15.4.14

WP Novosti i Prognoza aplikacije imaju nadogradnje

Store picture

Od danas možete preuzeti dvije nadogradnje mojih aplikacija. U pitanju su Prognoza i WP Novosti besplatna verzija. Kako se članak za WP Novosti aplikaciju izbrisao da i nju spomenem ovdje.

WP Novosti


WP Novosti besplatna setup

U WP Novosti (besplatnoj) aplikaciji je sada novo da se dizajn malo izmijenio i na prvom listu uz naslov članka piše i kategorija i koliko komentara ima trenutno taj članak. Pored toga malo sam ispravio neke greške u pozadini i radit će malo bolje, posebno čitanje članaka za korisnike na WP8.1 će biti malo bolje,. Iako radim već na novom načinu čitanja članaka za sada nemam vremena da to sve uradim i morat ćete se strpiti do daljnjeg.

Prognoza


Prognoza Setup 2

Prognoza je druga aplikacija koja ima nadogradnju na verziju 1.6.0.0 i koja donosi malo više promjena. Prva i najznačajnija jesu obavijesti o promjeni vremena. Tu funkciju je neko tražio u ocjenama aplikacije i evo niste dugo čekali. Bitno je samo da razumijete da su obavijest samo obavijesti kada i aplikacija ima promjene, to znaći drugim riječima da ako želite obavijesti za snijeg ili kišu aplikacija će poslati obavijest samo u slučaju kada i na Live Tile se promjeni stanje u „kišu“ ili stanje koje ste odabrali. I naravno neće raditi kao neka vrsta alarma za kišu i snijeg jer to nije moguće ugraditi.

Pored ove promjene ima par promjena na kodu u pozadini Live Tile i Lock Screen, tako da ispada i da ne radi Live Tile neće dolaziti.

Važno je napomenuti i nikad nije dosta spominjanja da telefoni sa 512MB RAM su uskraćeni nekih funkcija u Prognoza aplikaciji jer imaju svega 512MB RAM. Ti telefoni nemaju zadnju stranu Live Tiles na kojem je prognoza narednih dana, i kod njih ne radi Lock Screen automatski nego se ažurira samo otvaranjem aplikacije! Uređaji sa 1GB RAM nemaju nikakvih uskračenosti u korištenju.

I dodatno moram ispraviti neke korisnike koji su mi se javljali da aplikacija ne ažurira naziv grada na live Tile nakon što promjene grad dva ili tri puta, tu grešku ja trenutno nigdje ne vidim i raportima i savjetujem svakako nadogradnju na ovu verziju da ako ste možda na nekoj starijoj verziji ispravi se ta greška. Korisnici koji imaju WP8.1 mogu naravno koristiti obje aplikacije i radit će sve normalno (provjereno). Oni mogu sada provjeriti usput i trgovinu i da li nalazi nadogradnje ako joj zadate da traži za vas. Ostali koji nemaju još aplikacije mogu preuzeti linkovima ispod.

Upozorenje!

Zahvaljujući Aleksandru saznali smo da Prognoza aplikacija radi na WP8.1 nema ograničenja na Live Tiles ažuriranje. Provjeravao sam satima u emulatoru do sada i nije radilo na 512MB RAM uređajima ali od danas radi vjerovatno radi WP8.1, i izgleda da je Microsoft podigao malo limit za vaše telefone. Molim vas sve koji imate Prognozu i telefone kao Lumia 520, 620, HTC 8s itd. koji imaju samo 512MB RAM i WP8.1 da isprobate to i javite mi ovdje u komentarima. Izvršite samo test da li ima pozadina Live Tiles sa narednim danima i uz to pratite da li će se bez otvaranja aplikacije mijenjati vrijeme ažuriranja na Live Tiles. Jer ako se vrijeme mijenja to je znak da radi bez mane. Ali ako dođe do toga da stane Live Tile javite mi ovdje u komentarima.

Ako ostane ovako to je fantastična vijest i svi ćete moći uživati u punom kapacitetu Prognoza aplikacije na WP8.1. Naravno sumnjam da će se ažurirati u pozadini i Lock Screen jer za to baš treba malo više RAM.

