5.6.15

Nove fotografije zaslona Windows 10 Mobile se pojavile

Windows 10 telefon WN blured

Windows 10 Mobile već neko vrijeme nije imao novi build za telefone, a znamo da je trenutno u testiranju više različitih buildova koji će postepeno izlaziti u narednom periodu. Microsoft je stavio prioritet na Windows 10 za PC ali to ne znači da ne razvijaju istu verziju dalje za telefone i tablete.

 

Danas imamo nove fotografije zaslona iz poljske sa stranice (foruma) windowsmania.pl koji nam donose dosta novih fotografija gdje vidimo da se dizajn polako ali sigurno usklađuje sa onim na računarima.

 

Ispod na fotografijama vidimo nove zaslone Windows 10 Mobile koji nas očekuju vjerovatno u jednom od narednih buildova. Novosti su dugmići koji su usklađeni sada sa Windows 10 na računarima kao i Multitasking prozor koji pokazuje sada pozadinsku fotografiju iza aplikacija, i mali X na vrhu svake aplikacije za gašenje je sada malo veći i nema kruga oko sebe kao na WP8.1.

 

screen_shot_2015-06-05_at_8.29.38_am[1]

 

screen_shot_2015-06-05_at_8.29.56_am[1]

 

screen_shot_2015-06-05_at_8.30.15_am[1]

 

screen_shot_2015-06-05_at_8.30.23_am[1]

 

screen_shot_2015-06-05_at_8.30.33_am[1]

 

screen_shot_2015-06-05_at_8.30.41_am[1]

 

screen_shot_2015-06-05_at_8.30.53_am[1]

 

screen_shot_2015-06-05_at_8_31_02_am

 

screen_shot_2015-06-05_at_8_31_09_am

 

Pored toga vidimo nove slajdere (za zvuk), novi download manager za Microsoft Edge web preglednik, poboljšanja u trgovini kao ona strelica na vrhu koja simboliza koliko nadogradnji aplikacija postoji i koje se mogu preuzeti.

 

Šta vi mislite kako sada izgleda?! Po nama se oformljuje novi sistem koji neće ličiti mnogo na WP8 ili 8.1, a to je i dobra stvar jer vidimo da dizajn tzv. Metro dizajn na Windows Phone nije „upalio“ godinama sa dobrim rezultatima, na ovaj način preuzimajući najbolje stvari ostalih sistema pravi se sistem po željama većine korisnika.

 

Kada izlazi novi build za telefone još ne znamo. Gabriel Aul, šef ekipe za Windows Insider još ništa ne spominje. Kada bude više informacija mi ćemo vas svakako obavijestiti.

 

izvor: Neowin

23 komentara :

  1. Sve supet,dobro.Mnogo bolje nego na WP8.1! 😃

    ReplyDelete
  2. Ja sam više pobornik metro dizajna

    ReplyDelete
  3. Lepo izgleda i skoro potpuno drugacije od 8 i 8.1
    Nego, zanimaju me led obavestenja. Da li to radi ili jos uvek nista?

    ReplyDelete
  4. Nevezano za temu samo da javim dosao w8.1 update 2 za lumiu 1020

    ReplyDelete
  5. Hvala na javljanju. sad cemo pronaci malo vise detalja

    ReplyDelete
  6. Win 10 mobile ce bas bit vrh, sad ce lagdroidi zavidit 😏😏😏😏

    ReplyDelete
  7. U Windows 10 Mobile imaju. Pise tamo led notifikacije ukljuciti/iskljuciti. To je u obavijesti tamo. Samo ne znam za koke uredaje ce doci. Mene da pitaju ja bi stavio Windows tipku da bude taj LED. Ali mozda imaju nesto protiv toga.

    ReplyDelete
  8. Znam to, video sam print screen-ove ali pitam da li nekome radi, ko ke instalirao wp10. Znam da se pominjala l730,735 i 930

    ReplyDelete
  9. Nenad Čupković06 June, 2015

    Super!!!
    Koja verzija ti je telefon... CV...?

    ReplyDelete
  10. Nenad Čupković06 June, 2015

    Meni još uvek ne nudi... ;)

    ReplyDelete
  11. Nenad Čupković06 June, 2015

    Mirsade! Molim te uradi screen shot "o telefoni" info, da vidimo jeli promenjen firmware ili šta je več učinjeno... Hvala! Ovo je moj, ali preko insider opcije, nama update firmware-a!

