17.5.14

Whatsapp uklonjen sa Windows Phone trgovine

whatsapp

Whatsapp, veoma popularna aplikacija u svijetu za dopisivanje i postala je nekima i zamjena za sms i email. Naime danas se okreće malo list i Whatsapp je povučen sa trgovine. Razlog za povlačenje još nije poznat ali glasine kruže da je aplikacija imala problema sa Windows Phone 8.1. To još nije potvrđeno i možemo samo nagađati.

Ja savjetujem svima koji imaju Whatsapp da ga ne brišu jer se ne zna ni kada će doći Whatsapp nazad. Jedna teorija zašto je povučen jeste da posebni fajl za WP8.1 aplikaciju nije radio kako treba, a jednom postavljen fajl za 8.1 na dev centru znaći da se taj fajl ne može izbrisati, u konačnici to vodi ka tome da će korisnici dobiti taj „8.1“ fajl koji ne radi. Jedini način, nažalost, da se skloni taj fajl (xap) za WP8.1 jeste brisanje aplikacije.

Vjerujem da je došlo do toga da su spremali posebnu WP8.1 verziju i kada su objavili u beta verziju vidjeli da ne radi kako treba. Moguće je da su to uradili i sa oficijelnom. Zbog toga bez panike, uvijek postoji zamjena za Whatsapp, kao što je Migram (Telegram zamjena), a i druge uspješne i dobre aplikacije.

izvor: WPC

41 komentara :

  1. veljačaaa17 May, 2014

    Ja imam problem od kada sam presao na 8.1 ne stizu mi notifikacije vec tek kad udjem u aplikaciju tada vidim poruke.

    ReplyDelete
  2. W 8.1 kod mene radi kako treba.Prvi put imao sam problem,naime pukao mi je softwer.Odneo sam u servis,stavili su nov,od tada (da kucnem u drvo) radi savrseno.
    Zelim samo neko da mi kaze koji je najbolji pretrazivac,imam ovu vevericu nisam bas zadovoljan?Hvala

    ReplyDelete
  3. STALKERrs17 May, 2014

    Najbolji. Pretrazivac je internet explorer trenutno.

    ReplyDelete
  4. Viber je sledeći...18 May, 2014

    Ovo će svakako, okrenuti znatan broj korisnika ka androidu ili Iphone.
    Sistem bez vodeće app za tekstualne poruke u svetu, je ozbiljno hendikepiran.Nadam se da će do zvanične objave WP 8.1, ovo biti rešeno ili prelazim na droid.Sramota !!!

    ReplyDelete
  5. adnanius18 May, 2014

    Hahaha, cuj ne radi whatsapp, ne radi ni Viber ni Skype kako treba

    ReplyDelete
  6. Radi whatsapp onima ko ga ima. Cak i radi na 8.1. Samo neki su imali probleme sa njim. A ne znamo jeli to razlog sto je uklonjen. Viber jeste los, ali skype meni radi. I video poizivi, i obicni pozivi.

    ReplyDelete
  7. Slazemse s polovinom :) ali ko samo radi whatsapp prelazi na drugi sistem bez razmisljanja on izgleda i ne koristi wp punim kapacitetom. Ja shvatam da ljudi vole whatsapp ali ima zamjena koliko hocemo na trgovini. I ne vjerujem da iko ima novac kod nas da baca, evo ja bacam svoju Lumia 925 prelazim na Samsung Galaxy s3... Ili iphone 5. Radi jedne aplikacije? Sorry ali smijesno.

    ReplyDelete
  8. Whatsapp je kepo rado do pre 3 dana. Tad sam je poslednji put koristio. Valjda jos rafi :) izbrisan je i Skyscanner, ne znam sto. Sjoro je bila obrisana Sofa score app i vratili su je. Sumnjam da ce WP ostati bez whatsappa. Sto se tice broja app tu WP dista zaostaje. Ok ove sto su globalne fejs, viber itd, ali na lokalnom nivou dosta su slabiji. Ipak pitanje je koliko bi ja to koristio, tako da mi ne smeta. Mozda neki plejer sto moze titlove da pusta, besplatan naravno, cisto da se nadje... ne gledam filmove, verovatno ga nikad ne bi upotrebio :P

    ReplyDelete
  9. Da sofa score je imao jednu bez reklama i jednu sa, kasnije su prebacivali korisnike na ovu sa reklamama. mozda su zbog toga i ukinuli tu bez reklama da je korisnici ne skidaju vise. Jer sada kako vidim imaju i placen servis za ukidanje reklama...

