15.6.15

Microsoft odlučio pustiti novi build za Windows 10 Mobile ali uz određene uvjete

Windows 10 Mobile setup plavi

Microsoft, tačnije Gabriel Aul se danas oglasio na Twitteru i pitao direktno Windows Insajdere da li bi željeli oni novi build za telefone koji je bio već „obećan“ prošle sedmice. Mi inače ne volimo ovu riječ obećan jer znamo da uvijek može doći do komplikacija, tako je došlo i kod OSG grupe koja testira Windows 10 buildove na PC i telefonima pa su radi greške nadogradnje čekali prošli vikend.

 

gabe Win 10 mobile problem

 

Gabriel Aul precizira dalje da postoji greška sa buildom Windows 10 Mobile 10136 kod korisnika sa Windows 10 Mobile build 100080. Jednostavno se pokvare telefoni prilikom nadogradnje. Zbog toga je postavio pitanje da li žele insajderi vratiti svoj telefon pomoću Windows Phone Recovery tool na WP8.1 i kada bude novi build dostupan (10136) da njega preuzmu friško na WP8.1 jer sa 10080 neće moći.

 

Nakon tog pitanja na Twitteru odlučili su pustiti novi build ali moraju puštanje reprogramirati za uređaje koji dolaze u obzir, znači da dozvole samo korisnicima na WP8.1, i da ne dobiju Windows 10 Mobile korisnici ovaj build i pokvare telefon. Taj postupak će potrajati malo ali kažu da će u naredna 24 sata izaći novi build. Mi ćemo vas svakako obavijestiti da postoji novi build 10136 koji možete instalirati i za koji Gabriel kaže da je veoma kvalitetan i ima „hiljade ispravki“.

 

Za korisnike koji su na Windows 10 Mobile 100080, postoji ipak lijek, a to je da sačekaju narednu sedmicu kada će vjerovatno biti pušten naredni build 10145. uz to Gabriel Aul spominje da koristi ovaj build 10136 koji će biti pušten sutra na primarnom telefonu i zadovoljan je s istim. Tako da nam ostaje samo da sačekamo do sutra novi build.

 

Za korisnike koji žele vratiti telefon sa Windows Phone Recovery Tool, ovdje ga možete preuzeti. Uz to evo i članak kako se vraća sa Windows 10 Mobile na WP8.1 sa ovim alatom. Za korisnike koji žele da se uključe u Windows Insider program i žele pomoći pri razvijanju i savjetovanjem neka se prijave na insider.windows.com, nakon toga preuzmu u trgovini aplikaciju „Windows Insider“ i urade setup na telefonu i prime nadogradnju za Windows 10 Mobile kao i svaku drugu nadogradnju u postavkama pod „ažuriranje telefona“.

 

Nemojte zaboraviti da je trenutno build 10080 online i s njega nećete moći nadograditi na novi build sutra. Sačekajte bolje do sutra sa prijavom.

 

gabe take down

 

Dok smo pisali ovaj članak ekipa iza Windows Insider je odlučila da povuče Windows 10 Mobile build 10080 oko 18 sati po načem vremenu da ne bi došlo do kvarova i slučajnih nadogradnji sa WP8.1 na Windows 10 Mobile (100080).

 

Da li ste spremni na novi build? I šta mislite kakav će biti ?!

28 komentara :

  1. Hrvoje Shodan15 June, 2015

    Nadam se da je ovaj build dobar.

    ReplyDelete
  2. Ne, ne podržava jer je u L900 Snapdragon S2 koji je single core procesor. Da su dopustili na L900, onda bi morali i na sve ostale bitno slabije uređaje koji bi postali tako iritantni za koristiti. Na L800 se i sa WP7.8 vidi opterećenje uređaja.

