4.5.14

Viber aplikacija ima novu nadogradnju

viber setup

Viber aplikacija ima novu nadogradnju ali log o promjenama nedostaje. Razvijači imaju mogućnost da dodaju log o promjenama tako da korisnici znaju o čemu se radi i jeli konkretno greška koju oni imaju ispravljena. Viber razvijaći nemaju izgleda tu naviku pa možemo samo nagađati.

Nedavno je Viber imao nadogradnju u kojoj su donijeli funkcije kao Viber Out pozive, slanje video poruka, slanje više fotografija istovremeno i prijenos zvuka razgovora na Bluetooth uređaje.

U ovoj nadogradnji vjerovatno ne možemo očekivati nove funkcije nego vise ispravke dosadašnjih grešaka. Viber razvijači su se izgleda probudili iz sna jer se ne dešava često na Windows Phone da oni imaju u kratkom roku dvije nadogradnje u nizu.

Aplikaciju možete preuzeti klikom na fotografiju ispod, ili ako ste za računarom skeniranjem QR koda koji vas vodi do trgovine.

Viber download

20 komentara :

  1. Meni odbija da urdi update. Da li opet reinstalirati, ili je server opterecen

    ReplyDelete
  2. I meni isto :) vec sam otvorila to pitanje u clanku ispod.

    ReplyDelete
  3. S njima se nikad ne zna. Ko zna sta nas ceka ako je ikad updateujemo 😃

    ReplyDelete
  4. McMatkovic04 May, 2014

    Odradjen update bez problema.

    ReplyDelete
  5. Nema neke velike razlike sa ovom nadogradnjom cini mi se malo malo brze radi ali nista posebno..neznam dali je netko nesto drugo primjetio sa ovom nadogradnjom ?

    ReplyDelete
  6. Bas, nikad se ne zna. Updateujes, radi dobro dan, dva....onda opet pocne da blokira, i na kraju reinstalacija neminovna :)

    ReplyDelete
  7. Vladan Vukajlovic04 May, 2014

    uradio update iz prve bez problema ali se opet desilo da kad vas neko zove imate samo propusten poziv,isprobano pre radilo normalno posle nije ,obrisao viber pa instalirao ponovo,izgleda da generalno kod svakpg update Vibera potrebno prvo ukloniti aplikaciju pa instalirati ponovo 😞,malo bezveze ali izgleda da je tako ,cinii se da je Dino vec govorio u nekom predhodnom clanku.

    ReplyDelete
  8. Ovo je najveci cirkus od aplikacije. Postoji razlog zasto se whatsapp placa. I to se vidi u poredjenju sa ovom kvazi aplikacijom. Ne mogu da shvatim koliko programeri mora da su lijeni da bi ovakvu aplikaciju napravili ? Sve pohvale za txt .

    ReplyDelete
  9. Martin Marca Visković04 May, 2014

    Ljudi moji, od muke sam ga davno obrisao sa svog telefona, prešao na whatsapp i zadovoljan sam, dok ne naprave aplikaciju kakvu Bog zapovijeda, ne mislim ga instalirati!

    ReplyDelete
  10. Kaddddd ce za wp 7 update

    ReplyDelete
  11. McMatkovic04 May, 2014

    Kod mene ne treba reinstalacija,zvoni i kad je ugasena app. Nego,kakva se ono grupa pojavila kod mene,nikoga ne poznajem a svi su online??? Jos neko je dobio grupu sa nepoznatim likovima?

    ReplyDelete
  12. Postoji li update za Nokiu Lumiu 610?

    ReplyDelete
  13. Uspio sam konacno update uraditi, alu ko zna koliko ce to sve skupa trajati. Ja vam svima preporucujem LINE, bolji, pouzdaniji, brzi. Malo ga ljudi koristi kod nas, ali globalno je jaci

    ReplyDelete
  14. Izgla da za sada ima samo za WP8.

    ReplyDelete
  15. Za sada je ova nadogradnja samo za WP8.

    ReplyDelete
  16. I ja ne znam kako sebi mogu dozvoliti tako nesto. Mislim nisu oni amateri, a ponasaju se tako. Vidi se da nemaju iskustva sa razvijanjem za Windows Phone, a trebali su nekoga zaposliti ko je to vec radio i ko ima iskustva s tim. Jer WP nije Android ili iOS i vjerovatno zato imaju poteskoce, koliko god oni bili profesionalci.

    ReplyDelete
  17. Da, jedan citaoc je bas rekao u komentarima nedavno da je to rijesenje pa sam napisao iznad u clanku. izgleda bas da tu lezi neki bug koji oni ili jos nisu vidjeli ili ne zele sada da ispravljaju i imaju nesto prece...

    ReplyDelete
  18. Apdejt bez problema,pokazuje mi tacnije vrijeme last seen,to je bolje uradjeno. Pozive nisam probao,inace cim mi je net spor,ne zvoni,na wlan zvoni normalno.

    ReplyDelete
  19. Rješenje kašnjenja notifikacija na Viberu jednostavno
    "Windovs je bolji i stabilniji program od svakog androida"
    Uđite
    u opciji postavke, pod opcijom zaključani zaslon. Tu u pod opcijom
    obavjesti za detaljan prikaz statusa odaberite "Viber", a zatim ispod u
    jedan od kvadratica takodje odaberite "Viber", tu mozete u drugi
    kvadratic staviti Skype. Napomena nemoj te dirati u kvadraticima pozive i
    poruke, jer vam onda oni nece zvoniti.

    ReplyDelete
  20. dragec197423 March, 2015

    I dalje mi neradi viber na lumia 535 nikako da ubaci viber na obavijesti i radnje

    ReplyDelete

Ostavite komentar