27.5.14

Nadogradnje aplikacija Audio i Prognoza

Store picture

 

Dvije aplikacije koje mi pratimo danas imaju nadogradnje, Audio i Prognoza.

 

 

Audio

 

Nokia Audio Equalizer for Windows Phone 8

 

Nokia sistemska aplikacija za zvuk (Audio) danas ima slijedeću nadogradnju. Programeri nisu dodali tekst o izmjenama, zato ne znamo tačno šta se nalazi u nadogradnji.

 

U prošlosti su neki korisnici javljali da im ne radi Audio aplikacija, posebno oni sa Lumia 520 uređajima. Moguće da je s ovom nadogradnjom riješen problem. Nakon nadogradnje isprobajte i javite nam u komentarima ispod da li radi ili jos uvijek ne.

 

Nokia Audio QR

 

Prognoza

 

Prognoza setup novi

 

Danas i Prognoza ima nadogradnju, neki od vas su možda i primjetili da se Prognoza u zadnjih 7 dana nalazi često u trgovinama na „reklamnim“ pozicijama, u zadnjih 7 dana bila je redovno u 4 do 5 država na „spotlight“ pozicijama na telefonima i na web trgovini windowsphone.com stranice. Danas još npr nalazi se na spotlight u Sjedinjenim Američkim Državama.

 

Promjene u ovoj verziji su:

 

  • Jedan novi jezik, danski. Pored njega trenutno Prognoza podržava i njemački, engleski, hrvatski, holandski, poljski, srpski i turski. Osim tih jezika trenutno ljudi rade na prevođenju na grčki, ruski, italijanski, slovenski. (slovenski je već gotov samo da prođe testiranje zadnje).
  • Ispravljena greška kada se traže određeni gradovi koji prouzrokuju grešku u kodu i aplikacija je izbacivala. (ako se vama ovo i dalje dešava javite mi emailom naziv grada da mogu blize pogledati problem i riješiti ga).
  • Lokalizirano vrijeme u aplikaciji, npr ako koristite postavke na BiH regiji i formatu datuma u Prognozi će te vidjeti datumski format i format sata za BiH, to važi i za ostale regije svijeta, Prognoza će se namještati po postavkama formata koji vi odaberete u telefonskim postavkama. Američki rofmat je npr. 02:00AM, na našim prostorima je to 02:00 bez AM, isto tako i datum u americi je 5/27/2014 dok je kod nas 27.5.2014. To je sada sve usklađeno u Prognozi sa lokalnim formatima.
  • Sređen spisak sa prognozom narednih sati i dana, na tom spisku se pojavljivalo sati i dani koji su već istekli tj. prošli, ovom nadogradnjom samo će biti vidljivi trenutni i budući sati i dani.
  • Ispravljene sitnice u hrvatskom jeziku
  • Uopšteno sređen rad aplikacije

Spisak noviteta je kraći ali mogu još dodati da radim na favoritima, jer vidim da korisnici to baš žele. Osim toga neki su tražili mape, tu želju trenutno ne mogu ispuniti. Ko želi detaljnije mape snijega, oblaka, kiše, toplote itd. može koristiti stranicu openweathermap.org/hugemaps na kojoj mogu pogledati mape po želji. Kada stignem pokušat ću naravno i to ugraditi, ali ne trenutno. Slijedeće nakon favorita je pozadinsko praćenje lokacije koje isto neki korisnici traže.

 

Korisnici koji kažu da „ispravim grešku“ što na zadnjoj strani nema Live Tile jer imaju 512mb RAM uređaj mogu samo reći to nije greška nego je napravljeno tako da bi uopšte moglo raditi! Drugačije nažalost ne može, osim ako koristite WP8.1 jer sa WP8.1 se podiže limit koji je bio glavni krivac tog uskraćivanja. Nakon WP8.1 nadogradnje Prognoza će raditi na svim uređajima podjednako.

 

Ko još nema Prognoza aplikaciju može je preuzeti klikom na sliku ispod ili skeniranjem QR koda.

 

QR_Prognoza

15 komentara :

  1. Vladan Vukajlovic27 May, 2014

    Ko još nema Prognoza aplikaciju? pa jel ima takvih ovde ...?