    Drugi problem je to što je L900 kasno pala cijena na našem tržištu pa se nama čini kao "prerano je otišla u prošlost"

    ReplyDelete
  3. Dino, evo vezano uz prikaz ovog članka u aplikaciji: bio sam ti rekao nekad da se kod Aktuelnog članka pri "brisanju" gore, onaj isječak članka (tekst) nekad kao "odsječe", pa si me tražio skrinšot. Do danas nije bilo takve situacije, pa evo, slika govori više od riječi:

    ReplyDelete
  4. Super. Sad mogu tacno vidjeti sta uraditi. Da mogu kako manji font napraviti uradio bi to ali na 1520 je vec sitno. Na 930 isto. Rijesit cu to ;) uskoro ide svakako update :)

    ReplyDelete
  5. Igor Bulat15 June, 2015

    Za Lumiu 1320 već par dana imam obavestenje da mogu oreuzeti win 10 verziju 10.0.12562.84 ali se ne usudjujem.Naime već sam probao i posle instalacije ne mogu da odključam telefon jer nemam tastaturu. Preki recovery toolsa sam ga vratio na 8.1 gdr 2 i sada je ok ali bih probao i win 10. Zanima me da li mogu da preskočim ovu verziju i instaliram odmah 10130 ili noviju? Molim vas za savet.

    ReplyDelete
  6. Bećirović Fadil15 June, 2015

    Pozdrav,
    Imam i ja isti problem kao i Igor. Naime ovo mi je primarni telefon i nisam htio da instaliram ovaj prethodni update. Međutim ovaj što najavljuju izgleda stabilan, pa me interesuje da li ja trebam šta uraditi da reseteujem nekako ovaj ponuđeni update koji je tu već par dana?

    ReplyDelete
  7. Pozdrav. Nazalost se preskociti ne moze jer on je registrirao taj 100080 tj tu verziju koju vi javljate 12562.84. Morate uraditi ili hard reset pa sacekati sutra ili nadograditi na tu verziju koju vam nudi i kroz sedmicu ce te dobiti novi build. Uglavnom se preskociti ne moze sto nudi. Zato smo podebljali onaj tekst na dnu clanka.

    ReplyDelete
  8. polivinilhlorid15 June, 2015

    Ja sam se sinoc vratio na 8.1 izgleda
    da sam se previse vratio do ambera hehehe trebo mi je sat da se sastavim cyan pa denim pa kriticni update jedan pa drugi belaj zivi cekaj te jos hevtu nije puno jer su muke zive dok se ponovo vratite u normalu reklisu isto da imaju problema sa sd karticama nisam bas uvijeren da je ovaj buil dovoljno stabilan za primarni telefon

    ReplyDelete
  9. Neko je mislim pita isto za kartice microsd mislim. I kaze Gabriel isto da je radilo na ovom novom buildu. Ostaje da vidimo sutra koliko istina. Naravno bit ce bagova. A sto se tice vracanja on je izgleda vratio te na "lokalnu" verziju koja je na racunaru spremljena. Tako je i kod mene bilo i nakon reinstalacije Windows Phone Recovery Tool onda je preuzeo novi ROM i aktuelni. I treba koristiti ovaj alat umjesto onog Nokia Software Recovery Tool ili ima onaj jos jedan nesto Software Recovery for retail. Te stare programe treba zamijeniti sa ovim WPRT.

    A sutra ja instaliram novi build i svakako cu pisati. Sve mane a i dobre strane :)

    ReplyDelete
  10. Bećirović Fadil15 June, 2015

    A dobro, nije problem backup i hard reset. Napisali ste da je verzija 100080 povučena već sada, jel' to znači da se nakon reseta mogu prijaviti na insder aplikaciju opet, ili ipak da čekam sutra? I hvala puno na odgovoru :)

    ReplyDelete
  11. Vladimir8715 June, 2015

    Vidi Dino ako je moguce da popravis identation u komentarima, da bude sredjeno kao u clancima, lepse izgleda nego ovako :)

    ReplyDelete
  12. Dino uspio sam se vratiti na WP8.1, došao sam sad kući i na desktop pc.u mi je odmah učitao dostupan rom za moju lumiu 1020, odnosno znak da mogu odraditi roll back
    A da nisam uspio to samo Bog zna kako bih se riješio ovog builda 10080 :D
    I evo kad sam se vratio na Wp8.1 oni najavljuju dosta stabilniji w10 rom
    Mada, ja sam se opržio dosta na ovome pa tako cu ostati dok sve ne bude ofišl

    ReplyDelete
  13. Super :) a sutra cu ja isprobati pa javiti, znam kakav je 10080 pa mogu javiti.

    ReplyDelete
  14. vidjeti cu je li moguce :)

    ReplyDelete
  15. Mozete ali nisam 100% siguran jesu li povukli. moze biti da je jos online pa ce vam opet doci obavijest...

