19.6.15

Nova sistemska nadogradnja dostupna za nekoliko uređaja širom svijeta

Windows_Phone_81_Notifications

Microsoft je pustio novu sistemsku nadogradnju za nekoliko uređaja širom svijeta i danas smo dobili od čitaoca Tonija Pavliša fotografije zaslona sa nadogradnjom. Nadogradnja sama kako piše Microsoft ispravlja greške sa nasumičnim gašenjem/paljenjem telefona koju su otkrili.

 

Toni Screenshots

Zakrpa vjerovatno ima i sigurnosne zakrpe drugih vrsta ali bez izvještaja oficijelnog možemo samo nagađati. Trenutno postoje javljanja da slijedeći modeli dobivaju nadogradnju:

  • Lumia 520
  • Lumia 525
  • Lumia 620
  • Lumia 920
  • Lumia 1320
  • Lumia 930
  • Lumia 1520

 

Kako vidimo greška je bila vezana za Lumia seriju Windows Phone 8 uređaja. Da li vaš telefon ima nadogradnju možete pogledati u postavkama telefona > ažuriranje telefona > pritiskom na dugme da provjeri ažuriranja. Javite nam u komentarima jeste li i vi dobili nadogradnju?!

 

Kratka napomena da ova nadogradnja nije vezana za Windows Phone Update 2 (GDR2) i da vam neće promijeniti ni verziju operativnog sistema, ona ostaje ista.

 

izvor: Windows Central, Pavliš Toni

63 komentara :

  1. Semir 83019 June, 2015

    Moja 830 je takodje imala taj update.

    ReplyDelete
  2. da da bila sinoc i za Lumiu 925

    ReplyDelete
  3. Edin Hubić19 June, 2015

    Evo dobio i na L535

    ReplyDelete
  4. Dobio sam i ja na svojoj L625

    ReplyDelete
  5. Moja 1020 isto tako. Lista uređaja sa NokiaMob-a:


    Lumia 1520
    Lumia 930
    Lumia 830
    Lumia 1020
    Lumia 630
    Lumia 625
    Lumia 535

    Dopuna: Lumia 520, Lumia 530, Lumia 620, Lumia 640, Lumia 720, Lumia 730/735, Lumia 820, Lumia 920, Lumia 930, HTC 8S, HTC 8X, Huawei W1

    ReplyDelete
  6. Lumia 720 isto tako sinoć dobila update.

    ReplyDelete
  7. Branko Panic19 June, 2015

    Takodje dobio na Lumi 735

    ReplyDelete
  8. mille grobar19 June, 2015

    I moja L625 je dobila...

    ReplyDelete
  9. Ivan Topalovic19 June, 2015

    Ja imam lumiu 820 i sinoć se nadogradio.

    ReplyDelete
  10. I ja sam na 930 dobio sinoc update

    ReplyDelete
  11. I moja 1020 lumia također ima nadogradnju

    ReplyDelete
  12. Skype i messenger imaju nadogradnju

    ReplyDelete
  13. Lumia 930, nadogradnja ali bez vidljivih promjena, od GDR2 ništa još, očito 930 ide direktno na WP10 kada ovaj bude finiširan

    ReplyDelete
  14. mirzoni7719 June, 2015

    Moja lumia 640 LTE sinoc imala neku nadgradnju, al ne znam za sta.

    ReplyDelete
  15. I l640 XL isto ima ovu nadogradnju, upravo mi se instalira nadogradnja.

    ReplyDelete
  16. Edi Kovačić19 June, 2015

    Dobio sam i ja taj update. Microsoft Lumia 535 (vip).

    ReplyDelete
  17. Lumia 535 takodje

    ReplyDelete
  18. Goran Mijailović19 June, 2015

    530 takođe.

    ReplyDelete
  19. I Lumia 1320 je dobila nadogradnju. Mada nisam primetio do sada da se gasilla.

    ReplyDelete
  20. L535ds bila i nikakve promene!

    ReplyDelete
  21. Domagoj Biškup19 June, 2015

    I ja sam dobio na HTC-u 8X.
    Jel dozno tko dali je došlo još kaj osim zakrpa?

    ReplyDelete
  22. Stigla i na Ativ S , mada sam vam ja prvi pisao o tome , ali nisam primetio da se gasio telefon .

    ReplyDelete
  23. Potvrđujem za Lumiu 820. Nadogradnja je stigla i na moj uređaj. Ne primjećujem nikakve novosti za sada.

    ReplyDelete
  24. Procurio je novi Windows 10 Build 10147.

