1.6.15

Procurile specifikacije Lumia 940XL uređaja

NokiaPowerUser blog je došao u posjed novih informacija o Lumia 940XL uređaju. Informacije koje su procurile ne razlikuju se previše od onih koje smo imali u prošloj glasini po čemu bi se moglo zaključiti da su poprilično istinite.

Riječ je o tankom uređaju sa metalnim unibody kućištem koji će imati zaslon dijagonale 5.7", Qualcomm Snapdragon 810 procesor i Adreno 430 grafički procesor. Tu je također već spomenutih 3GB radne memorije i 32GB interne memorije proširive s micro SD memorijskom karticom, 20MP stražnja kamera s brzopulsirajućom LED bljeskalicom koja mjenja boje te prednja kamera rezolucije 5MP. Novost u ovoj glasini je USB Type C i "dual role" podrška, IRIS skener za biometrijsku identifikaciju te podrška za olovku. 

Očekuje se da će Lumia 940XL podržavati Continuum način rada ali NokiaPowerUser navodi da će podržavati i neke druge funkcije poput 3D sučelja i moućnosti otvaranje više prozora u isto vrijeme, ali još nije poznato hoće li te funkcije biti dostupne odmah po izlasku uređaja ili će biti dostupne tek nešto kasnije. 

Naslovna fotografija je samo koncept uređaja.
Izvor: WMPU

27 komentara :

  1. kad bi bar jedan proizvođač napravio telefon po nekome konceptu...

    ReplyDelete
  2. Iskreno,voleo bih da Microsoft izbaci neki midrange telefon ali manjih dimenzija,nesto sa dijagonalom do 4.7 incha.Ima i nas koji ne volimo velike ekrane,u manjini smo ali postojimo.

    ReplyDelete
  3. Lumia 630/635 i Lumia 730/735...

    ReplyDelete
  4. Ove specifikacije su fenomenalne i fon je lep izgleda da ovo vredi cekati

    ReplyDelete
  5. Nista bez 41 mp i ovakvim specifikacijama ,dakle samo naslednik L1020 dolazi u obzir a do tada i ova dobra stara 1020-ka je ok 😉

    ReplyDelete
  6. 810 SD se malo vise greje mada bice odlican uz plasticne Lumia pozadine...

    ReplyDelete
  7. Svaki malo cure specifikacije Lumia 940 ili 940XL........I uvijek iste specifikacije na raznim portalima....

    ReplyDelete
  8. metalpirat01 June, 2015

    pikseli ne znace toliko, jedino ako ne zelis da pravis slike ogromnog formata. Najbitnije da oni stave dobar senzor, socivo i veliki otvor blende.

    ReplyDelete
  9. metalpirat01 June, 2015

    mozda bude i aluminium!

    ReplyDelete
  10. iskreno ne bih voleo...onda bi ti przio ruku bukvalno...jos instaliras MS Solitaire i mozes jaja kuvati na njemu...HTC M8 je primer...meni je perfektan fon LG G4 posto ima 808 i perfekt je po svemu...kad bi takvu Lumiu napravili ili LG napravio W10 verziju od G4 ufff...ne znam sta stvarno da kazem ali Al da bude ne bih voleo...mozda delom ali ceo ne definitivno.

    ReplyDelete
  11. metalpirat01 June, 2015

    ja imam l920 i nema aluminium ali cim nesto ozbiljnije pustis da radi ne mozes da drzis telefon koliko se zagreje. Pre neki dan sam bio kod nekih prijatelja i iglali neku igricu telefon je bio kao sporet.

    ReplyDelete
  12. 920 je stariji model i ima slabu bateriju po meni...kao i 925...sad kad vidim 925 npr drago mi je da sam uzeo 735 pre njega...novije sve i bolja baterija...zagreje se svaki WP telefon kad igras MS Solitaire...probao sam i skinuo mi 25% baterije za pola sata igre...ono ti unisti bateriju i na 1520 a kamoli na 735 mojoj...cipset je bitan mnogo a cipset kod 920 je star zato se mnogo vise greje sad...

    ReplyDelete
  13. metalpirat01 June, 2015

    imao sam isti cipset na sony telefonu tamo se telefon nije toliko grejao, ovo je jednostavno nepodnosljivo koliko se ugreje. Inace ovako radi dobro. Ako se telefon dobro sredi i skocka onda aluminium je bolja varijanta, samo da ispeglaju softver da ne opterecuje procesor.

