24.6.15

Za Facebook Messenger više nije potreban Facebook nalog

Facebook Messenger Setup novi WN[4]

Nova mogućnost kod Facebook Messengera jeste da se odsad možete prijaviti na njega bez Facebook naloga. Sve što je potrebno je broj telefona i slika da bi počeli. Kompanija je izbacila prethodni uslov, koji je bio Facebook nalog. Prijavljivanje za uslugu je jednostavno, samo preuzmite aplikaciju i izaberite opciju ,,not on Facebook" da bi koristili svoj broj telefona da se prijavite.

 

Facebook Messenger sve vise lici na WhatsApp i Viber. Nažalost ova opcija jos uvijek nije dostupna kod nas, iako je Messenger imao nadogradnju malo prije.

 

Možete skinuti Facebook Mesenger putem prodavnice ili putem QR koda ispod.

 

qr_facebook_messenger[4]

3 komentara :

  1. Jel to znaci, da ako odemo na not facebook, da cemo imati na messenger-u SAMO ljude koje imamo u kontaktima mobilnog i koji isto imaju messenger? Tako bi bilo logicno, kao i za wa i viber...

    ReplyDelete
  2. Mislim da vazi za one koji koriste Messenger. Jer prijavom na messenger od prvog dana nam trazi broj telefona. I mislim da je Messenger kao zasebna platforma tretiran. Vjerovatno necemo moci svakome na facebooku pisati jer nece biti spojen s istim ali ko je jednom koristio messenger vjerujem da hocemo moci. Tako ja mislim.

    ReplyDelete
  3. Pa da, tako i ja nesto razmisljam, da necemo moci da kucamo sa ljudima koji nemaju messenger. Samo sto jos ne znam kako bi napravio "vezu" sa nekim ko ima messenger, i u prijateljima mi je na fb, a nemam ga u kontaktima mobilnog...a ja se preko broja prijavim... I ja sam se do sad preko broja prijavljivao, ali su messenger i fb bili povezani...Mislim da ce messenger ipak imati u settingsu neku sinhronizaciju sa fb kontaktima i naravno direktno ce na listi biti ljudi koje vec imamo u mobilnom...

    ReplyDelete

Ostavite komentar