29 komentara :

  1. Aleksandar16 April, 2014

    Neznam kako, ali nakon instalacije 8.1 rade mi obe strane live tiles (u pitanju je lumia 520 - 512 mb RAMa)!

    ReplyDelete
  2. Oops to nisam uzeo u obzir :D to ne smije biti tako :) jer vjerovatno da se nece azurirati live tiles tako. A jucer sam bas pratio da wp8.1 ne preppznaje kod koji sam ja zadao da podjeli 1gb iredaje i 512mb uredaje :) moram to ispraviti odma

    ReplyDelete
  3. I vjerovatno ce raditi samo kada otvoris aplikaciju zato sam uklonio za slabije uredaje pozadinu... :(

    ReplyDelete
  4. Vrlo cudno ponasanje sada WP8.1 moze da radi u pozadini i na slabijim uredajima?! trenutno sam pustio kroz emulator i ne prelazi limit. Ako ovako ostane i ako potvrdimo da i kod tebe radi na 8.1 tj. da i sutr recimo azurira vrijeme na live tiles tacno onda cu ostaviti ovako za sve. Mozes li mi samo javiti bez da otvaras aplikaciju opet hoce li se promijeniti live tiles sat? svakih pola sata bi se trebalo otprilike samo aurirati... Jer ja bi bio presretan da radi, a tek korisnici!

    ReplyDelete
  5. McMatkovic16 April, 2014

    A meni nakon nadogradnje english instead serbian...how come that? Mada meni ne smeta. :)

    ReplyDelete
  6. Zato sto je lokalizirana vec u prosloj verziji na jezik telefona. Znaci koji koristis taj ce biti. ima i hrvatski i srpski za izbor. kasnije cu dodati i biranje iz aplikacije bez obzira koji jezik telefon ima.

    ReplyDelete
  7. Zoran Nikic16 April, 2014

    live tiles rade i na lumiji 625, nakon instalacije 8.1.

    ReplyDelete
  8. Nedzad Pugonja16 April, 2014

    Sve je ovo super.Raja hvali ovaj WP al ja sam zaista razocaran.U poredjenju sa android samsungom iste kategorije WP je prazan.Sve sto moze androjid samsung 90% od toga nemoze wp,sad da nabrajam sta sve nemoze i nema wp trebalo bi mi pola dana da ispisem.Prije ovog wp imao sam samsung infuze i997,koji sam kupio 2011 i sad je bolji od moje 920.Cim mi se ukaze prilika da mogu da kupim novi telefon bez razmisljanja kupujem Samsung.

    ReplyDelete
  9. Pavliš Toni16 April, 2014

    I to je sve super sto ti pricas, trenutno svaki OS i UX ima svoje prednosti i mane pa tako i taj android a i WP, isto tako i lumie imaju funkcionalnosti koje ne postoje na androidu i ios, stvar je izbora svakog korisnika da izvaga sta mu treba i naravno da to isto i koristi. Ali nije fer blatiti bilo sta ako to tebi ne odgovara, sam si rekao da ljudi WP hvale a vjeruj mi da je to sve sa razlogom i nije u redu prema svim tim korisnicima kojima WP savrseno odgovara. Tako da svako ima pravo da koristi ono sto mu odgovara i prije kupovine nekog uredjaja moras znati sta kupujes i biti svjestan tih prednosti i mana toga sto kupujes. A totalna je nebuloza ili neznanje, porediti taj samsung sa l920 jer je l920 bez ikakve sumnje bolji uredjaj. Veliki pozdrav.

    ReplyDelete
  10. Aleksandar16 April, 2014

    Upravo sam proverio (nisam stigao ranije), live tiles ažurira podatke na obe strane. Podrška za srpski jezik nakon instalacije 8.1 ne radi!

    ReplyDelete
  11. Veoma neobicno da rade obje strane. A jos neobicnije za jezike. Jeli ti jezik telefona na srpski? Samo tada ce i raditi.