    ReplyDelete
  14. Ooo da ,jasno mi je sve ali i tekako znace ,upoređivao sam sa z2 z3 i mnogim drugim fonovima ali 1020 je za sada vrh glede fotke i za sada nedostizna ,samo kazem kada bi dodali gore navedene specifikacije sa ovom kamerom mslm da bi taj fon bio vrh vrhova 😊

    ReplyDelete
  15. metalpirat01 June, 2015

    Pa vidi ja se bavim fotografijom i mogu da kazem da na telefonu dosta piksela mogu da smanje sum ako jeviso veliki. Moj aparat canon 6D ima 20mpix. Canon 5d 23pix dok nikon d800 ima 32 ili vise pix. Nikon je time pomogo da smanji veci nois na slici, canon jevtu isao kvalitetnijim senzorom.

    ReplyDelete
  16. Fred O' Farich01 June, 2015

    Izmedju 940 i 940 XL sigurno jedan od ova dva modela kupujem....cak sam sad blizi ovom vecem modelu. Nego jed no off topic pitanje: Dal netko zna sta je s uslugom MixRadio, otkad su prodani ne mogu se ulogirat s Nokia racunom. Ima neko drugo rjesenje?! Hvala :-)

    ReplyDelete
  17. metalpirat01 June, 2015

    MixRadio ne radi vise!

    ReplyDelete
  18. metalpirat02 June, 2015

    Ako doteraju i naprave sve kako treba ja definitivno uzimam l940XL.

    ReplyDelete
  19. kako bi sad dobro legla 41mpx sa ovim hardverom, jer na lumiji 1020 zbog slabijeg hardvera sporije okida slike i sporije se kamera pokrece, mada ce ovo win10 ispraviti donekle

    ali treba se nadati poslije izlaska l940 da ce izaci i 1040, mozda u microsoftu kuhaju nesto

    ReplyDelete
  20. Semir 83002 June, 2015

    Ljudi jel neko primetio cudno ponasanje Lumia camere,msm na 830,930,1520 itd poslije ovog zadnjeg updatea? Dok snimam video secka ga na svakih 10-15 sekundi,stim da ponekad pocne da snima i nakon sekundu prekine video sama. Druga stvar,kad je pokrenem preko dugmeta iz stanja mirovanja,dugo cekam dok 'dobije' pravu sliku,tj realnu. Previse nekih razlivenih boja da kazem. Lumia camera clasic radi super,nicega nema od toga. Al zadnji update me unisti...

    ReplyDelete
  21. Pa po dizajnu mi se svidja 635,ali tesko je naci kod nas za sad verziju sa 1giga rama...tako da bi mi preostala za upgrade 735.Ali me odvraca sto 735 nema glance screen :/

    ReplyDelete
  22. Dizajn mi se nikako ne svidja ako bude ovakav,lumie gube ono zbog cega su lumie,savrsenog dizajna,ostrog i kvalitetnog. Ne zelimo LG,samsung i slicne,izgledaju kao jeftine kineske kopije,kakav oblik jajeta..

    ReplyDelete
  23. Valjda si hteo da kažeš Lumia 1030, koji ti je taj L1040 ?
    Biće i ta posebna kategorija zvana foto-smartphone i imaće kameru od 50MP.

    ReplyDelete
  24. Broj piksela nema nikakve veze sa šumom, joj šta sve tastatura trpi.
    Najbolji primer su ti DSLR kamere koje imaju u proseku oko 20MP.
    Veći broj pixela,(40+) na pametnim telefonima je važan zbog efekta optičkog zuma bez potrebe za dodavanja fizičke optike.

    ReplyDelete
  25. metalpirat03 June, 2015

    Zato canon 5Ds ima 50 + mpix, a senzor gori od klasicnog 5D koj stvara mnogo suma u losem osvetljenju, a slika ispada kristalna u istim uslovima. Idi na canon sajt i pogledaj predavanje o tehnici i videces koliko i mpix pored senzora mogu da uticu na sam sum. Ugraditi veliki broj mpix na telefonu je smesno i marketing. Pomaze oko optike, ali kod telefona senzor i softver igraju glavnu ulogu.

    ReplyDelete
  26. ne, mislio sam upravo na Lumiu 1040, jer xx30 ce vjerovatno preskociti ukoliko se odluce za ovaj uredjaj, jer nema smisla prodavati telefon pod starom brojcanom oznakom.

    ReplyDelete
  27. Poz
    Vec gidinu dana kako nekoristim android odlucio sam uzeti lumia 925 i sasvim sam zadovoljan za moje potrebe al ovaj 940 xl jednostavno cu morati uzeti 😉

    ReplyDelete

Ostavite komentar