    ReplyDelete
  10. Kako da pozovem 3 prijatelja da mi se ukinu reklame? Nije mi ono jasno. Imam samo opciju da podelim link i tu mi se otvori twiter da objavim. Jel moraju svi da budu Wp korisnici?

    ReplyDelete
  11. McMatkovic18 May, 2014

    Radi i whats app i viber i skype na 8.1.,nisam imao nekih vecih problema. Bar ne do sad...

    ReplyDelete
  12. Vladimir18 May, 2014

    Ja sam već pominjao da mi skype ne radi kad mi je tel zakljucan i kad me neko zove jednostavno ne zvoni! Mozda je to zato sto koristim slabiji model sa 512mb rama....l625...

    ReplyDelete
  13. Ja sam danas opet pricao na skype i primam pozive u pozadini. Ne vjerujem da je do 512MB RAM. pogledajte jeli app iskljucena u pozadini u Battery sense. i pokusajte reinstalaciju aplikacije. kod mene skype vec radi duze vrijeme s pozivima, i porukama odlicno. Jesam imao jednu gresku koju je neko nedavno naveo da se slika u horizontalnom polozaju okrene naopako ali danas i jucer tu gresku nisam imao vise. Izgleda da nije stalna.

    ReplyDelete
  14. To dosta ljudi javlja, ali direktno sa aplikacijom nema puno veze, jer notifikacija stize sa servera, bila aplikacija ukljucena da radi u pozadini ili ne notifikacija ce stici. Ako server ne radi onda nece stici. I ja sam imao apr dana problema ali je sada bolje.

    ReplyDelete
  15. nokia L82019 May, 2014

    Dal imate neke informacije kada ce da se vrati whatsapp ili dal ce uopste da se vrati?

    ReplyDelete
  16. Da, Whatsapp ce se vratiti. Imaju preoblem sa aplikacijom, bas kako sam i nagadao da je. Rade sa Microsoftom zajedno da isprave tu gresku pa ce vratiti app u trgovinu nazad.

    ReplyDelete
  17. To ni ja nisam skuzio. jer sofascore ima i na Android. mozda to vazi cross plaftormski.

    ReplyDelete
  18. nokia L82019 May, 2014

    Hvala na brzom odgovoru :)

    ReplyDelete
  19. Ili adresa ovako ide https://twitter.com/gnjidakg/status/468333702460608512

    ReplyDelete
  20. Ovde se ne slazem Dino sa tobom. Jeste da je jedna aplikacija u pitanju ali najvaznija i ovo je uzasan udarac za WP. Prvu put sam pimislio juce da li da sledeci fon uzmem Android, neki G2, G3. Da napravim jednu malu analogiju. Koliko vidim ti si Dino veliki fan Bayern Munchena. I sad da se ugasi klub sutra i ti odes kod Premier ili Sky i kazes otkazite mi debelo placenu karticu za satelitsko pracenje Bundeslige. A oni tebi da kazu to je glupost gledaj Mainz, Wolfsburg, Stutgarth i Grojter Firter. Nije isto zar ne?

    ReplyDelete
  21. Jeste analogija tu ali ljubav za fudbalski klub nije kao aplikacija koja se moze zamijeniti istog trena. Ovamo su emocije u pitanju, sa whatsapp sumnjam da neko ima emocije direktno prema aplikaciji :)

    Ja samo kazem da se svaka od njih moze zamijeniti svakog trena. Ima Viber, ima Skype, ima telegram (na WP se zove Migram), ima WeChat, Kik, Na kraju imamo i email koji je pouzdan. pored toga ako nemamo net imamo sms. Zato zbog jedne ekipe ako nestane iz Bundeslige ja necu prestati gledati Bundesligu. Ist otako je cudno kako ljudi tek tako prelaze sa WP na Android radi jedne male sitnice. Nekima nije sitnica i izvinjavam se radi toga ali ipak kazem aplikacije se mogu zamijeniti. Mislim ako bi whatsapp nestao samo bi se jos novih aplikacija takvih stvorilo.

