28.4.14

WP Novosti slavi drugi rođendan

WP Novosti

Danas je 28.04.2014. i danas prije tačno dvije godine je počeo projekat WP Novosti. Prije dvije godine sam imao u cilju da pomognem svim korisnicima mobilnih telefona koji žele jednostavno da njihov telefon radi, bez problema, bez restarta to me dovelo do pisanja članaka o Windows Phone jer smatram i danas još uvijek da je Windows Phone najstabilniji operativni sistem za mobilne uređaje (za pametne telefone), pored toga što me lično privlači i Metro dizajn Windows Phone sistema.

Windows Phone nije bio prihvaćen tada kao što je danas, što vidimo i od broja posjeta na stranici. Tada sam bio zadovoljan sa 1.000 posjeta mjesečno, danas je “normalno” postalo da imamo preko 50.000 svaki mjesec. I svaki članak ima više komentara nego ijedan od prije dvije godine. I zahvalan sam na svakom novog čitaocu, a i korisniku mojih aplikacija.

Windows Phone Novosti još uvijek prati taj cilj afirmiranja korisnika na Balkanu da postoji operativni sistem koji će raditi za vas i koji će jednostavno raditi bez problema (naravno ako ga koristite kako treba). WP Novosti je konstantno u razvoju kao što se vidi i po kvalitetu članaka, a i po kvalitetu aplikacije za Windows Phone. Logotip WP Novosti se drastično promijenio u zadnje dvije godine, tako i sam izgled stranice i aplikacije. Sada smo došli do toga da WP Novosti ima svoj prepoznatljivi identitet, ako otvorite aplikaciju imat će te osjećaj kao da ste na stranici, i obrnuto isto važi. Ako pogledamo dizajn stranice, on direktno je posvećen Windows Phone stilu sa pločicama i sa jednostavnim bojama, bez puno efekata i sa jakim i čistim fontovima.

Aplikacija WP Novosti tvrdim da se može pohvaliti sa najboljom WP aplikacijom za vijesti o Windows Phone operativnom sistemu na Balkanu, i želim se svima vama zahvaliti na tome jer ste vi doprinijeli direktno tom uspjehu. Hvala svim aktivnim korisnicima WP Novosti aplikacije, a naravno hvala i svim ostalim koji prate WP Novosti preko računara!

Planovi za treću godinu u nizu... vidjet će te i sami uskoro.

24 komentara :

  1. Sve cestitke za drugi rodjendan i nastavi samo tako!

    ReplyDelete
  2. Čestitke za drugi rođendan i sve pohvale na dosadašnjem radu. Uz ovu aplikaciju korištenje Windows Phone uređaja čini pravo zadovoljstvo stoga ti zahvaljujem na tvojoj požrtvovnosti i ažurnosti.

    ReplyDelete
  3. Bojan Shojke Mihajlović28 April, 2014

    Cestitke i nastavi sa dobar rad. :)

    ReplyDelete
  4. Svaka čast i srećan rođendan, pratio sam redovno preko racunara a pogotovo sada sa Nokia Lumia 925. Puno pozdrava iz Banja Luke

    ReplyDelete
  5. Pavliš Toni28 April, 2014

    Srecan rodjendan wp novosti :D

    ReplyDelete
  6. Trudim se sto bolje mogu... Hvala

    ReplyDelete
  7. Svaka cast za rad i ulozen trud u ovu aplikaciju ,iako od skora pratim ovaj "forum"-aplikaciju ostavila je veoma pozitivni trag na mene i pomogla mi u mnogim stvarima vezano za Wp
    Veliki pozdrav i zelim ti jos puno kvalitetnih clanaka i novih korisnika

    ReplyDelete
  8. Hvala na lijepim rijecima, isto tako mislim da ste i vi kao i svi ostali koji redovno komentiraju pomogli da WP Novosti uopste postane "koristan portal" na ovim prostorima. Jer tek interakcija nasa i komentiranje dovodi do rijesavanja svih pitanja

    ReplyDelete
  9. Srećan rođendan :) i puno uspjeha u daljem radu. Koristim aplikaciju nekoliko mjeseci, i zaista mi znaci. Puno savjeta, novih informacija, i brzih odgovara na jednom mjestu... Svaka cast!

    ReplyDelete
  10. Martin Marca Visković28 April, 2014

    Čestitke! :) Volio bih ti pomoći da ti stranica bude još bolja i kvalitetnija, recimo npr. lektorirati svaki članak prije nego ga objaviš (pravopis, gramatika i sl.), radi ugodnijeg surfanja po tvom ajmo ga nazvati portalom. :)

    ReplyDelete
  11. Dobra je to ideja samo sto mislim da nece funkcionirati. Jer clanke pisem u cudno vrijeme, nekada informacija stigne u 10h ujutru, a nekada u ponoc pa mi dok posaljem tebi, dok ti onda procitas i vrati se do mene moze potrajati... Jos ako tebe nema trenutno to ili imas obaveza. Hvala ipak na ponudi

    ReplyDelete
  12. Hvala vama sto ste se ukljucili u aktivno komentiranje :)

    ReplyDelete
  13. Čestitke! :D
    Aktivno čitam još skoro samog početka, samo tako (Y)

    ReplyDelete
  14. Hvala. Znam jos od samog pocetka komentiramo desavanja zajedno :)

    ReplyDelete
  15. cestitke i od mene,odavno sam se prikljucio a vec sam postao redovan citatelj ;)

    ReplyDelete
  16. Martin Marca Visković29 April, 2014

    Čuj, Dino i ja ih čitam u čudno vrijeme :) Ponuda stoji! :)

    ReplyDelete
  17. Dogovorit cemo se preko fb. Imam neke ideje, pored ovoga...

    ReplyDelete
  18. 😉 ...redovito otvaram aplikaciju, pratim novosti i to od pocetka.
    I sam sam fan WP OSa i samog razvoja

    ReplyDelete
  19. Pozdrav Dino. Imam jedno pitanje: Zašto ne može da se instalira prognoza na telefon.

    ReplyDelete
  20. Srecan rodjendan i sve najbolje u daljem radu celoj ekipi Windows Novosti....

    ReplyDelete
  21. Koju gresku javlja i gdje? U trgovini ili nakon instalacije apliakcije?

    ReplyDelete

Ostavite komentar