    ReplyDelete
  12. Moramo to jos malo pratiti jer jos nije spremna za 8.1. Ja bi volio da rade obje strane ali ipak moram ispraviti sve greske. Meni npr ne radi na 8.1 Prognoza iz trgovine. Razlog jos ne znam :( imam beta verziju koja radi kako treba a ova iz trgovine ne. Znaci moram prvo raditi na njoj za 8.1 :)

    ReplyDelete
  13. Samo vas molim sa paznjom da pratite jer jos nije optimizirana za 8.1 nisam uopste razmisljao o tome da ce se drugacije ponasati na 8.1 a sada mi je jasno zasto to i radi. Ako live tiles rade kako treba onda cu i ostaviti te pozadine za sve korisnike...

    ReplyDelete
  14. Nedzad Pugonja16 April, 2014

    Ne blatim ja nikoga,samo kazem ono sta sam dozivio sa jednim i sa drugim.Samsug i997 kad je izasao bio je bolji i od iphone4.Sto se tice wp evo primjer jedan:kad hoces da izbrises poruke moras svaku pisebno da oznacis,nema opciju oznaci sve.Kao sto to imaju svi ostali uredjaji to je za mene apsurd.A moja nokia wp920 cim sam je kupio drugi dan oravila mi je probleme primjer:dupla slova,blokira,dok pisem poruku samo odjednom zumira tastaturu i moram telefon ugasit,upalit.itd itd..

    ReplyDelete
  15. Kod mene nije radilo jer je telefon nekako ugasio u pozadini u battery sense bez mog odobrenja, ne znam zasto je to uradio inace bez odobrenja to nece uraditi u 8.1. sada evo radi sve.

    ReplyDelete
  16. obojica ste u pravu djelimicno :) necu da se uplicem ali svak isistem ima prednosti i nedostatke i tu je Toni u pravu jer korisnik bira svoj sistem, a ne sistem korisnika. Ali i nedzad je u pravu da jos uvijek nemamo sellect all koji je prisutna svugdje pa cak i u windows 8 aplikacijama. Primjer je meni email zamislite koliko sam komentara dobio ovih dana i za svaki po jedan email e sad svaki sam morao rucno selektirati lijevo onom kvakicom jer ne postoji "selektiraj sve" sto bi mi olaksalo posao dosta.

    A ovo za tipkovnicu sto je se povecala sjeca mse da smo jednom pricali i bas mislim da je Toni ili Emin, jedan od njih sjetio rijesenja da je Magnifier bio ukljucen pa kako tipkas i povuces s dva prsta on poveca zaslon. A za blokiranje u WP8 sam cuo samo kod lumia 620 u porukama i to je rijeseno sa Black nadogradnjom... Uglavnom mislim da mozemo biti zadovoljni sa ovim napretkom u WP8.1 i moramo podrzati microsoft da ispravi trenutne greske i nedostatke a ne okretati ledja sistemu jer to nece nikome pomoci. :)

    ReplyDelete
  17. Pavliš Toni16 April, 2014

    Eto taj prvi primjer npr bas gledam u porukama i funo pise select all ili ti oznaci sve, znaci to ima. Idemo dalje moja l920 sa 140 instaliranih aplikacija radi kao munja bez i jednog jedinog laga (drzao u ruci par samsunga s4 koji poslije 40-ak instaliranih aplikacija sjeckaju tj laguju i baguju) sto se tice zumiranja mozda ti je ukljuceno magnifing u ease of access (takodje nikada nisam imao slican problem sve radi kao satic) Mozes slobodno pisati i dalje to sto imas pod itd, itd pa cu ja trbi pisati mane android uredjaja ali na kraju se sve svodi na to sto sam rekao u prvom odgovoru da svi imaju prednosti i mane, tako da se ne vrijedi raspravljati. Naravno opet druga stvar je da ako imas neispravan uredjaj ne mozes kriviti OS ili Nokiu za to. Imas servis i rijesi problem ja imam pristup 5-6 wp uredjaja i ni jedan ne sjecka i blokira.