    Link:

    http://keyscity.net/windows-10-pro-insider-preview-build-10147-x64-english-direct-download-iso-links/

    ReplyDelete
  25. Bokifireman19 June, 2015

    Lumia 640 sinoc imala nadogradnju

    ReplyDelete
  26. Privodi se kraju, sad je tu i PRO verzija gdje je potrebna aktivacija... gdje ako se ukuca password NJ4MX-VQQ7Q-FP3DB-VDGHX-7XM87 aktivira se "pro" a ako se odabere skip može se birati i "home"... Prilično je utegnut, na linku je listaa promjena. Sad se konačno mogu baciti na mobile verziju, pa ću i nju početi testirati od sljedećeg builda....

    ReplyDelete
  27. Lumia 920 nocas imala ovu nadogradnju

    ReplyDelete
  28. Nije tacno da nema nadogradnje ko posjeduje gdr2 ,na l1020 imam gdr2 i dobio sam update 😊

    ReplyDelete
  29. Lumia camera beta dostupna na mnogim uređajim ,no međutim nemoze se pokrenuti barem je u mene tako na l1020 ili je ovo samo priprema za oficijelnu 10-ku ,kako god ja sam je instalirao sto je prije dan dva bilo nemoguce 😊

    ReplyDelete
  30. Ponovo sam dobio update nakon juceranjsnjeg i danas ,isto sve kratko ponovo ,vjerovatno opet neka zakrpa .l925 je upitanju.

    ReplyDelete
  31. Vanja Predojevic19 June, 2015

    https://www.windowsphone.com/en-us/how-to/wp8/basics/windows-phone-8-update-history
    Sav info o update

    ReplyDelete
  32. Kako nam se sve vise blizi Bild 10147 za racunare,evo nesto novo sto donosi:

    -Prvo kod Star menija sto mozemo da vidimo jeste da su aplikacije Mail i Music dobile
    novu ikonicu.
    -Kod Taskbara ima malih promjena.U novoj verziji Win 10 vidimo novu ikonicu u obliku
    strijele koja pokazuje sakrivene ikonice(slicno nesto kao i kod Win 7).Vrijeme
    i datum su sada postali providni u skladu sa slikom koja je na desktop.
    -,,Jump lists“ ima istonadogradnju.Mozemo da vidimo novu opciju Close window(zatvori prozor) i Pin totaskbar.Jos jedna promjena kod taskbara jesu ikonice.Sada mozemo vidjeti bijele ikonice bez pozadine na aplikaciju(Mail,Calendar).
    -Sto se tice Tabled Mod-anema nikakvih znacajnih novina.
    -Kod ,,Action Center-a“ mozemo isto davidimo providnost u skladu sa slikom na desktop.Mozemo da vidimo i jos nekenove ikonice za Tablet mode, Note, Quiet hours, and Connect.
    -U Bildu 1014 Cortana ima neke nove mogucnosti.Ako vec nismo ukljucili Cortanu kada
    udjemo u ,,search” pojavice se dugme ,,Try Cortana”.Druga promjena kod Cortane
    jeste boja pozadine koja je prije bila crne bolje,a sada je svetlo-siva.
    -Kod samog Desktop-a sve je prilicno ostalo isto.Osim sto je Microsoft promijenio ikonice Display Settings and Personalize.Microsoft je sve ikonice(Desktop, Documents, Downloads, Pictures, Music, and Videos)iz Quick access prenio u File Explorer.
    -I za kralj Microsof Edge.Bild pokazuje da je verzija Edge-a sada 19.10147.00 i da donosi mnogo promjena.Prvo vidimo drugaciju ikonicu za ,,Hub” gdje mozemo da nadjemo nasu istoriju,preuzimanje… Mozda najveca promjena kod ove verzije Microsof Edge-a jeste da je omoguceno korisnicima da biraju izmedju tamne ili svijetle temu.Jos uvijek ikonica za Edge ostaje ista,sto nebi trebalo jel mnogo podsjeca na ikonicu IE-a.

    ReplyDelete
  33. Dino bil mogao ja ponekad pisat ove clanke? :D :P : )

    ReplyDelete
  34. Zna li neko da li ova nadogradnja resava problem sa sim karticom,tj. da li je ispravljena greska da tel prijavljuje gresku sim kartica nevazeca ili nije u telefonu?

    ReplyDelete
  35. Ispravka, Link ka buildu 10147 je :

    http://keyscity.net/windows-10-pro-insider-preview-build-10147-x64-english-direct-download-iso-links/

    ReplyDelete
  36. 925 takođe

    ReplyDelete
  37. Жељко Јанковић19 June, 2015

    ne čačkam ništa. imam lumiu 1320, ne gasi se niti je. da kucnem u drvo radi fino, pa ne bih da čeprkam za sada.

