25.6.15

Današnje nadogradnje aplikacija

Store novi Setup

Danas imamo nadogradnju aplikacije Skype, a i jednu novu  koju dodajemo u krug aplikacija koje pratimo-Shazam.

 

Shazam

 

Shazam je Americka aplikacija za telefone i računare, koja je najpoznatija po svojom identifikacijom muzike. Shazam radi tako što analizira snimljeni zvuk i traži pjesmu  zasnovanu na tom zvuku u bazi podataka od 11 miliona pjesama.

 

Shazam-New-ScreenshotsShazam ima nadogradnju i nosi verziju 4.4 i donosi dosta novih stvari:

  • New Feed
  • Sada možete da vidite šta vaši prijatelji sa Facebook-a Shazamuju
  • Možete uraditi back up istorije na Shazam.com

 

 Shazam za WP možete preuzeti ovdje. 

 

qr_windowsnovosti.jpeg

 

Skype

 

 

Skype Setup novi

 

Druga aplikacija koja ima nadogradnju je Skype. Što se tiče nje nema  izvještaja o promjenama. Ako vidite neke  napišite  u komentarima ispod.

 

Skype za WP možete preuzeti ovdje.

 

QR_Skype[4]

8 komentara :

  1. I mesinger ima nadogradnju.

    ReplyDelete
  2. Napisao sam vec u clanak moj prosli.Nema nikakve promjene,samo ispravka gresaka. 😃

    ReplyDelete
  3. Aleksandar25 June, 2015

    Offtopic: Dobio sam neku nadogradnju na l925....primetim neke sitnice...umesto "trash" u mejlu sada je "deleted items"...umesto mobile+sim, sada "celular"....itd.

    ReplyDelete
  4. Da nisi jezik na telefon mijenjao,jer kad mijenjas jezik onda imas nadogradnju isto ono kao kad imas nadogradnju sistema?Tako je i mn pisalo mobile+sim pa kad sam promijenuo jezik na US onda je bilo celluar.Kad imas nadogradnju na tel mozes da vidis kada se instalira sta je u pitanju,uradis screenshot i pitas sta bi moglo bit. 😃😊😃

    ReplyDelete
  5. Aleksandar25 June, 2015

    A jeste....menjao sam jezik! :D Sve ok! Hvala Filipe...

    ReplyDelete
  6. Taman sam se ponadao da su nešto novo uveli :.

    ReplyDelete
  7. Pa uveli su da se moze prijaviti bez Facebook naloga,doduse jos nije dostupno kod nas,al bice nadamo se uskoro. 😊

    ReplyDelete
  8. Pa to se čeka :D kad nema kod nas kao da nisu ni uveli što se mene tiče.

    ReplyDelete

Ostavite komentar