22.4.14

Više od 1.5 miliona WP8.1 preview korisnika i druge zanimljivosti

image_thumb69

AdDuplex su izdali novu „djelimičnu“ statistiku o Windows Phone ekosistemu i sada znamo razlog za pad servera Microsoft-a prilikom nadogradnje na Windows Phone 8.1 preview for developers. Naime prijašnje verzije preview for developers kao GDR2 i GDR3 je skinulo u startu 180.000 razvijača, danas po brojkama AdDuplex vidimo da smo „dobili“ 1.5 miliona novih razvijača i WP8.1 zauzima već 3.1% udio u ukupnom tržištu što se čak i neke oficijelne nadogradnjene mogu pohvaliti tako brzim rastom.

image_thumb68

Naravno nisu svi razvijači nego u entuzijasti ali to je dobra vijest da se 8.1 prima tako dobro kod šire grupe korisnika. U statistici vidimo i povratak Lumia 920 na drugo mjesto, prestigla je Lumia 625 koja je bila na tom mjestu, i polako vidimo da se zaustavlja trend Lumia 520 rasta jer je izgubila po prvi put 0.2%. To ne mora ništa da znači ali medijskom prisutnošću novih Nokia Lumia low-end modela moguće da su uticale na slabiju prodaju Lumia 520 i 625.

Pored toga AdDuplex javlja prisutnost četiri nova Nokia modela RM-1010, RM1020, RM-1027 – sva tri vjerovatno Lumia 630 i 635 i RM-1045 koji je vjerovatno Lumia 930.

Šta možemo zaključiti ovim? Mediji imaju dosta uticaja na pozicioniranje brenda i proizvoda tako su mediji i Tech stranice dosta uticali da WP8.1 postane veoma popularan. Među tim stranicama su The Verge i GSM Arena koji su hvala WP8.1 nadogradnju kao iskorak koji je potreban Windows Phone sistemu.

21 komentara :

  1. McMatkovic22 April, 2014

    Ja samo da prijavim da imam microsoft kameru ali mora stalo fon biti na us engleskom. Kad vratim na srpski nema kamere. Eto. Juhu! :) Ne davim vise sa tim,i promise...

    ReplyDelete
  2. to smo vec znali i posali ranije,i kod mene je tako na lumia 920...ali sredice valjda to,tj mora da srede:-)

    ReplyDelete
  3. Da, to smo cijelo vrijeme govorili korisnicima :) samo nisu slusali :P a napravit ce oni to. Saznao sam jos da Samsung ima generalno problema sa WP8.1 nadogradnjom radi firmvera, i ne samo atv s nego i ovaj novi Ativ SE...

    ReplyDelete
  4. McMatkovic22 April, 2014

    E opet ja. Hahaha ,je l vama na 8.1 viber ne radi za pozive kada je app zatvorena? Na 8.0 je radio a sad opet zabusavaju. P.S. Reinstalaciju sam odradio. :)

    ReplyDelete
  5. Ova druga slika me rastuzila, a gde je moja lumia 928? :(

    ReplyDelete
  6. Lumia 928 kako ja znam je na Verizon? a mozda Verizon ako saberemo nije ukupno prodao toliko kao recimo Lumia 920 koja je globalno se prodavala. Plus 920 postoji duze... Slika drugacije izgleda za Americko trziste gdje su glavni mobilni operateri i njihovi modeli poput Lumia 928

    ReplyDelete
  7. Znam video sam na WP Centralu, salim se, sad bih je vec i prodao i presao na 925 ili 1520

    ReplyDelete
  8. Zasto? Pa 928 je dobar telefon. Super velicine, a i dizajn je slican Lumia Icon... :)

    ReplyDelete
  9. Jako interesantno,danas sam zbog obaveza odsutan od kuce blizu 20 sati i iz predostroznosti prebacio sam na UK region (znaci bez Cortane) i prijatno sam se iznenadio trajanjem baterije skoro 13 sati a 13 % je skinuo ,15 poruka,10ak minuta price,10 maila,25 internet otprilike,sve online sto je bolji rezultat nego na 8.0 i znatno bolji nego sa Cortana servisom

    ReplyDelete
  10. nazalost otkrio jos jednu manu wp8 sistema, u wi fi postavkama mreze ne moze se mijenjati dns, sto znaci kad dodjem kod roditelja nemam interneta na telefonu. moze li se na wp 8.1 ovo rucno mijenjati ?