    ReplyDelete
  2. Naravno da ima :) korisnici imaju veliki izbor u trgovini. Ako gledamo koliko ima citaoca svaki dan na WP Novosti onda mogu reci da samo 10% njih koristi Prognoza aplikaciju (po brojkama download-a). Jedinu tu statistiku malo vara sto ima dosta korisnika domacih koji skidaju sa USA trgovine :P onda je malo vise od 10%

    ReplyDelete
  3. L520 neradi sad uvopce nepise ni da postoji eq :(

    ReplyDelete
  4. Vidio sam nedavno u ocjenama Audio aplikacije da su korisnici bas govorili da nakon otvaranja vide kratko EQ i onda nestane. Mozda su skroz ogranicili to u Lumia 520. NE znam stvarn ozasto bi tako nesto radili, ali eto ipak rade.

    ReplyDelete
  5. A dobro kod tebe je drugi razlog zasto je nemas :D

    ReplyDelete
  6. Ima nas. Nisam je ni probao. Jednostavno iz Dinove price sam zakljucio da nije za mene. On forsira pricu da je za sve i svuda, a ja vise volim i verujem u one sto su lokalnog tipa. Za Srbiju su mi merodavni RHMZ podaci i samo app koja skida sa njihovog sajta podatke dolazi u obzir. Ima jedna bas takva. Dok se nije pojavila koristio sam precicu do web strane.

    ReplyDelete
  7. Bas tako :) samo korisnici ne znaju da moj izvor koristi meteorloske stanice, i ima ih vise nego RHMZ bilo koje nase drzave. Tako da Prognoza ima stanice koje koriste i RHMZ (ili ciji su vlasnici) plus one koje RHMZ nemaju pristupa.

    A ne forsiram ja Prognozu na svjetski nivo, to su uradili korisnici sami, bila je planirana kao domaca aplikacija medutim za dan je presla broj domacih korisnika i trenutno ima samo 15% domacih tj. BiH, Hrvatska i Srbija. 85% su amerikanci, njemci, finci, holandani, italijanci, grki, spanci, turci, svedani, i jos 100 drugih zemalja. Ja tu nisam nista uradio da bi ona bila trazena na drugim jezicima i regijama. Naravno da je zelja svakog programera da njegova app postane globalno prihvacena.

    ReplyDelete
  8. Miralem Suljić28 May, 2014

    Nema vise equalisera 😁 zbrisali ga totalno. Sad ta opcija ni ne postoji na 520. Nije ni prije radio al je zato pisalo da je tu haaha. Meni ionako ne treba.

    ReplyDelete
  9. Pavliš Toni28 May, 2014

    Mislim da ima dosta vise ljudi Na drugim regijama koje koriste, ja npr koristim usa a prije toga Sam koristio uk, jednostavno vise aplikacija je dostupno I vise opcija Sam sistem nudi ovako. A Drago mi je vidjeti da se prognoza siri globalno, to je odlicna vijest.

    ReplyDelete
  10. Da, uklonili su kompletno, ne znam jeli to da bi uskratili te korisnike i da bi oni kupovali jace telefone ili zasto?! jer jedno vrijeme kao se ne varam je radilo na svim uredajima "audio" apliakcija.

    ReplyDelete
  11. Zoran Nikic28 May, 2014

    Za prognozu sve pohvale, meni daje potrebne podatke. Live tile radi dobro kada pomislim da imam samo 512 rama. A sto se tice equalisera ima poboljsanja i nisam ga izgubio, ubodem slusalice i uzivam u muzici. U pitanju je WP 625.

    ReplyDelete
  12. Hvala :) sa 512MB ram sam napravio da radi maksimum sto je moguce, dok na WP8.1 jos bolje radi. Dobro malo sistem ponekada steka ali to je do samog sistema sa 512mb uredajima. A to za Audio mene bas cudi sta se desava.

    ReplyDelete
  13. Zoran Nikic28 May, 2014

    Ovo je jos probna verzija wp8.1 i mislim da ce sa full verzijom telefoni da rade besprekorno. Zato sam i kupio ovaj telefon sto sam ljubitelj Nokie jos sa win 8.1 platformom.

    ReplyDelete
  14. Sto se tice audio-a kod mene na lumiji 520 samo ima ono da se ukljuci/iskljuci flip to silence i nista vise.

    ReplyDelete

Ostavite komentar