9.4.14

Pavliš Toni osvaja Nokia Colour Pop takmičenje

10169091_10203700722746851_526824768_n

Pavliš Toni je se već jednom spominjao na WP Novosti u posebnom članku kada je Nokia njega proglasila Nokia Lumia instagramerom sedmice. Ovaj put javljamo iz prve ruke da je Toni pobjedio Nokia Colour Pop takmičenje, i samim tim je osvojio nagradu koju je zaslužio, a koja se sastoji od Nokia Pro Photography kita koji se sastoji od Nokia Lumia 1020 uređaja i drugih bitnih stvari koje će pomoći pri pravljenju dobrih fotografija.

Lumiainstagrameroftheweek[2]

Toni je tako pobjedio između 5336 fotografija i ja mu čestitam! Fotografija iznad je ona s kojom je pobjedio takmičenje i stvarno je dobro urađena. Evo i link do takmičenja gdje Nokia još mora ažurira stranicu sa pobjednikom i njegovom fotografijom – Instagram your colour pop pics to win a Nokia Lumia 1020. Nadam se i daljem radu ovog mladog umjetnika s naših prostora.

Pratite Tonija i na instagramu – reycler920

4 komentara :

  1. Danas sam o ovakvim fotografijama pricao sa kolegama i upravo sam izmedju ostalih pokazivao i ovu sliku ,jos jednom sve cestitke za osvojenu nagradu!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Nekolicini prijatelja sam pokazao prethodni članak koji su gledali sa nevericom ai svi su se divili kao i ja.
    Svaka čast,Toni,ovo je majstorstvo.
    Samo napred.

    ReplyDelete
  3. Odlicna fotografija, i odlicno pokazuje koliko Nokia dobre fotografije pravi, obrada i sve je radeno na telefonu direktno.

    ReplyDelete
  4. Pavliš Toni10 April, 2014

    Hvala puno.

    ReplyDelete

Ostavite komentar