze odabrati accuweather kao izvor podataka ??
    Ovaj trenutni je po meni dobar, ali nekima bi mozda vise odgovarali podaci sa accuweather servisa. Takvu opciju ima Vieather.
    Mozda njihovi podaci nisu besplatni ??

    ReplyDelete
  4. moguce je sve uraditi, samo sto bi ja imao dosta posla oko toga. morao bi dosta koda izmjeniti a accuweather suraduje sa mojim izvorom kako sam cuo i izvjestaja njihovog. I kad uporedim npr sada u Prognozi kod mene pise 17 stepeni, toliko javlja i accuweather stranica. Tako da ne znam koliko bi se isplatilo, a uradio sam upit kod njih za podatke i rekli su mi da nije besplatno, i da ne rade bas sa malim aplikacijama i inace rade sa kompanijama ili TV kucama.

    ReplyDelete
  5. A ja priznam openweathermap ima ovih dana probleme, cesce nego ikad do sada to znaju korisnici koji su i prije koristili Prognozu. A isto tako zna mda ce ti problemi proci jer rade na serverima i konstantno se sire na nova polja. njih sam odabrao kao broj 1 jer imaju na Balkanu dosta stanica za mjerenje tako da njima vise vjerujem nego nekima koji nemaju stanicu nego "prepisuju". A upucen sam i da nekima danas javlja blagi snijeg, sto je stvarno nemoguce na plus 10-15 stepeni, ali to je mala greska koju ce oni ispraviti sto prije.

    ReplyDelete
  6. Zoran Nikic08 May, 2014

    Stigao je update za mape u offline rezimu.

    ReplyDelete
  7. Hvala na javljanju, trenutno pisem o jednom domacem razvijacu pa cu to dodati poslije ;) Za koje drzave je sigurno doslo, inace bude za sve u regionu u isto vrijeme.

    ReplyDelete
  8. Ako nije besplatno onda nema smisla jer je app besplatna.
    Inače kod mene je do sada točnost na vrlo visokoj razini (za razliku od npr. Bing koji maši po 5-6 C), ja sam u zapadnoj Hercegovini.

    ReplyDelete
  9. Obe aplikacije su medju najboljima u svojoj kategoriji, a sto se tice dizajna ( moje misljenje) mozda i najlepse. Sto se tice Prognoze, voleo bih da vidim na live tiles minimalnu i maksimalnu dnevnu temperaturu pored trenutne, a moglo bi i da radi ako su iskljucene lokacije.

    ReplyDelete
  10. Sto se tice toga na live tilče bilo je u beta fazi par sedmica i nisam je pustio u promet jer su znale trenutne temperature cesto se promijeniti ispod vrijednosti minimalnih i onda bi korisnici se zalili "sta je ovo minimalno pise 10, a kod mene 7" i takve stvari. Nazalost oni ne osvjezavaju cesto vrijednosti minimalne i maksimalne jer misle da su bitniji podaci trenutni. :(

    a prognoza radi i bez lokacije, ako ugasite lokaciju obavijesti vas da morate grad unijeti. najbolje je cak grad unijeti sa drzavom nakon imena kao npr "beograd, srbija" "zagreb, hrvatska" ili tako. Tada ce izbaciti samo jedan grad koji je i tacan dok ako ukucate samo ime moze pronaci vise rijesenja, cak nekada i ne pronade grad koji postoji od prve.

    ReplyDelete
  11. Zoran Nikic08 May, 2014

    mislim da je update stigao za citav region, neka citaoci provere.

    ReplyDelete
  12. Nazalost nije besplatno, evo jos jednom sam provjerio i oni kao naplacuju po gradu nekako. za jednu lokaciju koju sam odabrao bez puno nekih detalja kao unaprijed 7 dana i izlazak/zalazak sunca itd. zele 0.91$ mjesecno. to ne zvuci puno, ali prognoza ima i prije clanka na WPC 7000 korisnika tako da je to previse. Vjerovatno oni imaju rijesenja povoljna i za to, ali opet ostaje da promjenim dosta koda da bi je prilagodio. :(

    ReplyDelete
  13. Pa sta bi sa majkrosoftove aplikacije Youtube (za WP7 , a valjda i za WP8) znam da je bio neki apdejt i da je bila dobra, a i ti si je nahvalio da je medju boljima. A zatim da je google ili ko, udario neku zabranu i sada kad je pokrenes otvara klasicnu desktop stranicu. O cemu se tu radi kako mogu da zabrane i sta su to ove aplikacije drugacije pa one mogu? Uglavnom aplikacija stoji na marketu, niti je oni micu, niti ona radi?

    ReplyDelete
  14. Stigao jos jedan update za OneTube i ispravljene sve greske (meni poznate). Izgleda da se bas trude. Perfect app. :)

    ReplyDelete
  15. To se cijeni :) sad cu bas vidjeti sta ima novog.

    ReplyDelete
  16. da, da :) komplikovano za korisnike do bola. U sustini je jednostavno Microsoftova aplikacija koja postoji jos od WP7 dana "Youtube" nema reklama. to je sva poenta. Googlen e zaraduje nista od gledanja sadrzaja nw Windows Phone teleofnima kroz tu app. A jednostavno su je zabranili sa pristom, stranice "vide" ko i kako pristupa stranici, i mogu blokirati samo pristup toj apliakciji. A ove ostale koje su na trgovini vjeruj mi da ne znam kako ali sigurno ne koriste "legalan" nacin kako je i Microsoft tj. preko javnih API koje pruza Google. OneNote i Metrotube i ostale aplikacije su u sustini web scraperi i "uzimaju" sadrzaj stranice bez da pitaju. To ce Google kad tad zabraniti, ili zalbom kod Microsoft-a za te aplikacije ili blokiranjem pristupa. Mada mogu tesko blokirati njih jer ne koriste javne google API servise.

    U sustini mnogo price oko jednostavne stvari, a to su reklame. Google sada udara cak reklame i prije pustanja video zapisa, a i poslije u nekim regionima tako da ne znas jesi li dosao da pogledas klik ili film od 90min. :) To isto rade kako sam citao i na aplikacijama u odredenim regijama. Na svojim aplikacijama na drugim sistemima.

    ReplyDelete
  17. Kod onetube app mi se jedino ne svidja sto ne mogu da se vratim na onu normalnu verziju prikaza kada idem dalje da trazim snimke. Ostalo je cista petica. Hvala Dino na zanimljivoj aplikaciji.

    ReplyDelete
  18. evo da i ja dam jedan predlog...
    jedina stvar koja mi nedostaje kod prognoze to je mogucnost da na zakljucanom ekranu postavim sliku koju ja hocu kao sto ima Amazing weather. inace Prognoza je za cistu desetku

    ReplyDelete
  19. Vjeruj da sam o tome razmisljao :) i kako vise korisnika trazi bas to, isprobat cu da ugradim. U sustini ne bi trebalo biti tesko, jer sam to vec isprobao za jednu app koju jos uskoro objaviti.

    ReplyDelete

Ostavite komentar