    ReplyDelete
  12. jesi li izbrisao insider aplikaciju?
    ova ofišl verzija koliko vidim ne nosi nista novo, tako da ti i nije bitan ovaj update, jer ga vec i imas

    ReplyDelete
  13. Nenad Čupković06 June, 2015

    Ma klasika, insider, pa pokrenuo update, a posle odmah insider deinstaliran... I ostane na gdr2...,bez w10fm...

    ReplyDelete
  14. Nenad Čupković06 June, 2015

    Nego dali je firmware-a oznaka ista kao moja ili druga...?

    ReplyDelete
  15. Kakvo je trenutno stanje na windows 10 mobile, moze li se koristiti ?

    ReplyDelete
  16. Isto jos uvijek jer nije stigao jos novi build...

    ReplyDelete
  17. Dušan Begović08 June, 2015

    Pa i sada zavidi 😉

    ReplyDelete
  18. Dušan Begović08 June, 2015

    Nevezano za temu, koristim WP 8.1 na Denimu, pa pi želeo da pitam, da li i dalje dešana na Win 10 Mobile kada se zaključa ekran (pritisne tipka za isto) pošto se isključi ekran on tek zaključa 1 ili 2 sekunde posle isključivanja ekrana? Bilo bi super kada bi odmah to radilo. To sam primetio kada slušam muziku pa zaključam ekran i kako uhvatim ekran (dok stavljam u džep telefon) on reaguje na dodir dok je isključen, pa promeni pesmu ili uključim shuffle, itd... To se može i videti kada se uključi zvuk otljkučavanja i zaključavanja. Inače ostalih zamerki nemam. Pozdrav! 😃

    ReplyDelete
  19. Kod mene zakljuca odmah, basu istom trenu nema sanse da pritisnem zaslon poslije. Osim dupli pritisak na zaslon to otkljuca moj telefon.

    ReplyDelete
  20. Dušan Begović08 June, 2015

    Moguće da je do moje Lumie 630 koju koristim. A jel kod Vas Dino to radi na Win10 Mobile ili WP8.1?

    ReplyDelete
  21. Ne morate me persirati :P osjecam se staro :D a na oba je bilo isto. I na Windows 10 Mobile i na WP8.1

    ReplyDelete
  22. Dušan Begović08 June, 2015

    Ok, kako kažeš. Ja to čisto iz poštovanja prema starijima 😃 Jeste da koristim moju Lumiu 630 svaki dan ali sam mnogo radoznao pa cu videti da stavim Win 10 Mobile. Uvek se može vratiti. Pa ću videti kako tu radi lock screen. Nema veze što nije zvanična verzija Windows-a 10. Neću nikoga od razvijača da "hejtujem" aplikacije nemaju veze sa nekim stvarima. Učestvovaću u razvoju sistema koliko god mogu. Pozdrav!
    P.S. Za sve koji koriste WhatsApp prevod za Srpski jezik je 83% od završenog. Trebalo bi srpski jezik da se pojavi u zvaničnoj verziji krajem Avgusta najkasnije. Ja sam glavni administrator za Srpski jezik. Za sada je srpski samo u BETA verziji.

    ReplyDelete
  23. Mislim Windows 10 Mobile meni nije bio los ali sam se vratio radi trgovine nazad, nisam mogao azurirati aplikacije neke. a vrijedi ucestvovati ja sam dao oko 10tak feedback na Mobile verziji a isto toliko na racunaru na dva racuna do sada i vidim drugi ljudi klikcu ono "+me too" kao i oni bi zeljeli to. A vidim i da slusaju te sugestije mnogo. I cool da saznamo da neko ko nas prati radi na Whatsapp prijevodu. Je li suradnja sa ekipom i svim jezicima teska kao sto ja uvijek kazem jer to traje sve ili ide sve brzo?! :) Meni nekada korisnici ne vjeruju da prijevod nekad zauzme 80% vremena programiranja cijelog. napravim novu funkciju za 15 minuta, a traje 2-3 dana da se prevede sve na sve jezike.

    ReplyDelete

Ostavite komentar