    ReplyDelete
  18. Aleksandar16 April, 2014

    Uvek podešen na srpski jezik. Podrška u Prognozi je radila normalno do instalacije 8.1 a nakon toga nije pomogla ni ponovna instalacija aplikacije!

    ReplyDelete
  19. Hvala na brzom odgovoru, sta bi ja da nemam ovakve korisnike :) evo radim na tome da vidim do cega je sto jezik ne radi kako treba. Jedno pitanje jeli ti mozda regija nije na Srbiji? Zato sam se sada pripremio na val losih ocijena dok ne sredim za 8.1 verziju, iako nije fer je 8.1 jos nije ni izasao :P Sredit cu to sto prije.

    ReplyDelete
  20. E vidis meni nedostaje select all u emailu jer vise emailova dobijam nego sms poruka... Ali vjerujem da ce i to ugraditi uskoro.

    ReplyDelete
  21. Aleksandar16 April, 2014

    Regija također Srbija, a što se tiče ocena od mene ne brini. Konačno, da neko brine o svojim korisnicima, što ovo i potvrđuje!

    ReplyDelete
  22. da ,ja se brinem jer volim da svima radi kako treba. inace je nikad ne bi objalvjivao u trgovinu. :) a ima ljudi koji to ne vide i kao danas sto je neko ocjenio i dao 1 radi toga sto mu javlja sutra snijeg. Pa nisam ja kriv ako prognoza javlja nesto trece :) ali neka takvih je malo.

    a ako je sve na Srbiji namjesteno onda su promjenili nacin kako se koriste jezici. za sada je koristeno sr-latn-cs za jezicki fajl moguce da su to promjenili, cak sam 90% siguran da jesu u sr-cs ili sr-sr ali trebali su me obavijestiti o tome, nigdje nema u dokumentaciji o tim promjenama :(

    ReplyDelete
  23. Pavliš Toni16 April, 2014

    To si u pravu, na mailu nema ta opcija, ali meni licno ne fali mnogo. Mailovi mi se sinhroniziraju kako dolaze nema ih puno spam se filtrira automatski pa je sve pod kontrolom inace imam 4 mail accounta.

    ReplyDelete
  24. Dino, zar ti se email poruke od istog pošiljatelja ne grupiraju? Meni se grupiraju, kliknem na prvu i označi ih sve.

    Još jedna korisna stvar za koju sigurno znaš, na email-u napraviš filter.. Ja sam sebi stavio da se sve email poruke koje imaju "Disqus" u naslovu premjeste u posebnu mapu. Mrsko mi brisat stalno email poruke na mobitelu.

    ReplyDelete
  25. Branko Panic17 April, 2014

    samo da javim da i kod mene rade obe strane live tiles pa cak i zakljucani ekran, i sve se azuriera kako treba na l520 8.1

    ReplyDelete
  26. Hvala na javljanju, trenutno vidim po statistici da zaista radi na 512mb uređajima sa WP8.1, ali i dalje moramo pratiti kako ce se odvijati. Danas sam pustio novu verzij ukao bug fix jer nisam ugradio bio tacno notifikacije za 512 mb uredaje. Kroz 7-8 dana cemo znati hoce li ostati ovako ili ne. Ali WP8.1 izgleda prosirio je memorijski limit aplikacija na slabijim uredajima tako da je to dobra vijest.

    ReplyDelete
  27. "transparent live tile" za 8.1.....imaš u planu?

    ReplyDelete
  28. Da, vec su spremni i u testiranju na beta verziji uz dvije nove slike kise. Pa ako sve radi ovih dana cu je pustiti u oficijelnu verziju. :)

    ReplyDelete
  29. Evo i kako ce to izgledati sa transparentnim. Za 8.0 korisnike ce isto biti moguce koristiti transparentni live tile, ali njima ce biti boja akcenta iza umjesto slike koju imaju 8.1 korisnici. Tako da i oni imaju neki izbor izmedu live tile sa slikom i bez...

    ReplyDelete

Ostavite komentar