5.5.14

Facebook Beta dobija WP8.1 verziju sa integracijom u kontakte

facebook beta setup

Nakon nadogradnje na WP8.1 ste vjerovatno primjetili da oficijelna Facebook aplikacija ima drugačiju verziju nego ona koju ste koristili na WP8.0. Razlog zašto ima drugačiju verziju jeste jer je ta aplikacija posebno napravljena za WP8.1 korisnike.

Razvijači Facebook aplikacije su se prilikom Preview for Developers koncentrirali na oficijelnu jer nju više ljudi koristi i u nju su ugradili nove funkcije kao integraciju u kontakte za WP8.1, dok su beta verziju ostavili po strani. Sada Facebook Beta aplikacija ima nadogradnju na verziju 8.1.4.25 koja je dovodi u isti položaj kao i oficijelnu.

Facebook Beta aplikacija inače služi korisnicima da isprobaju najnovije funkcije koje razvijači ugrade prvo u beta verziju, a zatim tek nakon nekog perioda testiranja u oficijelnu. Facebook Beta je tako cijelo vrijeme prije WP8.1 imala prednost spram oficijelne, i sada vidimo da se vraća na taj isti put.

QR_Facebook_Beta

13 komentara :

  1. Da preðem sa WP7 na WP8 ili na Android? Ne zelim ako kupim WP8 ikad izaðe WP9 da zanemare WP8... Hoce li biti kakva nadogradnja za WP8 da predje na WP9?

    ReplyDelete
  2. Jos je rano pricati o WP9, jer u ovoj godini sigurno nece izaci. Vjerovatno da ce biti nadogradnja za postojece telefone, ali i tu savjetujem 1GB RAM jer mogu staviti to kao minimalni kriteriji.

    ReplyDelete
  3. Do wp9 cu se ja lepo navozati moje Lumie 720 s 512mb rama do mile volje.Imao sam Lg L9 sa 1gb rama i lumia je brza.Istina ima tu jos stvari da se popravi i doda da bi se lakoca i brzina upotrebe dovela na nivo androida ali svaki update je vise nego odlican.Ne vidim sta se na androidu promenilo od verzoje 4 osim Google Now i hw aceleracije sa gpu-a koju na 4.4 i nisam nesto primetio da je neko poboljsanje.O kameri na L720 necu da pricam jer za te pare tvrdim nema bolja.Ocekujem, kao sto sam i rekao jos pte dve god, da ce WP dominirati u roku od par godina.Jednostavno sinhronizacija sa Pc,office,skype,outlook,jezgro koje deli sa desktop sistemom mu daje neverovatne mogucnosti koje android jednostavno nema.Ne pljujem,imao sam android,super je,bolji je trenutno(za nezahtevne korisnike) ali ne jos dugo.Cekamo Cyan update.Nokia maps i city lens su najbolje aplikacije koje sam koristio na telefonu.Nokia je od 3210 moj prvi izbor.Posle 5230 presao sam na android jer je symbian bio mrtav.Priznajem kukao sam tada sto Nokia nije prihvatila android.Ocigledno je sada da su videli dalje od mene.Drago mi je zbog toga.Ko nije probao WP ne zna ni sta propusta.Nokia je uvek bila lider,tako ce biti i u buducnosti.Smejali su mi se pre dve godine kada sam rekao da ekosistem koji Nokia moze da napravi sa Windows-om daleko prevazilazi android i iOS.Recimo ovako.Za dve godine svaki ozbiljniji korisnik koristice WP.Android i iOS oni koji hoce sve na laksi nacin(da ne koristim teze reci).Nadam se da zadrze tempo i to je to.Udavio sam...Poz.

    ReplyDelete
  4. Valjalo bi da neko napise clanak o app pusher aplukaciji.Kada smo vec kod beta stvari i onih koji kao ja vole da probaju stvari pre drugih,beta,developer itd...

    ReplyDelete
  5. Evo u jednom centru u blizini gdje stanujem prodaje se lumia 1020 za 365 eura,neznam isplatili se kupiti,sta vi mislite?

    ReplyDelete
  6. Ne znam koja joj je cena ali znan da imam te pare vec bi bio u tom centru.Ima kameru koja je nenadjebiva.Za mene to je savrsen telefon.

    ReplyDelete
  7. U sustini je to ok cijena, a moze i jeftinije. Pogledaj na pik.ba ili gdje si trenutno imaju ljudi koji produze ugovore kod mobilnih operatera pa dobiju lumia 1020 sa battery grip i cak sam vidio par takvih da se prodaju za 600KM (305€) nov neotpakovan. Sa garancijom.

    ReplyDelete
  8. Da, mnogi korisnici jos nisu shvatili koji je korak sada napravljen sa 8.1 da je to u sustini WP9 a ne .1. Windows 8.1 i WP8.1 su blize nego ikad. I to nije mali zalogaj.

    ReplyDelete
  9. Da o tome sam razmisljao i ide uskoro clanak i o sys app pusher. Mada u WP8.1 postaje i on suvisan jer svaki korisnik moze umjestu u njemu da pritisne u trgovini da trazi update automatski...

    ReplyDelete
  10. Vladan Vukajlovic05 May, 2014

    Jako interesantno,ja u Srbiji nisam jos naisao za novu za manje od 400 eura i to samo na oglase isto kao i za 1520 manje od 450 eura

    ReplyDelete
  11. Da jer je i to ok cijena. I nikad se nisam mogao nacuditi vise nego kada sam to vidio i ima tome vec mjesec i vise. i za cijenu od 305€ sa battery grip koji sam kosta mnogo onda se pitas kakvu on pretplatu ima pa mu je svejedno za koliko ce prodati. Jer na kraju on plat itaj telefon ipak vise kroz dvije godine... :)

    ReplyDelete
  12. Da ali ne moze dobiti beta aplikacije!?

    ReplyDelete

Ostavite komentar