    ReplyDelete
  11. Aleksandar23 April, 2014

    Viber je poludeo skroz kod mene. Poruke kasne,javlja mi za vec procitane poruke!!! Pored toga live tile ne radi vise ni na jednoj aplikaciji. Na nekima cak ni kad udjes u njih!!!

    ReplyDelete
  12. Svaki Wifi ima svoj DNS tako ne razumijem sta se tu treba mijenjati?! Kada dodes do nekog drugog Wifi u ovo mslucajo kod roditelja samo se spojis na njihov Wifi, nikakvi DNS nisu potrebni kada se samo podesava. Mozes podesiti Proxy koji je potreban nekad ali zasto DNS?

    ReplyDelete
  13. I ja sam primjetio slicno, da kada nisam kod kuce i dok ne koristim Wifi baterija ispisuje da ima 2 dana ispred sebe jos :) i isto tako sam za 7-8h potrosio samo 10%

    ReplyDelete
  14. Jel zna neko kako na wp 8.1 namjestiti da se wi-fi ne gasi kad se tel zakljuca? Prije je bilo u postavkama wi-fi a sad nema,u pitanju je Nokia Lumia 520. Hvala :)

    ReplyDelete
  15. McMatkovic24 April, 2014

    Na 820 je non stop upaljen,nisam nista posebno namestao.

    ReplyDelete
  16. Naravno da mediji imaju veliki utjecaj. Pogledajte samo galaxy s5, čim je izašao odmah su se pojavile reklame na svakome koraku.. Iphone 5 najavljen, pišu svi mediji o tome kao da je se dogodilo ne znam šta. Procurile slike od iphone 6, svi blogovi pa čak i ozbiljniji portali poput 24sata pišu o tome. Naravno da će se prodavat kad se narodu to stalno gura pod nos i ako se još uz to doda primamljiva ponuda pretplate ili tako nešto, nema razloga da se ne proda.
    Da je Nokia primjenjivala takav način reklama bila bi još puno uspješnija. U HR se reklama za nokiu i windows phone nije mogla naći do prije nekih 3-4 mjeseca, a i sada ih slabo ima.. tu i tamo poneka.


    Ne kaže se džaba "proizvod bez reklame je mrtav proizvod".

    ReplyDelete
  17. Bas tako je, tako sam se ja iznenadio prosle godine u Njemackoj da su na svakom koraku Windows Phone reklame i sad vidimo WP u njemackoj veoma dobro stoji, sta znaci veoma dobro, bolje ipak od amerike ili drugih zemalja u svkaom slucaju. A na balkanu sep olako narod tek budi, predrasude cine svoje i ljudi se ne usude ni isprobati.

    ReplyDelete
  18. na WP8.1 nema te opcije jer je wifi non stop upaljen. Ko ga zeli ugasiti morat ce rucno to uraditi.

    ReplyDelete
  19. Aha,hvala na odg. Jos nesto,poslije instalacije wp 8.1 neke aplikacije nece da mi se otvore iz prvog puta npr.(messenger,viber i neke igrice).. Sta bi moglo biti? :/ pozdrav

    ReplyDelete
  20. Moglo bi biti ako imas slabiji telefon tj. s manje RAM jer WP8.1 izgleda da trosi ipak RAM za action center i battery sense takve stvari pa je knap na 512MB RAM uredajima. to je moje misljenje. a ima veze i s tim da aplikacije nisu jos optimizirane za 8.1. vecina njih je jos za 8.0 tako da neki djelovi koda ne ponasaju se isto na 8.1. Sve ce se to srediti do juna :)

    ReplyDelete
  21. internet odjednom nije htio (moja tv paket) buraz na forumu nasao da treba promijeniti dns, na androidu sve bez problema

    ReplyDelete

Ostavite komentar