    ReplyDelete
  38. Жељко Јанковић19 June, 2015

    Čudo VIP dozvolio.

    ReplyDelete
  39. Stefan Ivanović19 June, 2015

    Stigao ovaj update danas i na L730 kod mene, nema vidljivih promena.

    ReplyDelete
  40. Jelena Djukanovic19 June, 2015

    Dobila na lumia920 i na lumia625

    ReplyDelete
  41. Veljativs19 June, 2015

    Stigla i meni na ativ s i8750 ATO, desavalo se da se restartuje ponekad. Jesi li probao win 10 na nega?

    ReplyDelete
  42. Izaslo za 1320 Lumia za Madjarsku i za Lumiu 930 Nemacku :) A za 1520 Hong Kong jos ne znam jos mi je Lumia na popravci,

    ReplyDelete
  43. nevezano, sorry, čini mi se od juče Store (Prodavinica) ne radi više u Windows 10130 za PC, ima li neko sličan slučaj ???

    ReplyDelete
  44. ovo je to

    ReplyDelete
  45. Windows store je ponovo pregrupisao svoje odeljke za aplikacije i zato je povremeno opet bio u kolapsu. Meni sad radi normalno.

    ReplyDelete
  46. Lumia 630 preko Vip mreze takodje dobila tu instalaciju za ispravku gresaka u radu. Meni se cini da mi je sada ekran mnogo vise osetljiv na dodir nego sto je bio ranije i deluje mi da je brzi kad skrolujem stranice na netu, to za sada primecujem a mozda bude jos po nesto primeceno za neko vreme. Ja sam tek dobila ovu zakrpu pa ne znam ima li nesto dobro ili lose osim ovoga 😉

    ReplyDelete
  47. Stigla nadogradnja na lumia630.Posle restarta ne radi microSD cartica.Morao Sam da formatiram SD na drugom mob.tel. I proradila je Ali Sam izgubio podatke Sa kartice :(

    ReplyDelete
  48. Lumia 630, uzeta u telenoru sinoc dobila nadogradnju

    ReplyDelete
  49. ivan85 L92520 June, 2015

    Lumia 925...ažurirao

    ReplyDelete
  50. Lumia 830 bhtelecom dobila ovu nadogradnju

    ReplyDelete
  51. Aleksandar20 June, 2015

    Na l925 danas došao još jedan "update", posle onog od juče...

    ReplyDelete
  52. 1320 update, simfree. Bez ikakvih problema.

    ReplyDelete
  53. Semir 83020 June, 2015

    Ja je instalirao na 830 i radi super beta. A lumia camera mi ne funkcionise dobro,stopira mi video i svasta nesto.

    ReplyDelete
  54. Vanja Predojevic20 June, 2015

    To je cesta greska, trebo si samo opet ugasiti i upaliti, i tako par puta dok neproradi. Vjerovatno ti je gore bilo stajalo airplane mode kad nije htio da prihvati SD tada sacekas dok se mreza ocita pa ga ugasis opet i upalis, onda bi trebalo da prihvati sd

    ReplyDelete
  55. Nebojša Tanasković20 June, 2015

    Lumia 630, Telenor Srbija, prošlo bez problema!

    ReplyDelete
  56. Takodje i na L820...
    Inace Vodafone Netherlands!

    ReplyDelete
  57. Meni je nakon nadogradnje (Lumia 1020, WP8.1u2) nastao "Bootloop", te mobitel više nije radio. Hard reset i sve radi opet savršeno. Ali mi više ne nudi update.

    ReplyDelete
  58. vecras mi je na 735 stigla nadoradnja i setings meni se promenio

    ReplyDelete
  59. i ja koristim lumiju 1320 ali meni tastatura posle ove nadogradnje nepokazuje mogucnosti za kucanje nemam tastaturu :( . Jel si i ti imao taj problem?

    ReplyDelete
  60. meni se gasi na svakih skoro sat vremena i nemam tastaturu da kucam poruke i sve sto treba da se unese tekst. imam takodje 1320

    ReplyDelete
  61. Branko Panic23 June, 2015

    takodje dosao update 2 na lumiji 735

    ReplyDelete
  62. Nista slicno

    ReplyDelete
  63. Upravo sam instalirao nadogradnju za Lumia 1320 madjarski rom, Telekom Srbija operater.Ne vidim nikakvih promena...

    ReplyDelete

Ostavite komentar