    ReplyDelete
  16. hajd ziv bio, mada ja sam se opekao i nema do ofišl :D

    ReplyDelete
  17. Ispade da je najbolje tako. Ja kako sam se vration a 8.1 vidim tek koliko je ok jos WP8.1 i kako sve zajedno u paketu funkcionira. mislim sve je povezano, kontakti, sms, trazenje, cortana, i mnogo stvari je jos bolje na WP8.1.

    Samo sam jedno primjetio, ovo je komentar za one koji ne vole hamburger :D kao tesko prstom i jednom rukom doci do vrha zaslona. A kako onda pritisnemo slovo na spisku aplikacija i dodemo do slova A?! isto u kontaktima ako smo negdje na dnu i zelimo do slova a. :D ono je isto tako daleko kao hamburger. Malo sam o tome razmisljao i mislim ljudi se protive tom hamburgeru toliko jer se koristi na Androidu i iOS, a ne zato sto nije/jeste praktican. moje misljenje.

    ReplyDelete
  18. Bećirović Fadil16 June, 2015

    Evo ja sam to uradio, nisam mogao da čekam. Povučen je update, međutim kada se prijaviš na insider, ima neki update koji se brzo instalira i nisam uočio nikakve promjene. A instalacija je trajala 2-3 minute :)

    ReplyDelete
  19. Skype ima update...

    ReplyDelete
  20. Berislav Jularic16 June, 2015

    Dobro sad na kraju kolko sam razumijo u biti bi se bilo najbolje sa wp10 vratiti na wp 8.1 te onda ponoviti instalaciju wp 10 ili čekati drugu sedmicu za tu drugu zakrpu jer imam isto tu verziju 10.0.12562.84.

    ReplyDelete
  21. Da, tako je. Samo sa WP8.1 se moze nadograditi na ovaj novi build danas. Sa Windows 10 Mobile ne. Zbpg toga da se vrate oni koji zele isprobati novi build. A oni na 100080 ce zajedno sa svima dobitu naredne sedmice novi build koji nema gresku sa nadogradnjom.

    ReplyDelete
  22. "Thanks all, given that people who don't want to roll back to 8.1 won't have to - we're going to release 10136 to Fast." neka jedu govna :-)

    ReplyDelete
  23. kazu da ce baciti 10136 na fast bez roll back napisao Gabe

    ReplyDelete
  24. "Thanks all, given that people who don't want to roll back to 8.1 won't have to - we're going to release 10136 to Fast."

    ReplyDelete
  25. Da, samo u pogresnom kontekstu. PItanje je prvo postavio pustiti ili na novi build 10136, taj ima gresku i ne moze se nadograditi. Ako ga puste samo ce ljudi moci nadograditi sa WP8.1, a ne oni sa Windows 10. Kaze "ipak cemo pustiti 10136 na fast za one koji ne zele vratiti se nazad ne moraju..." misli za korisnike na WP8.1, a ovi na Windows 10 Mobile koji ostanu ce dobiti za sedmicu jos jedan build koji nema problema sa nadogradnjom.

    Tako da ko zeli isprobati novi build, neka uradi flash unazad. Ipak je ovo Windows Insider i za isprobavanje i flesiranje je tu na dnevnom redu skoro. Nije namjenjen da sek oristi svaki dan tako da ne shvatam zasto ste ljuti :D dobit ce te novi build slijedece sedmice koji ce moci nadograditi na Windows 10 Mobile build 100080 i bit ce verzija 10145. Svi cemo dobiti taj na Windows Insider. Morate shvatiti da nema drugog rijesenja, ili slomiti telefon i napraviti ga neupotrebljivim ili uraditi flash unazad pa na novi build. Svako normalan bi rekao da je to savjesno i dobro tako.

    ReplyDelete
  26. Da, to je samo Insider Fast configuration update. Jos nikad nismo otkrili sta on radi ali vjerovatno nesto promijeni u portovima sa kojih preuzima nadogradnje naredne. Mozda je to i konfiguracija ona da ne bi slucajno preuzeo telefon stari build 100080.

    ReplyDelete
  27. meni taj hamburger menu ne smeta nimalo, ali razumijem opet ljude kojima se to ne svidja, jer ne zele ios/android UI

    ReplyDelete

Ostavite komentar