28.4.14

Facebook aplikacija za WP8 ima nadogradnju

facebook setup
Facebook aplikacija od danas ima nadogradnju. Uz aplikaciju nisu priložili log promjena/dodataka tako da možemo samo nagađati o tome sta je novo. Po verzijskom broju vidimo da je nešto manje u pitanju jer se mijenja samo zadnji broj u nizu, a on simbolizuje uvijek promjene bez dodavanja novih funkcija.

Ova Facebook aplikacija istovremeno sluzi i za WP8.1 i direktno se može povezati u kontakte i u "ja" pločicu. Ta povezanost je dobro urađena i tako možete pogledati sve objave prijatelja u kontaktima pod "novosti" kao sto ste mogli i prije u 8.0. Jedina mala razlika jeste da pritiskom na bilo koju objavu vodi vas u Facebook aplikaciju do tog sadržaja.

Tako i ova aplikacija na WP8.1 nadogradnji nosi i drugačiju verziju nego na WP8.0 telefonima. Nisam isprobao ali podizanje fotografija bi trebalo biti sada moguće u Facebook aplikaciji i kada je ona u pozadini ili kada je zaključan zaslon.

15 komentara :

  1. Kod mene jos uvijek verzija 5.2.4.0 za facebook. Jel ima neki trik da se dodje do ove nove nadogradnje, jer je moj zadnji updatw 21.3.? Imam lumiu 925. Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Jedno pitanje u vezi "ja" pločice skinio sam ju sa početnog zaslona,pa me sad zanima kako ju vratit,tj gdje da ju nađem?

    ReplyDelete
  3. Riješeno ...

    ReplyDelete
  4. Verzija 8.1.* je samo za WP8.1 iako djele isti link do trgovine pisu dvije razlicite verzije. Zavisno s kojeg operativnog trenutno gledamo. Za WP8.0 nisam siguran da ima nadogradnja.

    ReplyDelete
  5. Jedno pitanje sto se tice ovog marketa na wp 8.1.. Dali se mora uvjek oci ba market pa postavke i ici na provjeru azuriranja ? Kako se meni cini nemoze kao prije na wp.8.0 sam izbaci ako ima neka app za update..

    ReplyDelete
  6. isprobavao sam zadnjih par dana sa regionima

    izgleda da i do regiona ima veze sa obavestenjima

    najbolje azuriranje izgleda se postize kada je podesen na USA i UK

    ovde sa balkansim zemljama kasni ili preskoci ,nisam probao sa ostalim evropskim zemljama ,ako je neko isprobavao neka napise komentar ,cini mi se Dino da drzi na Germany region i da njemu aplikacije stizu kasno uvece .

    ReplyDelete
  7. Na auto update nisam jos siguran kako radi jer kod mene danima zna nista da ne dolazi (vjerovatno zato sto i nema update) a vecinom ja rucno kliknem da potrazi i bez obzira jeli automatsko ukljuceno ili ne ono meni prikaze da li ima, samo sto na atuomatskom odma pocne skidati dok bez njega zahtjeva da pritisnes ok za download. Radi ono samo izgleda ima odredeno vrijeme kada pregleda i u to vrijeme telefon bi trebao imati internet jer mislim ako nema u to vrijeme internet samo ce preskociti i kada ga dobije nece pregledati da li ima ili ne.

    ReplyDelete
  8. Da, ja koristim Njemacki region i kada stizu onda je to uvecer. poslije ponoci. Treba i ovo provjeriti sve i objaviti clanak o tome :)

    ReplyDelete
  9. :) covjek najbolje sam sebi pomogne.

    ReplyDelete
  10. Upravo pre deset minuta sam prebacio sa Srbije na US i stiglo mi odmah obavestenje za update za Flickr i Blue Skies

    ReplyDelete
  11. To je ona jedan indic da nesto nije ok :) ja mislim da oni prebacuju trgovine jos na novi sitem, tako i aplikacije. Ali raspitat cu se jos oko vremena kada se pokrece trgovina...

    ReplyDelete
  12. I ja sam razmisljao da ima taj vremenski period kaf provjeraje ali provjerimo jos do sad sam isto kao i ti vidim nema update par dana ajde reko da probam manual kaf vidim ima dva tri update..Dobro bi bilo da ima auto provjera update ali da brze stizu obavijesti ne da se ceka po dan hoce i nece :)

    ReplyDelete
  13. Ok, hvala 😃

    ReplyDelete
  14. Praksa ke nauka nauke

    ReplyDelete
  15. Evo provjereno da stize u 16h na njemackoj regiji automatski ako ima nadogradnja neka. Vjerovatno je i kod nas tako. Oni ravnjaju po lokalnom vremenu. Ako postavimo na US onda ce po njihovom u 16h a kod nas je to 22-0h

    ReplyDelete

Ostavite komentar