3.4.14

Facebook beta ima novu nadogradnju

facebook beta setup

Facebook beta kako smo i navikli nastavlja sa redovnim nadogradnjama aplikacije. Facebook beta je posebno popularna medu korisnicima jer donosi funkcije ranije nego što to radi oficijelna Facebook aplikacija. Danas ova beta aplikacija ima nadogradnju u kojoj ispravljaju greške i komplikacije koje su nastale tokom zadnjih mjeseci. Izgleda da nema novih funkcija ili skrivenih stvari. Jedino može imati dodatak za WP8.1 funkcije koje mi i ne vidimo još.

8 komentara :

  1. Čudi me da još nisu ubacili one sličice.. Takozvane, sticker-e

    ReplyDelete
  2. I mene cudi. Mada messenger ima sada stikere i sve manje ce ljudi koristiti poruke u oficijelnoj aplikaciji.

    ReplyDelete
  3. Da, messenger je praktican.. Ali nebi bilo lose i kad bi sluzbena aplikacija imala podrsku za stikere i tako neke sitnice kao i android/iOS
    Ali i ovako je dosta dobro

    ReplyDelete
  4. Je li itko primjetio da aplikacija brze ucitava slike u poruke?
    Nekad je trebao dobar 3G signal ili WiFi sa dobrim uploadom da bi se ucitala slika, ako predugo traje onda je izbacivalo gresku.. Sada ide stvarno brzo

    Sad mozda je zbog update-a a mozda su poboljsali servere

    ReplyDelete
  5. Da, ja sam primjetio odma prvim slanjem fotografije. izgleda dobro je smanji. bilo je to i potrebno, niko ne zeli da salje 3-4MB po slici facebook-om

    ReplyDelete
  6. Nedzad Pugonja05 April, 2014

    Po meni ovaj fb za wp je siromasan sa opcijama.

    ReplyDelete
  7. a sta je jos potrebno u aplikaciji sto nedostaje?

    ReplyDelete
  8. Nedzad Pugonja05 April, 2014

    Nema opciju slanja tonskog zapisa.
    meni je to dobra fora.

    ReplyDelete

Ostavite komentar