    ReplyDelete
  22. Nije mi jasno sto ste uklonili wahtsspp

    ReplyDelete
  23. Kod mene sve radi odlicno imam lumniju 820 i nemam nikakvi proglema brz mobitel ne stipa jako ssm zadovoljan ss njim glupost je sto ste ukinuli wahtsapp vrati te ga a imo sam dosta mobitela ssm promjenio galaxsy s2 s3 iphone 4 iphone 4s iphone 5 i avi su sranje osim lumnije lumbija je naj brza ne stopa otvara stranice brzo gogle crom je naj bolji pretrazivac i ima dosta korisnivaplikacija lumnija a kao iphone sto nema i nikad nebih priso na druge mobitele osim lumnije naj bilji su mobiteli ja ssm se naj vise na mjenjo mobitela svakakvi i opet se vrstio na lumniju ovi sto koriste drugecmobitele pojma nemaju da je lumia naj bilji mobitel mislim svak ima svoj ukus ali nikad vise android ili ios ssmo windows lumia zelio bi da vrati te odmah wahtsapp stvarno nema bilji aplikacija od wahtsapp i vibera i kod mene hoce wideo poziv ns skaypu sve jos je kod mene ovaj zadnji apdejt wiodowsa WP.81 NAJ NOVIJ I ZADNJI ovaj novi apdejt windos pa nemam priglema sve mi radi brzo i ne stopa vrati te wahtsapp

    ReplyDelete
  24. Jeli mogu znat kad vracs te wahtsspp

    ReplyDelete
  25. Imam lumniju 820 imo sam lumniju 900 i lumniju 800 i lumbiu 920 sad koristim lumniju 820 imo ssm galaxsy s3s2 imo ssm iphone 4 iphone 4s iphone 5 dosta ssm se na mjenjo mobitela i ssd ostajem na lumniji lumnija je dobar mobitel brz sto je naj bitnije aplikacija ima dosta dobri sto kod andrijida nema i nikad vise ios ili androjid ssmo lumniu windows kof mene sve radi skayp video poziv wiber wahtsap je radio nikad nissm imo proglema sa windowsom i imam nadogrsdnju naj zadnji apdejt windowsa wp8.1 i ne stopa ssmo zelim da vrati te wahtsapp

    ReplyDelete
  26. Ne razumijem bas ove dvije zadnje poruke "kada vracamo" i "zasto smo uklonili", nismo mi (WP Novosti) nista uklonili. To su uradili programeri wwhatsapp-a i ima kontakt iz aplikacike na koji mozete poslati upit kada ce vratiti. Mada mislim da ce to ubrzo, dok rijese problem koji su imali.

    ReplyDelete
  27. I zadovoljan sm sa windowsom otkad je izisla nadogradnja wp8.1 brz skroh i duplo je bolje a sto se ticecaioss on je dosta spor a sto se tice androida brz jeste ali kad ga otvars zamrzne se prigram zato je lumnia windows naj bolja stvar koja uvjek radi brzo i moze otvorit puno stranica sve je ok samo vrati te wahtsaop

    ReplyDelete
  28. kod iosa ios stopa i otvara dugo stranice a kod androjida otvori odmah ali zamrzne program i moras ga ugasit oa u palit a kazem nema bolji mobitela od lumnije a windows je naj bolji nikad vise androjid i ios

    ReplyDelete
  29. :) svaka cast na kolekciji telefona koje si koristio, i sto si sad pristalica WindowsPhone-a, ali da imas lumNiju kako kazes, valjda bi znao da nije lumnija, vec Lumia :) i masu jos nekih stvari.
    PS: ovo je ipak forum gdje i drugi citaju ... Rusimo ugled ovog foruma sa komentarima koji kao da su za "volanom" pisani. Bez uvrede, dobronamjerna sugestija za sve! :)

    ReplyDelete
  30. Ja sam isti dan isprobao oba, jeli ti oslobodilo od reklama? mislim da to niej bas tako jednostavno jer ja je imam instaliranu vec i klikom na link me odvelo samo do stranice gdje se moze skinuti, nakon klikna na windows phone logo otvori mi trgovinu, a ja vec imam je instaliranu :) mislim da se to ne broji. ako se broji super je, od mene imas dva klika onda :)

    ReplyDelete
  31. Da, za skype, meni je prije ovog update-a jednom se samo pojavilo naopako, bas kako si objasnjavao jednom. Ali sada nakon njega nije vise. Mislim da ipak nije nadogradnja to ispravila, i nekako imam utisak da ce opet se desiti...

    ReplyDelete
  32. Ne bih se složio.. Android isto nekad ima problemčića sa whatsapp aplikacijom i općenito pa ljudi kupuju i koriste. Sestra ima xperiu miro i žali se kako joj nekad poruka zna kasniti pola dana iako je internet stalno upaljen.

    A ovaj problem je vjerojatno riješen jer je Microsoft objavio da će uskoro aplikacija biti dostupna, vjerojatno kroz dan-dva dok obave testiranje..

    ReplyDelete
  33. Da, kasnjenje poruka je svima isto jer s tim nema ni sistem veze niti aplikacija. Ako server ne radi ili je preopterecen onda i najbolje kodirana aplikacija ne sluzi nicemu. logicno. A whatsapp (serveri) je imao zadnji mjesec daa dosta problema. Sjecam se samo parodija koje su korisnici odma pravili kao "zuckerberg preuzeo whatsapp i odma ne radi". A ako pogledamo kada je zadnja nadogradnja aplikacije bila onda vidimo da kasnjenje poruka ne moze biti do nje jer se u kodu nista nije izmijenilo, a recimo jedno vrijeme je radilo pa sada ne. Znaci da je do servera.

    ReplyDelete
  34. Bas tako :) svi ostalu su djelimicna rijesenja dok IE, a posebno na WP8.1 je fantastican.

    ReplyDelete
  35. Znam da je kašnjenje vezano za server, da nema veze sa kodiranjem ali ja nisam primjetio da kasne a whatsapp koristim stalno. Jedino kad sam imao problem ono kad je zuckerberg preuzeo whatsapp, tada nikome nije radio.

    ReplyDelete
  36. Sklonio sam reklame. Moze i Android. Uzeo ljudima telefone i otisao na ove linkove sto sam ostavio. Samo instalirso, otvorio i obrisao. Ne interesuju ih rezultati :) Ide prvenstvo u Brazilu, basket u Spaniji....treba jedna app bez reklama :)

    ReplyDelete
  37. Da jeste Dino to smjesno i slazem se s tobom da je krajnje glupo prelaziti na drugi operativni sistem radi jedne ili dvije ili cak tri aplikacije koje nemaju na WP8.1.Onda nije trebao uzmati mobitel sa O.S WP....Slazem se isto tako s tobom da su "najveci" krivci za lose aplikacije i nedostatak isti sami razvijaci.Njih trebamo direktno kriviti recimo sto Viber ne radi fluidno,sto kasne notifikacije itd...Ali indirektno je kriv Mikrosoft.Kako?Jednostavno da bi se probio na trziste moraju raditi brze,bolje i vise dati od sebe...pregovarati s razvijacima(makar s onim razvijacima "najvecih i najvaznijih" aplikacija koje su od krucijalnog znacaja za krajnjeg korisnika),naci nacin i model kako ih "natjerati",dodatno stimulisati da se te aplikacije maksimalno prilagode WP ekosistemu i da maksimalno postanu funkcionalne i fluidne.Da sada ne nabrajam,jer je individualno ali 4/10 aplikacija koje ja koristim i zelim su "polu funkcionalne.Ovo je moj kriticni osvrt i ako Mikrosoft nije duzan,trebao bih da probudi iz zimskog sna razvijace jer na kraju korisnicima su aplikacije najbitnija stavka i zato kupuju NO NAME mobitele velikih displeja.

    ReplyDelete
  38. A nije do pissnja ako bas hoces da znas jeco nego mi je otido tach skroz jedva se pisr daj mi novi telefon pa cu te ja pitat ksko se pise uzmi ri moj iscrtani mobitel jedva se pise tach mu otiso ps cu te ja pitat ksko ces ti pisat tu si mi nasls pametovat da imam ovakvu lumniju u losem stanje kao ja ja bi ze pito kako bi pissls tach mi otiso skroz

    ReplyDelete
  39. Miso Shomy Medic21 May, 2014

    Ne moraju da budu wp korisnici, ja sam sklonio reklame tako sto sam sherovao link na facebook i preko tog linka troje android korisnika je instaliralo..

    ReplyDelete
  40. To je super :) znaci razvijac je napravio croos platformsko rijesenje koje radi dobro. Bitno je samo da se instalira. Bas dobro od njega.

    ReplyDelete
  41. Ok, sklonio sam. Nenam fejs pa mi je malo teze da nadjem 3 prijatelja :P

    ReplyDelete

Ostavite komentar